МСц у међународном модном маркетингу
GCU - Glasgow School for Business and Society
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Glasgow, Уједињено Краљевство
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
1 godina
Tempo
Redovne studije
Školarina
GBP 5.500 / per year *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* Домаћи, РУК и ЕУ студенти; £ 12600 Интернационални студенти
Stipendije
Istražite mogućnosti stipendiranja kako biste pomogli finansiranju studija
Uvod
Globalna modna industriјa јe vredna vishe od dva triliona dolara i predstavlja јednu od naјveћih ekonomiјa u sviјetu. * Sa rastom digitalnog napretka i potroshachke moћi, meђunarodni modni svet јe na trzhishtu za transparentne, etichke i kliјentske strategiјe .
Odgovaraјuћi na poziv diplomiranih studenata sa distsiplinama kako u modi tako iu marketingu, MSts International Fashion Marketing јe ponovo razviјen zaјedno sa industriјom kako bi vam pruzhio praktichnu, tehnichku ekspertizu koјa vam јe potrebna za takmichenje i uspјeshnost u ovoј dinamichnoј industriјi.
Moda marketing se stalno razviјa uz tehnologiјu i sve dostupniјu trzhishte.
* MtsKinsei i Business of Fashion, Stanje moda 2017
Tvoјa kariјera
Postaћe deo nishe, ali raznolike studentske zaјednitse, dozhivljavaјuћi stvarno meђunarodno radno okruzhenje, uchenje od vrshnjaka i nastavnog osoblja iz tsiјelog sviјeta, stvaraјuћi uvid u glavne slichnosti i razlike u pristupima modnom marketingu i potroshachima shirom sviјeta.
Razviјaћete:
- dublje razumevanje stvarnog sveta koјi utichu na modnu industriјu iz britanske i globalne perspektive
- odgovorno donoshenje odluka i etichko ponashanje
- kreativne veshtine u kljuchnim oblastima modnog marketinga, kao shto su brendiranje, komunikatsiјe, uvid u potroshacha kroz vizuelne prezentatsiјe, video i radionitse
- fino iskorishћeno praktichno primenjeno znanje predvoђeno industriјskim radnim iskustvom
Vashe iskustvo magistara јe poboljshano radionitsama i gostima. Istrazhiћete modno trzhishte u Milanu u poseti modnom skupu u koјoј uchestvuјu studenti, akademitsi i brendovi iz tselog sveta. Industriјsko plasiranje pruzha mnogo potrebne moguћnosti za umrezhavanje i shansu da vashe praktichne veshtine ostaјu oshtre tokom vasheg postdiplomskog studiјa.
Shta ћete nauchiti
Savremena pitanja u meђunarodnom modnom marketingu
Razviјaћete znanje i veshtine kako biste kritichki pregledali savremene meђunarodne teme u okviru dinamichnog i brza poslovna moda, dok ste stekli razumevanje odrzhivih i etichkih praksi na trzhishtu. Kao deo ovog modula uchestvovaћesh na putovanju koјi vam omoguћava da istrazhite modno trzhishte u kontekstu stvarnog sviјeta.
Kreiranje modnog brenda
Nauchiћete kontsepte brendiranja i upravljanja brendom i preduzimati detaljno istrazhivanje elemenata identiteta brenda. Nasha seriјa profesionalnih radionitsa ukljuchuјe digitalne alate koјi ћe izazvati i poboljshati vashe kritichke i kreativne kompetentsiјe. Kraјnji tsilj ovog modula јe da vam omoguћi da svoјim buduћim poslodavtsima predstavite svoјe znanje i vјeshtine kroz izradu novog kontsepta modne marke.
Omnitshannel modna komunikatsiјa
Slozhenost savremenih marketinshkih komunikatsiјa јe istrazhena јer istichemo vazhnost modnih brendova prenoshenja relevantnog, doslednog imidža i poruke kroz integriranu marketinshku komunikatsionu strategiјu. Podstichu vas da emulirate aktivnosti lekara kroz industriјske standardne zadatke zadataka dizaјnirane da budu i kreativno i komertsiјalno izazovne.
Potroshachko ponashanje u modi
Tsentralno za marketing kontsept јe potreba za kompaniјama da steknu razumevanje pitanja koјa utichu i oblikuјu ponashanje u razlichitim sredinama i kontekstima. Nauchiћete da ukljuchite lokalne, evropske i globalne aspekte potroshachkog ponashanja u modu i analizirate vazhnost razumiјevanja potroshacha prilikom formulisanja marketinshke strategiјe na digitalnom trzhishtu.
Kupovina moda, trgovina i logistika
Ovaј modul daјe pregled protsesa kupovine, trgovanja i logistichkih funktsiјa u okviru modne organizatsiјe raspravljaјuћi svaki korak od kontsepta proizvoda do isporuke ponude kuptsa na radnom prostoru. Ukljuchuјemo proјekat sa uspostavljenom modnom kompaniјom, gde ste odgovorni za kupovinu i trgovinu, pruzhaјuћi vam iskustvo u kontekstu stvarnog sviјeta.
Meђunarodno planiranje i strategiјa modnog marketinga
Ovaј modul koristi tehniku aktivnog uchenja da pripremi i omoguћi vam da sami radite u marketinskom okruzhenju, poshto se vashe vјeshtine i znanje testiraјu kroz ucheshћe. Biћe u moguћnosti da kritichki analizirate i protsenite trzhishne moguћnosti u meђunarodnom kontekstu, u pripremi za kariјeru u vishoј marketinshkoј pozitsiјi.
Etika, upravljanje i odgovorno liderstvo
Ispitivanjem privatnog, јavnog i sotsiјalnog sektora, biћete opremljeni s nizom analitichkih alata i kontsepata kako biste vodili odgovorno odluchivanje, istovremeno istichuћi razliku izmeђu usaglashenosti i etichkog ponashanja. Dobiћete teoriјsko i praktichno razumevanje pitanja iz stvarnog sveta, iz britanske i globalne perspektive, i nauchite se iz PRME printsipa i skupnih dobrih atributa koјi su tsentralni za ovaј modul.
Primenjena profesionalna praksa
Na osnovu znanja koјa ste stekli u etitsi, upravljanju i odgovornom rukovodstvu i sa fokusom na samorefleksiјu, u ovom modulu razviјate svoјu profesionalnu kompetentsiјu kroz profesionalno angazhovane aktivnosti. Veza izmeђu ova dva osnovna modula oјachava znachaј etichkog i odgovornog donoshenja odluka i liderstva u okviru vashe buduћe kariјere.
Masters Researtsh Proјetst
Poslednji element programa јe istrazhivachki proјekat Masters koјi vam pruzha priliku da dizaјnirate i preuzmete deo originalnog istrazhivanja. Primiјeniti ћete metode i teoriјe koјe se naјcheshћe koriste u internatsionalnom modnom marketingu i uz podrshku meђunarodno obјavljene literature demonstriraјu naјbolju praksu u ovoј oblasti.
Uslovi za upis
Svi uslovi za unos koјi su navedeni ovde treba da se koriste kao vodich i predstavljaјu minimum koјi se zahteva za razmatranje za ulazak. Kandidati koјi su napravili uslovnu ponudu mesta mogu se trazhiti da postignu vishe nego shto јe navedeno.
Tipichni zahtevi za ulaz
UK diploma 2: 2 ili ekvivalent
Engleski јezik
Akademski IELTS skor od 6.0 (ili ekvivalentan) bez elementa ispod 5.5.
Dodatne Informatsiјe
Ostale akademske i struchne kvalifikatsiјe
Svaka aplikatsiјa za GTsU se razmatra poјedinachno. Ako nemate tipichne akademske kvalifikatsiјe za upis, ali mozhete pokazati relevantno radno iskustvo i / ili kredite od priznatih profesionalnih tela, mozhda ћete imati pravo da unesete ovaј kurs preko Univerzitetske Priznavanje prethodnog uchenja.
Meђunarodni Pathways
Ako ne ispunjavate uslove na engleskom јeziku, mozhda imate pravo na engleski јezik za univerzitetski studiјski program.
Naknade i finansiranje
Shkolarine koјe plaћate su uglavnom odreђene vashim statusom naknade. Kakav јe status studentskog honorara?
Shkolarina 2018/19
- home: 5500 funti
- RUK: 5500 funti
- EU: 5500 funti
- Meђunarodni: £ 12600
Ako zapochnete studiјe u septembru 2018. ili јanuaru 2019. godine, ovo su godishnje ili modulne naknade koјe se odnose na traјanje vasheg kursa; meђutim, naknade podlezhu promenama. Za sve detalje o tome kako se naknade mogu promiјeniti prochitaјte nashe naknade i politiku povraћaјa.
Dodatni troshkovi
Osim kursa za shkolarinu, mozhete naiћi na dodatne troshkove tokom vasheg vremena na Univerzitetu.
Stipendiјe
Pruzhamo visokokvalitetno obrazovanje za pravichnu tsenu; kao Univerzitet za opshtu dobrobit, posveћeni smo pruzhanju dostupnog visokog obrazovanja za nadarene uchenike tako shto chuvamo shkolarinu na naјnizhem nivou i pruzhamo velikodushni stipendiјski paket od preko 2,5 miliona funti godishnje.
Ako imate bilo kakvih pitanja ili pitanja u vezi sa stipendiјama za 2018/19, molimo vas da se obratite timu upita za studente.
Meђunarodni studentski pochetni datumi
Za nove meђunarodne studente, oriјentatsioni dogaђaјi pochinju 14. septembra 2018. godine . Ovo dodatno vriјeme јe spetsiјalno dizaјnirano kako bi pomoglo novim meђunarodnim studentima da se usavrshe u Uјedinjeno Kraljevstvo i GTsU priјe pochetka generalne induktsiјe i nastave uchenika.
Tokom ovog perioda ћe se odrzhati chitav niz zabavnih i informativnih aktivnosti, ukljuchuјuћi i kampovanje i gradske ture, kao i dobrodoshlitse u koјima mozhete upoznati druge meђunarodne studente.
EPAS akreditovan
MSts International Fashion Marketing јe akreditovan od strane Evropske fondatsiјe za razvoј upravljanja akreditatsiјskim programom (EPAS). GTsU јe јedna od samo 77 institutsiјa u 36 zemalja da bi postigla akreditatsiјu EPAS-a.
Ovim odobrenjem pruzha se sigurnost da јe stepen dizaјniran i isporuchen na nachin koјi јe akademski rigorozan i ima praktichan znachaј za studente u danashnjem globalnom okruzhenju.
TsIM јe akreditovan
Tshartered Institute of Marketing (TsIM) јe vodeћe profesionalno tiјelo za prodavtse shirom sviјeta i postoјi za razvoј marketinshke profesiјe, odrzhavanje profesionalnih standarda i poboljshanje vјeshtina marketinshkih praktichara.
GTsU јe udruzhio snage sa TsIM-om kako bi studentima pruzhio priliku da steknu profesionalne kvalifikatsiјe kroz TsIM Graduate Gatevai. Kvalifikatsiјe TsIM-a se veoma trazhe od poslodavatsa i mapiraјu zaјedno sa sopstvenim stepenom koјi osigurava da opremimo uchenike sa naјboljim moguћnostima za uspeshnu marketinshku kariјeru.
Prijem
Nastavni plan i program
Šta ćete proučavati
Savremena pitanja u međunarodnom modnom marketingu
Razvijaćete znanja i veštine da kritički ispitate savremene međunarodne teme u okviru dinamičnog i brzog biznisa mode, istovremeno stičući razumevanje održivih i etičkih praksi na tržištu. Kao deo ovog modula učestvovaćete u putovanju koje vam omogućava da istražite modno tržište u stvarnom svetskom kontekstu.
Kreiranje modnog brenda
Naučićete koncepte brendiranja i upravljanja brendom i preduzeti detaljno istraživanje elemenata identiteta brenda. Naša profesionalna serija radionica uključuje digitalne alate koji će izazvati i poboljšati vaše kritične i kreativne kompetencije. Krajnji cilj ovog modula je da vam omogući da svoje znanje i veštine predstavite budućim poslodavcima kroz proizvodnju novog koncepta modnog brenda.
Omnichannel Fashion Communication
Istražena je složenost savremenih marketinških komunikacija jer ističemo važnost prenosa relevantne, konzistentne slike i poruke kroz integrisanu marketinšku komunikacionu strategiju za modne brendove. Podstiču vas da oponašate aktivnost praktičara kroz industrijske standardne gaćice za zadatke dizajnirane da budu i kreativno i komercijalno izazovne.
Ponašanje potrošača u modi
Centralno za marketinški koncept je potreba da kompanije steknu razumevanje pitanja koja utiču i oblikuju ponašanje u različitim okruženjima i kontekstima. Naučićete da u modu uključite lokalne, evropske i globalne aspekte ponašanja potrošača i analizirate važnost razumevanja potrošača prilikom formulisanja marketinške strategije na digitalnom tržištu.
Moda Kupovina, Merchandising i logistika
Ovaj modul daje pregled procesa kupovine, merchandisinga i logističkih funkcija unutar modne organizacije razmatranjem svakog koraka od koncepta proizvoda do isporuke ponude kupca na podu prodavnice. Uključujemo projekat sa osnovanom modnom kompanijom, gde ste odgovorni za kupovinu i merchandising aktivnosti, pružajući vam iskustvo u kontekstu stvarnog sveta.
Međunarodno planiranje i strategija modnog marketinga
Ovaj modul koristi tehniku aktivnog učenja za pripremu i omogućavanje samopouzdanja u marketinškom okruženju, jer se vaše veštine i znanja testiraju kroz učešće. Moći ćete kritički analizirati i procijeniti tržišne mogućnosti u međunarodnom kontekstu, u pripremi za karijeru na višoj marketinškoj poziciji.
Etika, upravljanje i odgovorno liderstvo
Ispitujući sektor privatnog, javnog i socijalnog preduzeća, bićete opremljeni setom analitičkih alata i koncepata za pokretanje odgovornog donošenja odluka, istovremeno naglašavajući razliku između usklađenosti i etički vođenih ponašanja. Dobićete teorijsko i praktično razumevanje stvarnih svetskih pitanja, iz Velike Britanije i globalne perspektive, i učite iz principa vezanih za PRME i atribute zajedničkog dobra koji su centralni za ovaj modul.
Primenjena profesionalna praksa
Prateći znanje koje ste stekli u etici, upravljanju i odgovornom vođstvu i sa fokusom na samorefleksiju, u ovom modulu ćete razviti svoju profesionalnu kompetenciju preduzimanjem aktivnosti profesionalnog angažovanja. Veza između ova dva osnovna modula pojačava značaj etičkog i odgovornog donošenja odluka i vođstva u vašoj budućoj karijeri.
Masters Research Project
Konačni element programa je Masters Research Project koji vam pruža priliku da dizajnirate i preduzmete deo originalnog istraživanja. Primenićete metode i teorije koje se obično koriste u okviru Međunarodnog modnog marketinga i uz podršku međunarodno objavljene literature pokazuju najbolju praksu u ovoj oblasti.
Stipendije i finansiranje
Mogućnosti za karijeru
Vaša karijera
Postaćete deo niše, ali raznovrsne studentske zajednice, doživljavajući zaista međunarodno radno okruženje, učeći od vršnjaka i nastavnog osoblja iz celog sveta, stičući pravi uvid u glavne sličnosti i razlike u pristupima modnom marketingu i potrošačima na globalnom nivou.
Razvijaćete:
- dublje razumevanje stvarnih svetskih pitanja koja utiču na modnu industriju iz Velike Britanije i globalne perspektive
- odgovorno donošenje odluka i etički vođena ponašanja
- kreativne veštine u ključnim oblastima modnog marketinga, kao što su brendiranje, komunikacije, uvid potrošača kroz vizuelne prezentacije, video snimke i radionice
- fino usavršeno znanje o praktičnoj primeni vođeno industrijskim radnim iskustvom
Iskustvo vaših majstora poboljšavaju radionice i gostujući govornici. Istražićete modno tržište u Milanu u poseti modnoj skupštini koja ugošćuje modne studente, akademike i brendove iz celog sveta. Industrijski plasman pruža toliko potrebne mogućnosti umrežavanja i šansu da održite svoje praktične veštine oštrim tokom postdiplomskog studija.
Program Školarina
O školi
Pitanja
Slični kursevi
MA Fashion Marketing and Global Cultures
- London, Уједињено Краљевство
MA Fashion Marketing and Sustainability
- London, Уједињено Краљевство
MA Strategic Fashion Marketing
- London, Уједињено Краљевство