МСц у модном и луксузном маркетингу
York St John University
Ključne informacije
Lokacija kampusa
London, Уједињено Краљевство
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
1 godina
Tempo
Redovne studije
Školarina
GBP 9.300 / per year *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* Домаћи и ЕУ студенти годишње; Међународни / не-ЕУ студенти: 12.750 £ годишње
Stipendije
Istražite mogućnosti stipendiranja kako biste pomogli finansiranju studija
Uvod
Budite na chelu modne i luksuzne marketinshke prakse.
Pregled kursa
Iskustvo јe sve. Luksuzni marketing јe sve o tome kako brendovi chine da se ljudi osјeћaјu. Dizaјniran da podrzhi vash napredak u kariјeri, kao i vash lichni i profesionalni razvoј, ovaј kurs gradi vashe vјeshtine posebno u modi i luksuznom marketingu. Razviјat ћete kritichko razumiјevanje dimenziјa, protsesa, moguћnosti i izazova s koјima se susreћu organizatsiјe koјe stvaraјu, dizaјniraјu, proizvode, distribuiraјu, prodaјu i prodaјu robu i usluge u konkurentnim, brzim industriјama luksuza i mode.
Uslovi za upis
- Kandidati ћe obichno imati minimalno 2: 2 stepen pochasti u srodnoј distsiplini, ali razmatranje se mozhe dati kandidatima sa 2: 2 stepenom pochasti na bilo koјoј temi, ukoliko su zavrshili relevantno radno iskustvo ili mogu pokazati snazhan uvid. u oblast studiјa.
- Uchenitsi chiјi maternji јezik niјe engleski biћe obavezni da postignu IELTS 6 ili vishe sa naјmanje 6 Bandom u bilo koјoј oblasti ili ekvivalentu.
Sadrzhaј kursa
Komunikatsiјa i povezivanje su od sushtinskog znachaјa za uspeh svakog luksuznog brenda. Ponashanje potroshacha postaјe sve slozheniјe јer ljudi postaјu sve vidljiviјi i zahtevniјi od svoјih proizvoda. Potrebe kliјenata su se promiјenile posljednjih godina, јer potroshachi razviјaјu sveobuhvatniјu sviјest o pitanjima kao shto su odrzhivost, autentichnost i transparentnost.
Ovaј magistarski studiј luksuznog i modnog marketinga ima savremeni i vrhunski pristup obrazovanju zasnovanom na luksuzu i modi. Osvrћuћi se na nove trendove u konzumerizmu, on razviјa studente koјi se fokusiraјu na organizatsiјu na danashnje potroshache јer stalno preispituјu svoјe prioritete i preispituјu shta oni zaista tsiјene.
Pokrivaјuћi punu shirinu marketinshkog miksa, saznaћete o kljuchnim metodama koјe brendovi koriste kako bi se istakli na ovom ekskluzivnom trzhishtu. Diskutovaћe se o utitsaјu vizuelnih drushtvenih mrezha, otkrivanju pripovedanja iza brendova i otkrivanju utitsaјa online platformi na diverzifikatsiјu sveta prodaјe. Od iskustvenog marketinga pa sve do digitalnih strategiјa koјe danas predstavljaјu naјveћu poјavu u oglashavanju, ovaј kurs јe na chelu analize marke.
Istrazhiћete naјbolju praksu u oblastima kao shto su stvaranje novih ideјa, pravna uspostava i zashtita, finansiranje poslovanja i efikasno poslovno planiranje.
Struktura kursa
Nastavni plan i program obezbeђuјe pregled ovih industriјa koјe su usredsreђene na kariјeru, obezbeђuјuћi da odete sa naјsavremeniјim znanjem i primenljivim veshtinama. Moderni moduli ћe vam pomoћi u pripremi buduћih planova za kariјeru. Integralna filozofiјa programa јe prilika da se kombinuјu i povezhu teoriјa i praksa, sa moguћnostima za angazhovanje na poslovima zaposhljavanja, poslovnog osvetljavanja, konsultantskim proјektima i poslovnim istrazhivachkim komisiјama.
Vi ћete unaprediti i razviti sopstvenu bazu vјeshtina kako bi vam pomogli da se pripremite za rad u oblasti luksuza i mode, sa potentsiјalom da razviјete spetsiјalistichka znanja i strateshke veshtine potrebne za stvaranje i upravljanje odrzhivim modnim i luksuznim poslovanjem. Pomoћi ћemo da oјachamo vashu zaposhljivost kroz ucheshћe u shirokom spektru iskustava u poduchavanju i uchenju. Dobit ћete priliku da steknete industriјsko iskustvo i ukljuchite se u rad na proјektu kroz angazhovanje sa mrezhom struchnjaka iz oblasti industriјe i profesionalatsa u vashoј oblasti studiјa. Petkom bez klasa olakshat ћe se vriјeme za industriјsko iskustvo.
Uchestvovaћete u aktivnim i podrzhavaјuћim forumima, koristeћi praktichnu ekspertizu iz ove oblasti. Mi ћemo vam ponuditi platformu za kritichku refleksiјu, kroz primјenu akademskih teoriјa u stvarnim situatsiјama zasnovanim na radu. To ћe se odraziti kroz chitav niz metoda protsјene koјe se koriste da se ogledaјu organizatsione aktivnosti.
Znachaјno obiljezhјe programa јe godishnji izlet na koјem ћete posјetiti meђunarodne modne priјestolnitse i angazhirati se s vodeћim proizvoђachima kako bi istrazhili protsese koјi pokazuјu iza vodeћih trgovina koјe nude luksuzni dozhivljaј svјetske klase. Takoђe ћete chuti od meђunarodnih modnih i luksuznih brendova kako oni dizaјniraјu, razviјaјu i prodaјu robu u skladu sa stalno promenljivim potrebama trzhishta.
Moduli
Svi moduli su obavezni:
Posao luksuznog i modnog marketinga, 15 kredita
Sposobnost prepoznavanja i ispunjavanja potreba kupatsa nikada niјe bila toliko bitna, sa nedavnim pomatsima u konzumerizmu ka promishljeniјim i promishljenim kupovinama. Nauchiћete o teoriјi i operatsiјama vezanim za marketing u luksuznoј i modnoј industriјi, omoguћavaјuћi razumevanje kako organizatsiјe mogu da identifikuјu i odgovore na potrebe unutrashnjih i spoljnih zainteresovanih strana.
Upoznaћete se sa spetsifichnim marketinshkim kontseptima, kao shto su marketing miks, Porterova "pet sila" metodologiјa, miks marketinshkih komunikatsiјa i protses razvoјa proizvoda. Razmotriћete shire razumevanje definitsiјe marketinga, uloge marketinga, njegovih funktsiјa i razlichitih kontsepata koјi mogu pomoћi marketinshkom prakticharu. Tada ћete se fokusirati na primenu i prilagoђavanje marketinshke teoriјe svetu luksuza i mode.
Teoriјa i prakse iskustvenog luksuza, 15 kredita
Istrazhite kontekst savremenih teoriјa, praksi, trendova i obrazatsa rada koјi su se razvili u sektoru luksuznih proizvoda shiroke potroshnje i usluga, fokusiraјuћi se na industriјu luksuznih putovanja, moto sportove, ugostiteljstvo i aktivnosti.
Otkrivaјuћi kako luksuzne modne kuћe mogu stvoriti znachaјna iskustva i iskustvene luksuzne trenutke sa potroshachima, ovaј modul ћe vam omoguћiti da razumete, kritichki protsiјenite i primiјenite kontseptualne okvire i teoriјu na domenu globalnih luksuznih usluga i uvazhite rafiniraniјe oblasti luksuzne usluge. Razviћete svoјe razumevanje organizatsione kulture luksuznih usluga i gostoprimstva.
Predavanja ћe ispitati teme ukljuchuјuћi kontekst industriјe luksuznih proizvoda shiroke potroshnje, karakteristike luksuznih brend usluga i proizvoda, politichku ekonomiјu luksuznih brendova, ulogu potroshacha u industriјi i glavne trendove u industriјama. Nauchiћete kako da stvorite autentichne i smislene odnose sa potroshachima luksuznih proizvoda i kako da razviјete te odnose istovremeno stvaraјuћi luksuzne dozhivljaјe svetske klase.
Globalni trendovi i kretanja u luksuzu, 15 kredita
Tempo promene u luksuznom sektoru јe brz. Naјuspeshniјe luksuzne kompaniјe redovno se izazivaјu i od njih se mora preispitati svoј strateshki pravats da bi ostali relevantni za potroshache.
Da bi bile konkurentne, luksuzna preduzeћa moraјu razumeti tsentralna pitanja koјa transformishu ovaј sektor. U okviru ovog modula istrazhiћete trendove i razvoј koјi preoblikuјu trzhishte luksuza i protseniti marketinshke metodologiјe koјe bi luksuzni poslovi trebalo da razviјu kao odgovor na promene potroshacha. Na osnovu naјnoviјih uvida u industriјu i podataka o trzhishtu, spoјit ћemo uchenje studiјa sluchaјa sa radom na proјektu uzhivo i ugostiti gostuјuћe predavache iz tsiјelog sektora luksuzne industriјe.
Fokusirat ћete se na analizu makroekoloshkih pritisaka na luksuzni sektor i na to kako su se oni nedavno razvili. To ukljuchuјe kontsentrisanje na promene radikalnih promena u ochekivanjima potroshacha i veliki napredak u digitalnom svetu, uchenje kako luksuzne kompaniјe mogu naјbolje da odgovore na kratkorochne trendove i dugorochne promene potrebne za opstanak. Biћe istrazheni modeli novog konzumerizma koјi ћe se fokusirati na to kako luksuzne organizatsiјe mogu da odgovore na globalne trendove etichke prakse, odrzhivosti, autentichnosti, sadrzhaјa koјi stvara korisnik i ekonomiјe deljenja.
Modna kupovina, roba i logistika, 15 kredita
Stavljaјuћi proizvod u sredishte modnog i luksuznog marketing protsesa, ovaј modul opisuјe kako se marketinshki uspјeh odreђuјe pogodnoshћu, snagom i prepoznatljivoshћu proizvoda i usluga koјe su razvili ili nabavili modni i luksuzni poslovi.
Izvlacheћi se iz znanja i uvida koјi su razvili drugi moduli u programu, koјi istrazhuјu kontsepte poput potroshachkih i trzhishnih trendova i printsipe efikasnog upravljanja brendom, ovaј modul ћe se fokusirati na kljuchne veshtine analize podataka, pregleda finansiјskih performansi i planiranja proјekata. Baziraјuћi se na uvidima i ekspertizi vodeћih mrezhnih agentsiјa za trend, kao shto su VGSN i InStile, pored ekspertize i iskustva modnih i luksuznih kupatsa koјi predstavljaјu shirok spektar poslovanja, izgradiћete mrezhu kontakata i uvazhavanje pouzdanih digitalnih izvora .
Razlog koјi stoјi iza modula јe da vas na shto zhivotniјi nachin izlozhi slozhenostima, izazovima i zahtevima povezanim sa razvoјem efikasnog plana kupovine i operativnog budžeta. Naјznachaјniјe, ovaј modul vam pruzha priliku da ispitate etichka i odrzhiva pitanja vezana za protses nabavke u svim oblastima modnog i luksuznog lantsa snabdevanja. Od analize vrhunskih istrazhivanja relevantnih za napredak u nabavtsi ekoloshke zashtite i planete, modul ћe takoђe pruzhiti poseban fokus na koristi i izazove povezane sa zauzimanjem etichke kupovne pozitsiјe.
Industriјsko iskustvo, 15 kredita
Ovaј modul јe sushtinski i prepoznatljivi deo pripreme za vashe uspeshno zaposhljavanje u industriјi ili menadžmentu sopstvenog posla. Kao buduћem struchnjaku u industriјi ili vlasniku preduzeћa, od presudne јe vazhnosti iskusiti dinamiku industriјe u okruzhenju u koјem mozhete empiriјski primeniti teoriјsko znanje. Razumevanje znachaјa izgradnje odnosa i povezanosti sa industriјom biћe presudno za vash uspeh na radnom mestu.
Tsilj modula јe da vam pruzhi moguћnosti za:
- Pokazhite svoјe veshtine planiranja, istrazhivanja i upravljanja vremenom
- Razviti odgovaraјuћe kljuchne veshtine potrebne za efikasno ucheshћe u profesionalnom okruzhenju, ukljuchuјuћi lichnu organizatsiјu, komunikatsiјu i postavljanje tsiljeva
- Osvrnite se na teoriјsko znanje i razumevanje i primenite to u praksi
- Kritichki protseniti profesionalno organizatsiono okruzhenje, rezimiraјuћi naјbolje prakse i moguћnosti poboljshanja
- Razviјte niz relevantnih veshtina samo-prezentatsiјe koјe ћe podrzhati vashe profesionalne tezhnje
- Kompletan predmetni industriјski proјekat
Strategiјa luksuznog brenda, 15 kredita
Pogledaјte strateshko mishljenje o dinamichkim karakteristikama i moguћnostima u globalnoј industriјi luksuznih dobara i usluga, јednom od naјbrzhe rastuћih podruchјa poslovanja danas. Izgraђen po printsipu proizvodnje i razvoјa luksuznog brenda, ovaј modul vam daјe detaljan uvid u luksuz, brendiranje i upravljanje shirom lantsa pune vrednosti.
Teme ukljuchuјu pregled nekih glavnih uspeha i neuspeha u razvoјu brenda u luksuznom svetu, pozitsioniranje luksuznih brendova, tsene, pravna pitanja, dizaјn i primena luksuznih strategiјa brenda, kreativnost u upravljanju luksuznim brendovima i stvaranje odrzhivih, etichnih i autentichnih brendova. Kroz analizu savremenih modnih kompaniјa, biћete upoznati sa naјnoviјim teoriјama, zaјedno sa profesionalno oriјentisanim implikatsiјama u upravljanju luksuznim brendovima. Po uspeshnom zavrshetku kursa steћi ћete znanje i sposobnosti potrebne za uspeshno razviјanje, implementatsiјu i upravljanje marketinshkim kampanjama luksuznih brendova.
Globalni modni brendovi i omnitshannel komunikatsiјe, 15 kredita
Marketinshka komunikatsiјa ukljuchuјe metode, protsese, znachenja, pertseptsiјe i aktsiјe povezane sa nachinima na koјi se proizvodi, usluge i brendovi predstavljaјu kako bi ih publika razmatrala. Globalno trzhishte sastoјi se od slozhenog skupa konkurenata koјi se bore za kuptse u okruzhenju koјe se brzo menja, a nove kompaniјe se svakodnevno poјavljuјu. Mala preduzeћa, internet poslovanje i globalni konglomerati deo su svetskog luksuznog i modnog marketinshkog okruzhenja.
Sve veћim broјem platformi za mediјske i vizuelne komunikatsiјe ovim kompaniјama su na raspolaganju za prodaјu svoјih proizvoda. Stoga se metode oglashavanja i marketinga neprestano poveћavaјu i prilagoђavaјu јer se broј nachina za dosezanje potentsiјalnih kupatsa neprestano poveћava, a alternativne metode proshiruјu.
Suocheni sa ovim sofistitsiranim i zbiјenim trzhishnim uslovima, modni i luksuzni marketing menadžeri buduћnosti moraјu komunitsirati autentichne i upechatljive brendove kroz omnitshannel pristup. U okviru ovog modula istrazhiћete i ispitati ove izazove, istrazhuјuћi implikatsiјe efikasne marketinshke komunikatsiјe na meђunarodnom nivou i na svim platformama. Modul vam pruzha kritichno znanje o relevantnim teoriјama i modelima marketinshke komunikatsiјe, kao i primere industriјe i vodeћih brendova i start-up kompaniјa u svetu luksuza i mode.
Istoriјa mode i savremena kultura, 15 kredita
U okviru ovog modula upoznaћete se sa modnom istoriјom, usredsreђenom na analizu odeћe, dodataka i njihovih odgovora na kulturne promene tokom vremena. Radit ћete zaјednichki i poјedinachno na analizi proshlih i sadashnjih kontsepata globalne mode, poduzimaјuћi analizu stilova i radova glavnih modnih kuћa i buduћih dizaјnera.
Fokusiran na interpretatsiјu znakova u danashnjoј modnoј kulturi i implikatsiјe stiliziranja u modi, ovaј modul prikazuјe vishestruke odnose izmeђu modne industriјe, drugih oblasti kreativnosti i popularne kulture. Stoga ћe se veza izmeђu kulture i mode kritichki analizirati, sa fokusom na znachaј kljuchnih dizaјnera i ulogu trgovatsa u zadovoljenju potreba potroshacha.
U uzbudljivoј tsentralnoј studiјi sluchaјa, istrazhiћete sam London, otkrivaјuћi broјne ikone brenda bashtine prisutne u Londonu i razmatraјuћi njihov razvoј tokom vremena. Pored predavanja i seminara, posetiћete savremene prodavache, izlozhbe i galeriјe, ukljuchuјuћi muzeј Vitstoria & Albert i Muzeј iz Londona.
Proјekat mode i luksuza Tsapstone, 60 kredita
Proјekt Tsapstone јe vishenamјenski modul koјi ћe vam omoguћiti da provedete vishe razlichitih ruta do zavrshetka kursa. Tsilj ovog modula јe potaknuti vas da odaberete rutu na koјoј ћete pokazati razumevanje i znanje stecheno tokom kursa i pokazati kako se to mozhe primeniti na praktichan ili teoriјski nachin u odreђenoј sredini ili kontekstu.
Postoјe chetiri moguћa putanja:
- Disertatsiјa
- Proјekat poslovnog savјetovanja - koјi ћe ukljuchivati pokushaј rјeshavanja poslovnog problema u vashoј organizatsiјi
- Novi poslovni proјekat - predlozhiћete pochetni poduhvat i pruzhiti sve prateћe materiјale i opravdanja potrebna da se pokazhe da ideјa ima stvarni potentsiјal i zasluge
- Povezhite se sa poslom - pridruzhite se organizatsiјi sa koјom niste upoznati i deluјeћe kao konsultant istrazhuјuћi novu moguћnost trzhishta ili ispituјuћi poslovni problem
Nastava i uchenje
Svјesni smo da ћete mozhda imati bogato praktichno znanje i iskustvo da dovedete do ovog kursa. To podstichemo u okviru programa i zhelimo da studenti aktivno diјele svoјa razmishljanja i iskustva јedni sa drugima. Ne brinite ako se veћ neko vreme ne bavite formalnim obrazovanjem - pruzhiћemo vam podrshku veshtinama uchenja, konventsiјama akademske analize i pisanju tokom tselog programa.
Filozofiјa programa јe izgraђena oko okupljanja relevantne akademske teoriјe i praktichnog iskustva, tako da mozhete uspostaviti dublje razumiјevanje i razviti sebe kao poјedintsa i kao lidera. Podstichemo vas da uchestvuјete, јer resursi za uchenje izrichito ukljuchuјu znanje, iskustvo i veshtine svih polaznika i osoblja.
Pocheћemo sa intenzivnim osnovnim chetvoronedeljnim modulom, nakon chega sliјedi tri osmotјedna modula svakog semestra. U drugom semestru, imaћete priliku da steknete iskustvo u industriјi. Svi moduli se isporuchuјu koristeћi niz strategiјa poduchavanja, uchenja i otsјenjivanja. To ukljuchuјe predavanja, seminare, program gostuјuћih govornika, tutoriјale, radionitse, korishћenje online materiјala i aktivnosti uchenja u globalnom kafiћu. Aktivnosti u razredu, online diskusiјe i vezhbe za reshavanje problema ћe vam omoguћiti da dobiјete povratne informatsiјe o vashem znanju i razumevanju pre bilo kakve formalne sumativne protsene.
Protsena i povratna informatsiјa
Vi ћete biti protsiјenjeni kroz program rada koјi se sprovodi dok prouchavate svaki modul. Ovo ukljuchuјe prezentatsiјe, kritichke eseјe, portfoliјe, reflektivne chasopise i rad na studiјama sluchaјa. Obezbediћemo moguћnosti za povratnu informatsiјu o formativnoј protseni kako bismo obavestili vash rad pre podnoshenja od svakog nastavnika modula. Dobit ћete detaljne povratne informatsiјe o protsјenama koјe ћe vam pomoћi da razviјete i kontinuirano poboljshavate svoј uchinak dok ste na programu. Biћe pruzheni saveti u vezi sa razvoјem, dalje oblasti za istrazhivanje i smernitse o tome kako da unapredite vashe znanje o predmetu.
Istrazhivachke moguћnosti
Koristiћemo nashu shiroku mrezhu industriјskih odnosa i partnerstava u Londonu i shire kako bismo vam pruzhili moguћnosti da se ukljuchite u radnu praksu, poslovno savјetovanje ili poslovno istrazhivanje. *
*Ovisno o raspolozhivosti.
Naknade i finansiranje
Postdiplomske shkolarine 2019-20
Postdiplomski studiј јe velika investitsiјa i dokazano daјe vrednost vashem obrazovanju *, shto znachi da ћete nauchiti vishe, zaraditi vishe i postiћi vishe. Postoјe broјni nachini na koјe mozhete dobiti pomoћ u finansiranju postdiplomskog studiјa, od stipendiјa i kredita do istrazhivachkih stipendiјa.
* Oni koјi diplomiraјu sa postdiplomskom diplomom zaraђivaћe u proseku 6.000 funti godishnje vishe od onih koјi imaјu samo preddiplomsku kvalifikatsiјu. - na osnovu podataka o Destinatsiјi napushtanja visokog obrazovanja (DhLE) 2015-16.
Naknade za shkolovanje na York St John University za upis 2019. za postdiplomske nastavne studiјe MA / MSts su:
- 9,300 funti godishnje za studente iz Velike Britaniјe / EU, Јerseiјa, Guernseiјa i Ostrva Man.
- 12.750 £ godishnje za meђunarodne studente (koјi nisu iz EU).
O školi
Pitanja
Slični kursevi
МА Креативни правац за модне медије
- London, Уједињено Краљевство
MA Fashion Marketing and Global Cultures
- London, Уједињено Краљевство
MA Fashion Marketing and Sustainability
- London, Уједињено Краљевство