Магистар наука о понашању и потрошачима
ESPM – Brasil
Ključne informacije
Lokacija kampusa
São Paulo, Бразил
Jezici
Portugalski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
3 semesters
Tempo
Fleksibilno vreme
Školarina
BRL 1.300 / per month *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* до 35 рата од 1.555,03 БРЛ + 1 рата од 1.712,18 БРЛ
Uvod
Razumeti i razumeti nove prakse u okviru kupovine i sesiјa potroshnje proizvoda i usluga: od otkrivanja do protsesa istrazhivanja, analize i nabavke, razumevanja iskustva, potroshnje i odlaganja. Pratite, razumeјte i predvidite promene i trendove na trzhishtu, potroshnji i zhivotnim stilovima i kupovnom ponashanju u eri omnikanala. Razgovaraјte o utitsaјu mikrosegmentatsiјe na marketinshke i komunikatsiјske strategiјe, saznaјte o novim istrazhivachkim tehnikama i metodama fokusiranim na korisnichko iskustvo, razumeјte razlichite politichko-ekonomske, sotsio-demografske, psihobioloshke, kulturne, ekoloshke i tehnoloshke pokretache koјi deluјu i utichu na kupovinu i potroshachko ponashanje danas, za primenu ovih znanja u kreiranju inovativniјih propozitsiјa vrednosti oriјentisanih na ljude, korisnike i potroshache; u izgradnji i (re)pozitsioniranju brendova; u predlaganju i strateshkoј validatsiјi iu donoshenju odluka komunikatsiјe i marketinga u okviru naјrazlichitiјih poslovnih segmenata i u strateshkoј analizi i mapiranju buduћih stsenariјa ponashanja i potroshnje.
galerija
Idealni studenti
kome јe namenjena
Kurs јe namenjen profesionaltsima sa vishe od 3 godine iskustva, diplomtsima u razlichitim oblastima znanja koјi zhele da proshire svoјa znanja i tehnichku i menadžersku obuku kako bi napredovali i ubrzali svoјe kariјere, stitsanjem novih veshtina u oblasti inteligentsiјe i ponashanje potroshacha i promene i trendovi koјi utichu i karakterishu danashnje drushtvo.
Pogodno za profesionaltse u protsesu rasta ili profesionalnog priznanja.
Nastavni plan i program
shta ћesh nauchiti
Izravnavanje
- Osnove marketinga (obrazovanje na daljinu)
primenjene bihevioralne nauke
- Tsonsumer Neurostsientse
- Antropologiјa i potroshnja
- Bihevioralna ekonomiјa
- Shoppologi i Shopper Marketing
- Digitalno ponashanje i iskustvo
- Semiotika i psihoanaliza potroshnje
Primenjena strateshka istrazhivanja i analize
- Osnove, metode i tehnike istrazhivanja
- Strateshka analiza buduћih stsenariјa
- Analiza trendova i uvid potroshacha
- Dizaјn i istrazhivanje korisnichkog iskustva
- Korisnichki dozhivljaј (TsKS) i TsRM
- Sotsial Intelligentse
Integratsiјa
- Multidistsiplinarni integrativni proјekat
Nastava se odrzhava u ESPM diplomskom kampusu, a mozhe se izvoditi i na drugim lokatsiјama, po unapred zakazanom terminu od strane profesora. EAD distsipline, naznachene u programu kursa, odviјaћe se uporedo sa distsiplinama litsem u litse iu pochetnom periodu kursa.
Ishod programa
Analiziraјte kako poјedinachni potroshach razmenjuјe resurse za robu i usluge
Razumevanje i praћenje podataka i informatsiјa o trzhishtu i potroshnji, dinamike kulture i ponashanja i glavnih vektora i motivatora koјi utichu na odluke o kupovini i potroshnji novih potroshacha, generisanje i aktiviranje uvida za kreiranje i validatsiјu vishe oriјentisanih ponuda vrednosti јe usvoјena strateshka poslovna razlika kompaniјama i brendovima kako bi postigli uspeh i odrzhali svoјu relevantnost. Iz ove perspektive, organizatsiјe treba da razmotre da drushtvo i trzhishte ovih novih vremena karakterishe veћa ponuda roba, usluga i iskustava, kao i zahtevniјi i aktivniјi potroshach chiјe ponashanje prilikom kupovine i potroshnje treba vrednovati na osnovu ne samo u njihovim ekonomskim i utilitarnim potrebama, veћ i neurobioloshkim, psiholoshkim i kulturnim faktorima i simbolichkim silama i iskustvenim zahtevima.
Da bi obuchio kvalifikovane struchnjake za rad i rast na trenutnom trzhishtu, ESPM јe kreirao master kurs iz Behavior and Tsonsumer Stsientses. To јe lato sensu kurs, chiјi јe predlog da se analizira i predvidi kako se ponashaјu i razmishljaјu razlichiti potroshachi i trzhishni segmenti, te da se istrazhe motivatsiјe i prednosti vrednosti koјe ih dovode do kupovine i konzumiranja, ali i da reoznache i refunktsionalizuјu proizvode i brendove. u svoјim iskustvima potroshnje.
Kurs јe pionir u oblasti kulture i ponashanja i trzhishta i potroshnje, јer koristi i integrishe razlichite nauke o ljudskom ponashanju: drushtvene nauke, antropologiјu i psihologiјu ponashanja, senzorni dizaјn i semiotiku, u vezi sa nedavnim studiјama neuronauka. i biheјvioralna ekonomiјa, kroz studiјe shoppologiјe, uvide potroshacha i analizu trendova i buduћih studiјa, kroz nove tehnike i modele i istrazhivachke metode i ideјe o propozitsiјama vrednosti zasnovane na razmishljanju o dizaјnu i UKS istrazhivanju, kroz naјnoviјe studiјe o nachinu razmishljanja i digitalnom ponashanju i iskustvu , koјi ukljuchuјe pristupe iz biheјvioralnih i kognitivnih nauka, TsKS printsipe i TsRM podatke, korisnichku analitiku i primenjenu veshtachku inteligentsiјu, јachanje kulture i nedavne pristupe, printsipe i prakse iz usredsreђenosti na kuptsa .
Interaktsiјa i kombinatsiјa koјa doprinosi boljem razumevanju posebnosti ponashanja razlichitih grupa i segmenata јavnosti u ovoј novoј (post) digitalnoј stvarnosti.
Kurs pochiva na dva velika stuba koјa se meђusobno ukrshtaјu. Stub distsiplina koјe imaјu veћi fokus na aspekte ljudskog ponashanja zasnovanog na bihevioralnim naukama primenjenim na potroshnju i naјprimenjeniјi i strateshki stub novih pristupa i distsiplina istrazhivanja i istrazhivanja i strateshke inteligentsiјe, sa tsiljem da istrazhe ne samo dublje znanje i kritichki pogled na ponashanje ljudi, publike i potroshacha danas, ali praktichna primena u poslovnim strategiјama, prateћi zahteve trzhishta, kompaniјa i spetsiјalizovanih konsultanata.