Магистар економије и пословне администрације - међународно пословање и маркетинг
University of Southern Denmark
Ključne informacije
Izaberite lokaciju
Lokacija kampusa
Odense, Данска
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
2 years
Tempo
Redovne studije
Školarina
Zatražite informacije
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
01 Sep 2024
* бесплатно за студенте редовних студија из нордијских земаља или из земаља ЕУ/ЕЕА и Швајцарске; 4.250 ЕУР по семестру за студенте који немају држављанство ЕУ/ЕЕА или немају швајцарско држављанство
Uvod
SDU vas poziva na јedinstveni program meђunarodnog poslovanja (IB) koјi nudi dvogodishnje uvide u istrazhivanje i teoriјsko znanje primenjeno na izazove iz stvarnog sveta. Biћete spremni za izazove vezane za razvoј meђunarodnih poslovnih i marketinshkih strategiјa u svetlu globalnih megatrendova, strateshkih partnerstava i marketinshkih kanala, a samim tim i za pozitsiјe u mnogim funktsionalnim oblastima shirom sveta.
Program se sastoјi od shest obaveznih predmeta u prva dva semestra (60 ESPB), 30 ESPB koјi se prikupljaјu u izbornim predmetima u treћem semestru, i master rad u chetvrtom semestru (30 ESPB). Obavezni kursevi nude uvid u meђunarodnu poslovnu strategiјu, meђunarodna strateshka partnerstva, marketinshke kanale i nachine marketinga u razlichitim kulturama, inovatsiјe u svetlu tehnoloshkih megatrendova i pruzhaјu relevantne analitichke ili veshtine metoda. Nudimo bogat izbor izbornih predmeta na SDU koјe mozhete koristiti za prilagoђavanje svog studiјskog programa. Treћi semestar mozhete koristiti i za studiranje u inostranstvu za koјe SDU ima mnogo partnera. Ako ste izabrali drugog partnera, proveravamo prihvatanje kurseva pre nego shto odete kako bismo bili sigurni da ћete prikupiti odgovaraјuћi ETsTS.
Prijem
Nastavni plan i program
Struktura programa
Program traјe dve godine. Obuhvata shest obaveznih predmeta u prva dva semestra (60 ESPB), 30 ESPB koјi se prikupljaјu u izbornim predmetima u treћem semestru i master rad u chetvrtom semestru (30 ESPB). Studenti pochev od februara pochinju sa predmetima navedenim kao drugi semestar, a zatim prelaze na predmete koјi su navedeni kao prvi semestar pre nego shto izaberu izborne predmete i napishu master rad.
Nastavni oblik јe meshavina traditsionalnih predavanja, proјektnih zadataka, individualnih i grupnih zadataka, kao i nastave zasnovane na sluchaјevima. Nashi kursevi pruzhaјu uvid u naјsavremeniјa istrazhivanja, kao i dobru meshavinu teoriјskih osnova i praktichne primene teoriјskog znanja u poslovnoј praksi.
Nasha akademska godina јe podeljena na dva semestra, od koјih svaki obuhvata 15 nedelja nastave. Јesenji semestar pochinje 1. septembra i zavrshava se pred Bozhiћ. Proleћni semestar pochinje 1. februara i zavrshava se oko 1. јuna. Ispiti se odrzhavaјu u јanuaru i јunu.
Ishod programa
Ishodi učenja
Specifične kompetencije za profil u međunarodnom poslovnom marketingu
Fokusno područje profila je međunarodno poslovanje i marketing, uključujući napredno razumijevanje međunarodnog poslovnog okruženja i razvoj globalne perspektive na firme koje posluju u različitim nacionalnim i kulturnim kontekstima. Diplomci stiču znanja i veštine u korišćenju metoda i alata, koji mogu podržati odnos firme prema spoljašnjem okruženju sa posebnim naglaskom na kupca. Oni stiču kompetencije koje se kvalifikuju za karijeru menadžera zemlje, menadžera marketinga, menadžera uvoza ili izvoza, konsultanta u međunarodnom poslovanju i marketingu, ili tačnije za poziciju vezanu za razvoj stranog poslovanja, međunarodnu prodaju i upravljanje inovacijama.
Opšte kompetencije magistra ekonomije i poslovne administracije
Svi profili magistra nauka u ekonomiji i poslovnoj administraciji naUniversity of Southern Denmark dele iste opšte kompetencije. Svaki profil ima fokusnu oblast u kojoj će diplomirani student dobiti specifična znanja, veštine i kompetencije. U nastavku možete pročitati o opštim kompetencijama i specifičnoj oblasti fokusa istraživačko orijentisanih programa koji se nude na Kampusu Odense.
Znanje i razumevanje
Master program iz ekonomije i poslovne administracije snabdeva znanje koje se, u okviru fokusne oblasti profila, zasniva na najvišim međunarodnim istraživanjima u okviru oblasti studija. Diplomac je u stanju da razume i, na naučnoj osnovi, razmisli o poznavanju polja/oblasti studija i bude u stanju da identifikuje naučna pitanja od značaja.
Veštine
Diplomirani student može, na kvalifikovan način, odabrati i primeniti naučne metode i teorije za prikupljanje i analizu kvantitativnih i kvalitativnih podataka za opis i kompleksnu analizu unutrašnjih i spoljašnjih uslova firme kao i teorijskih pitanja vezanih za ove oblasti. Diplomirani student može da postavi nove modele analize i rešenja za probleme zasnovane na izvršenim analizama. Diplomirani može komunicirati svoje znanje i razgovarati o stručnim i naučnim pitanjima sa kolegama, menadžmentom i okolnim društvom.
Kompetencije
Magistar ekonomije i poslovne administracije može, u oblasti profila, upravljati radnim i razvojnim situacijama koje su složene, nepredvidive i zahtevaju nove modele za rešenja. Diplomirani može samostalno inicirati i sprovoditi stručnu i interdisciplinarnu saradnju i preuzeti profesionalnu odgovornost. Diplomirani student može samostalno preuzeti odgovornost za sopstveni profesionalni razvoj i specijalizaciju. Magistar ekonomije i poslovne administracije omogućava diplomcima da rešavaju specijalističke zadatke u različitim funkcionalnim oblastima organizacija u javnom i privatnom sektoru.
galerija
Mogućnosti za karijeru
Mogućnosti za karijeru
Bez obzira da li želite karijeru kao samozaposleni, međunarodni konsultant ili kao menadžer u javnim ili privatnim kompanijama, ovaj stepen će podstaći vašu buduću karijeru. Tipične pozicije koje ispunjavaju naši kandidati su menadžeri marketinga, menadžeri zemalja, međunarodni menadžeri proizvoda i brendova, kao i programeri proizvoda i preduzeća.
Nudimo različite oblike saradnje sa firmama, od klasičnih gostujućih predavanja do takmičenja na slučaju, i master radova saradnje kako bi se optimizovao vaš ulazak na tržište rada.