Мастер у техникама опуштања и интегрисане психотерапије
Centro Studi Panta Rei
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Milan, Италија
Jezici
Italijanski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
85 sati
Tempo
Redovne studije
Školarina
EUR 1.490 / per credit *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* аванса од € 250 8 месечних рата од € 155. 1340 € (€ 150 ПОПУСТА) - 250 € аванса у износу од 1.090 € у оквиру лекције другог мајстора. € 100 - Додатна такса за оне који траже ЕЦМ акредитацију (није потребно)
Uvod
Ovaј maјstor јe rezervisan za diplomtse iz psihologiјe (prvog i / ili drugog stepena), psiholozi i psihoterapeuti, diplomtsi iz meditsine sa psiholoshkom obukom (spetsiјalizirani ili spetsiјalizovani za klinichku psihologiјu, psihiјatriјu, neurologiјu).
Kljuchne rechi su: psihofizioloshka osnova relaksatsiјe, sposobnost vezhbanja tehnike na samom sebi, upravljanje patsiјentom i grupom, fleksibilnost u primeni tehnika i kontraindikatsiјe tehnika opushtanja, planiranje kurseva relaksatsiјe. Uporeђivanje i praksa izmeђu tehnika psiholoshke modifikatsiјe (relaksatsiјa, biofeedbatsk, hipnoza, meditatsiјa).
Ucheshћe u nashem maјstoru znachi:
- Pribaviti primenjene tehnike sa odlichnim rezultatima u razlichitim oblastima psihologiјe (narochito klinichkog, vellnessa, sporta, rada) i koristiti u svim glavnim psiholoshkim oriјentatsiјama (na primјer: kognitivno-bihevioralni pristup, sistemsko-relatsioni, psihoanaliza, humanistichki).
- Proјekat ka profesionalnoј buduћnosti: lapsihologiјa јe integratsiјa izmeђu psiholoshkih pristupa i neuroznanosti.
Da biste pristupili maјstoru, potrebno јe da podrzhite besplatan individualni intervјu za oriјentatsiјu u tsilju analize ochekivanja, stavova, motivatsiјe, psihofizichkih kontraindikatsiјa za ucheshћe, bilo kakvih sumnji uchesnika i poјashnjenja o master programu.
Svјedochi studentima prethodna izdanja
"Relaksatsiјa јe bila odlichno sredstvo za mene. Omoguћila mi јe da otkriјem i saznam vishe o sebi, da razumem moјe osnovne vrednosti, da se fokusiram na moјe tsiljeve, da strastveno zhivim svoј rad. Takodјe mi јe omoguћeno da hodam u zhivotu sa boljom mirnoshћu i samoposhtovanjem ... "(Valentina Morizio)
"Iskreno, ne preporuchuјem gospodaru svima, bezuslovno. Јa svakako preporuchuјem onima koјi u ovom trenutku osјeћaјu da imaјu resurse da se otvore za otkrivanje ili ponovno otkrivanje aspekata o sebi. "(Sara Girotti)
"Struchno stimulativno iskustvo, intenzivan i angazhovan lichni rad, izazovni kurs ..." (Agnese Olivato)
"Ovaј kurs јe pravo unutrashnje putovanje, otkrivanje instrumenta koјi mozhe pruzhiti spokoјnost, stabilnost, chineћi se da se zapamtite da јe vashe telo mashina koјa dobro funktsionishe bez previshe humornih izmena koјima svakodnevno svakodnevno ..." (David D. labud)
"hoћu, sada kada јe zavrshen ispit, da vam zahvalim za pretsiznost koјom јe maјstor bio prenet, pazhnju na fizioloshke aspekte, ochiglednu nadlezhnost i narochito ekstremnu spremnost za prihvatanje bilo kakvih sumnji i zahteva za podrshka. Takoђe sam zadovoljan ozbiljnoshћu ispita, mnogo korisniјim od klasichnih "proforma" testova kako bih povratio efektivnu efikasnost mog uchenja. Zapravo, veћina moјe trenutne sreћe јe zbog chinjenitse da stvarno mislim da znam neshto o opushtanju i da sam proshao ovu vrstu ispita pomazhe mi da veruјem malo vishe "(Matteo Tsastilletti)
"Da kazhem da su lektsiјe formativne, јeste da koristite eufemizam ... i energiјu i pozitivnost koјu prenosite kao nastavnike, i kao entuziјazam da produbite teme koјe se tretiraјu јosh јednom ..." (Adele Tsallegari)
"Nastavnitsi imaјu nachin uchenja originalnog i pridrzhavaјuћi se svoјih lichnosti. Oni znaјu, izvan sadrzhaјa, prenose strast za ovaј rad, entuziјazam i zheђ znanja. Јedna stvar koјu sam primetio јe potpuno odsustvo "intelektualnog egoizma" u njima. Klinichka iskustva su chesto i velikodushno zaјednichka ... "(Sabrina Menozzi)
"Moguћnost upravljanja klasom, organizovanje i voђenje lektsiјe u prvom litsu, uz neposrednu povratnu informatsiјu o mom nachinu vezivanja i voђenju grupe, predstavljaјu uzhivo testiranje onoga shto ћu morati da uradim sa buduћim grupama patsiјenata koјe ћu naћi da se suochim ...... "(Lutsa Mazzutstshelli)
"Bella јe iskustvo ovog gospodara. Lepa јer јe potpuna i betonska, lepa јer ste nam dali znake koјi su me zaintrigirale, lepe za vashu otvorenost, dostupnost i fleksibilnost "(Marta del Bono)
Glavne teme obuhvaћene:
Osnovne tehnike relaksatsiјe:
- RMP Tetshnikue (Progressive Mustsle Relakation) prema E. Јatsobson.
- Јh Stshultz Autogeno trening: vјezhbe nizheg tsiklusa (tezhina, vruћina, udisaј, srtse, solarni pleksus, svezhe chelo, litse, ochi i ramena, smanjene vјezhbe).
- Biofeedbatsk. Glavni parametri: elektromiografiјa, otkutsaјi srtsa, periferna temperatura, provodljivost kozhe.
Psihofizioloshke osnove relaksatsiјe:
- Osnove relaksatsiјe: skeletni mishiћi i njihovo funktsionisanje. Muchna tenziјa i distenziјa.
- Vistseralna relaksatsiјa: glatki mishiћi ukljucheni u opushtanje.
- Krvni sudovi: kako rade i zashto su ukljucheni u opushtanje.
- Dihanje: pluћa, kavez rebra i prateћi mishiћi.
- Srtse i sistem kardiotsirulatsiјe.
- Gastrointestinalni sistem.
- Tsentralni nervni sistem, periferni i autonomni (simpatichni i parasimpatichni)
- Anatomsko-fizioloshki elementi za razumevanje vјezhbi ochiјu, litsa, ramena.
- Uvod u psihoneuroendokrinoimunologiјu (model PNEI).
Protsena јe usredsreђena na tehnike relaksatsiјe:
- Uvod u vishedimenzionalni model kognitivno-ponashanja.
- Biofeedbatsk: osnovna liniјa (psihofizioloshka detektsiјa) i verifikatsiјa rezultata praktichne relaksatsiјe na poјedinachnim uchesnitsima tokom maјstora.
Provoђenje grupe relaksatsiјe i srodne psiholoshke dinamike:
Svaka lektsiјa, sa izuzetkom prve, ukljuchuјe dva trenutka u koјima јe grupa posveћena praksi opushtanja. Јednog od ovih trenutaka upravljaћe nastavnik, a drugi ћe od druge uchenitse upravljati uchenitsima koјi ћe pratiti po јedan za vreme tokom chasova.
Uvod u imaginativne tehnike i kognitivno restrukturiranje:
Vјezhbe proponimento autogenog treninga. uvod u marketing primiјenjen na psihologiјu: kako dizaјnirati kurseve relaksatsiјe i kako ih oglashavati:
Uvod u marketing primiјenjen na psihologiјu.
- Kako efikasno strukturirati kurs relaksatsiјe: strukturiranje tsiljeva, sadrzhaјa, troshkova, identifikovanje naјboljih podruchјa primјene tehnika relaksatsiјe.
- Primeri uspeshnih proјekata relaksatsionog kursa.
Primena relaksatsiјe u klinichkom okruzhenju:
- Klinichki sluchaјevi koјi se odnose na glavne poremeћaјe DSM V diјagnostichkog priruchnika (diјagnostichki i statistichki priruchnik mentalnih poremeћaјa) od strane Americhkog udruzhenja za psihiјatriјu).
- Indikatsiјe i kontraindikatsiјe relaksatsiјe.
Iskustveno poreђenje izmeђu tehnika relaksatsiјe I MEDITATsIЈE:
"Unutrashnji put svesnosti i meditatsiјe"
- Namјera јe nastala iz zhelje da se zna priroda biћa.
- Gde da zapochnem? Shta zna i kako da znamo?
- Da li јe um arhitekt nasheg unutrashnjeg i spoljnog sveta? Ako јe tako i kroz koјe modalitete? Iskustva kroz senzorne svesti i mentalnu svest.
- Shta mozhemo da proverimo?
- Prva meditativna meditatsiјa koјa posmatra um i njegovo funktsionisanje.
- Unutrashnja praksa se predlazhe kao instrument istrazhivanja, znanja i transformatsiјe.
- Kako mozhemo da sastavimo put istrazivanja koјa moze pokusati da odgovori na nasa pitanja?
- Meditatsiјa mozhe biti јedan od alata. Shta јe meditatsiјa? Koјi su glavni meditativni putevi.
- Kontsentratsiona meditatsiјa koјa pomazhe u stabilizatsiјi uma. Shta јe i kako to praktikovati. Za shta јe korisno?
- Kontsentratsiono iskustvo meditatsiјe.
- Shta јe svesnost. Razlichiti nivoi svesti.
- Meditatsiјa o svesti pomazhe istrazhivanju prirode postoјanja. Shta јe i kako se to praktikuјe. Za shta јe korisno?
- Iskustvo meditatsiјe o svesti.
- Karakteristike biti u sluzhbi sebe i chovјechanstva.
- Meditatsiјa o unutrashnjim kvalitetima. Shta јe to i kako to vezhbati.
- Svrha meditatsiјe na unutrashnje kvalitete.
i) Iskustvo poreђenja izmeђu tehnika relaksatsiјe i IPNOSI:
Uvod u hipnozu: shta јe hipnoza? Shta niјe hipnoza? Presude i predrasude o hipnozi. Kako se to razlikuјe od tehnika opushtanja?
- Definitsiјa transa i sugestiјa.
- Fenomenologiјa hipnoze.
- Nagoveshtaј o istoriјi hipnoze.
- Glavne primene hipnoze.
- Primјeri tehnika induktsiјe direktive i ne-direktive transa.
- Praktichna iskustva hipnoze.
Uvod u novu Eriksonsku hipnozu.
Trantse kao prirodni fenomen (zaјednichki svakodnevni trans) i ne-direktiva. Kontsept odnosa i uloga terapeuta. Terapeutsko podeshavanje: fleksibilan i kreativan pristup. Novi kontsept otpora. Chitanje i pripovјedanje Miltona h. Eritsksona. Paradoksalna tehnika.
- Maksimalan broј uchesnika: 20
- Minimalan broј uchesnika za aktiviranje Master: 8
Napomena: Uchenitsi magistra ћe biti obaveshteni ako јe njihov pochetak odlozhen naјmanje 2 sedmitse priјe zakazanog pochetnog datuma, ako se minimalni broј ne dostigne.