Keystone logo

33 Master Programi u Žurnalistika i Masovne komunikacije Mediji Menadžment u medijima 2024

Filteri

Filteri

  • Master
  • MSc
  • MA
  • Žurnalistika i Masovne komunikacije
  • Mediji
  • Menadžment u medijima
Polja studija
  • Žurnalistika i Masovne komunikacije (33)
  • Nazad na glavnu kategoriju
Lokacije
Pronađite više lokacija
Tip stepena
Trajanje
Studija tempo
Jezik
Jezik
Format studije

Master Programi u Žurnalistika i Masovne komunikacije Mediji Menadžment u medijima

Као први степен постдипломске студије, магистарски студиј следи додипломско образовање и пријем дипломе. Омогућава постизање знања на одређеном професионалном подручју или теми студија.

Шта је Мастер у медијском менаџменту? Овај степен програма је за студенте који желе да управљају медијским компанијама, пружају стратешки консалтинг и постају комуникациони лидери. Неке теме обухваћене често укључују оптимизацију претраживача и маркетинг, комуникације у друштвеним медијима, управљање подацима и управљање предузећем. Учесници програма често сазнају о безбедности интернета, глобализацији и различитим типовима медијских организација како би се покрили важни проблеми са професионалцима.

Студенти из мастер програма у медијском менаџменту могу очекивати да науче вештине као што су пословно лидерство и управљање пројектима, које су корисне професионалне могућности које се могу применити у практично свакој индустрији. Они такође уче како ефикасно да се баве професионалним дигиталним комуникацијама за организације.

Трошак магистарског степена у управљању медијима зависи од школе у ​​којој посећујете и у којој земљи се налази. Програми се крећу између две и по године. Приступ школама за најсавременије финансијске информације је увијек добра опклада.

Дипломанти са Мастер из Медиа Манагемент-а могу очекивати да имају каријере од производног асистента, истраживача тржишта и млађег консултанта до старијих улога као што су партнер, пројектни менаџер, менаџер дигиталног издавања, новинар, консултант за медије и програмски директор. Могућности такође постоје као аналитичари, креативни директори или стручњаци и стратеги за садржај. Друге позиције у индустрији могу се односити на маркетинг, управљање, медијску интелигенцију, развој пословања, стратегијску анализу или регулацију и политику.

Мастер програми за управљање медијима могу се наћи широм света. Док већина може бити степен базиран на кампусу, постоје могућности образовања на мрежи, које вам омогућавају да присуствујете и завршите курсеве у којима живите по сопственој погодности. Потражите свој програм испод и директно контактирајте канцеларију за пријем школе по вашем избору попуњавањем образца олова.