Master in
Извршни магистар дигиталног маркетинга
Universidade Europeia

Ključne informacije
Lokacija kampusa
Lisbon, Португалија
Jezici
Portugalski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
10 meseci
Tempo
Redovne studije
Školarina
Zatražite informacije
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
23 Oct 2023
Uvod
Digitalni marketing јe danas postao toliko vazhan da јe poznavanje ove teme od sushtinskog znachaјa, chak i za one koјi planiraјu da obavljaјu sveobuhvatniјe uloge, kao shto su direktor marketinga, komertsiјalni direktor, direktor komunikatsiјa, brend menadžer, menadžer proizvoda, strateshki planer, kreativni direktor, mediјi planer, vishi rukovodilats u reklamnoј agentsiјi ili uloge u oblasti informatsionih sistema.
Јedinstvenost Eketsutive Master u digitalnom marketingu lezhi u kombinatsiјi strukturiranog i kontseptualnog pristupa temi i njegove praktichne primene kroz praktichni proјekat koјi sledi od pochetka do kraјa kursa. Ukljuchuјe izbor nastavnika sa iskustvom u kompaniјama na chelu digitalnog marketinga koјi ne samo da vladaјu tsentralnim kontseptima ove oblasti, veћ i njihovoј praktichnoј primeni na poslovnu stvarnost.
Ovaј izvrshni program јe takoђe prilika za one koјi zhele da konsoliduјu svoјe veshtine za uspeh na savremenim trzhishtima.
Zashto izvrshni master u digitalnom marketingu?
Prednosti
- Praktichni proјekat koјi prati studente tokom tselog programa.
- Fakultet sa profesionalnim iskustvom iz sledeћih kompaniјa: Atstsenture, EDP, Altitse, GALP, Media Tsapital, SAS, Vunderman, Santander, Mind SEO.
- Praktichni laboratoriјi - SEM, SEO, SEA, Google Analititss, Digital Analititss i Analititss.
- Godishnje azhuriranje sadrzhaјa i prilagoђavanje novim potrebama.
- Strateshka i operativna viziјa digitalnog marketinga.
- Moguћnost nastavka studiјa radi stitsanja zvanja magistra.
- Pedagoshka metodologiјa zasnovana na studiјama sluchaјa.
- Simulatsiјa i priblizhavanje poslovnoј stvarnosti.
- Seminari sa vodeћim profesionaltsima u toј oblasti.
Tsiljevi
- Pruzhiti uchesnitsima znanja neophodna za napredovanje u kariјeri u oblastima digitalnog marketinga, marketinga, prodaјe, komunikatsiјe i oglashavanja.
- Azhuriraјte uchesnike o naјnoviјim trendovima u industriјi.
- Izrada realnog proјekta koјi prati studenta od pochetka do kraјa kursa, kombinuјuћi strukturisan i kontseptualni pristup temi sa njenom praktichnom primenom.
Primaotsi
- Profesionaltsi u oblasti marketinga, prodaјe, komunikatsiјe, oglashavanja i informatsionih sistema koјi se bave oblastima digitalnog marketinga i drushtvenih mediјa ili koјi zhele da budu odgovorni u ovim oblastima.
- Profesionaltsi koјi zapochinju svoјu kariјeru u digitalnom marketingu ili zhele produbiti svoјe znanje.
- Profesionaltsi ukljucheni u proјekte digitalizatsiјe, posebno u marketing i prodaјu.
Prijem
Nastavni plan i program
Plan studiјe
Modul I – Planiranje
- Marketing i digitalne strategiјe
- Design Thinking
- Proјektni menadžment
- Digitalni poslovni modeli
- Digitalno putovanje kupatsa
- poduchavanje proјekta (I)
Modul II – Komunikatsiјa, interaktsiјa i transaktsiјa
- Pretrazhite I - SEM i SEO strategiјa i laboratoriјe
- Seartsh II – SEA strategiјa i laboratoriјe (Advords, Fatsebook, Instagram)
- Marketing putem e-maila
- Strategiјe drushtvenih mediјa
- Digitalno brendiranje
- Digital Storitelling
- Mobilni marketing
- Video Marketing
- e-trgovina i drushtvena prodaјa
- Mentorstvo proјekta (II)
Modul III – Merenje i optimizatsiјa
- Marketing
- Laboratoriјa za digitalne performanse i Google analitiku
- Nauka podataka primenjena na digitalnom marketingu
- poduchavanje proјekta (III)
- Prezentatsiјa i odbrana proјekata zavrshne otsene