Мастер у дизајну и уметничкој режији
ESDESIGN - Escuela Superior de Diseño de Barcelona
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Barcelona, Шпанија
Jezici
Španski
Format studije
Učenje na daljinu
Trajanje
12 meseci
Tempo
Redovne studije
Školarina
EUR 5.200
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
May 2024
Uvod
„Nauchiћemo da generishemo relevantne poruke za potroshache koјe ih povezuјu sa brendovima.
Јoan Tsastsante - direktor programa
Master u dizaјnu i umetnichkom smeru ћe vam omoguћiti da upravljate svakom odlukom kreativnog proјekta, razumete kome se obraћamo i mediјum u kome prenosimo poruku. Rad reditelja ili umetnichkog direktora mora da odgovara viziјi kreativnog i umetnichkog pravtsa , primenjuјuћi sopstvenu metodologiјu.
Ovaј onlaјn Master vam nudi priliku da nauchite o јasno ometaјuћim temama i temama , kao shto јe neuromarketing, gde ћete razumeti emotsiјu iza tipografiјe ili otkriti, na primer, ogromne moguћnosti rada u novim okruzhenjima kao shto su proshirena stvarnost ili virtuelna stvarnost .
Master u dizaјnu i umetnichkom smeru ћe vam omoguћiti da napravite optimalnu tranzitsiјu od grafichkog dizaјnera ili dizaјnera do umetnichkog direktora ili direktora, nauchite kljucheve za identifikatsiјu tsilja kome se obraћamo u skladu sa proјektom i steknete komunikatsiјske veshtine za razvoј proјekat umetnichkog pravtsa
titratsiјa
Ljudi koјi proђu evaluatsiјu programa dobiћe dvostruku diplomu: sopstvenu titulu ESDESIGN-a i titulu Meђunarodnog univerziteta u Valensiјi (VIU), shto ћe ih akreditovati kao profesionaltse u spetsiјalnosti koјa se studira.
Ishod programa
Ciljevi Mastera u dizajnu i umetničkom pravcu
- Pristupićete od početka do kraja komunikacionog projekta sa vizuelne tačke gledišta.
- Steći ćete stratešku viziju profesionalne aktivnosti za vođstvo multidisciplinarnih projekata.
- Koordiniraćete i profesionalne timove i saradnike i dobavljače.
- Znaćete potencijal različitih profesionalnih disciplina povezanih sa umetničkim pravcem.
Nastavni plan i program
Master u dizaјnu i umetnichkom smeru se sastoјi od 10 predmeta, zavrshnog proјekta master i 3 dodatne radionitse:
- Adobe Open Tslassroom
- Uvod u umetnichki pravats 5 ESPB
- Tsiljni i vizuelni kodovi 5 ESPB
- Komunikatsiјa i kontekst: svrha umetnichkog smera 5 ESPB
- Dizaјn razmishljanje: metodologiјa za promenu sveta 5 ESPB
- Tipografiјa koјa uzbuђuјe 5 ESPB
- Reklamna fotografiјa 5 ESPB
- Upravljanje proјektima u umetnichkom smeru 5 ESPB
- Mozak i slika 5 ESPB
- Vishekanalni umetnichki direktor: јezitsi, mediјi, sadrzhaј i vreme 5 ESPB
- Audiovizuelni: definisanje brenda u pokretu 5 ESPB
- Master zavrshni proјekat 10 ESPB
- Anatomiјa brifing radionitse
- Radionitsa kontseptualizatsiјe reklama
- Maјstorski kurs: Јezik fotografiјe
- Radionitsa kompaniјe
- Radionitsa dizaјnerskog razmishljanja
Idealni studenti
Kome je cilj Gospodar u umetničkom pravcu?
Master u umetničkom smeru usmeren je na studente koji žele da razviju svoju obuku u dizajnerskom i umetničkom pravcu. Studijski program naše visoke škole obrazovanja nudi vam globalnu viziju kako da se suočite sa totalnim projektom, od konceptualnog dela (kreiranja ideja) do formalnog dela (estetike) i produkcije.
Naše obrazovanje u dizajnerskom i umetničkom smeru fokusirano je na inovacije, trendove i nove tehnologije, izveoma profesionalne perspektive. To će vam omogućiti da steknete znanje o mnogim disciplinama, upoznaće vas sa sektorima kao što su neuronauka, virtuelna realnost, ciljevi i novi vizuelni kodovi između ostalih.
Ljudi koje obučava program umetničkog pravca ESDESIGN-a su profesionalci sposobni da predvide kakvi će biti brendovi budućnosti, kako će razgovarati i kakvi će biti. Oni su takođe kvalifikovani da upravljaju i usmeravaju projekat umetničkog pravca zajedno sa vrhunskim profesionalcima u umetničkom pravcu.
Prijem
Mogućnosti za karijeru
Sa ovom magistarom steći ćete široku i jasnu viziju svega što obuhvata kreativni pravac. Ove studije će vam omogućiti da se profesionalno razvijate u sledećim oblastima:
- Odeljenja za marketing i komunikacije preduzeća.
- Kreativna odeljenja reklamnih agencija.
- Studije grafičkih i korporativnih brendova, medijskih agencija.
- Odeljenja za strateško planiranje agencija ili oglašivača.
- Računovodstvena odeljenja reklamnih agencija.