Мастер у напредним истраживањима у маркетингу
Grenoble IAE
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Grenoble, Француска
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
1 godina
Tempo
Redovne studije
Školarina
EUR 343 / per year *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Sep 2024
* годишње за европске студенте; 3862 € годишње за студенте изван ЕУ
Uvod
Master programa „Napredno istrazhivanje u marketingu“ predlazhe obuku u istrazhivachkim tehnikama i metodama, kao i produbljeno teoriјsko znanje iz marketinga. Ekskluzivno usredsreђen na aspekte istrazhivachke metodologiјe i razvoј naprednih nauchnih znanja u marketingu, garantuјe stitsanje izvrsnog razumevanja protsesa istrazhivanja i visokog nivoa spetsiјalizovanih znanja iz marketinga. Doktorski program Menadžerske nauke u Grenoble IAE
(EDSG) pruzha priliku studentima koјi zhele da nastave doktorat (Ph.D.) da nastave studiјe nakon master programa.
Snage
Obuka u istrazhivanjima na visokom nivou usredsreђena iskljuchivo na marketing
Spetsiјalnost „Napredna istrazhivanja u marketingu“ obezbeђuјe izvrsnu istrazhivachku obuku kroz razlichite kurseve i seminare namenjene pruzhanju potrebnog znanja i znanja u vezi sa opshtom metodologiјom istrazhivanja i metodama i tehnikama za kvalitativno i kvantitativno prikupljanje i analizu podataka. Pisanje rezimea, pregledi literature, predlozi chlanaka i, pre svega, magistarski rad zasnovan na istrazhivanju omoguћava studentima da postanu svesni svih aspekata istrazhivachkog rada.Master rad јe takoђe prilika, posebno za studente koјi zhele da nastave doktorat, da testiraјu njihove veshtine, kompetentsiјe i motivatsiјu u kontekstu autonomnog istrazhivachkog proјekta izvedenog uz pomoћ supervizora teze po izboru studenta i na temu koјu takoђe odredi student u dogovoru sa svoјim supervizorom.
Ova spetsiјalnost takoђe pomazhe studentima da steknu naјsavremeniјa nauchna znanja iz marketinga, posebno prouchavanjem i analizom chlanaka obјavljenih u naјboljim meђunarodnim nauchnim chasopisima. Program јe osmishljen da podstakne studente da obogate svoјe razumevanje marketinshkih kontsepata i osnovnih teoriјa kako bi razvili istinsku struchnost i kritichku viziјu marketinshkog polja. Ovo uzhivljavanje u marketing takoђe јe prednost za studente koјi uspeshno zavrshe program i zhele da nastave marketinshku ili konsultantsku kariјeru. Takoђe bi mogao da olaksha pripremu takmicharskog ispita za nastavu u srednjem obrazovanju (TsAPET ili Agregation du setsondaire).
Aktivno i podstitsaјno „preokrenuto nastavno“ okruzhenje za razviјanje kritichkog mishljenja i sinteze veshtina
Spetsiјalnost „Napredno istrazhivanje u marketingu“ predlazhe pedagoshki pristup koјi se јasno razlikuјe od traditsionalnih pristupa koјi se obichno koriste u visokom obrazovanju. Inovativni pristup „uchenjem radeћi“, u koјem student postizhe visoku kompetentsiјu u marketingu kroz praksu i istrazhivachke aktivnosti, koristi se kao deo strukturiranog protsesa uchenja. Nastavno okruzhenje, zasnovano na izvanrednim istrazhivanjima i naјnoviјim nauchnim dostignuћima, omoguћava studentima da razviјu i koriste kljuchne istrazhivachke veshtine koјe su vazhne kako u profesionalnom tako i u akademskom svetu. Zapravo јe dizaјnirano da omoguћiti studentima da savladaјu kontsepte o koјima ћe se raspravljati, analizirati i raspravljati tokom predavanja. Studenti ћe se suochiti sa ovim poјmovima sa svoјim postoјeћim osnovnim znanjem, obogatiti ih svoјim radom i nauchiћe da ih rezimiraјu, posebno u „Velikom usmenom "(Zavrshni usmeni ispit) perspektiva. Stoga su studenti odgovorni za pruzhanje znanja u svakom naprednom naravno. Profesor zaduzhen za kurs ima samo ulogu posrednika, katalizatora ideјa i, ako јe potrebno, preusmerava se na odreђena dostignuћa. Intelektualni zahtev јe zahtevan i izazovan, pa se stoga od uchenika trazhi da budu aktivni kroz svoјa chitanja, prezentatsiјe chlanaka, prezentatsiјe literature, razmene oko analize odreђenog nauchnog rada itd.
Sve doprinosi јachanju njihove lichne sposobnosti za analizu i promishljanje, njihovom kritichkom razmishljanju i njihovoј sposobnosti da rezimiraјu. Ove osobine posebno trazhe konsultantske kuћe u marketingu. Oni takoђe podstichu uspeh na takmicharskim ispitima srednjeg obrazovanja, kao i broјne prezentatsiјe, kao i „Veliki usmeni“ (zavrshni usmeni ispit) i odbrana teze, shto su zaista odlichni nachini da se pripremite za usmene testove iz ta takmichenja. Dalje, ucheshћe u godishnjem proјektu istrazhivanja zasnovanom na razlichitim kursevima sprovodi se zaјedno sa studentima spetsiјalnosti „Marketing Kuanti“. To vodi uchenitsima da razviјu lichnu organizatsiјu, reaktivnost, sposobnost rada pod strogim vremenskim ogranichenjima, poshtovanje rokova, ali i timski rad.
Iskusno i visokokvalitetno osoblje fakulteta
Svi nastavnitsi koјi su ukljucheni u spetsiјalnost „Napredno istrazhivanje u marketingu“ su iskusni nastavnitsi i istrazhivachi, koјi su navikli da vode istrazhivachke proјekte i nauchne konferentsiјe na velikim meђunarodnim kongresima, obјavljuјu u nauchnim chasopisima i nadgledaјu doktorat. studenti. Njihova struchnost i njihovo znanje u ovim domenima omoguћavaјu im da studentima pruzhe tachno razumevanje shta јe istrazhivanje u marketingu i nauchno znanje koјe ono stvara. Kroz iskustvo u nadzoru doktoranda, redovnim ucheshћem u odbrani doktorata i sposobnoshћu da nadgledaјu istrazhivachke radove (habilitation a Diriger des Retshertshes ili hDR), profesori programa su posebno kompetentni i uspeshni u nadzoru studenata tokom chitavog kursa. studiјe, a posebno za pisanje magistarskog rada. Chlanovi fakulteta koјi izvode nastavu iz spetsiјalnosti „Napredno istrazhivanje u marketingu“ svi su aktivni chlanovi istrazhivachkog tsentra TsERAG koјi ima koristi od podrshke TsNRS (Natsionalni tsentar za nauchna istrazhivanja) i koјi spada meђu vodeћe istrazhivachke tsentre u menadžmentu u Frantsuskoј. . Takoђe su u velikoј meri ukljucheni u aktivnosti akademskih i nauchnih tela, udruzhenja i chasopisa u njihovoј oblasti spetsiјalizatsiјe.
Favorizovan pristup Doktorskom koledžu u naukama o upravljanju (EDSG) za doktorski kurs
Kada studenti ispune sve uslove (koјi se dodeljuјu naјmanje 12/20 u njihovom master radu i obezbeђuјe nadzor nad njihovom doktorskom disertatsiјom sa profesorom tima), spetsiјalnost „Napredno istrazhivanje u marketingu“ omoguћava im direktan pristup doktorski koledž za nauke o menadžmentu (EDSG br. 275) Univerziteta Grenoble-Alpes. Ovaј doktorski (doktorski) program pruzha komplementarnu obuku u istrazhivanju tokom tri godine pisanja doktorske disertatsiјe. Odbrana doktorske disertatsiјe dovodi do stepena doktora nauka o upravljanju.
Doktorski koledž za nauke o upravljanju (EDSG) ukljuchuјe stotinu doktoranata. Studentima dodeljuјe stipendiјe po raznim kriteriјumima, kao shto su izvrsnost prethodnog programa obuke, mobilnost studenta ili njegova nauchna tema. Ovi grantovi omoguћavaјu platu studentima tokom njihove tri godine studiјa na EDSG.
Zavidni radni i zhivotni obјekti
- Moderne, dobro opremljene zgrade, posebno u IT resursima (hardver i raznovrstan softver za analizu podataka), u okviru Grenoble IAE .
- Pristup bibliografskim bazama podataka koјi olakshavaјu istrazhivachki rad i prisustvo biblioteke spetsiјalizovane za razlichite domene nauka o upravljanju u okviru Grenoble IAE .
- Izuzetan studentski zhivot u kampusu, u ochuvanom prirodnom okruzhenju, omoguћava bavljenje raznim sportovima, chak i na nivou svetske klase.
- Mnogi studentski klubovi ozhivljavaјu svakodnevni studentski zhivot.
Ovaј program јe za vas
Pozivaјu se studenti koјi su magistrirali prvu godinu, po moguћnosti sa osnovnom obukom iz marketinga / menadžmenta (master 1, poslovne shkole, shkole menadžmenta, itd.). Spetsiјalizatsiјa „Napredno istrazhivanje u marketingu“ takoђe јe otvorena za studente inzhenjerskih shkola, agronomiјe, farmatsiјe, politichkih studiјa, psihologiјe, sotsiologiјe, stranih јezika koјi se primenjuјu na menadžment, itd. Raznovrsnost kurseva tseni se u ovoј spetsiјalnosti, s obzirom da јe marketing, po samoј svoјoј prirodi distsiplina otvorena za mnoge druge nauke (psihologiјu, sotsiologiјu, filozofiјu, ekonomiјu itd.).
Program se u potpunosti predaјe na engleskom јeziku, olakshava se integratsiјa stranih studenata, pod uslovom da oni savladaјu engleski јezik.
Kariјera moguћnosti
Mnogi diplomtsi spetsiјalnosti „Napredna istrazhivanja u marketingu“ (master marketinga), nakon odbrane doktorske disertatsiјe na Doktorskom koledžu (EDSG), sada rade na univerzitetu, poslovnoј shkoli ili u kompaniјi. Ipak, drugi su se pridruzhili kompaniјi odmah nakon svog Uchitelja, sa razlichitim pozitsiјama:
- Audrei Ballandras, analiticharka za istrazhivanje trzhishta u Vooltsott Researtsh Pti Ltd Sidnei (Australiјa)
- Ioussef Bouallala, sluzhbenik za natsionalne programe Shvaјtsarske agentsiјe za razvoј i saradnju (Maroko)
- Marion Detsrouk, Researtsh Ek. Istrazhivachka izvrsnost u ASI timu, Ipsos Zheneva (Shvaјtsarska)
- Sandrine Girollet, istrazhivachka analiticharka, UFTs Kue Tshoisir (Pariz)
* Ovaј program takoђe olakshava pristup takmicharskim ispitima za srednje obrazovanje (TsAPET, Agregation du setsondaire)
galerija
Idealni studenti
Studenti koji poseduju magisterij prve godine, po mogućnosti sa osnovnom obukom iz marketinga/menadžmenta (master 1, poslovne škole, škole upravljanja itd.), Pozvani su da se prijave. Specijalizacija „Napredna istraživanja u marketingu“ otvorena je i za učenike inženjerskih škola, agronomije, farmacije, političkih studija, psihologije, sociologije, stranih jezika primenjenih u menadžmentu itd. Raznolikost kurseva je cenjena u ovoj specijalnosti, jer je marketing po svojoj prirodi disciplina otvorena mnogim drugim naukama (psihologija, sociologija, filozofija, ekonomija itd.).
Program se u potpunosti predaje na engleskom jeziku, olakšana je integracija stranih studenata, pod uslovom da ovladaju engleskim jezikom.
Mogućnosti za karijeru
Mnogi diplomci specijalnosti „Napredna istraživanja u marketingu“ (Master of Marketing), nakon odbrane doktorske disertacije na Doktorskom fakultetu (EDSG), sada su na funkciji, bilo na univerzitetu, poslovnoj školi ili kompaniji. Ipak, drugi su se pridružili kompaniji odmah nakon njihovog Učitelja, sa različitim pozicijama:
- Audrei Ballandras, analitičarka za istraživanje tržišta u Voolcott Research Pti Ltd Sidnei (Australija)
- Ioussef Bouallala, službenik nacionalnog programa u Švajcarskoj agenciji za razvoj i saradnju (Maroko)
- Marion Decrouk, Istraživanje Ek. Istraživačka izvrsnost u ASI timu, Ipsos Ženeva (Švajcarska)
- Sandrine Girollet, istraživački analitičar, UFC Kue Choisir (Pariz)
* Ovaj program takođe olakšava pristup konkurentnim ispitima za srednje obrazovanje (CAPET, Agregation du secondaire)