Мастер комуникационих наука: Дигитални медији и друштво (Леувен)
KU Leuven
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Leuven, Белгија
Jezici
Engleski, Holandski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
1 godina
Tempo
Redovne studije
Školarina
Zatražite informacije
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* За најновије информације о школаринама погледајте нашу веб страницу: кулеувен.бе/туитионфеес
Uvod
KU Leuven Onlaјn dan otvorenih vrata
KU Leuven organizuјe dan otvorenih vrata na mrezhi u sredu, 1. detsembra 2021, kako bi informisao studente o svoјim programima na engleskom јeziku. Otkriјte naјinovativniјi evropski univerzitet i saznaјte vishe o nashim meђunarodnim programima, upisima, stanovanju i јosh mnogo toga. Za vishe informatsiјa posetite .
KU Leuven's' Master of Tsommunitsation Stsientses: Digital Media and Sotsieti јe program zasnovan na istrazhivanju koјi se fokusira na nachin na koјi digitalni mediјi oblikuјu drushtvene domene lichnog identiteta i blagostanja, kulture i zaјednitse, politike i politike, poslovanja i marketinga. Priprema svoјe studente za uspeshnu kariјeru kao istrazhivachi u akademskim krugovima, poslove u marketingu ili u kompaniјama za digitalne mediјe.
Program sprovode meђunarodno angazhovani akademitsi koјi prednjache u istrazhivanju u oblasti digitalnih mediјa i komunikatsionih nauka. Program se sastoјi od 60 ETsTS bodova i pruzha vam teoriјske i metodoloshke vјeshtine za prouchavanje prirode, efekata i znachenja digitalnih mediјa. Donosi variјatsiјe u temama i nastavnim metodama nudeћi teoriјske kurseve, interaktivne maјstorske kurseve, vezhbe u dizaјnu istrazhivanja i digitalne metode i master rad. Osim toga, nudi vam moguћnost da svoј nastavni plan i program upotpunite stazhiranjem ili izbornim predmetima, shto vam omoguћava da izgradite svoјu struchnost u digitalnoј komunikatsiјi.
galerija
Prijem
Nastavni plan i program
Struktura
Na teorijskim kursevima postižete uvid u društveno naučne teorije o proizvodnji i potrošnji digitalnih medija, načinu na koji digitalizacija oblikuje individualni identitet, kulturu, politiku i poslovanje i kako se IKT i društveni mediji mogu efikasno koristiti u komunikaciji, oglašavanju i marketingu. Na ovim kursevima naučićete da kritički razgovarate o teoriji i razvijate naučno zanimljive i društveno relevantne ideje za istraživanje.
Master klasa nudi priliku za dubinsko razmišljanje o aktuelnim pitanjima i dešavanjima u oblasti digitalnih medija i društva. U malim, interaktivnim grupama proučavat ćete i diskutovati o aktuelnim studijama slučaja u oblasti medija i krize, medija i dizajna, ili igara i društva.
U istraživačkom dizajnu i digitalnim metodama naučićete kako da radite društvena naučna istraživanja koristeći digitalne izvore i metode. Kurs je i teorijski i praktičan: rešavat ćete istraživačke probleme i prikupljati, analizirati i tumačiti (velike) podatke na platformama društvenih medija.
U magistarskoj tezi kombinovaćete teoriju i metodu, istraživanjem pod nadzorom naučnika sa Instituta za medijske studije ili Leuvenske škole za masovna komunikaciona istraživanja. Magistarski rad je glavni kamen vašeg istraživanja u oblasti digitalnih medija i komunikacije.
U stažiranju ćete naučiti da prevodite akademsko znanje u praksu. Na osnovu vaših interesa, šest nedelja ćete raditi u organizaciji specijalizovanoj za digitalne medije i komunikaciju, kako biste stekli iskustvo sa profesionalnim životom i dalje razvijali svoje veštine kao stručnjak za komunikaciju.
Odabirom iz opsežne liste izbornih predmeta iz različitih komplementarnih domena kao što su oglašavanje, interkulturalna komunikacija ili onlajn objavljivanje, dobićete priliku da personalizujete svoj nastavni plan i program prema sopstvenim potrebama i interesima.
Molimo vas da konsultujete našu veb stranicu za nedavne informacije o ovom programu.