МА музички бизнис (онлајн мешавина)
Tileyard Education
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Online United Kingdom
Jezici
Engleski
Format studije
Blended
Trajanje
12 meseci
Tempo
Redovne studije
Školarina
GBP 10.600
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
Stipendije
Istražite mogućnosti stipendiranja kako biste pomogli finansiranju studija
Uvod
MA Musits Business (Online Blended) јe јednogodishnja, praktichna i fokusirana na industriјu magistarska diploma, koјa se isporuchuјe kombinatsiјom interaktivnih mediјa na mrezhi i isporuke litsem u litse i dizaјnirana јe za kreativnu industriјu sa iskustvom, tezhnjom ili uspostavljenom muzichki preduzetnik koјi zheli da uchi interaktivno na mrezhi, balansiraјuћi svoј profesionalni zhivotni stil i radne obaveze sa fleksibilniјim pristupom studiranju i kariјeri.
Studenti pristupaјu Tileyard Education , interaktivnim profesionalnim tutoriјalima i mentorstvu u industriјi, dok se nastava litsem u litse sastoјi od desetodnevnog kreativnog muzichkog poslovnog kampa, koјi se odrzhava na litsu mesta u Tileiard London, naјveћoј nezavisnoј muzichkoј zaјednitsi u svet.
Tileiard јe dom za vishe od 110 profesionalnih studiјa za snimanje i 250 muzichkih i zabavnih preduzeћa, ukljuchuјuћi Spitfire Audio, Arturia, Apple Musits, A&G Songs, Believe Digital, Eletstrits Pineapple, Fotsusrite, Pioneer DЈ, Ella Eire, Јoel Tsorri, Good Soldier, The Prodigi , Pendulum, Noel Gallagher, Martin Vare, Goetz Botzenhardt, Јon Kelli, Paul Vhallei, Tom Fuller, Dru Masters i mnogi drugi.
galerija
Prijem
Stipendije i finansiranje
Nastavni plan i program
Online studiјa kombinovanog uchenja
Online isporuka koristi interaktivni video sadrzhaј i prateћe pisane materiјale, poјachane uzhivo onlaјn konferentsiјama, video pozivima i radionitsama. Uchenje uchenika se proverava kombinatsiјom:
- Vezhbe samoprotsene
- Vezhbe vrshnjachke protsene
- Nastavnik/mentor јe oznachio zadatke
- Interaktivni tutoriјali
Kurs ћe ukljuchivati podneske u obliku:
- Pisani eseјi, refleksivni prikazi i izveshtaјi
- Audio artefakti
- Video prezentatsiјe (uzhivo i unapred snimljene)
Upuћenje i povratne informatsiјe se obezbeђuјu korishћenjem kombinatsiјe panela za diskusiјu, pismene isporuke i video/audio poruka. Podrshka јe takoђe dostupna putem e-poshte, ћaskanja uzhivo i video poziva.
1. termin: Fondatsiјa (60 kredita)
- Kreativno upravljanje muzikom
- preduzetnishtvo
- Pravni i poslovni poslovi
2. termin: Razvoј (60 kredita)
- Nova tehnologiјa u muzitsi i zabavi
- Marketing za zabavu
- Upravljanje dogaђaјima uzhivo
Termin 3: Stvaranje (60 kredita)
- Proјekat kreativnog poslovanja
Ishod programa
Termin 1: Kreativno upravljanje muzikom
Modul se fokusira na međusobno povezane i saradničke zainteresovane strane i aktivnosti preduzete u proizvodnji, distribuciji i marketingu komercijalno puštene muzike. Počinje mapiranjem i kritičkom ocenom upravljanja etiketama, izdavačima i kreativnim umetnicima u njegovom istorijskom kontekstu zajedno sa analizom kako se taj pejzaž razvija i prilagođava konkurentskoj dinamici. Modul nastavlja sa revizijom tih ključnih kreativnih subjekata za upravljanje, funkcija uloga, budžetskih i vremenskih varijabli. Takođe detaljno opisuje sve pravne i ugovorne tačke muzičke i zabavne industrije koje pokrivaju snimanje, objavljivanje, upravljanje, uživo, digitalno, sinhronizaciju i licenciranje brendova, nove alate, tehnike i studije slučaja u fizičkom i digitalnom svetu. Studije slučaja koje se koriste biće zasnovane u Velikoj Britaniji i na široj međunarodnoj muzičkoj sceni, a uključivaće i glavne etikete i nezavisne. Studenti imaju priliku da rade u grupama kako bi formulisali i izvršili profesionalnu komercijalnu strategiju i sadržaj za nezavisnog muzičkog umetnika po vašem izboru, takmičeći se za osvajanje malog promotivnog budžeta koji isporučuje Tileiard. Grupe predstavljaju analizu i povratne informacije pozvanim gostujućim govornicima, tutorima i savremenicima.
Termin 1: Preduzetništvo
Modul pruža studentima sveobuhvatnu i detaljnu osnovu menadžerske ekonomije, vitkog poslovnog upravljanja, ekonomije globalne komercijalne zabave i preduzetništva. Ovaj modul takođe uključuje mapiranje i evaluaciju trenutnih izvora, puteva i metoda za finansiranje kreativnih projekata.
Termin 1: Pravni i poslovni poslovi
20 krediti/40 sati školarine Procena: Studija slučaja, Esej
Modul koji pruža detaljnu analizu ugovora, pregovaračkih tačaka i novih strategija razvoja poslovanja u muzičkom i zabavnom sektoru, iz pravne perspektive. Modul analizira trenutne ugovore o snimanju, izdavaštvu, upravljanju, događajima uživo, turnejama, festivalima, novoj tehnologiji, IP licenciranju i pokretanju biznisa i kreira forum za diskusiju o strategijama posredovanja, pregovaranja i rešavanja sukoba.
Termin 2: Nova tehnologija u muzici i zabavi
20 krediti/40 sati školarine Procena: Esej, Prezentacija Ovaj modul istražuje i analizira uticaj nove tehnologije na muzičku i zabavnu industriju. Ovo uključuje razbijanje komponenti digitalnog sveta, mapiranje ključnih zainteresovanih strana i analizu start-up kompanija, platformi, aplikacija i novih tehnologija prateći lanac ishrane stvaranja, proizvodnje, distribucije, marketinga i prodaje. Studije slučaja start-up kompanija koje razvijaju i prilagođavaju novu tehnologiju za muzičku industriju biće uključene zajedno sa novim programom tehnološkog akceleratora.
Termin 2: Zabava Marketing
20 kredita/40 sati školarine Procena: Izveštaj, Prezentacija
Modul pruža kritičku procenu i analizu direktora i praksi marketinga, kako fizičkog tako i digitalnog, sa posebnim osvrtom na zabavu, mlade, medije i marketinške studije slučaja vođene kampanjama. Fokusiraće se na sociološku, psihološku i dinamiku ponašanja potrošača svojstvenu brendiranju, promociji i komunikaciji uočene vrednosti.
Termin 2: Upravljanje događajima uživo
20 kredita/40 sati školarine Procena: Portfolio
Kompaktni modul koji pruža kritičku analizu i procenu mehanike, tokova prihoda i povezanih troškova industrije muzike, kulture i događaja. Modul će se fokusirati na upravljanje pojedinačnim koncertima žive muzike, britanskim i međunarodnim turnejama, festivalima, korporativnim i brendovima sponzorisanim događajima, trgovinom i uticajem digitalnih tehnologija. Studenti će čuti iz prve ruke izveštaje studija slučaja od nedavnih i aktuelnih umetnika i drugih muzičkih profesionalaca Praktična procena izazvaće studente da ugosti muzički događaj uživo na licu mesta u Tileiard Studios.
Termin 3: Kreativni poslovni projekat
60 krediti/30 sati školarine Procena: Izveštaj (12.000 reči)
Prezentacija Ovaj modul pruža studentu priliku da učvrsti svoje učenje u poslovni plan i prezentaciju investitora za novi proizvod, uslugu ili kreativnu kampanju. Početne nastave će predstaviti projekat i razviti istraživačke veštine. Isporuke uključuju kompletan poslovni plan, analizu istraživanja tržišta, finansije, bilo koji pravni ili IP status vlasništva, bilo prototipove ili demo proizvode ili platforme, poslovni tim, vremenski okvir za rezultate, teren investitora i pripadajuću prezentaciju. Pored predavanja svojih procena za obeležavanje, studenti svoj poslovni slučaj uživo predstavljaju investicionom fondu Tileiard Studios. Modul je podržan početnim nizom časova iz akademskih istraživačkih metoda, kritičke i reflektivne analize i tehnika upravljanja projektima. Takođe će vam biti dodeljen mentor industrije za vreme trajanja modula koji će vam pomoći da vodite razvoj vašeg rada. Sastanci sa mentorom održaće se kroz ravnotežu redovnih Skipe sastanaka.
Program Školarina
Izjave studenata
O školi
Pitanja
Slični kursevi
Музички бизнис менаџмент МА
- London, Уједињено Краљевство
- Online
Менаџмент музике (МА)
- Berlin, Немачка
Мастер оф Артс у глобалном бизнису забаве и музике
- Valencian Community, Шпанија