мр из менаџмента маркетиншких комуникација
Oxford Brookes University
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Headington, Уједињено Краљевство
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
1 - 2 godina
Tempo
Redovne studije, Fleksibilno vreme
Školarina
GBP 16.200 / per year *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* УК студенти са пуним радним временом: £10,400 | Међународни/ЕУ студенти са пуним радним временом: £16,200
Stipendije
Istražite mogućnosti stipendiranja kako biste pomogli finansiranju studija
Uvod
Razviјte svoјe znanje i veshtine sa nashim mr.
Ovo јe kurs konverziјe dizaјniran za studente sa ogranichenim marketinshkim iskustvom. Meђutim, ako imate neku marketinshku pozadinu, mozhete razviti svoјe znanje i veshtine posebno u sledeћim oblastima:
- strategiјe komunikatsiјe brenda
- korishћenje brendiranog i upravljanja sadrzhaјem
- i traditsionalniјe metode kao shto su oglashavanje i odnosi sa јavnoshћu.
Radiћete na zhivim proјektima za stvarne kliјente. A ako pochnete u septembru, mozhete se odluchiti za јednogodishnje plaћeno nadgledano radno mesto u marketinshkoј ulozi. Ovo radno iskustvo ћe vas pripremiti za vashu buduћu kariјeru u oblastima kao shto su:
- reklamiranje
- odnosi sa јavnoshћu
- marketing drushtvenih mediјa
- influentser marketing
- brendirani sadrzhaј
- sadrzhaј marketinga
- mediјsko planiranje.
galerija
Prijem
Stipendije i finansiranje
Nastavni plan i program
Učenje i procena
Proučavaćete niz obaveznih modula, uključujući modul koji će vam pomoći da razvijete svoje profesionalne i akademske veštine. Zatim birate ili disertaciju ili klijentski projekat.
Ako započnete u septembru, možete odabrati režim sendviča, koji vam daje mogućnost da se prijavite za jednogodišnje plaćeno radno iskustvo pod nadzorom u marketinškoj ulozi.
Studijski moduli
Obavezni moduli
- Uvod u principe marketinga
Ovaj modul uvodi ključne principe marketinga proučavanjem teorija koje podupiru temu. Istražićete uloge kupaca, marketinško okruženje i načine na koje trgovci planiraju, upravljaju, implementiraju i nadgledaju marketinške programe u kontekstu međunarodnog okruženja 21. veka.
Razumevanje ponašanja kupacaKritički ćete proceniti ponašanje kupaca i njihove interakcije sa marketingom. Obavešteni naukom o ponašanju, analiziraćete zašto se kupci ponašaju onako kako se ponašaju i kako marketinška aktivnost utiče na njihovo ponašanje. Ova analiza obaveštava vaše kritičko razumevanje i primenu strateških i odgovornih marketinških praksi. Inovativna dimenzija ovog kursa je istraživanje agenata promena koji će značajno uticati na ponašanje kupaca u budućnosti, na primer, neuroznanost, klimatske promene i tehnološke inovacije. Ovo je analitički modul koji koristi istraživačke dokaze za informisanje o evaluaciji, bihevioralnim i komunikacijskim istraživanjima.- Metode istraživanja za događaje i marketing
Ovaj modul pruža veštine koje vam omogućavaju da samostalno sprovedete marketinška istraživanja. Studenti na MSc programima se očekuje da preduzmu efikasno istraživanje oslanjajući se na niz sekundarnih i primarnih izvora podataka u pripremi kurseva. Važno je da ste izloženi nizu metodoloških pitanja, tehnikama prikupljanja podataka i studijskim veštinama. Pored toga, ovaj modul je usmeren ka pripremi i uspešnom završetku kvalitetnog, rigoroznog i sistematskog istraživanja za poslovanje i menadžment. - Profesionalni i akademski razvoj
- Ovaj modul za razvoj profesionalnih i akademskih veština pomaže vam da postanete doživotni učenik, razvijete fokus na karijeri i poboljšate vašu zapošljivost. Počevši sa fokusom na to kako da postignete svoje najbolje akademski, onda razvijate svoje veštine za zapošljavanje i planiranje karijere. Radit ćete kroz plan samorazvoja, preuzimajući vodeću ulogu u sopstvenom učenju i razvoju. Bićete trenirani u identifikovanju, angažovanje i razmišljanje o tome kako možete dobiti od razvojnih aktivnosti u okviru univerziteta i spolja.
- Strateško upravljanje brendom
Ispitaćete kako se brendovi kreiraju i uspešno upravljaju. Istražićete najnovija istraživanja i praksu u strateškom upravljanju brendom i fokusiraćete se na inovativne pristupe razvoju novih proizvoda. Ključne etičke, ekološke i socio-kulturne implikacije za savremeni brend menadžment analiziraju se u regionalnim, nacionalnim i globalnim kontekstima. Istražena su najnovija istraživanja i praksa u strateškom upravljanju brendom i upotrebi društvenih medija i tehnologije digitalnih komunikacija. Završetkom ovog modula steći ćete napredna znanja o najnovijim alatima, tehnikama i širim društvenim implikacijama savremenog strateškog upravljanja brendom. - Brend i Marketinške komunikacije
Istražićete ulogu i upotrebu savremenih brendova i marketinških komunikacija i osnovni uvid da strategija brenda organizacije treba da bude u srcu svih njenih marketinških komunikacionih aktivnosti. Profesionalni i etički odgovorni fokus pomoći će vam da razmotrite potrebe više zainteresovanih strana - npr. Potrošači, preduzeća, mediji, grupe pod pritiskom - u globalnom kontekstu. Kritički će se proceniti širok spektar marketinških komunikacionih kanala i alata. To uključuje oglašavanje, odnose s javnošću, sponzorstvo i digitalne marketinške komunikacije. Kreativni i strateški uvidi iz trenutne prakse pomoći će vašem razumevanju i primeni veština marketinške komunikacije. - Upravljanje marketingom sadržaja
Ovaj modul istražuje koncepte brendiranog sadržaja i marketinga sadržaja. Posebno ćete se fokusirati na ulogu i primenu marketinga sadržaja kao novog menadžerskog pristupa u marketinškim komunikacijama. Modul kritički ispituje fundamentalni pomak paradigme unutar pejzaža marketinških komunikacija od guranja do povlačenja marketinga što je dovelo do porasta brendiranog sadržaja i marketinga sadržaja. Pored toga, ovaj modul pojašnjava šta razlikuje brendirani sadržaj i marketing sadržaja od drugih ključnih koncepata marketinških komunikacija i pristupa upravljanju. Naučićete da razvijate etički odgovorne prakse upravljanja marketingom sadržaja u različitim sektorima i razmotrite više zainteresovanih strana na regionalnom, nacionalnom i međunarodnom nivou. - Strategija marketinga
digitalnih i društvenih medijaDigitalne tehnologije su transformisale marketing, nude nove izvore uvida u kupce, dramatično su promenile ponašanje kupaca, omogućile nove poslovne modele i uticale na to kako organizacije komuniciraju sa svojim klijentima i ključnim zainteresovanim stranama. Ovaj modul ima za cilj da uzme stratešku perspektivu okruženja digitalnih i društvenih medija. Fokusira se na interakciju između potrošača, preduzeća i drugih organizacija i kako digitalno razmišljanje može pomoći u efikasnom marketingu. Veb-bazirani mediji, mobilne platforme, društveni mediji i digitalni alati pregledavaju se, praktikuju i kritički ocenjuju kako bi se identifikovali uspešni rezultati i kreirali savremene strategije digitalnog marketinga.
Završni projekat - izaberite jednu od
DisertacijaDisertacija je prilika za vas da istražite i razvijete stručnost u marketinškim komunikacijama. Ohrabrujemo vas da odaberete temu koja će biti dragocena u vašoj budućoj karijeri. Ovo je samoupravljena aktivnost, a vi upravljate sopstvenim istraživačkim projektom, uz smernice i savete supervizora, na osnovu predloga razvijenog u modulu Metode istraživanja u marketingu.- Klijent Projekat
Imate priliku da povežete teoriju sa praksom analizom stvarnog organizacionog pitanja. Nakon što ste identifikovali projekat (uz odobrenje kompanije klijenta i voditelja modula) istražujete određeno pitanje, ono koje se može podržati kroz relevantnu literaturu i sprovođenjem primarnog istraživanja sa klijentom. Ovaj modul nije stažiranje, ali se može uzeti zajedno sa stažiranjem koje ste identifikovali i u kojem učestvujete. „Pitanje“ u pitanju može biti trenutni problem upravljanja za organizaciju klijenta ili povezan sa budućim strateškim izborima. Projekat klijenta pruža vam značajno iskustvo učenja i ličnog razvoja.
Rad plasman
- Marketinška praksa (režim sendviča)
Ovaj modul je odlična prilika za sticanje jednogodišnjeg nadgledanog radnog iskustva sa punim radnim vremenom u Velikoj Britaniji ili na međunarodnom nivou u marketinškoj ulozi. Istražit ćete marketinški izazov u komercijalnoj ili neprofitnoj organizaciji. Tokom ovog plasmana primenjujete praktične koncepte koje učite na kursu. Kada radite za organizaciju, bićete odgovorni za upravljanje velikim delom sopstvenog učenja, uključujući praćenje i beleženje vašeg napretka.
Pružamo puno podrške koja će vam pomoći da pronađete plaćeno radno iskustvo i steknete veze sa raznim organizacijama. Naš tim za plasman (VAVES) ima bazu podataka koja beleži mogućnosti zapošljavanja i vodi brojne sajmove plasmana na kojima možete upoznati potencijalne poslodavce. Obezbeđivanje plasmana radnog iskustva je vaša odgovornost i zahteva mnogo napora, ali to vam daje dragoceno iskustvo. Tokom ovog trajanja morali biste pokriti sopstvene troškove života i putovanja.
Program Školarina
Mogućnosti za karijeru
Program za upravljanje marketinškim komunikacijama MSc pruža suštinska znanja kroz osnovne module:
- Uvod u principe marketinga
- Razumevanje ponašanja kupaca
- Strategija marketinga digitalnih i društvenih medija
- Metode istraživanja za događaje
- Marketing i profesionalni i akademski razvoj.
Program dalje razvija specijalističke sadržaje kroz:
- Brendovi i marketinške komunikacije,
- Strateško upravljanje brendom
- Upravljanje marketingom sadržaja
- Disertacija ili klijentski projekat.
Ovo učenje omogućava našim diplomcima da izaberu karijeru Pathways u nizu marketinških generalističkih i specijalističkih oblasti na sledeći način:
Marketing/poslovni sektor (koji pokriva i poslovne i poslovne discipline kupaca)
- Marketinške komunikacije
- Agencije za komunikacije (npr. Oglašavanje, PR, mediji, digitalni, integrisani, društveni mediji)
- Istraživanje tržišta/marketinga
- Poslovno savetovanje
- Retailing (Online/offline)
- Upravljanje odnosima sa kupcima
- Etički/zeleni marketing
- Neprofitne organizacije
- Međunarodni marketing
Poslodavci uključuju:
- Johnson& Johnson
- Hitachi
- DK
- Avis
- PVC
- Nielsen
Pozicije naših maturanata u marketinškim komunikacijama su:
- menadžer komunikacija
- menadžer oglašavanja
- Izvršni odnosi sa javnošću
- medijski planer
- Mediji kupac
- izvršni direktor marketinga sadržaja
- marketinški istraživač
- menadžer odnosa sa kupcima
- strateški planer
- kreativni planer
- menadžer partnerstva,
- sponzorstvo koordinator
- menadžer naloga
- izvršni direktor društvenih medija
- menadžer prodaje
Ove uloge su u komercijalnim i nekomercijalnim sektorima, kao i komunikacionim agencijama. Pored toga, neki od naših učenika nastavljaju da osnuju sopstvene kompanije.
Imamo jake odnose sa kompanijama u nizu industrija koje informišu dizajn i isporuku programa i pružaju mogućnosti za plasman i zapošljavanje. Naša služba za karijeru pomaže studentima da steknu „konkurentnu ivicu“ kada se prijavljuju za posao nudeći pomoć u životopisima i lažnim centrima za procenu i intervjuima.
Uslovi za prijem u program
Pokazhite svoјu posveћenost i spremnost da uspete u poslovnoј shkoli polaganjem GMAT ispita – naјcheshћe korishћenog ispita za priјem koјi meri vashe veshtine kritichkog razmishljanja i rasuђivanja.
Preuzmite GMAT mini kviz da biste razumeli pitanja koјa ћete naћi na ispitu.
O školi
Pitanja
Slični kursevi
Мастер диплому из менаџмента маркетинга на ЕСИЦ универзитету
- Madrid, Шпанија
- Barcelona, Шпанија
Мастер диплому из дигиталног маркетинга на ЕСИЦ универзитету
- Madrid, Шпанија
- Barcelona, Шпанија
Мастер из менаџмента спортског маркетинга [МДМД]
- Madrid, Шпанија