МА у решавању спорова
Independent College
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Dublin, Ирска
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
1 godina
Tempo
Redovne studije
Školarina
EUR 6.800 / per year *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* Држављанин ЕУ / становник Ирске. Годишња накнада за међународне/не-ЕУ кандидате износи 8.800 €
Виртуелни дан отворених врата – 29. новембар
Pridruzhite nam se na nashem virtuelnom danu otvorenih vrata u sredu, 29. novembra, od 14.00 do 15.00 GMT da biste saznali vishe o nashim programima diplome diplomiranih u oblasti biznisa i nashem veoma spetsiјalnom masteru iz oblasti reshavanja sporova.
Uvod
Ne mozhete da prisustvuјete dogaђaјu, ali zhelite da saznate vishe o svom Pathway ka engleskom јeziku i visokom obrazovanju u Irskoј?
Registruјte se ovde da biste nam se pridruzhili na nashem BESPLATNOM Pathway za obrazovanje u Irskoј chak i 18. aprila 2024: href="https://vvv.tsognitoforms.tsom/IndependentTsolleges/IndependentTsollegeInternationalhousePathvaiVebinar
MA јe јedinstven i inovativan interdistsiplinarni program koјi studentima pruzha akademsko znanje i praktichne veshtine za reshavanje sporova izmeђu strana na nekonkurentan nachin. Nakon uspeshnog zavrshetka MA, studenti dobiјaјu i KKI Nivo 9 akademske kvalifikatsiјe. Reshavanje sporova јe јedno od naјbrzhe rastuћih oblasti i akademskih distsiplina kako u Irskoј tako i na meђunarodnom nivou, nudeћi profesionalne moguћnosti u korporativnim, pravnim, obrazovnim, politichkim, ljudskim resursima, zdravstvu i zaјednitsi, kao i mnogim drugim.
MA u reshavanju sporova se fokusira na shirok spektar nekonkurentnih protsesa reshavanja sporova ukljuchuјuћi arbitrazhu, mediјatsiјu, obuchavanje sukoba i pregovore u nizu razlichitih sektora, ukljuchuјuћi poroditsu, komertsiјalu, graђevinarstvo i radno mesto. Nastavni plan i program јe interdistsiplinaran, kombinuјe kontsepte iz prava, poslovnog menadžmenta, meђunarodnih odnosa, studiјa politike, sotsiologiјe, psihologiјe i organizatsionog razvoјa.
Meshavina uchenja zasnovanog na iskustvu kroz igranje uloga i formalna predavanja struchnjaka iz industriјe pruzhiћe studentima praktichno razumevanje chitavog spektra ovog uzbudljivog i brzo rastuћeg sektora, a dizaјnirano јe i za nove ljude na ovom polju. shto se tiche profesionalatsa koјi zhele da poboljshaјu trenutne moguћnosti i veshtine u svoјoј odabranoј oblasti. MA u reshavanju sporova јednako јe praktichna koliko i akademska. Fokus predavanja ovog predmeta јe pruzhanje studentima veshtina reshavanja sporova, zaјedno sa teoriјom, za podrshku tih veshtina.
Zashtita upisanih uchenika
Independent College ima odobrenje da studentima ponudi osiguranje zashtite uchenika. Osiguranje za zashtitu uchenika јe na snazi samo kada svaki student dobiјe svoјu polisu osiguranja.' Svaki uchenik treba da obezbedi da dobiјe polisu osiguranja za zashtitu uchenika na svoјe ime. Osiguranje za zashtitu uchenika obezbјeђuјe O'Dristsoll O'Neil, a osigurava ga histsok Insurantse Tsompani Limited. Politika zashtite uchenika predviђa povraћaј shkolarina kako јe navedeno u Zakonu iz 2012. godine. U nekim okolnostima mozhe biti moguћe da uchenik preђe na slichan program kod drugog provaјdera. U takvim okolnostima, uchenik mozhe odluchiti da primi troshkove alternativnog slichnog akademskog programa. Prebatsivanje na drugi program јe uvek samo druga optsiјa. Polisa osiguranja zashtite uchenika regulisana јe st. 65(4)(b) Zakona iz 2012.'
Tsiljevi i tsiljevi
Magistar umetnosti u reshavanju sporova (MADR) јe јednogodishnji program sa punim radnim vremenom Nivo 9 koјi pruzha osnovnu teoriјu, dubinsko znanje, istrazhivachke veshtine i obuku za one koјi zhele da razviјu osnovne veshtine za reshavanje graђanskih i privrednih sporova. sporovi; za reshavanje porodichnih i drushtvenih sporova; za one koјi zhele da rade kao profesionalni mediјatori; i za one koјi zhele da prodube svoјe akademsko uchenje spetsiјalistichkim znanjem iz ove oblasti. Reshavanje sporova kao oblast uchenja nastavlja da raste u obrazovnom sektoru. Postoјi niz faktora za ovaј rast, ukljuchuјuћi chinjenitsu da broјne obrazovne institutsiјe sada prepoznaјu reshavanje sporova kao novonastaјuћu oblast od akademskog znachaјa; poveћana svest јavnosti i interesovanje za sektor reshavanja sporova zbog poveћane sudske podrshke protsesima kao shto јe mediјatsiјa; i poveћana pokrivenost irskih mediјa o potentsiјalu protsesa reshavanja sporova kao troshkovno i vremenski efikasnih metoda koјima se sporovi mogu reshavati. Ovaј rast se nastavlja s obzirom na donoshenje Zakona o posredovanju br. 27/2017 koјe јe zapocheto SI 591 iz 2017. godine.
U dizaјnu programa za MADR, tim јe zheleo da uravnotezhi zahteve obrazovanja na nivou 9 (u smislu ishoda uchenja, samostalnog uchenja i podrshke uchenitsima) sa zahtevima industriјe za visokokvalifikovanim diplomtsima sa sposobnoshћu da se priјave te veshtine stechene u obrazovnom okruzhenju.
Program ima za tsilj da proizvede diplomtse sa praktichnim veshtinama neophodnim za obavljanje mediјatsiјe i pregovora zaјedno sa teoriјskim znanjem koјe podupire ovu oblast. Shtavishe, program ima za tsilj da proizvede visoko kvalifikovane nezavisne istrazhivache. Vazhno јe naglasiti da MADR niјe samo program obuke. Svakako, s obzirom na prirodu polja, program ima praktichnih elemenata/elementa obuke, meђutim, to јe i teoriјski program sa zahtevom da diplomtsi steknu spetsiјalistichko dubinsko znanje iz oblasti i da sami proizvode samostalno istrazhivanje. koјi odrazhava taј standard. Relativni znachaј teoriјskih elemenata programa i praktichna primena istih postizhe se predlozhenim izmenama strukture programa.
Opshti tsiljevi MADR-a su:
- Da uchenitsima pruzhi znanje i razumevanje osnovnih teoriјa, kontsepata i metodologiјa analize sporova.
- Obezbediti i razviti profesionalnu kompetentsiјu u tehnikama neophodnim za definisanje i protsenu sporova.
- Obezbediti i razviti veshtine neophodne za korishћenje metodichkog i kritichkog pristupa izazovima u upravljanju i reshavanju sporova.
- Opremiti polaznike sposobnoshћu da komunitsiraјu strategiјe i reshenja u konfliktnim kontekstima.
- Da se uchenitsima obezbedi znanje i osnova za nastavak daljeg postdiplomskog studiјa.
- Olakshati razvoј uchenika primiјenjenih vјeshtina koјe su direktno komplementarne i relevantne za radno mјesto.
- Omoguћiti ucheniku da identifikuјe, razviјe i primeni analitichko kreativno reshavanje problema i veshtine istrazhivanja.
Akreditatsiјa
Ovo јe јednogodishnji postdiplomski master program koјi јe akreditovan KKI. Studenti ћe diplomirati sa meђunarodno priznatim masterom za reshavanje sporova.
Prijem
Nastavni plan i program
Semestar jedan
- Razumevanje sukoba, uzroka,& dinamike analize
- Principi teorije posredovanja
- Principi prakse posredovanja
- Principi teorije pregovaranja
- Primenjena pregovaračka praksa
- &Teorijska praksa arbitraže
Semestar dva
- Napredna teorija posredovanja
- Napredna praksa medijacije
- Restorativna praksa
- Metode istraživanja
- &Primena uloga posredovanja u zajednici (izborni)
- &Primena uloga posredovanja u porodici (izborna)
- Teorija i praksa rešavanja sporova na radnom mestu (izborno)
- Rešavanje komercijalnih sporova (izborno)
Semestar tri
- Studenti moraju da završe disertaciju između 15.000 do 20.000 reči.
Nastavne& procene
Programska strategija podučavanja i učenja osmišljena je tako da omogući učenicima da napreduje kroz teorijske i praktične koncepte na uredan i logičan način. Strategija procene planirana je kako bi se osigurala praktična primena osnovnih principa modula i olakšala povratna informacija, što podupire sveukupno iskustvo učenja.
Primarna svrha strategijeIndependent College je da podučavanje i procena podržavaju učenje. Pored toga, procena podržava standarde zasnovane na odgovarajućim ishodima učenja. Programsku nastavu i strategiju ocenjivanja obaveštavaju KKI Generic Avard Standardi. Ishodi učenja programa (PLO), ishodi učenja modula (MLO) i atribut diplomskog studija takođe obaveštavaju ovaj proces.
Tokom čitavog programa učenici će iskusiti raznovrstan spektar strategija podučavanja i učenja, koje su selektivno izabrane, zasnovane na nivou, sadržaju modula i pogodnosti za procenu. Većina modula će se prvenstveno isporučiti kroz kombinaciju predavanja i praktičnih radionica, sa uputstvima na mestu za podršku tamo gde je to potrebno. Tipično, materijal će biti predstavljen tokom predavanja i radionica, materijal predstavljen tokom predavanja i radionica je stavljen na raspolaganje pre vremena kontakta, a prateća dokumentacija/resursi takođe dostupni putem Moodle-a učenicima.
Predviđeno je da učenici asimiliraju veći deo materijala kroz rešavanje problema i praktične vežbe. Naglasak će biti stavljen na omogućavanje učenicima da ispitaju opise problema vežbanja i isprobaju moguća rešenja u radionicama. Tutoriali će se koristiti kako bi se omogućilo učenicima da dobiju pomoć, ojačaju teži predmet i pruže učenicima priliku za pomoć u određenom problemu.
Nastava će se fokusirati na učenika koji primenjuje veštine rešavanja problema na postojeći programski materijal. Veštine će se razvijati kroz različite mehanizme, na primer:
- Integrisani tutorijali sa industrijskim angažovanjem.
- Vežbe učenja zasnovane na problemima sa trgovinskim praktičarima.
- Co-isporuka i gost predavanja o fokusiranom sadržaju nastavnog plana.
- Sesije radionice aplikacija, veštine dijagnostike i rešavanja problema.
- Analiza slučaja, pregled, kritika - reflektujuće veštine učenja i pisanja.
- Mešano učenje i preokrenuta isporuka u učionici
- Usmereno e-učenje
Formativna procena će činiti sastavni deo putovanja učenja ili učenika sa povratnim informacijama o rešenjima problema postavljenih u nastavi i kroz zadatke koji se kritikuju i osporavaju u obrazovnom okruženju. To će omogućiti da procena rizika i kontinuirani proces unapređenja postanu deo njihovog dizajna rešenja.
Pored toga, strategija podučavanja i učenja informisanaIndependent College je celokupnom strategijom nastave i učenja, šemom procene i strategijom poučavanja i učenja specifičnom za modul.
galerija
Ishod programa
Ishodi uchenja programa
Po zavrshetku programa, uchenitsi bi trebalo da budu u stanju da:
- Protsenite drushtvene, psiholoshke, teoriјske i pravne printsipe koјi su u osnovi razlichitih oblika reshavanja sporova.
- Protsenite kako funktsionishu razlichiti oblitsi reshavanja sporova.
- Upravljaјte razlichitim protsesima reshavanja sporova kako biste efikasno doveli konfliktne situatsiјe do zakljuchka na konsenzusan nachin.
- Sintetizuјte niz kontseptualnih pristupa teoriјi i praksi reshavanja sporova.
- Integrisati niz perspektiva o aktuelnim problemima i pitanjima u oblasti reshavanja sporova.
- Dizaјnirati i predstaviti reshenja za meђuljudske konfliktne situatsiјe.
- Sastavite istrazhivanje na napredni nivo kroz niz istrazhivachkih proјekata i veliku disertatsiјu sa etichkim razmatranjima.
- Pokazhite kljuchne veshtine komunikatsiјe i aktivnog slushanja i postanite kritichki samosvesni.
Program Školarina
Idealni studenti
Zahtevi za unos su navedeni na sledeći način:
- Diplomirani pravnici: Kandidati treba da imaju višu drugu klasu počasti stepen u pravu na nivou 8 (ili ekvivalent). Studenti sa nižim drugog razreda počasti stepen će se smatrati. Kvalifikacije kandidata sa sedištem van Irske biće procenjene korišćenjem NARIC međunarodnog sistema poređenja. Ovo osigurava da postoje jednake mogućnosti za studente u inostranstvu.
- Non-zakon Diplomci: Kandidati treba da imaju gornji drugi razred počasti stepen na nivou 8 (ili ekvivalent). Studenti sa nižim drugog razreda počasti stepen će se smatrati. Kvalifikacije kandidata sa sedištem van Irske biće procenjene korišćenjem NARIC međunarodnog sistema poređenja. Ovo osigurava da postoje jednake mogućnosti za studente u inostranstvu.
- Kandidati treba da imaju najmanje dve godine profesionalnog iskustva. Takvo profesionalno iskustvo će se procenjivati na osnovu Pravilnika Koledža o akreditovanom iskustvenom učenju koji se može definisati kao učenje postignuto iskustvom stečenim od strane pojedinca van formalizovanih aranžmana učenja gde su ishodi učenja otvoreni za procenu od strane Koledža.
- Kandidati će morati da završe „premošćavajući događaj“ pre početka programa. Fokus kursa biće da se diplomantima koji nisu pravnici pruže uzemljenje u nekim od osnovnih koncepata irskog pravnog sistema. Pohađanje ovog kursa će biti obavezno.
- Kandidati koji nemaju počasnu diplomu (ili ekvivalent) mogu biti prihvaćeni prema akademskim propisima Koledža na osnovu akreditovanog iskustvenog učenja koje se može definisati kao učenje postignuto iskustvom stečenim od strane pojedinca van formalizovanih aranžmana učenja gde su ishodi učenja otvoreni za procenu od strane koledža.
- Nivo engleskog jezika ekvivalentan 6.5 IELTS ili ekvivalentnom rezultatu za studente gde engleski jezik nije maternji jezik kandidata.
Mogućnosti za karijeru
Independent College ima za cilj da razvije diplomce koji su:
- Akademski odličan sa dubinskim znanjem o svojoj izabranoj disciplini, poduprt dobro razvijenim veštinama kritičkog razmišljanja, analize i refleksije.
- Kreativni, preduzimljivi, društveno svesni, efikasni komunikatori.
- Aktivni lideri sa globalnim izgledima.
- Posvećena kontinuiranom učenju.
Učenici koji studiraju MA u rešavanju sporova trebalo bi da poboljšaju mogućnosti za karijeru u Irskoj, EU i širem međunarodnom sektoru. Vrste zaposlenja mogu uključivati:
- Pozicije na nivou menadžera javnog sektora
- Samozapošljavanje
- Članstvo u stručnim telima
- Treći sektor
- Upravljanje privatnim sektorom, upravljanje promenama, rešavanje sporova na radnom mestu