Marketing Communications MA/MSc
University of Westminster
Ključne informacije
Izaberite lokaciju
Lokacija kampusa
London, Уједињено Краљевство
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
1 godina
Tempo
Redovne studije
Školarina
GBP 19.000 / per year *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Sep 2024
* међународно - УК/ЕУ: 16.000 фунти (по академској години)
Мастерс Онлине Опен Даи - 28. фебруар 12-13.30 ГМТ
Da biste saznali vishe o postdiplomskim studiјama na University of Westminster , pridruzhite se nashem danu otvorenih vrata na mrezhi. Razgovaraјte sa voditeljima kurseva i trenutnim studentima na mrezhi i dobiјte savete o priјemu. P
Uvod
Rezime kursa
Marketinshke komunikatsiјe obuhvataјu izbor i primenu glavnih komunikatsionih alata koјi su na raspolaganju organizatsiјi u ostvarivanju njenih marketinshkih tsiljeva. Ovaј posao chesto obavljaјu spetsiјalizovane agentsiјe i ukljuchuјe i strateshko razmishljanje i razvoј kreativnih reshenja. Poziva se na kombinovanje znanja zasnovanog na istrazhivanju sa praksom veshtina na visokom nivou, chesto izuzetno kreativnih. Kurs ukljuchuјe prouchavanje alata koјi podrzhavaјu razvoј strategiјe o markomima i mediјskih platformi za pruzhanje kampanje o markomima.
U okviru kursa imaћete priliku da studirate digitalni marketing, koјi chini nastavni plan i program za Struchnu diplomu iz digitalnog marketinga. Ovo ћe vas pripremiti za polaganje ispita nakon diplomiranja ako zhelite.
Kurs pokriva glavne tehnike marketinshke komunikatsiјe. Omoguћava vam dovoljnu osnovu u marketingu da vam omoguћi lak rad sa ljudima ukljuchenim u chitav protses upravljanja marketingom. Kraјnji tsilj kursa јe poveћati individualne izglede za napredovanje u kariјeri kroz znanje o tome kako primeniti akademsko uchenje na naјbolju praksu marketinshke komunikatsiјe.
Mogućnosti za karijeru
Kao diplomac, bićete spremni za marketinške, reklamne i PR uloge širom sveta i širom mnogih različitih sektora u specijalističkim komunikacionim agencijama, privatnim kompanijama, neprofitnim organizacijama, socijalnim preduzećima i vladinim organizacijama. Možda ćete čak slediti i konsultantski put sa pogledom da postanete sami svoj gazda.
Poučeni u srcu Londona, bliski mnogim gradskim nacionalnim, međunarodnim i globalnim poslodavcima, naš akcenat na veštinama, sposobnostima i atributima – sa više mogućnosti tokom celog kursa za primenu ovih mogućnosti na real-business projekte – pružiće direktno radno iskustvo za unapređenje vašeg CV-ja i narativa prilikom podnošenja zahteva za nove pozicije. Ovi primenjeni projekti ne samo da će proširiti vaše profesionalne mreže, već će direktno povećati izglede za ranu zaposlenost nakon diplomiranja.
Sa rastućom globalnom mrežom od 3.000 poslodavaca, naša Služba za karijeru i zaposlenost je tu da vas podrži u ostvarivanju vašeg punog potencijala.
- Uzgajanje mreže
Izgradite veze sa vršnjacima i budućim poslovnim liderima. - Šutni svoju karijeru
Saznajte kako da koristite društvene medije u svom lovu na posao ili LinkedIn da biste pokrenuli svoju karijeru. - Razvijte svoj CQ
Razvijte svoju kulturnu inteligenciju – ili 'CQ' – tako što ćete studirati zajedno sa studentima i osobljem koje predstavlja više od 100 nacionalnosti.
Industriјske veze
Ovaj kurs je osmišljen sa inputima niza industrijskih profesionalaca koji rade u brendu i marketinškim konsultantskim kućama, digitalnim i data-driven komunikacijama, kao i kreativnim i društvenim medijima. Imamo odlične veze sa relevantnim stručnim telima, uključujući Institut za podatke i marketing (IDM ), koji postoji da podrži, podstakne i unapredi marketinške performanse sa razvojnim programima kako bi pomogao studentima da budu najbolji što mogu da budu; Čarter institut za odnose sa javnošću (CIPR ), jedino svetsko kraljevsko čarter telo za PR profesionalce; i Institut praktičara u advertajzingu (IPA ), koji su inkorporiran od strane Kraljevske povelje i trgovinskog tela i profesionalnog instituta za agencije u britanskoj industriji oglašavanja, medija i marketinških komunikacija.
Osoblje koje trenutno predaje ovaj kurs ima veliko profesionalno iskustvo, a mnogi i dalje nude tekuće konsultantske usluge. Njihove uloge uključivale su rad sa Džej Volterom Tompsonom u Bangkoku, u menadžmentu istraživanja za Mars, u marketinškim komunikacijama i kreativnom menadžmentu za nacionalnu dobrotvornu organizaciju, veliki univerzitet i lanac supermarketa, kao direktor planiranja za Bates Communications, kao izvršni direktor marketinške komunikacione agencije, i menadžer za komunikacije kompanije Shell i Unilever.
Uloge na poslu
Maturanti ovog kursa mogu preći na uloge kao što su:
- Izvršni nalog
- Izrada/menadžer brenda
- Izvršni direktor za optimizaciju kampanje/menadžer kampanje
- Menadžer za konsalting klijenata
- Upravljač sadržajem
- Strateg za korisničko iskustvo
- Izvršni direktor digitalnog marketinga/šef digitalnog
- Founder & CEO
- Koordinator marketinga/menadžer
- Kupac medija
- PR službenik/menadžer
- Sales & marketing manager
- Menadžer društvenih mreža
Diplomirani poslodavci
Diplomci sa ovog kursa pronašli su zaposlenje u organizacijama uključujući:
- Adidas
- Aira
- AKQA
- CSM Sport i zabava
- Diageo
- DWA Media
- IMG mediji
- M&C Saatchi
- Mekken
- McLaren Automotive
- MediaCom
- Udruženje novinara
- Propaganda
- Kvantna
- Rufus Leonard
- Nebo
- the7stars
- Plemenski DDB
- Wavemaker
Vestminsterska nagrada za zapošljavanje
Poslodavci cene diplomce koji su uložili u svoj lični i profesionalni razvoj – a naša Vestminsterska nagrada za zapošljavanje vam daje šansu da formalno dokumentujete i demonstrirate ove aktivnosti i dostignuća.
Nagrada je fleksibilna i može se završiti u vaše vreme, a sastoji se od skupa osnovnih i opcionalnih vannastavnih aktivnosti.
Aktivnosti mogu da uključuju sticanje iskustva kroz honorarni posao ili plasman, prijavljivanje na šemu koju vodi Univerzitet – kao što je mentorstvo ili nastava u školi – ili dovršavanje vežbi na mreži.
Prijem
Nastavni plan i program
Cilj kursa je da unapredite svoje izglede za karijeru kroz znanje i razumevanje najbolje prakse industrije, uravnotežene sa akademskom teorijom. Nastavni plan i program je osmišljen tako da vam pruži razumevanje marketinških kanala komunikacije i alata koji podupiru razvoj integrisane strategije marketinških komunikacija, koju isporučujete da biste završili kurs.
Njime je obuhvaćen i razvoj komunikacione poruke, zajedno sa medijima i mogućnostima kanala koje zajedno pružaju integrisanu marketinšku komunikacionu kampanju. To podrazumeva discipline brendiranja, oglašavanja, odnosa sa javnošću, promotivnog marketinga i digitalnih marketinških komunikacija (uključujući direktan i interaktivan marketing i društvene medije) i potkopan je detaljnim razumevanjem potrošača dobijenim istraživanjem i istraživanjem brendiranja.
Svi studenti će u početku biti upisani na MA kako bi vam dali vremena da cenite različito naglašavanje svake diplome i da se osvrnete na sopstvenu sposobnost, snagu i budući razvoj karijere. Odluku ćete doneti tokom prvog semestra studije o tome da li da nastavite da pratite MA ili da jurite MSc. Nove opcije omogućavaju fokusiranje ili na razvoj kreativnih rešenja ili dublje ispitivanje dostupnih podataka koje analiza podataka nudi za efikasnu marketinšku komunikaciju.
Semestar 1
Počećete tako što ćete steći razumevanje psihologije koja podriva stavove, percepcije savremenih potrošača, procese donošenja odluka i ponašanje. Imaćete priliku da svoje učenje potrošača stavite u praksu tako što ćete osmisliti istraživanje za prikupljanje i analizu podataka i generisati uvide u marketinške komunikacije. Istražićete širok spektar medija i platformi koje nose poruke o marketinškim komunikacijama, uključujući digitalne platforme koje revolucionarizuju oglašavanje, programsku kupovinu, digitalni ekran, rast novih medija i sve veći značaj podataka. Takođe ćete ispitati ključne koncepte upravljanja brendovima kao strateška sredstva kako on-line tako i van njega, a sve ima za cilj da stvori vrednost za kupce i vašu organizaciju.
Semestar 2
Potvrđujući značaj marketinga odnosa sa klijentima (CRM), proučavaćete direktne i koncepte vođene podacima u marketinškim komunikacijama, zajedno sa kreativnim, inovativnim načinima za angažovanje potrošača u dijalogu – od lične prodaje do sofisticiranih mobilnih aplikacija. Ispitujemo niz pristupa marketinškim komunikacijama, od tradicionalnih do najsa savremenijih. Naučićete da koristite niz savremenih digitalnih alata i tehnika, kao što je Google Analytics, i kontrolne table za podatke i društvene medije, za procenu kanala za marketinške komunikacije, uključujući kreiranje mobilnih telefona i sadržaja. Oni koji proučavaju MA istraživaće kako kreativnost i inovativnost mogu da dodaju vrednost prilikom planiranja marketinških komunikacija, dok će studenti MSc-a iskusiti mnoštvo alata i metoda za analizu podataka koji se mogu koristiti za vođenje donošenja odluka.
IMC projekat je jednogodišnji modul koji prolazi kroz oba semestra i integriše svo vaše učenje. Razvićete dobro istraženu, praktičnu marketinšku komunikacionu strategiju za pravu kompaniju po vašem izboru.
Sledeći moduli su indikativni šta ćete studirati na ovom kursu.
Jezgro modula - MA/MSc
- Strategija brenda (semestar 1)
- Psihologija i istraživanje potrošača (semestar 1)
- Upravljanje oglašavanjem (semestar 1)
- Digitalni marketing i inovacije (semestar 2)
- Promotivni, direktan i odnos marketing (semestar 2)
- Upravljanje odnosima sa javnošću i reputacijom (semestar 2)
- Integrisani projekat marketinških komunikacija (jednogodišnji modul)
Modul opcije - MA
- Kreativni razvoj - Strategija i proces (semestar 2)
Modul opcije - MSc
- Analitika podataka za marketinške komunikacije (semestar 2)
Program Školarina
Stipendije i finansiranje
Univerzitet јe posveћen podrshtsi ambitsioznim i izvanrednim studentima i nudimo razne stipendiјe za studente dodiplomskih studiјa, koјi pokrivaјu sve ili dio vashih shkolarina.
galerija
English Language Requirements
Potvrdite svoje znanje engleskog jezika Duolingo engleskim testom! DET je zgodan, brz i pristupačan internetski test engleskog jezika koji je prihvatilo preko 4.000 univerziteta (poput ovog) širom sveta.