Keystone logo

15 Master Programi u Problemi i pitanja potrošača 2024

Filteri

Filteri

  • Master
  • MSc
  • MA
  • Studije Marketinga
  • Marketing
  • Problemi i pitanja potrošača
Polja studija
  • Studije Marketinga (15)
  • Nazad na glavnu kategoriju
Lokacije
Pronađite više lokacija
Tip stepena
Trajanje
Studija tempo
Jezik
Jezik
Format studije

Master Programi u Problemi i pitanja potrošača

Питања потрошача је светски настајању поље које испитује купце у њихову економску, социјалну, а еколошкој средини. Напредна степен у питања потрошача је за појединце који желе да развију даље професионално развијају и додатне квалификације да буде конкурентнија у радној снази. Постоје бројни путеви који студенти могу слиједити, а програми су доступни широм света.

Шта је мастер у потрошачка питања? Програми комбинују основне основе питања потрошача, технологије, иновације, и одрживу потрошњу. Можете узети часове у понашању потрошача, развојних економије, или понашању цене. Када имате основно образовање потрошача области економије, можете се фокусирати на више функционалних области као што су истраживачких метода у предузетништву, стратегије и организације, и склапању уговора.

Студенти могу стећи мноштво вештина које користи обе своје професионалне и личне животе добијањем Мастер 'с степен.Академски фокус центри на купца у контексту технолошког развоја, производа и услуга у оквиру тржишта и унутар компаније. Поред тога, дискусије поена за вожњу иновације и улогу потрошача су главни компоненте овог програма.

Зарада мајстора може да траје од једне до три године, у зависности од школе. Постоје многе међународне опције, а трошкови могу варирати између школа. Појединци треба да се обрате специфичне програме који их занимају за утврђивање трошкова очекивања.

Студенти са Мастер 'с степена могу наћи могућности за каријеру у бројним дисциплинама и пољима. Ово укључује Цонсумер Инсигхт менаџери и односи са јавношћу специјалиста који пре свега раде у истраживању тржишта за откривање циљне области, који возе креативних стратегија. Они такође могу да водим екипу од маркетиншких професионалаца да идентификује шта потрошачи желе.

Студенти могу уписати са пуним или непуним радним временом.Ти људи који су заузети и захтевају више флексибилности у образовном процесу треба размотрити похађање онлине курсеве. Већина универзитета нуде већину, ако не и сви, од својих часова у модулу учења на даљину. Пронаћи прави школу за вас, потражите свој програм испод и контакт директно признање канцеларијског школе по свом избору попуњавањем олова форми.