Магистар наука о стратешком менаџменту и маркетингу
University of Malta
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Msida, Малта
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
1 godina
Tempo
Redovne studije
Školarina
EUR 400 / per year *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Sep 2024
* Локални/ЕУ/ЕЕА подносиоци пријава: годишња уписнина: 400 ЕУР; Кандидати који нису из ЕУ/изван ЕЕА: Укупна школарина: 10.800 ЕУР
Uvod
Informatsiјe o kursu
- Naziv predmeta: Magistar nauka o strateshkom menadžmentu i marketingu
- Shifra predmeta: PMSTsSMNMRKFTT8
- Postnominal: mr (Melit.)
- Nivo kvalifikatsiјe: Drugi tsiklus
- Nivo natsionalnog okvira kvalifikatsiјa: nivo 7
- Traјanje: 3 semestra
- Nachin pohaђanja: Puno radno vreme
- Ukupno ETsTS bodova: 90
- Koordinator: Emanuel Said
- Dostavio: Fakultet ekonomiјe, menadžmenta i rachunovodstva
Prijem
Nastavni plan i program
Pregled kursa
Program nudi priliku učesnicima da razviju veštine i stavove kritičkog razmišljanja, zajedno sa uravnoteženim znanjem (u smislu dubine i širine) savremenih teorija i praksi koje organizacije u bilo kojoj industriji zahtevaju od savremenih menadžera i rukovodilaca marketinga. Ovaj pristup ima za cilj da pomogne diplomcima da se transformišu u rukovodioce koji usvajaju i održavaju disciplinu u kojoj se donose odluke nakon akutne procene rizika zasnovanih na pouzdanim i valjanim dokazima prikupljenim o tržištima, konkurenciji i kupcima, umesto da se oslanjaju na menadžerske fade.
Sve studijske jedinice oslanjaju se na najnovije razmišljanje i ideje u relevantnoj disciplini, zasnovane na empirijskim istraživanjima koja vode ka nastanku novih oblasti koje su tražene kod poslodavaca u razvijenim ekonomijama.
Ishod programa
Ishodi učenja
Program pomaže studentima da razviju:
- Uravnoteženo znanje i razumevanje najnovijih razmišljanja i ideja u relevantnoj disciplini zasnovano na empirijskim istraživanjima u novim oblastima kao što su metrika učinka ljudi, digitalna analitika, modeliranje odluka, dizajn usluga i socijalni marketing;
- Razvijene intelektualne veštine manifestuju se konceptualizacijom i rezonovanjem opcija i pozicija u korporativnoj i marketinškoj strategiji izazivanjem koncepata, informacija i podataka kao osnovnih aspekata pristupa uvidu, prikupljanja, filtriranja i širenja u korporativnom okruženju;
- Poboljšane sklonosti da raspravljaju o aspektima korporativne i marketinške strategije nizu publike koja prevladava u običnim korporativnim kontekstima;
- Proširene sposobnosti kreativne konceptualizacije ponuda koje uključuju karakteristike proizvoda/usluge, komunikacije, distribuciju, nivoe usluga i procese u različitim tržišnim uslovima;
- Proširene numeričke i kvalitativne veštine analize, kao i sposobnost samostalnog sprovođenja istraživačkih projekata, kao i mogućnost primene alata digitalne analitike za kreiranje i implementaciju marketinških komunikacija koje se izdvajaju iz gomile;
- Preduzetnička sklonost ka kreativnom dizajniranju i primeni korporativnih strategija koje prevode usklađeno planiranje i raspoređivanje ljudskih resursa sa relevantnošću za određene marketinške operacije, kao i
- Sposobnost dizajniranja usluga nudi koje privlače ciljane kupce (koristeći uvid kupaca) i efikasno raspoređuju resurse kroz akutnu racionalnost ugrađenu u donošenje odluka uz zadržavanje ravnoteže između krutih korporativnih i poslovnih ciljeva i potreba društva.
Mogućnosti za karijeru
Kurs namenjen
Program cilja pojedince koji poseduju dodiplomske diplome iz menadžmenta ili marketinga i planiraju karijeru u ovim oblastima.
Mogućnosti karijere i pristup daljim studijama
Diplomci programa suočavaju se sa bezbroj mogućnosti karijere u marketingu i srodnim upravljačkim ulogama u različitim industrijama, lokalno i inostranstvo. Specifične mogućnosti mogu uključivati sektore brzog rasta poput i-igara, finansijskih usluga i drugih uslužnih sektora.