Магистар међународног менаџмента догађаја
Oxford Brookes University
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Headington, Уједињено Краљевство
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
1 - 2 godina
Tempo
Redovne studije, Fleksibilno vreme
Školarina
GBP 16.200 / per year *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* УК студенти са пуним радним временом: £10,400 | Међународни/ЕУ студенти са пуним радним временом: £16,200
Stipendije
Istražite mogućnosti stipendiranja kako biste pomogli finansiranju studija
Uvod
Na nashem MSts International Events Management, steћi ћete radno iskustvo i komunitsirati sa prakticharima i akademitsima.
Izgradiћete јaku osnovu u upravljanju dogaђaјima i primeniti teoriјu na praksu tako shto ћete se baviti praktichnim upravljanjem dogaђaјima. Studiјe sluchaјa uzhivo i pravi dizaјn i isporuka dogaђaјa omoguћavaјu vam da dozhivite inovativan i kreativan pristup svom uchenju.
Dobiћete bogato znanje ukljuchuјuћi:
- dizaјn dogaђaјa
- planiranje
- isporuka
- rad sa kljuchnim steјkholderima
- osnovni printsipi marketinga dogaђaјa ukljuchuјuћi digitalni marketing i marketinshku analizu
- finansiјe i rachunovodstvo poslovanja
- liderstvo u meђunarodnom kontekstu
- veshtine donoshenja odluka za osmishljavanje marketinshkih planova i komunikatsiјa.
Mozhete razviti svoј potentsiјal da postanete lider u industriјi radeћi sa nashim istrazhivachima na istrazhivanju nedavnih istrazhivanja i izazova u sektoru.
Ako odaberete rezhim sendvicha, mozhete se priјaviti za јednogodishnje plaћeno nadgledano radno iskustvo u ulozi marketinga dogaђaјa.
galerija
Prijem
Stipendije i finansiranje
Nastavni plan i program
Učenje i procena
Proučavaćete devet obaveznih modula, uključujući modul koji pomaže u razvoju vaših profesionalnih i akademskih veština. Odlučićete da uzmete disertaciju ili projekat klijenta.
Kurs traje dve godine sa radnim plasmanom i godinu dana bez.
Studijski moduli
Obavezni moduli
- Savremeni problemi u upravljanju događajima}
Ovaj modul vam daje kontekst za oblast međunarodnih događaja, pomažući vam da razumete širinu i složenost industrije događaja i niz zainteresovanih strana uključenih u međunarodno upravljanje događajima. Kritički ćete analizirati niz savremenih pitanja uključenih u upravljanje događajima na međunarodnoj sceni u više okruženja, skala, sektora i društava. Ključni koncepti kao što su evaluacija uticaja događaja; njihovo održivo funkcionisanje i upravljanje i ključna pitanja u vezi sa finansiranjem, sponzorstvom, ljudskim resursima i marketingom događaja dublje se istražuju kroz sočiva savremenih istraživanja i rasprava. - Principi međunarodnog marketinga događaja
Ovaj modul vas upoznaje sa ključnim principima, konceptima i alatima marketinga u kontekstu sektora međunarodnih događaja. Kritičko vrednovanje makro i mikro okruženja i posledičnih uticaja na marketing događaja istražuje se zajedno sa uticajem savremenih pitanja kao što je održivost na marketinške odluke događaja. Studenti istražuju raznolikost zainteresovanih strana događaja i koriste marketinške tehnike kako bi kritički analizirali uticaj ovih grupa na strateške marketinške odluke, na kraju studentima je omogućeno istraživanje i razvoj marketinškog plana strateških događaja. - Razvoj održivog događaja
Ovaj modul je zasnovan na globalnim industrijskim standardima za upravljanje događajima. U kontekstu dizajniranja i planiranja stvarnog događaja, koji se održava i ocenjuje u drugom semestru, ovaj modul uvodi principe održivog upravljanja performansama projekata i razvija veštine u kreativnosti, radu sa klijentom, osmišljavanju planiranja, implementacije i evaluacije projekata u odnosu na trostruki dno - ekološku, socijalnu i ekonomsku. Naučićete kako da koristite alate za upravljanje projektima i finansijskim i performansama, kako prepoznati, upravljati i ublažiti rizik i kako se nositi sa uticajem promena na projekat i upravljati performansama. - Isporuka održivog događaja
Ovaj modul vas priprema za događaje uživo. Vi ćete graditi na svom planiranju u razvoju održivog događaja i dovesti ključne principe i koncepte upravljanja međunarodnim događajima na isporuku stvarnog događaja. Postoji fokus na razvijanju razumevanja veza između strategije, odluka i ishoda događaja i njegovih zainteresovanih strana - unutrašnjih i spoljašnjih. Modul je podeljen u tri različite faze — teoretska osnova, učešće u praktičnom isporuci događaja i promišljanje i evaluacija događaja i individualnog učenja. Aktivnosti posle događaja kao što su poređenje povratnih informacija, evaluacija i razmatranje nasleđa takođe se ispituje sa studentima koji ocenjuju sopstveni događaj. - Profesionalni i akademski razvoj
Ovaj modul za razvoj profesionalnih i akademskih veština pomaže vam da postanete doživotni učenik i poboljšava vašu zapošljivost. Počevši sa fokusom na to kako da postignete svoje najbolje akademski, onda razvijate svoje veštine za zapošljavanje i planiranje karijere. Radit ćete kroz plan samorazvoja, preuzimajući vodeću ulogu u sopstvenom učenju i razvoju. Bićete trenirani u identifikovanju, angažovanje i razmišljanje o tome kako možete dobiti od razvojnih aktivnosti u okviru univerziteta i spolja. - Metode istraživanja za događaje i marketing
Ovaj modul pruža veštine koje vam omogućavaju da samostalno sprovedete marketinška istraživanja. Studenti na MSc programima se očekuje da preduzmu efikasno istraživanje oslanjajući se na niz sekundarnih i primarnih izvora podataka u pripremi kurseva. Bićete izloženi nizu metodoloških pitanja, tehnikama prikupljanja podataka i studijskim veštinama. Pored toga, ovaj modul je usmeren ka pripremi i uspešnom završetku kvalitetnog, rigoroznog i sistematskog istraživanja za poslovanje i menadžment. - Finansijsko& računovodstvo za poslovanje
Ovaj modul ima za cilj da razvije osnovno razumevanje i kritičku procenu korporativnih finansijskih informacija iz perspektive korisnika. Ovo će uključivati i finansijske i upravljačke računovodstvene informacije koje pokrivaju tri oblasti: osnovna terminologija: svrhe, korisnici, pravila i propisi privrednih subjekata; finansijsko računovodstvo: ključni finansijski izveštaji objavljeni računi i analiza i tumačenje kroz pokazatelje; upravljačko računovodstvo: troškovno, budžetiranje i predviđanje, upravljanje budžetom i cene. - Liderstvo i menadžment: Međunarodna perspektiva
Ovo će razviti vaše međunarodne veštine upravljanja i liderstva, upoznavajući vas sa ključnim pitanjima upravljanja koja su ilustrovana studijama slučaja. To će poboljšati vašu međukulturnu svest i poboljšati vašu efikasnost u radu sa međunarodnom organizacijom. - Strategija marketinga
digitalnih i društvenih medijaDigitalne tehnologije su transformisale marketing, nude nove izvore uvida u kupce, dramatično su promenile ponašanje kupaca, omogućile nove poslovne modele i uticale na to kako organizacije komuniciraju sa svojim klijentima i ključnim zainteresovanim stranama. Ovaj modul ima za cilj da uzme stratešku perspektivu okruženja digitalnih i društvenih medija. Fokusira se na interakciju između potrošača, preduzeća i drugih organizacija i kako digitalno razmišljanje može pomoći u efikasnom marketingu. Veb-bazirani mediji, mobilne platforme, društveni mediji i digitalni alati pregledavaju se, praktikuju i kritički ocenjuju kako bi se identifikovali uspešni rezultati i kreirali savremene strategije digitalnog marketinga.
Završni projekat - izaberite jednu od
- Disertacija
Ovaj modul vam daje priliku da istražite i razvijete stručnost u oblasti od interesa. Ohrabruju vas da odaberete teme koje su vredne u vašim budućim karijerama. Ovo je samoupravljena aktivnost, koja pokreće sopstveni istraživački projekat dok vas rukovodi i savetuje supervizor, na osnovu predloga razvijenog u modulu Metode istraživanja u marketingu. - Klijent Projekat
Imate priliku da povežete teoriju sa praksom analizom stvarnog organizacionog pitanja. Nakon što ste identifikovali projekat (uz odobrenje kompanije klijenta i voditelja modula) istražujete određeno pitanje, ono koje se može podržati kroz relevantnu literaturu i sprovođenjem primarnog istraživanja sa klijentom. Ovaj modul nije stažiranje, ali se može uzeti zajedno sa stažiranjem koje ste identifikovali i u kojem učestvujete. „Pitanje“ u pitanju može biti trenutni problem upravljanja za organizaciju klijenta ili povezan sa budućim strateškim izborima. Projekat Klijent vam pruža značajno iskustvo učenja i ličnog razvoja.
Rad plasman
- Praksa događaja (sendvič režim)
Ovaj modul je odlična prilika za sticanje jednogodišnjeg nadgledanog plaćenog radnog iskustva u Velikoj Britaniji ili na međunarodnom nivou u ulozi upravljanja događajima. Istražit ćete marketinški izazov u komercijalnoj ili neprofitnoj organizaciji. Kroz ovaj modul primenjujete praktične koncepte koje učite na kursu. Kada radite za organizaciju, bićete odgovorni za upravljanje velikim delom sopstvenog učenja, uključujući praćenje i beleženje vašeg napretka.
Pružamo puno podrške koja će vam pomoći da pronađete plaćeno radno iskustvo i steknete veze sa raznim organizacijama. Naš tim za plasman (VAVES) ima bazu podataka koja beleži mogućnosti zapošljavanja i vodi brojne sajmove plasmana na kojima možete upoznati potencijalne poslodavce. Obezbeđivanje plasmana radnog iskustva je vaša odgovornost i zahteva mnogo napora, ali to vam daje dragoceno iskustvo. Tokom ovog trajanja morali biste pokriti sopstvene troškove života i putovanja.
Program Školarina
Mogućnosti za karijeru
Naši diplomci su zaposleni u ulogama širom sveta, uključujući i poslove u:
- mediji
- digitalni
- brend i komunikacione agencije
I interni marketing i događaji menadžment pozicije u oblastima raznovrsnim kao:
- brza roba široke potrošnje
- maloprodaja
- gostoprimstvo
- putovati
- izdavaštvo
- proizvodnja
- konferencije i izložbe.
Trenutni poslodavci uključuju:
- Johnson& Johnson
- Hitachi
- DK
- Avis
- PVC.
Kao i veliki broj malih i srednjih „digitalnih“ agencija.
Imamo jake odnose sa kompanijama u nizu industrija. Ovi odnosi informišu dizajn i isporuku programa i pružaju mogućnosti za plasman i zapošljavanje.
O školi
Pitanja
Slični kursevi
Izvršni majstor u poslovanju događaja - EMBE
- Milan, Италија
- Rome, Италија + 3 više
Magistar nauka u upravljanju turističkim& događajima
- Il-Kalkara, Малта
MA Events & Experience Management
- London, Уједињено Краљевство