Магистар економије и пословне администрације - Управљање марком и маркетиншка комуникација
University of Southern Denmark
Ključne informacije
Izaberite lokaciju
Lokacija kampusa
Odense, Данска
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
2 years
Tempo
Redovne studije
Školarina
Zatražite informacije
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
01 Sep 2024
* бесплатно за студенте редовних студија из нордијских земаља или из земаља ЕУ/ЕЕА и Швајцарске; 4.250 ЕУР по семестру за студенте који немају држављанство ЕУ/ЕЕА или немају швајцарско држављанство
Uvod
Ovaј master profil fokusira se na protsese marketinshke komunikatsiјe od korporativnog do nivoa robne marke koristeћi napredne sotsio-kulturne teoriјske perspektive na potroshachkim trzhishtima. Studenti ћe steћi kompetentsiјu za analizu osnovnih drushtvenih i kulturnih printsipa i logike koјi su u osnovi savremenog brendiranja i komunikatsionih izazova, koristeћi naјsavremeniјu marketinshku misao i napredne etnografske metode. Osim odrazhenog razumevanja traditsionalnog brendiranja i marketinga, oni ћe steћi dubok uvid u promene izazvane drushtvenim mediјima, kreativnim potroshachima ili otporom potroshacha.
Prijem
Nastavni plan i program
Struktura programa
Program predaјe meђunarodni fakultet sa bogatim iskustvom i razlichitim teoriјskim i kulturnim iskustvom. Izdvaјa se od ostalih programa brendiranja zbog јasnog fokusa na drushtvene i kulturne perspektive i upoznaјe studente sa trenutnim stanjem umetnosti u ovoј oblasti istrazhivanja. Studenti ћe biti veshti u analizi savremenih odnosa izmeђu marketinshkih komunikatsiјa i brendiranja, korporatsiјe i trzhishta potroshacha, kao i u primeni savremenih printsipa upravljanja kulturnim brendom i metoda etnografskog istrazhivanja trzhishta.
Ishod programa
Ishodi učenja
Specifične kompetencije za profil u upravljanju brendom i marketinškoj komunikaciji
Fokusno područje profila je proces marketinške komunikacije od korporativnog do nivoa brenda koristeći napredne, socio-kulturne teorijske perspektive na potrošačkim tržištima. Kandidati sa ovim profilom imaće veće znanje u okviru predmeta koji su za to relevantni i kompetencije da analiziraju osnovne društvene i kulturne principe i logiku koja se zasniva na savremenim izazovima komunikacije i brendiranja, koristeći napredne etnografske metode. Diplomirani student ima znanja i veštine u korišćenju metoda koje mogu da podrže razvoj firme, a posebno u pogledu upravljanja brendom na strateškom i taktičkom nivou, metodologiji istraživanja društvenih nauka i kvalitativnim metodama.
Konačno, kandidat će steći kompetencije u analizi savremenih odnosa između marketinških komunikacija i brendiranja, korporacije i tržišta potrošača, kao i primenu savremenih principa upravljanja kulturnim brendom i metoda etnografskog istraživanja tržišta.
Opšte kompetencije magistra ekonomije i poslovne administracije
Svi profili magistra nauka u ekonomiji i poslovnoj administraciji naUniversity of Southern Denmark dele iste opšte kompetencije. Svaki profil ima fokusnu oblast u kojoj će diplomirani student dobiti specifična znanja, veštine i kompetencije. U nastavku možete pročitati o opštim kompetencijama i specifičnoj oblasti fokusa istraživačko orijentisanih programa koji se nude na Kampusu Odense.
Znanje i razumevanje
Master program iz ekonomije i poslovne administracije snabdeva znanje koje se, u okviru fokusne oblasti profila, zasniva na najvišim međunarodnim istraživanjima u okviru oblasti studija. Diplomac je u stanju da razume i, na naučnoj osnovi, razmisli o poznavanju polja/oblasti studija i bude u stanju da identifikuje naučna pitanja od značaja.
Veštine
Diplomirani student može, na kvalifikovan način, odabrati i primeniti naučne metode i teorije za prikupljanje i analizu kvantitativnih i kvalitativnih podataka za opis i kompleksnu analizu unutrašnjih i spoljašnjih uslova firme kao i teorijskih pitanja vezanih za ove oblasti. Diplomirani student može da postavi nove modele analize i rešenja za probleme zasnovane na izvršenim analizama. Diplomirani može komunicirati svoje znanje i razgovarati o stručnim i naučnim pitanjima sa kolegama, menadžmentom i okolnim društvom.
Kompetencije
Magistar ekonomije i poslovne administracije može, u oblasti profila, upravljati radnim i razvojnim situacijama koje su složene, nepredvidive i zahtevaju nove modele za rešenja. Diplomirani može samostalno inicirati i sprovoditi stručnu i interdisciplinarnu saradnju i preuzeti profesionalnu odgovornost. Diplomirani student može samostalno preuzeti odgovornost za sopstveni profesionalni razvoj i specijalizaciju. Magistar ekonomije i poslovne administracije omogućava diplomcima da rade na rešavanju specijalističkih zadataka u različitim funkcionalnim oblastima organizacija u javnom i privatnom sektoru.
galerija
Mogućnosti za karijeru
Mogućnosti za karijeru
Magistarski program u upravljanju brendom i marketinškim komunikacijama u Campus Odense pruža vam odličnu svestranu osnovu za buduće mogućnosti karijere. Kursevi nude jedinstvenu kombinaciju teorije i prakse kako bi se osigurala solidna teorijska osnova i alati koji se lako mogu zaposliti u vašem prvom poslu.
Kompetencije dobijene tokom studija u Odenseu mogu se koristiti u razvoju kurikuluma, u rasponu od postajanja individualnim poslovnim preduzetnikom, rada kao specijalista u velikim multinacionalnim kompanijama ili kao konsultant na međunarodnom nivou.
Bez obzira da li želite karijeru kao samozaposleni ili kao menadžer u javnim ili privatnim kompanijama ovaj stepen će povećati vašu buduću karijeru. Možete, na primer, raditi na otkrivanju i istraživanju novih ideja za planiranje, upravljanje i realizaciju poslovnih koncepata u danskim i međunarodnim kompanijama. Sa ovim programom ste kvalifikovani za posao u Danskoj ili inostranstvu, na primer:
Upravljanje brendom i marketinška komunikacija: menadžer brenda, koordinator proizvoda