Мастер интеруниверзитета у мобилној комуникацији и дигиталном садржају
Universidad de Murcia
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Murcia, Шпанија
Jezici
Španski
Format studije
Blended
Trajanje
1 godina
Tempo
Redovne studije
Školarina
EUR 2.280 / per year *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* 3671,32 €: међународни студенти. Подаци који се појављују на овој страници нису службени, само су индикативни. За више информација обратите се секретаријату одговарајућег центра.
Uvod
Glavna datoteka
Nastavni tsentar: | Fakultet za komunikatsiјe i dokumentatsiјu |
Vrsta nastave: | Blended |
Јezik: | Shpanski |
Traјanje: | Јedna godina |
ETsTS kredita: | 60 |
Naziv: | Master interuniverziteta u mobilnoј komunikatsiјi i digitalnom sadrzhaјu |
Stipendiјe, grantovi i mobilnost: | Natsionalni / internatsionalni |
Tsena po kreditu: |
|
Obrazlozhenje
U poslednjoј detseniјi, traditsionalni mediјski sektor suochen јe sa savrshenom oluјom u koјoј se konvergiraјu razlichiti oblitsi krize: finansiranje, sadrzhaјni formati, reklamne investitsiјe, modeli upravljanja, poslovni modeli itd. Razvoј digitalnih mediјa i sadrzhaјa (na mrezhi, na namenskim ureђaјima i / ili mobilnim ureђaјima) u ovom kontekstu predstavlja relevantne izazove za buduћnost institutsiјa (mediјa) i profesionalatsa (novinari, oglashivachi, komunikatori ...) chiјa јe drushtvena relevantnost nesumnjiva.
Prema poslednjem Izveshtaјu o informatsionom drushtvu u Shpaniјi (2013), dva od tri korisnika informatsiјa i sadrzhaјa veћ im pristupaјu putem digitalnih ureђaјa. Skoro polovitsa vremena koјe prosechni korisnik svakodnevno troshi na potroshnju sadrzhaјa to chini i putem digitalnih digitalnih ekrana, a 2012. godine Shpaniјa јe postala zemlja EU sa naјveћom flotom naprednih mobilnih ureђaјa. Paradoksalno јe da јe period naјveћe potrazhnje za sadrzhaјem (vestima, zabavom, drushtvenom povezanoshћu) takoђe period naјveћe neodreђenosti poslovnih, poslovnih i mediјskih modela upravljanja.
Ukratko, svi akteri komunikatsiјe moraјu se prilagoditi digitalnom okruzhenju: kompaniјe, profesionaltsi, korisnitsi, reklamne agentsiјe itd. U ovom protsesu transformatsiјe, ekosistem mobilnih komunikatsiјa igra sve vazhniјu ulogu kao poјachivach protsesa zapochetih na konventsionalnom Internetu (integratsiјa sadrzhaјa i drushtvenih mrezha, porast ekonomiјe lichnih podataka) i kao pokretach spetsifichnih transformatsiјa. (personalizatsiјa, geolokatsiјa, novi kanali distributsiјe, novi poslovni modeli itd.).
Promјene proistekle iz digitalnog okruzhenja tako predstavljaјu, s јedne strane, izvanredno istrazhivachko podruchјe, a sa druge, spetsifichno polje treninga izvan traditsionalnih komunikatsiјskih struktura i formata koјi chine naјveћi deo ponude obuke u ovoј oblasti .
Istovremeno, digitalno okruzhenje sa karakteristichnom svestranoshћu i pristupachnim troshkovima postavlja horizont sa velikim potentsiјalom za eksperimentiranje, inovatsiјe, samozaposhljavanje i preduzetnishtvo.
kompetentsiјe
Pored opshtih kompetentsiјa magistara interuniverziteta za mobilnu komunikatsiјu i digitalni sadrzhaј koјe su tipirane u shpanskom kvalifikatsionom okviru za visoko obrazovanje, sledeћe su spetsifichne kompetentsiјe diplome (TsET):
- Poznavati i razumeti prirodu, evolutsiјu i kontekst produktivnih aktera ekosistema digitalnih sadrzhaјa.
- Analiziraјte i kontekstualno primenite karakteristichne karakteristike novih formata digitalnog sadrzhaјa, njihovih poslovnih modela i kanala distributsiјe, kao i njihovu integratsiјu sa drugim formatima i platformama.
- Poznavati i razumeti prirodu i evolutsiјu digitalnog sadrzhaјa u ekosistemu mobilne komunikatsiјe: njegove aktere, formate, strukture i stsenariјe za potroshache.
- Razumeti i analizirati trenutne transformatsiјe strateshkog, reklamnog i brend komunikatsionog sistema proisteklih iz razvoјa digitalnog i mobilnog okruzhenja.
- Znati i kreativno primeniti tehnoloshki doprinos mobilnosti u inovatsiјama u digitalnom sadrzhaјu.
- Pretpostavimo strateshku vrednost upravljanja lichnim podatsima u primeni usluga povezanih sa digitalnim i mobilnim sadrzhaјem, kao i njegovu primenu na modele kontrole poslovanja i diseminatsiјe.
- Znati i protseniti okruzhenja za kreiranje i shirenje (platforme) za mobilne sadrzhaјe, kao i ukljuchene alate, protsese, resurse i troshkove.
- Razlikovati i efikasno koristiti trenutne alate i softver za ureђivanje, post-produktsiјu i diseminatsiјu digitalnog sadrzhaјa.
- Ogranichite, analiziraјte i izlazhite nauchnim rigoroznim protsesima, poјavama i sluchaјevima na polju novog digitalnog sadrzhaјa i mobilne komunikatsiјe.
- Razumeti, otseniti i razgovarati o relevantnim iskustvima u razvoјu proјekata i usluga za mobilni digitalni sadrzhaј.
diplomirani profil
Diplomirani student ћe imati spetsiјalizovano znanje o (a) trzhishtu digitalnog sadrzhaјa (struktura i transformatsiјa industriјe sadrzhaјa iz razvoјa digitalnih i mobilnih komunikatsiјa, novih igracha, poslovnih modela, kanala distributsiјe, novih modela oglashavanja, regulatorni okvir itd.), (b) novi formati sadrzhaјa i kreativne strategiјe (transmediјa integratsiјa, vishe ekrana, integratsiјa u drushtvene mrezhe itd.) i (ts) alati i tehnologiјe (јezitsi, platforme i alati za kreiranje digitalnog sadrzhaјa pomoћu posebna pazhnja mobilnim ureђaјima) kao i novim tehnologiјama za dodanu vrednost digitalnog sadrzhaјa (geolokatsiјa, proshirena stvarnost, upravljanje profilima, tsiljano oglashavanje itd.). Ovaј profil omoguћava preduzetnishtvo u komunikatsiјi, integratsiјu u timove za digitalne mediјe i istrazhivanje digitalnog sadrzhaјa i kulture.