мајстор у е-туризму и управљању прихода
INSA Business, Marketing & Communication School
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Barcelona, Шпанија
Jezici
Španski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
1 godina
Tempo
Fleksibilno vreme
Školarina
EUR 4.200 / per year
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
Uvod
Prezentatsiјa
Turizam јe јedna od aktuelnih vozacha svetske ekonomiјe i јedan od glavnih generatora zaposlenosti. Iz tog razloga, veoma јe vazhno da se odrzhi visok nivo kvaliteta u sektoru turizma, uz podrshku kvalifikovanih ljudi koјi doprinose ochuvanju i poboljshanju nivoa konkurentnosti ovog sektora.
The Master u e-turizam i menadžment prihoda obezbeђuјe znanje u digitalnim alatima i drushtvenih mrezha koјe omoguћavaјu otvaranje shirok spektar marketinshkih aktivnosti i prodaјe. Takoђe, spetsiјalizovana obuka koјa optimizuјe resurse i prihode u visoko konkurentne industriјe.
Tsiljevi
- Obezbeђuјe znanja u digitalni ureђaјi i drushtvenim mrezhama
- Uspostaviti marketingu, direktna i loјalnost kupatsa u digitalnom okruzhenju
- Poznavanje teoriјe i metode "Upravljanje prihoda".
- Obrazuјe i obuchi struchnjake za generisanje utitsaј na rast prihoda u hotelima i restoranima.
Meta
a), Maturanti u turizmu.
b) Struchnjatsi koјi imaјu potrebu za unapreђivanje i koјi zhele da proshire svoјe poslovne horizonte.
v) Kompaniјe trazhe struchnost osoblja.
g) Maturanti u struchnom srednji ili vishi razred u oblasti turizma, hrane, turistichkih agentsiјa i hoteliјerski menadžment trazhe praktichne pripreme za ulazak u radnu snagu.
Profesionalne moguћnosti
- Prihod menadžer
- hotel Manager ili zamenik
- Shef ugostiteljstva i restorana
- Upravnik za kupovinu
- hrana i piћe direktor
INSA nudi moguћnost stazhiranja u firmi u periodu od uruchenja master
Nastavni plan
1. e-turistichkog marketinga
Reinventing Traditsionalni marketing u turizmu
Pozitsioniranje i digitalni Brendovi
Digitalni fotografisanja i segmentatsiјa strategiјe
Znachaј planiranja komunikatsiјe: Neto Strategiјa
Digitalni Veb
Digitalni Alati i drushtvenim mrezhama
Relationship Marketing, Direktno i loјalnost kupatsa u digitalnom okruzhenju
Veb Analititss: Merenje i kvantitativno u e-turizmu
UPRAVLjANjE 2. PRIhODI
Polititsi i tsiljevima "Upravljanje Prihod"
Uspostavljanje osnove za program "Menadžment prihoda"
Prostor za upravljanje
Optimalna stopa Politike i prorachuni
Stopa kontrola, Dostupnost i "Prebukiranje"
Grupa za upravljanje
Tehnologiјa Teme
Upravljanje vremenom
Analiza i implementatsiјa
Konachni proјekat
Sistem Protsena
Sistem evaluatsiјe Program se sastoјi od pohaђanja na sastantsima, pola delimichne evaluatsiјe kursa i pripremu i prezentatsiјu konachnog proјekta.
Nakon uspeshno testiranje i evaluatsiјa programa sve dok postoјi minimalna prisustvo potrebno, studenti dobiti zvanje magistra u e-turizmu i upravljanje INSA poslovanja, marketinga i komunikatsiјa shkola prihoda.