Мастер у дизајну догађаја и изложби
Scuola Politecnica di Design SPD
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Milan, Италија
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
16 meseci
Tempo
Redovne studije
Školarina
EUR 27.000
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Jan 2025
Uvod
Prvo izdanje univerzitetskog master studiјa dizaјna dogaђaјa i izlozhbi organizovano јe u saradnji sa Fondazione Fiera Milano i Univerzitetom IULM.
Spaјanje dva sveta: dizaјn prostora i organizatsiјa izlozhbi i dogaђaјa.Univerzitetski magistarski program јe interdistsiplinarni kurs koјi ima za tsilj obuku novih profesionalnih lichnosti koјe kombinuјu pristup dizaјnu sa veshtinama upravljanja, marketinga i komunikatsiјe.
Prisustvo јe obavezno za dodelu titule.
galerija
Idealni studenti
Master je namenjen Italijanima i strancima koji su diplomirali na mnogo različitih oblasti. Ograničen je broj slobodnih mesta.
Prijem
Nastavni plan i program
Model obuke Mastera zasniva se na stalnoj interakciji sa profesionalcima na terenu.
Projekat predviđa različite nastavne metode:
- frontalna nastava
- dizajnerske radionice
- Konferencije
- vođeni obilasci kompanija, sajmova i manifestacija
- putanja orijentacije.
Postoji uvodni modul i pet nastavnih modula:
- Uvod
- Sistem izložbe i događaja
- Razmishljanje o dizaјnu
- Upravljanje izložbom i događajima
- Dizajn izložbe
- Dizajn događaja
Predaje
Nastava je usredsređena na teorijsko/kulturne predmete i na radioničke aktivnosti koje uvek podrazumevaju aktivno i kreativno učešće razreda.
Ova didaktička formula pronalazi svoj najbolji izraz u organizaciji projektnih radionica koje se odvijaju u saradnji sa važnim kompanijama, studijima i agencijama u sektoru manifestacija, sajmova i izložbi.
Ishod programa
Danas nove potrebe potrošača, evolucija sajma i sistema događaja, kao i nove digitalne tehnologije zahtevaju profesionalce sposobne da razviju sve inovativnija rešenja.
Masterov model obuke se zasniva na stalnoj interakciji sa profesionalcima na svakom polju. Nastava je usredsređena na teorijske i kulturne teme u kombinaciji sa radioničarskim aktivnostima u saradnji sa važnim kompanijama, firmama i dizajnerskim agencijama koje posluju na manifestacijama, sajmovima i izložbenom sektoru kako bi se promovisalo kreativno učešće studenata.
Mogućnosti za karijeru
Struchna praksa
Po završetku nastave, učenici će početi stažiranje koje će trajati oko 300 sati u kompanijama ili profesionalnim firmama u toj industriji. Učesnici svoje stečene veštine prebacuju u profesionalnu postavku.
Profesionalni izlaz
MEED obučava novu profesionalnu ličnost, dizajnera događaja i izložbe.
MEED nudi jedinstvenu stazu specijalizacije za mlade maturante i mogućnost profesionalnog razvoja za one koji rade u kompanijama koje pružaju komunikacione usluge u organizacijama događaja, sajmovima, izložbama i maloprodajnom sektoru.