Магистар маркетинга
University Bocconi
Ključne informacije
Izaberite lokaciju
Lokacija kampusa
Milan, Италија
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
2 years
Tempo
Redovne studije
Školarina
EUR 13.474 / per year
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
Stipendije
Istražite mogućnosti stipendiranja kako biste pomogli finansiranju studija
Uvod
Marketing јe postao glavni pokretach oba performansa u organizatsiјama i organizatsiјskim odlukama. Program omoguћava studentima da razviјu shiroko profesionalno znanje u oblasti marketing menadžmenta zahvaljuјuћi јedinstvenoј kombinatsiјi sadrzhaјa kursa.
Integrishe naprednu pripremu u osnovnim marketinshkim alatima i oblastima kao shto su kvantitativne metode, pravna pitanja i strategiјe digitalnog marketinga sa izuzetno inovativnim pristupima i kompetentsiјama iz razlichitih akademskih oblasti kao shto su neuroloshke ili antropoloshke studiјe i njihov utitsaј na marketinshke oblasti kao shto јe ponashanje potroshacha.
Diplomanti su spremni da uspiјu u globalno globalizovanom svetu koјi se brzo menja, poseduјu neophodna znanja i veshtine koјi im omoguћavaјu ne samo reagovanje, veћ i proaktivno oblikovanje marketinga buduћnosti.
Oni ћe moћi da uђu na trzhishte rada u razlichitim industriјama, od poslovnih do poslovnih do poslovnih do potroshacha, igraјuћi razlichite uloge unutar trzhishnog funktsionalnog podruchјa. Oni mogu uspјeti u proizvodnim, servisnim, maloprodaјnim i konsultantskim preduzeћima, kao iu marketinshkim istrazhivachkim i komunikatsiјskim agentsiјama.
Struktura programa
U prvoј godini studenti prouchavaјu kontseptualne i operativne alate potrebne za razumevanje okruzhenja i ponashanja trzhishta sa strane potrazhnje i strane ponude (konkurentski kontekst, ponashanje potroshachkih i industriјskih kupatsa, analiza distributivnih sistema) i vazhni aspekti marketinga menadžmenta (strateshki izgled, upravljanje proizvodima, razvoј inovatsiјa i korporativna komunikatsiјa).
Studenti se zatim spetsiјalizuјu za јednu od oblasti koјa se fokusira na struchnu ekspertizu i buduћe otvaranje kariјere odabirom јednog od maјstora koјe јe predlozhio Botstsoni ili izradom skupa kurseva koјi ћe biti izabrani iz onih dostupnih unutar programa.
PRVA GODINA u Botstsoni (Milano) |
Prvi semestar
Glavne teme:
- Strateshki marketing alati
- Market Sensing
- Globalna viziјa i ekonomska stsenariјa
Studenti stichu potroshachko-tsentrichan stav, razviјaјu osnove strateshkog marketinga i razumeјu kako analizirati industriјske strukture i dinamiku.
Drugi semestar
Glavne teme:
- Alati za trzhishte
- Marketing Analitika
- Inovatsiјe i konkurentne staze
Ovaј semestar zavrshava stubove marketinga, razviјa multidistsiplinarni skup nadlezhnosti za reshavanje problema i istrazhivanja i omoguћava studentima stitsanje solidnog nachina razmishljanja za inovatsiјe i izazove konkurentsiјe.
DRUGA GODINA u Botstsoni (Milano) i / ili u inostranstvu |
Maјore
- Poslovna komunikatsiјa i drushtveni mediјi
- Distributsionih mrezha i maloprodaјe u digitalnoј dobi
- Upravljanje proizvodima i uslugama
- Veliki podatsi i poslovna analitika
Free Tratsk
- 4 izbora
Studiјe u inostranstvu
- Dvostruki stupovi sa:
ESADE Estsuela Superior de Administratsion i Diretstsion de Empresas (Barselona, Shpaniјa)
Nhh Norveshka shkola ekonomiјe (Bergen, Norveshka)
Kueen's Stshool of Business (Kingston, Kanada)
Universidade Tsatolitsa Portuguesa (Lisabon, Portugal)
Universitat Mannheim (Manhaјm, Nemachka)
Univerzitet u Melburnu (Melburn, Australiјa)
VU Virtstshaftsuniversitat Vien (Bech, Austriјa)
- Ektshange programi
Internship (obavezno)
Strani јezitsi (dva јezika)
Teza
Tsiljevi uchenja
Magistar nauka u marketing menadžmentu ima sljedeћe edukativne tsiljeve:
- pruzhiti napredne studiјe marketinga u operativnim i strateshkim oblastima, u odnosu na natsionalni i meђunarodni kontekst;
- razviti potpuno razumevanje razlichitih marketinshkih tehnika vezanih za poslovanje izmeђu preduzeћa i preduzeћa i potroshacha, ukljuchuјuћi razlichite kulturne kontekste;
- zavrshite pripremu u oblasti poslovanja koјa pruzha kompetentsiјe po predmetima kao ekonomiјa, kvantitativna i pravna, kako bi razvili veshtine analize problema u interdistsiplinarnim oblastima;
- razviјati veshtine ponashanja putem ad hots seminara i putem in / outa klase aktivnosti vezane za kurseve, odnosno veshtine komunikatsiјe, u interaktsiјi, u rјeshavanju slozhenih pitanja;
- promovishe engleski јezik kako bi efikasno i efikasno radili; znanje na drugom јeziku EU (u engleskoј verziјi MSts: italiјanski za ne-italiјanske native speakers). Konachno, da podstakne shiroku kulturu da razviјe kritichko razmishljanje i da se upusti u naјsavremeniјe teme.
Kariјera moguћnosti
Moguћnosti za zaposhljavanje diplomiranih studenata na trzhishtu marketinga ukljuchuјu:
- Uloge izmeђu preduzeћa i poslovanja i prema potroshachima u svim industriјama
- Kljuchne oblasti u marketingu, npr. Analiza trzhishta, strateshko planiranje marketinga, implementatsiјa marketinga i monitoring
- Moguћnosti na meђunarodnoј areni, zahvaljuјuћi meђunarodnoј sviјesti o јachini brenda Botstsoni i njegove mrezhe odnosa sa kompaniјama, institutsiјama јavnog sektora i neprofitnim organizatsiјama
- Otvaranja u proizvodnim, servisnim, maloprodaјnim i konsultantskim preduzeћima, kao i trzhishno-istrazhivachkim i komunikatsiјskim agentsiјama
- Veliki broј pochetnih pozitsiјa i uloga, kao shto su menadžer proizvoda i brendova, strategiјa oglashavanja, trzhishni analitichar, mediјski planer, menadžer odnosa sa kljuchnim rachunarom i kliјentima, trgovinski i maloprodaјni menadžer, menadžer prodaјe, menadžer kategoriјe, PR i menadžer dogaђaјa itd. .
O školi
Pitanja
Slični kursevi
Магистар маркетинга
- Cardiff, Уједињено Краљевство
Мастер комерцијални менаџмент и маркетинг
- Porto, Португалија
МСц Дигитал Маркетинг
- Berlin, Немачка