Магистар маркетинга
Cardiff University
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Cardiff, Уједињено Краљевство
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
1 godina
Tempo
Redovne studije
Školarina
GBP 9.950 / per year *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* za studente iz UK/EU. £21,950 za međunarodne studente
Uvod
Program MSc Marketing nudi priliku studentima sa diplomom ne-poslovnog menadžmenta da postignu temeljno razumevanje marketinga. Marketing je centralna funkcija za sve organizacije i uključuje usklađivanje između aktivnosti organizacije i njenih zainteresovanih strana kao što su kupci, zaposleni, dobavljači, lokalne zajednice, vlada i regulatorni organi.
Program pruža sistematsku analizu polja marketinga i njegovu primenu u više konteksta. Od aktivnosti usredsređenih na robu do uslužnog okruženja, prvo ćete analizirati organizacioni kontekst i identifikovati načine na koje organizacija pruža vrednost kroz marketinške i istraživačke aktivnosti. Zatim ćete proučiti dva opciona modula koji će odgovarati vašim interesovanjima i aspiracijama u karijeri. Modul 'Marketing u kontekstu' vam tada pruža priliku da istražite primenu marketinga u savremenim oblastima. Program će se završiti Marketing projektom koji integriše primenu osnovnih koncepata marketinškog kursa u kontekstu određene organizacije.
Program je dizajniran da vam pomogne da razvijete samopouzdanje u razumevanju i primeni osnovnih marketinških koncepata i veština. Učićete u podržavajućem i kreativnom okruženju koje obuhvata međunarodna iskustva vaših vršnjaka i multinacionalnog osoblja u poslovnoj školi bogatoj istraživanjima.
Obelezhјa
- Cardiff Bootcamp: prošireni uvod posebno dizajniran da vas ugradi u program i zajednicu učenja u Cardiffu.
- Usluga za poboljšanje karijere: podrška profesionalnih savetnika da poboljšate vaš ulazak na radno mesto i ispunite svoje ambicije u karijeri, uključujući radionice o veštinama traženja posla, pisanju CV-a, centrima za procenu i tehnikama intervjua i pristup sajmovima karijera, mogućnostima zapošljavanja i poslovnim mrežama.
- Program visokih poslovnih govornika i poseta kompanijama.
- Pristup našoj globalnoj mreži bivših studenata.
- Razumevanje marketinških izazova u stvarnom svetu u nizu suprotnih konteksta.
- Marketing u kontekstu – integrativni završni modul u kome se sveobuhvatne teorije iznesene ranije u programu osporavaju u kontekstu specifičnim za kontekst.
- Konačni projekat uživo koji vam omogućava da radite u timu da biste završili izveštaj o marketinškom projektu za organizaciju na osnovu definisanog sažetka.
- Mogućnosti da se napravi razlika u društvu i privredi kroz studije i vannastavne aktivnosti u skladu sa javnom vrednošću.
Prijem
Nastavni plan i program
Struktura
Program se sastoji od šest modula blokova, plus marketinški konsultantski projekat. Prvi i poslednji blokovi modula zakazani su sami kao uvodno i kapitalno iskustvo učenja. Ostala četiri modula su zakazana u parovima. Blok pristup pruža obogaćujuću priliku za proširene aktivnosti učenja, interakciju u klasi i pregled učenja kako bi se poboljšalo razumevanje. Takođe nam omogućava da ponudimo dodatnu podršku pojedinačnim studentima da izgrade svoje poverenje.
Uvodni modul postavlja scenu za ostatak programa istražujući osnove marketinga. To vas uranja u studijsko okruženje i grupu za učenje.
Proučavaćete dva osnovna modula u marketinškom istraživanju i marketingu usluga pre nego što odaberete dva od četiri opciona modula koja se nude u okviru programa. U okviru svih modula bićete izloženi najnovijim istraživanjima i praksi u marketingu.
Modul „Marketing u kontekstu“ istražuje savremena pitanja u marketingu, sa sveobuhvatnom teorijom koja je ranije isporučena u programu osporavana protiv pozadina specifičnih za kontekst. Ovo je dizajnirano da razvije vaš uvid i spretnost u predmetu.
Program se završava projektom marketinškog konsultantskog savetovanja, u kojem ćete raditi kao grupa na izradi sažetka sa organizacijom, a zatim preduzeti marketinšku istragu kao odgovor.
Ključne akademske i profesionalne veštine integrisane su u sve module, pomažući da se izgradi vaše samopouzdanje i veštine potrebne za uspeh u okviru programa i u vašoj budućoj karijeri.
Prikazani moduli su primer tipičnog nastavnog plana i programa i biće pregledani pre akademske godine 2020/21. Završni moduli biće objavljeni do septembra 2020. godine.
Osnovni moduli
Naslov modula | Jezgro modula | Krediti |
Osnove marketinga | BST350 | 20 kredita |
Marketing Services | BST351 | 20 kredita |
Marketinško istraživanje | BST352 | 20 kredita |
Marketing u kontekstu | BST353 | 20 kredita |
Marketinški projekat | BST360 | 60 kredita |
Opcioni moduli
Naslov modula | Modul kod | Krediti |
Upravljanje brendom | BST354 | 20 kredita |
Marketing Analitika | BST355 | 20 kredita |
Digitalni marketing | BST356 | 20 kredita |
Međunarodni marketing | BST357 | 20 kredita |
Učenje i procena
Kako ću se učiti?
Aktivni pristup učenju je ugrađen u MSc Marketing. Verujemo da se efikasno učenje zasniva na dve stvari - vašem učešću u različitim iskustvima i načinu na koji imate smisla u tim iskustvima, kako pojedinačno tako i sa drugima.
Shodno tome, svaki blok učenja uključuje razne aktivnosti kao što su studije slučaja, video snimci, izazovi mini tima, igranje uloga, posete kompanijama i govornici u industriji, a sve dizajnirano da uvedu nove ideje i razviju vaše razumevanje.
Pomoći ćemo vam da poboljšate reflektivne veštine višeg reda sa kojima ste upoznati tokom prvog stepena, uključujući posmatranje, analizu i sintezu kako bismo osigurali da ste u stanju da razvijete sveobuhvatan uvid i jasne zaključke o ovim iskustvima.
Takođe ćemo vas podržati u radu sa drugim studentima kako biste razmišljali o vašim postojećim znanjima i veštinama. Deljenje vašeg razumevanja sa drugima je takođe važno i zajedničko učenje će vam omogućiti da izgradite nove uvide u prirodu marketinga u različitim kontekstima. Bićete ohrabreni da sarađujete u različitim timovima kako biste razmotrili niz alternativnih razumevanja i praksi.
Isprobavanje novog učenja je takođe važno. Integrišćete i primenjivati nova razumevanja, zajedno sa novim marketinškim veštinama, u praktične zadatke ugrađene u svaki blok učenja i u formalne aktivnosti kurseva.
Pored ocenjenih modula, odvija se niz programskih aktivnosti koje podržavaju razvoj veština i dalje tumačenje savremenih realnosti marketinga.
Kako ću biti podržan?
Univerzitet nudi bogatstvo podrške postdiplomskim studentima. Ovo uključuje:
Podrška za& postavljanje karijere
Naš namenski menadžer plasmana nudi savete o dostupnim radnim plasmanima, stažiranju, radnom iskustvu i mogućnostima da poboljšate svoj CV i proširite svoje horizonte. Podrška za prijave za posao i tehnike intervjua dostupna je i od internog konsultanta za karijere Business School.
Centralno učenje
Centralno učenje je virtuelno okruženje za učenje Univerziteta. Svi programski i modularni materijali postavljeni su ovde kako bi studenti mogli da pristupe pre, tokom i posle predavanja.
Biblioteke
Učesnicima na programu dostupne su razne tvrde i elektronske kopije knjiga, časopisa i baza podataka. Biblioteka Aberconvai nalazi se na glavnoj lokaciji poslovne škole, a dodatni resursi dostupni su u drugim bibliotekama širom kampusa. Mnogi časopisi i knjige su takođe dostupni elektronskim putem.
Sistem ličnog učitelja
Svakom studentu dodeljen je lični tutor. Ovaj član akademskog osoblja održaće pregled vaših iskustava u učenju i obrazovanju. Ako imate poteškoća, vaš lični tutor će biti tu da sluša i, gde je to moguće, pruži stručno uputstvo ili vas usmeri na odgovarajući izvor podrške.
Savetodavna služba za studente
Besplatna, nepristrasna, neosuđujuća i poverljiva usluga nudi se studentima na širokom spektru ličnih, finansijskih i akademskih pitanja.
Služba za& disleksiju invaliditeta
Poverljivi saveti i podrška pružaju se studentima koji su invalidi ili koji imaju određene poteškoće u učenju (npr. Disleksija) ili dugoročno zdravstveno stanje.
Savetodavna služba
Cardiff University Savetodavna služba pruža članovima univerzitetske zajednice mogućnost da ispitaju pitanja koja ih sprečavaju da maksimiziraju svoj puni potencijal i da istraže mogućnosti za promene. Savetodavna služba je poverljiva i besplatna. Imala je međunarodno priznanje kao Centar za izvrsnost za individualno i grupno savetovanje.
Kako ću biti ocenjen?
Struktura blok programa pruža mnoštvo mogućnosti za vas da neformalno razmišljate o svom učenju i razvoju. Aktivnosti kratkog pregleda znanja/veština ugrađene su u svaki modul kako bi vam pomogle da proverite svoj napredak i poboljšate svoj pristup učenju. Ovo će izgraditi vaše samopouzdanje i poboljšati vaš pristup formalnim zadacima procene.
Raznovrsni formalni zadaci procene pružaju priliku za istraživanje koncepata i modela na kreativan i praktičan način. To uključuje prezentacije, studije slučaja, izveštaje i ispite. Radit ćete pojedinačno i kao deo tima, baš kao što biste to radili na radnom mestu.
Sve formalne procene su završene unutar svakog modula. Ovo omogućava detaljniju konsolidaciju i primenu potrebnu za uspešno obavljanje zadataka ocenjivanja zasnovanih na složenom radu na funkcionalnom nivou koji preduzimaju profesionalci. Takođe odražava realne vremenske rokove na radnom mestu za završetak zadataka.
Ishod programa
Koje veštine ću vežbati i razvijati?
Ishodi učenja za ovaj program opisuju šta ćete moći da uradite kao rezultat studija na Cardiff University. Oni će vam pomoći da razumete šta se od vas očekuje.
Ishodi učenja za ovaj program mogu se naći u nastavku:
&Razumevanje znanja:
Po uspešnom završetku programa moći ćete da:
- Pokazati dubinsko razumevanje ključnih marketinških koncepata.
- Procenite principe, teoriju i primene marketinga.
- Analizirajte savremena pitanja u marketingu i njihov društveni uticaj.
- Procenite važne aspekte marketinških konteksta.
Intelektualne veštine:
Po uspešnom završetku programa moći ćete da:
- Primenite principe marketinga u praksu.
- Analizirajte marketinške scenarije i formulišite preporuke zasnovane na dokazima.
- Primenite znanje na originalan način.
Profesionalne praktične veštine:
Po uspešnom završetku programa moći ćete da:
- Procenite primene teorije u praksi, generišući izvodljiva rešenja.
- Rešite probleme u primenjenim marketinškim scenarijima.
- Bavite se složenim pitanjima na sistematski i kreativan način.
- Analizirajte složene probleme zasnovane na rigoroznim podacima i jasno komuniciraju sa specijalističkom ili ne-specijalističkom publikom.
Prenosivi/ključne veštine:
Po uspešnom završetku programa moći ćete da pokažete:
- Komunicirajte ideje, principe i teorije efikasno usmenim, pisanim i praktičnim sredstvima.
- Radite efikasno u timu i kao pojedinac.
- Koristite digitalnu tehnologiju u primenjenom okruženju za učenje.
- Radite na niz vremenskih skala kako biste odgovarali zahtevima programskih zadataka i izlaza.
galerija
Mogućnosti za karijeru
Program će omogućiti nove mogućnosti za karijeru u marketingu, dopunjavajući veštine i znanja koja ste stekli u prvom stepenu. Magistar marketinga nudi napredak u sopstvenoj disciplini učenika kroz komplementarnu stručnost i diferencijaciju od drugih kandidata na terenu.