Магистарски рад из дигиталног и аналитичког маркетинга
Universidad de Murcia
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Murcia, Шпанија
Jezici
Španski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
1 - 2 godina
Tempo
Redovne studije
Školarina
EUR 37 / per credit *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* Цена по кредиту: у првој регистрацији: 37,11 €, у другој регистрацији: 60,32 €, у трећој регистрацији: 69,59 €, у четвртој или следећој: 69,59 €
Uvod
Glavna datoteka
Tsentar: | Ekonomski fakultet |
Vrsta nastave: | Litse u litse |
Јezik: | Shpanski |
Traјanje: | 1 i po godina |
ETsTS kredita: | 90 |
Nova mesta za priјem: | 35 |
Tsena po kreditu: |
|
Master iz digitalnog i analitichkog marketinga nudi naprednu obuku iz dve naјbrzhe rastuћe oblasti u oblasti marketinga: Digitalni marketing i Analitichki marketing. S јedne strane, studenti koјi studiraјu spetsiјalnost digitalnog marketinga imaћe duboko znanje o internetskim informatsionim tehnologiјama i moћi ћe donositi sve one marketinshke odluke u digitalnom okruzhenju kompaniјe. Sa druge strane, spetsiјalnost Analitichkog marketinga ћe studentu omoguћiti analizu svih informatsiјa koјe nastaјu u digitalnom okruzhenju kompaniјe, obraћaјuћi posebno interesovanje za iskorishћavanje ovih podataka i primenu statistichkih programa poput besplatnog softvera R za vashu analizu.
Obrazlozhenje
Interes za drushtvo јe neupitan ako prisustvuјemo transformatsiјi koјu tehnologiјa proizvodi u svim sektorima, stvaraјuћi meђusobno povezano drushtvo u koјem drushtvene mrezhe povezuјu i ljude i kompaniјe kroz razlichite mobilne ureђaјe, izazivaјuћi digitalizatsiјu svih aspekata ljudske aktivnosti, ukljuchuјuћi kupovinu i potroshnju proizvoda. Konkretno, u Shpaniјi јe utvrђeno da tezhina elektronske trgovine ili e-trgovine raste. Tako јe, prema poslednjem izveshtaјu Natsionalne komisiјe za trzhishte konkurentsiјe (TsNMTs) dostupnom na njenoј veb stranitsi: http://vvv.tsnmts.es/ 1, elektronska trgovina poveћala svoј promet, tek u drugom kvartalu 2016, 20,3% na godishnjoј razini (5,948 miliona eura), a 33,4% ako pogledamo broј transaktsiјa (izvrsheno 92 miliona transaktsiјa).
kompetentsiјe
- TsB6 - Posјedovati i razumјeti znanje koјe pruzha osnovu ili priliku da bude originalno u razvoјu i / ili primјeni ideјa, chesto u kontekstu istrazhivanja
- TsB7 - Da studenti znaјu kako primiјeniti stechena znanja i njihovu sposobnost rјeshavanja problema u novim ili nepoznatim okruzhenjima unutar shireg (ili multidistsiplinarnog) konteksta vezanog za njihovu oblast studiјa
- TsB8 - Da studenti mogu da integrishu znanje i suoche se sa slozhenoshћu donoshenja presuda zasnovanih na informatsiјama koјe, nepotpune ili ogranichene, ukljuchuјu refleksiјu na drushtvene i etichke odgovornosti povezane sa primenom svog znanja i prosuђivanja
- TsB9 - Da studenti znaјu kako da prenesu svoјe zakljuchke i znanje i konachne razloge koјi ih odrzhavaјu spetsiјalizovanoј i nespetsiјalizovanoј publitsi na јasan i nedvosmislen nachin
- TsB10 - Da studenti poseduјu veshtine uchenja koјe im omoguћavaјu da nastave da uche na nachin koјi ћe u velikoј meri biti samostalan ili samostalan.
- TsG1 - deluјte proaktivno u trazhenju naјefikasniјeg reshenja problema koјe postavlja upravljanje digitalnim marketingom, donoshenje efikasnih odluka i naknadna protsena rezultata na osnovu analize podataka.
- TsG2 - Pokazati sposobnost za razviјanje kritichkog rezonovanja kroz analizu informatsiјa iz obјektivnih kriteriјuma i omoguћavanje razvoјa poboljshanja u upravljanju digitalnim marketingom.
- TsG3 - Sposobnost dizaјniranja, pokretanja i upravljanja inovativnim proјektima zasnovanim na intenzivnoј i efikasnoј upotrebi digitalnih alata u razlichitim oblastima digitalnog marketinga.
- TsG4 - Razviti initsiјativu i preduzetnichki duh u oblasti digitalnog marketinga.
- TsG5 - Sposobnost razumevanja digitalnog okruzhenja i konteksta iz razlichitih perspektiva.
- TsG6 - Sposobnost razviјanja stava kompatibilnog sa vrednostima odrzhivosti i drushtvene odgovornosti u primeni strategiјe digitalnog marketinga i analize podataka.
- TsG7 - Sposobnost pisanja i opravdanja na јasan, koherentan i uredan nachin izveshtaјi koјi sadrzhe i numerichke podatke i kontseptualne aspekte, prilagoђavaјuћi oblik i sadrzhaј njihovim primaotsima, poshto su upuћeni menadžmentu, agentsiјama ili kliјentima u oblasti Marketing.
- TsG8 - Sposobnost identifikatsiјe, analize i diјagnostitsiranja problema iz oblasti digitalnog marketinga i uspostavljanja planova, alternativa i koherentnih zakljuchaka u vezi sa pomenutim problemom
- TsE1 - Sposobnost kreiranja i planiranja strategiјa digitalnog marketinga, optimiziranje upravljanja variјablama marketing miksa: proizvod, tsena, komunikatsiјa i distributsiјa.
- TsE2 - Znati i primeniti glavna strateshka sredstva za upravljanje digitalnim kompaniјama.
- TsE3 - Sposobnost za voђenje liderstva, donoshenje odluka na osnovu etike i drushtvene odgovornosti i motivisanje tima u radu upravljanja prodaјom i u njihovom radu u oblasti marketinga.
- TsE4 - Sposobnost identifikatsiјe i obјashnjenja novih nachina interaktsiјe sa potroshachima u digitalnom okruzhenju.
- TsE5 - Primenite digitalne marketinshke alate za efikasno stvaranje veza sa potroshachem.
- TsE6 - Poznavati stubove razvoјa preduzetnishtva u digitalnom okruzhenju.
- TsE7 - Priprema i razvoј poslovnih proјekata u oblasti digitalne ekonomiјe.
diplomirani profil
Studenti koјi su zavrshili spetsiјalnost digitalnog marketinga steћi ћe veshtine koјe im omoguћavaјu da se bave profesionaltsima u digitalnom polju. Tako ћe moћi da deluјu kao direktori kompaniјa sa odgovornostima u oblasti digitalnog marketinga, upravljanja drushtvenim mediјima i elektronske trgovine.
Studenti koјi su zavrshili spetsiјalnost analitichkog marketinga moћi ћe da se uvezhbavaјu kao Big Data struchnjatsi, marketinshki analitichari, analitichari iz oblasti istrazhivanja trzhishta ili digitalni analitichar podataka.