Magistarski studij jezika, književnosti i digitalne kulture
University of Verona
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Verona, Италија
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
2 years
Tempo
Redovne studije
Školarina
EUR 1.071 / per year *
Rok za prijavu
30 Mar 2024
Najraniji datum početka
Oct 2024
* od 1.071,01€ do 3,052,00€ u zavisnosti od ISEEU
Uvod
Tip stepena | Magistarski stepeni |
Trajanje | 2 godine |
Dostupna opcija sa skraćenim radnim vremenom | da |
Prijem | Podleže zahtevima za ulazak |
Klasa stepena | LM-37 |
Lokacija | Verona |
Jezik | engleski jezik |
Mogućnost dvostrukog stepena | Universidade Da Coruna |
Magistarski studij jezika, književnosti i digitalne kulture (LM 37) ima za cilj da studentima pruži visoko kvalifikovanu teorijsku i primenjenu formaciju na dva jezika i književnosti izabrane među onima koji se predaju u programu: engleskom, francuskom, nemačkom, ruskom i španskom jeziku. Izučavanje jezika i književnosti sprovodi se za studente koji se odluče za nastavni plan i program jezika i književnosti, sa veštinama nastave jezika u praktičnom pristupu i, za studente koji se odluče za nastavni plan i program digitalne kulture, sa digitalnim laboratorijama i projektnim radovima fokusiranim na digitalne humanističke nauke. Pored uobičajenih kurseva lingvistike, istorije jezika, strane i italijanske književnosti i filologije, aktivnosti obuke obuhvataju humanističke predmete poput vanevropske i postkolonijalne književnosti ili računarskih i pravnih predmeta u odgovarajućim nastavnim planovima i programima.
Ovaj magistarski stepen kvalifikuje kao visoko međunarodno orijentisan program koji se otvara svetu i promoviše upis ne-italijanskih govornih studenata. Zajednički kursevi se predaju na engleskom jeziku, a kursevi književnosti i jezika se predaju na srodnim jezicima. Studenti takođe imaju priliku da pohađaju binarni program za dodelu dvostrukog stepena koji dodeljuju University of Verona i Univerzitet A Coruna (Španija). Kurs je stoga namenjen da se otvori svetskoj saradnji u oblastima formiranja, istraživanja i kulturnog preduzeća.
Stečene kompetencije i sposobnosti će se koristiti u interdisciplinarnim pristupima i sa istorijskim i translingvističkim perspektivama. Takođe će se primenjivati na proučavanje kritičkih metodologija i na upotrebu digitalnih instrumenata za interpretaciju, prevođenje, kritičku analizu tekstova na stranom jeziku, pisanje tekstova na naprednom nivou, naučnu argumentaciju. Sa sticanjem ovih sposobnosti, studenti će postati vešti na dva strana jezika, kako na nivou sadržaja, tako i na nivou kritičke svesti u intertekstualnom i interkulturalnom kontekstu, s obzirom na profesionalne mogućnosti visokog nivoa ili dalji razvoj u akademskoj oblasti, kao što je doktorski program.
Osiguranje kvaliteta
Kvalitet studijskog programa je u kojoj ostvaruje svoje obrazovne ciljeve i ispunjava zahteve kvaliteta ponuđenih obrazovnih aktivnosti, koje se određuju u skladu sa potrebama i očekivanjima studenata i predstavnika sveta rada.
Ovaj program je usvojio nastavni sistem osiguranja kvaliteta u skladu sa smernicama za osiguranje kvaliteta Univerziteta i zasnovan na nacionalnim smernicama za osiguranje kvaliteta e ANVUR, sprovođenjem sledećih aktivnosti:
- periodične konsultacije sa predstavnicima sveta rada za procenu adekvatnosti kulturnih i profesionalnih profila ponuđenih na njihovim kursevima;
- dizajn obrazovnih sadržaja i planiranje resursa;
- organizacija obrazovnih aktivnosti i nastavnih usluga;
- praćenje efikasnosti nastavnih i planskih mera za poboljšanje nastave i usluga;
- pružanje potpunih i ažurnih informacija na svojoj veb stranici, koje se odnose na program (profesionalne uloge, očekivani ishodi učenja, aktivnosti učenja).
Gore navedene aktivnosti su zakazane i međusobno povezane, zasnovane na principima PDCA (Plan, Do, Check, Act).
U sistemu osiguranja kvaliteta studenti igraju osnovnu ulogu: svaki učenik može igrati svoju ulogu učešćem u grupama za osiguranje kvaliteta njihovog studijskog programa i u Zajedničkim odborima fakulteta-studenata ili, jednostavnije, učešćem u Studentskoj anketi o nastavi ili upitnicima. To je u tom kontekstu da konkretne radionice za predstavnike studenata („Laboratorija za rad“) periodično stavljaju na raspolaganje studentima od strane Univerziteta i Odbora za osiguranje kvaliteta Univerziteta.