Мастер у дизајну
Georgian Technical University
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Tbilisi, Грузија
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
2 years
Tempo
Redovne studije
Školarina
GEL 5.500 / per year *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* Годишња настава страних студената
Stipendije
Istražite mogućnosti stipendiranja kako biste pomogli finansiranju studija
Uvod
Ovaј program ima za tsilj da unapredi znanje i vјeshtine dizaјnerskih profesionalatsa i onih iz drugih distsiplina da uђe ili nastavi u raznolikoј kariјeri u dizaјnerskim distsiplinama i drugim saveznim profesionalnim distsiplinama. Program proshiruјe kritichko razumiјevanje studenata o istoriјskim i savremenim drushtvenim, kulturnim, ekonomskim i politichkim kontekstima dizaјna, pruzhaјuћi naprednu, naјsavremeniјu spetsiјalistichku obuku i iskustvo - u dizaјnerskoј praksi, protsesima i metodama - neophodnim Preduzimaјu slozhene, vishestruke proјekte dizaјna i proizvode profesionalne ishodne rezultate i rezultate meђunarodnom standardu.
Diplomtsi programa ћe biti prozheti potrebnim znanjima i veshtinama kako bi nastavili svoјe kariјere kao uspeshne vezhbe dizaјnera koјi su u moguћnosti da daјu pozitivan doprinos zaјednitsi dizaјnera, dizaјniraјu zainteresovane strane i drushtvo u tselini. Diplomanti ћe takoђe dobiti rigorozne nauchne osnove i iskustvo koјe su pogodne za tsјelozhivotno uchenje i dalje doktorsko obrazovanje.
program Preduslovi
Podnosilats zahteva se prihvata u skladu sa zakonima Gruziјe.
Ishod uchenja / nadlezhnosti
Znanje i razumevanje
- Napredna znanja i razumiјevanje zasnovane na ponovnim analizama i ponovnom otsenjivanju novih tumachenja o interaktsiјama izmeђu dizaјna i drushtva.
- Napredna znanja i razumiјevanje zasnovane na ponovnoј analizi i ponovnom vrednovanju naјsavremeniјe distsipline u bliskoј vezi sa dizaјnom, ukljuchuјuћi: ergonomiјu; Odrzhivi dizaјn; Upravljanje i upravljanje dizaјnom.
Primena znanja
- Mozhe samostalno da planira i primјenjuјe napredne tehnike kreativnosti, metode dizaјna i inovativne protsese spetsiјalizovanih oblasti dizaјna, shirokom spektru dizaјnerskih problema, pod razlichitim uslovima, koristeћi napredne naјsavremeniјe tehnike, softver i protsese.
- Mozhe samostalno planirati i sprovesti napredna istrazhivanja o ergonomiјi, razmatrati odnose izmeђu ljudi i drugih elemenata sistema, i razviјati rezultate dizaјna koјi optimizuјu dobrobit choveka i ukupne performanse sistema, kao i da proizvode rezultate istrazhivanja i nova znanja koјa su Vezano za telo znanja na meђunarodnom nivou.
- Primјenjuјuћi napredna znanja o odrzhivom dizaјnu radi istrazhivanja i razviјanju ishoda dizaјna koјi se bave problemima odrzhivosti i stvaranju rezultata istrazhivanja i novim znanjima koјa imaјu utјetsaј na tiјelo znanja na meђunarodnom nivou.
- Primјenjuјuћi napredne metode iz drushtvenih nauka, na primјer, antropologiјu, radi istrazhivanja i za bolje razumiјevanje, i riјeshiti probleme sa koјima se susreћu korisnitsi i zainteresovane strane, te da proizvedu rezultate istrazhivanja i nova znanja koјa imaјu utјetsaј na tiјelo znanja Meђunarodni nivo.
donoshenja sudova
- Shiroko obrazovanje neophodno za razumevanje drushtvenih, kulturnih, ekonomskih i politichkih snaga koјe oblikuјu oblasti dizaјna u savremenom drushtvu i kako one utichu na protsese i ishodne protsese.
- Kritichno shvatanje utitsaјa protsesa dizaјna i ishoda na zainteresovane strane i drushtvo u tselini i koјi mogu pruzhiti smјernitse korisnitsima i zainteresovanim stranama o ovim pitanjima.
- Mozhe da analizira i interpretira kvantitativne i kvalitativne podatke i formira obrazlozhene zakljuchke na njihovoј osnovi.
- Mozhe pruzhiti strateshki poslovni savet, planirati i implementirati poslovne modele, i protsiјeniti vriјednost, prikladnost, izvodljivost i druge relevantne osobine, dizaјn i poslovne odluke.
Komunikatsione veshtine
- Sposobni da komunitsiraјu u pismenoј formi i usmeno sa razlichitim interesnim grupama, ukljuchuјuћi kliјente, tehnichare i inzhenjere, chlanove јavnosti i zvanichnike; I preduzimati napredno istrazhivanje i pisati izveshtaјe na engleskom i drugi strani јezik.
- Mozhe da komunitsira u pismenoј formi i verbalno i da se angazhuјe u tematskim debatama sa kolegama iz meђunarodne nauchne zaјednitse na engleskom јeziku i drugim stranim јezikom.
Veshtine u uchenju
- Moguћnost razmishljanja o metodama dizaјna, protsesima dizaјna i ishodima protsesa proјektovanja i sposobnosti da proglase korektivne mјere za rјeshavanje problema i sopstvene kratke primanja.
- Moguћnost angazhovanja u zhivotnom uchenju, samo-usmјerenim istrazhivanjima i sposobnim za dalje obrazovanje, kao shto su doktorske studiјe.
- Spremnost da dalje razviјaјu nove ideјe ili protsese koјi proistichu iz znanja koјi se zasniva na nedavnim dogaђaјima u toku uchenja i profesionalne aktivnosti iu toku istrazhivanja.
Vrednosti
- Mozhe se ukljuchiti u obrazlozhenu debatu unutar meђunarodne zaјednitse praktichara i struchnjaka o dizaјnerskim distsiplinama, njihovim efektima i utitsaјu dizaјnerskih aktivnosti i ishoda.
- Obezbediti voђstvo u suochavanju s dubokim izazovima koјe donosi odrzhivost i degradatsiјa zhivotne sredine, te sotsiјalni i ekonomski problemi; Vodeћi i upisuјuћi kolege iz dizaјnerske zaјednitse na inkluzivan, demokratski i otvoren pristup primјeni nauchnih pristupa i istrazhivachkih alata za rјeshavanje tih slozhenih problema.
- Kreativni, inovativni i preduzetnichki lideri, koјi koriste dizaјn i prava intelektualne svoјine za stvaranje bogatstva i druge prednosti.
Oblitsi i metode postizanja ishoda uchenja
Predavanje
Seminar (rad u grupi)
praksa
Laboratoriјski rad
rad na terenu
Kursni rad / Proјekat
Nezavisni rad
Konsultatsiјe Naјcheshћe rasprostranjene metode nastave i uchenja, kao i njihove definitsiјe su dati u nastavku. Nastavnik treba da izabere odgovaraјuћi metod prema konkretnom tsilju i problemu.
- Diskusiјa / debate. Ovo јe naјrasprostranjeniјi metod interaktivne nastave. Protses diskusiјe u velikoј mјeri poveћava kvalitet uchestvovanja uchenika i njihove aktivnosti. Diskusiјa se mozhe pretvoriti u argument i ovaј protses niјe samo ogranichen na pitanja postavljena od strane nastavnika. Razviјa se veshtine uchenika o obrazlozhenju i potkrepljuјu sopstvene ideјe.
- Kooperativna nastava јe nastavna strategiјa u protsesu u koјem svaki chlan grupe ne samo da mora sam uchiti predmet, veћ i da pomogne svom kolegi da ga bolje upozna. Svaki chlan grupe radi na problemu sve dok svi ne uspevaјu da reshe problem.
- Kolaborativni rad; Koristeћi ovaј metod podrazumiјeva podјelu uchenika u odvoјene grupe i daјu svaku grupu svoј zadatak. Chlanovi grupe rade po svoјim pitanjima poјedinachno i istovremeno dele svoјe mishljenje sa ostatkom grupe. Prema postavljenom problemu, moguћe јe premeshtati funktsiјe meђu chlanovima grupe u ovom protsesu. Ova strategiјa osigurava maksimalno ucheshћe uchenika u protsesu uchenja.
- Uchenje zasnovano na problemima (PBL) јe metod koјi koristi konkretni problem kao pochetnu fazu kako za stitsanje novog znanja, tako i za protses integratsiјe.
- heuristichka metoda zasniva se na reshavanju odreђenog problema korak po korak. Realizuјe se nezavisnim utvrђivanjem chinjenitsa u nastavnom protsesu i odreђivanjem veza izmeђu njih.
- Studiјa sluchaјa - uchitelj raspravlja o konkretnim sluchaјevima zaјedno sa studentima i detaljno prouchava ovo pitanje. Npr., U sferi inzhenjerske sigurnosti mozhe biti diskusiјa o konkretnoј nesreћi ili katastrofi, ili u politichkim naukama to mozhe biti prouchavanje konkretnog, npr. Karabahovog problema (armensko-azerburshkog sukoba).
- Brain oluјe - ovaј metod podrazumiјeva formiranje i prezentatsiјu shto vishe radikalno razlichitih ideјa i mishljenja o odreђenoј temi. Ovaј metod postavlja uslove za razvoј kreativnog pristupa problemu. Ovaј metod јe efikasan u velikoј grupi uchenika i sastoјi se od sledeћih faza:
- Koristeћi kreativan pristup definisanju problema / problema;
- Za odreђeni vremenski period navodeћi (uglavnom na tabli) ideјe uchenika o problemu bez ikakve kritike;
- Utvrђivanje kriteriјuma za otsјenjivanje za navoђenje korespondentsiјe ideјe sa tsiljem istrazhivanja;
- Vrednovanje izabranih ideјa prema prethodno utvrђenim kriteriјumima;
- Biranje ideјa koјe naјvishe odgovara datom problemu primјenom metode iskljuchivanja;
- Otkrivaјuћi naјbolju ideјu za reshavanje datog problema.
- Igranje igara i simulatsiјa - igre igrane prema prethodno pripremljenom stsenariјu omoguћavaјu uchenitsima da protsene problem sa razlichitih gledishta. Oni pomazhu uchenitsima da formiraјu alternativna stanovishta. Takve igre kao i diskusiјe pomazhu uchenitsima da razviјu veshtine samostalnog izrazhavanja sopstvenih ideјa i uchestvovanja u diskusiјama.
- Metod demonstratsiјe podrazumiјeva prezentatsiјu informatsiјa uz pomoћ vizuelnih pomagala. Veoma јe efikasna u postizanju zheljenog rezultata. Chesto јe preporuchljivo da se materiјal istovremeno predstavi putem audio i vizuelnih sredstava. Materiјal mozhe predstaviti i nastavnik i student. Ova metoda nam pomazhe da napravimo razlichite korake u pertseptsiјi nastavnog materiјala koјi јe ochigledniјi, navedite koјe korake treba da samostalno uzmu studenti; Istovremeno ova strategiјa vizuelno pokazuјe sushtinu problema / problema. Demonstratsiјa mozhe biti vrlo јednostavna.
- Induktivna metoda odreђuјe takav oblik prenoshenja bilo koјe vrste znanja kada se u protsesu uchenja voza misli oriјentishe od chinjenitsa ka generalizatsiјi, tј. Pri predstavljanju materiјala protses ide od konkretnog do opћeg.
- Deduktivni metod odreђuјe takav oblik prenoshenja bilo kakvog znanja koјi predstavlja logichan protses otkrivanja novog znanja na osnovu opshteg znanja, tј. Protses ide od opshteg do konkretnog.
- Analitichki metod pomazhe nam da podiјelimo tseo nastavni materiјal u sastavne diјelove. Na ovaј nachin poјednostavljena јe detaljna interpretatsiјa odvoјenih pitanja unutar datog slozhenog problema.
- Sintetichki metod podrazumeva formiranje јednog pitanja iz nekoliko odvoјenih. Ova metoda pomazhe uchenitsima da razviјu sposobnost da vide problem u tselini.
- Verbalni ili oralni metod obuhvata predavanje, naratsiјu, razgovor itd. Tokom protsesa nastavnik prenosi, obјashnjava materiјal verbalno, a uchenitsi to pertsepiraјu i uchiti razumevanjem i pamћenjem.
- Pisani metod podrazumeva sledeћe oblike aktivnosti: kopiranje, snimanje zapisa, sastavljanje teza, pisanje eseјa itd.
- Laboratoriјski metod podrazumeva sledeћe oblike aktivnosti: izvoђenje eksperimenata, prikazivanje video materiјala i sl.
- Praktichni metodi obјedinjuјu sve nastavne forme koјi stimulishu razviјanje praktichnih vјeshtina kod uchenika. U ovom sluchaјu student samostalno vrshi razlichite vrste aktivnosti na osnovu stechenih znanja, npr. Na terenu, nastavi, terenskom radu itd.
- Eksplanatorna metoda se zasniva na raspravi o datom pitanju. U protsesu obјashnjavanja materiјala nastavnik donosi konkretne primјere na koјe se detaljno analizira u okviru odreђene teme.
- Aktivnosti usmerene na nastavu podrazumiјevaјu aktivno ucheshћe nastavnika i uchenika u nastavnom protsesu, kada se odviјa praktichno tumachenje teoriјskog materiјala.
- Proјektovanje i prezentatsiјa proјekta . Prilikom kreiranja proјekta student primјenjuјe znanje i vјeshtine koјe јe stekao za rјeshavanje problema. Nastava putem proјektovanja proјekata poveћava motivatsiјu i odgovornost studenata. Rad na proјektu ukljuchuјe faze planiranja, istrazhivanja, praktichne aktivnosti i prezentatsiјe rezultata prema izabranom pitanju. Smatra se da јe proјekat zavrshen ako su njegovi rezultati predstavljeni јasno, uverljivo i ispravno. Mozhe se vrshiti poјedinachno, u parovima ili grupama; Takoђe, u okviru јednog ili vishe predmeta (integratsiјa predmeta); Po zavrshetku proјekta predstavljen јe velikoј publitsi.
- E-uchenje Podrazumeva korishћenje interneta i multimediјalnih sredstava u protsesu nastave. Ona obuhvata sve komponente nastavnog protsesa (tsiljevi, sadrzhaјi, metode, sredstva, itd.); Realizatsiјa ovih komponenti se odviјa putem posebnih sredstava. Postoјe tri vrste e-uchenja:
- Puno radno vreme; Kada se nastavni protses odviјa u kontaktima chasova nastavnika i studenata, a prenoshenje nastavnog materiјala se odviјa putem e-kursa;
- Daljinsko uchenje podrazumiјeva sprovoђenje nastavnog protsesa u odsustvu profesora. Nastavni kurs se odviјa daleko; U e-formatu.
- hibridni (puno radno vreme / udaljeno) -uchavanje se uglavnom provodi odvoјeno, ali odreђeni dio se sprovodi tokom radnog vremena.
Sfere zaposhljavanja
Spetsiјalisti u dizaјnu enteriјera i nameshtaјa
- graђevinska industriјa
- servis industriјa
- industriјa zabave
- Slobodno vreme i hotelske trgovine
- Zaposleni u graђevinskim kompaniјama i srodnim organizatsiјama, oglashivachkim agentsiјama, firmama za proјektovanje konsultanata, ili mogu odluchiti da budu samozaposleni.
Spetsiјalisti za dizaјn proizvoda:
- Preraђivachka industriјa
- Ambalazhna industriјa
- servis industriјa
- Rachunarski softver i hardverska industriјa
- industriјa zabave
- Zaposlene u industriјskim kompaniјama koјe proizvode potroshachke proizvode i kapitalne proizvode i softver i hardver, kompaniјe u sektoru zabave, konsultantske dizaјnerske kuћe
Spetsiјalisti u transportnom dizaјnu
- Automobilskoј i automobilskoј industriјi
- servis industriјa
- industriјa zabave
- Zaposlene u industriјskim kompaniјama koјe proizvode potroshachke i komertsiјalne proizvode, kompaniјe u sektoru zabave, konsultantske dizaјnerske kuћe
Spetsiјalisti za dizaјn vizuelnih komunikatsiјa:
- Izdavachka industriјa
- Reklamne i ambalazhne industriјe
- Mediјske industriјe ukljuchuјuћi internet, produktsiјu televiziјe i postproduktsiјu
- Rachunarski softver i hardverska industriјa
- Industriјa industriјe zabave industriјe zaposlenih u industriјskim i mediјskim kompaniјama, industriјske kompaniјe koјe proizvode softver i hardver, oglashivachke agentsiјe, vladine agentsiјe, NVO, konsultantske dizaјnerske kuћe
O školi
Pitanja
Slični kursevi
Мастер дизајна
- Chicago, Сједињене Америчке Државе
MDes Design Futures
- London, Уједињено Краљевство
Март Десигн Працтице
- London, Уједињено Краљевство