
MSc in
Magistar nauka iz fizike i astronomije Vrije Universiteit Brussel

Pridružite se našim internetskim informativnim sesijama!
Da li ste zainteresovani za jedan od naših programa na engleskom jeziku i želite da saznate više o studiranju u Briselu uVUB? VUBorganizuje opšte i programske specifične online info sesije. Rezerviši
Uvod
Magistar fizike i astronomije je dvogodišnji (120 ECTS) napredni studij fizike u organizaciji Vrije Universiteit Brussel, Flamanski univerzitet nalazi u Briselu, Belgija. Ovaj MSc program kombinuje stručnost u različitim istraživačkim domenima oba Vrije Universiteit Brussel (VUB) i Gent Universiti (UGent).
Ovaj majstor nudi:
- široka naučna formacija sa širokim spektrom mogućnosti za karijeru;
- mogućnost istraživanja za vaš magistarski rad u eksperimentalnim i teorijskim istraživačkim grupama sa jakom međunarodnom reputacijom;
- prisustvo poznatih međunarodnih Solvai instituta za fiziku i hemiju, gde su dobitnici Nobelove nagrade i drugi vrhunski istraživači redovni posetioci;
- mogućnosti stažiranja u CERN-u i drugim istraživačkim institucijama, kao i mogućnost stažiranja u poslu;
- obrazovanje na visokom nivou u živopisnom i multikulturalnom Briselu, glavnom gradu Evrope.
Prijem
Stipendije i finansiranje
- Erasmus Mundus stipendiјe 4 GRADOVI
- Master Mind
- Erasmus+ KA1 - dolazni
- PRONABETs
- Kinesko veћe za stipendiјe
- ITsP Master
- VUB stipendiјe za magistre nauka iz fotonike
Nastavni plan i program
3 Maloletnici
- Istraživanje (engleski-učio)
- Ekonomija i biznis (engleski-učio)
- Obrazovanje (holandski učitelj)
Spoljna mobilnost
Ako izaberete istraživačkog maloletnika, moraćete da pohađate dva kurseva spoljne mobilnosti. Oni vam omogućavaju da pratite kurseve na drugom univerzitetu ili da radite staž u kompaniji ili istraživačkoj ustanovi. Moguća je i kombinacija kurseva i stažiranja. Stažiranje će se procenjivati kroz izveštaj i prezentaciju.
Ishod programa
Studijski program se fokusira na sticanje temeljnog znanja fizike i njene metodologije, što se ogleda u razmišljanju o postavljanju problema i rešavanju problema, konceptualizaciji i modeliranju. Cilj je obuka majstora koji su zahvaljujući svojoj svestranosti, naučnom pristupu i analitičkim veštinama visoko cenjeni i stoga izvrsno raspoređeni u naučnim istraživanjima i u mnogim kompanijama gde je istraživanje i razvoj osnovna delatnost. Predložene kompetencije specifične za profesiju pripremaju se za karijeru istraživača, u industriji i kreiranju politika ili u obrazovanju.
1. Kompetencije u specijalnosti i srodnim naukama
- Nanesite napredno znanje teorija, modeli, oblasti, metode, tehnike, procesi, i aplikacije u fizici i astronomiji za analizu i rešavanje novih ili složenih teorijskih ili eksperimentalnih problema.
- Poseduje stav da koriste prateće nauke u profesionalnim aktivnostima i/ili istraživanju na nezavisan i konstruktivan način.
- Istražite i razumete interakciju sa drugim relevantnim naučnim domenima i integrišite ih u kontekst naprednijih ideja i praktičnih primena.
- Pokazati duboko razumevanje najnovijih naučnih dostignuća barem jednog od aspekata disciplina prisutnih u programu.
2. Naučne kompetencije
- Razviti i sprovoditi problemsko orijentisana i inovativna istraživanja i kritikovati kvalitet obe faze.
- Primenite kritičko razmatranje i razmišljanje o poznatim teorijama, modeli, i stavovi unutar fizike i astronomije.
- Pokažite kreativnost da biste formulisali hipoteze i otkrili nove odnose i formulisali mišljenje izvedeno iz osnovnih podataka i informacija koje mogu biti ograničene, nepotpune ili kontradiktorne.
- Nezavisno dizajnirati i izvršiti adekvatne eksperimente ili simulacije i kritički proceniti prikupljene podatke.
- Prikupiti, registrovati, obrađivati, analizirati i proceniti na kvalitativan i strukturiran način podatke prikupljene u kontekstu istraživanja ili rešavanja problema.
- Asimilirati, analizirati, kritički proceniti i sintetizirati informacije na strukturiran način iz objavljene međunarodne naučne literature i složenih izvora informacija.
- Biti u stanju da se nosi sa promenama uslova ili planiranjem istraživačkog procesa i voditi u nove pravce.
3. intelektualna kompetencija
- Primenite nezavisno sistematsko i kritičko razmišljanje o ličnom razmišljanju i funkcionisanju i prevedite to u dobro promišljene zaključke i poboljšana
- Pokazati profesionalni pristup koji pokazuje otvoreni stav prema novim naučnim dostignućima i njihovim primenama u širokom naučnom, ekonomskom ili društvenom kontekstu.
- Dajte dokaze o aktivnom razvoju trajnog znanja, doživotnom učenju i nezavisnom vođenju procesa ličnog učenja.
- Izgradite logičko i analitičko rezonovanje unutar i izvan discipline i shvatite i kritički procenite složeno rezonovanje na nezavisan način.
- Pokažite sposobnosti sprečavanja problema i rešavanja problema i koristite ih u različitim situacijama ili u nepoznatom kontekstu.
- Stavite probleme u široku perspektivu i budite u stanju da ih rešite na uopšteniji način.
4. Kompetencija u saradnji i komunikaciji
- Predstavite lična istraživanja, misli, ideje i mišljenja ili predloge u okviru profesionalnih aktivnosti na odgovarajući način, pismeno i usmeno.
- Komunicirajte/razgovarajte sa stručnjacima i nestručnjacima o novim dešavanjima, osnovnim osnovnim mislima, mišljenjima i hipotezama rada u okviru specijalnosti i srodnih naučnih oblasti.
- Komunicirajte na engleskom jeziku o ličnim nalazima i istraživanjima sa stručnjacima i nespecijalistima
- U zavisnosti od situacije, biti u stanju da komuniciraju, sarađuju i deluju na inspirativan, podržavajući i/ili autoritativan način.
5. Socijalna kompetencija
- Uspostavite veze između fizike i astronomije i društva, fokusirajući se na pitanja i brige, potrebe i inovativne potrebe koje potiču iz društva i stavljajući ih u međunarodni kontekst.
- Delujte na etički i društveno odgovoran način.
- Integrisati društvenu odgovornost i angažovanje u profesionalnu aktivnost.
6. Stručno specifična kompetencija
- Biti u stanju da samostalno funkcioniše u širokom spektru radnih situacija i doprinesu istraživanju, primenjuju nove tehnike i ideje za razvoj i dizajniraju strategije rešavanja problema.
- Pokazati profesionalni stav, koji karakteriše entuzijazam, pouzdanost, uključenost, preciznost, tačnost, upornost i nezavisnost.
Program Školarina
Mogućnosti za karijeru
Diplomtsi fizike i astronomiјe sa Vrije Universiteit Brussel stekli su shiroko znanje i lako primenljive veshtine koјe im omoguћavaјu da naђu posao u naјrazlichitiјim sektorima. Oni su visoko tsenjeni u svim sektorima gde su potrebne veshtine reshavanja problema, analitichke, matematichke i IKT veshtine. Da li ste znali da su fizichari trazheni na trzhishtu rada? Kao i u veћini Evrope, u Belgiјi su fizichari meђu 10 naјplaћeniјih poslova.
Mnogi diplomtsi pronalaze posao u nauchnoistrazhivachkom radu. Oni rade na univerzitetima, istrazhivachkim institutima i pomazhu u novim nauchnim dostignuћima. U industriјi, fizichari su veoma trazheni zbog shirokog obrazovanja iz modelarstva, statistike i informatike. U bankarstvu, finansiјama i farmatsiјi diplomirani studenti fizike uglavnom se bave analizom i modeliranjem rizika. Konachno, nekoliko fizichara јe takoђe zaposleno u oblasti obrazovanja.