Магистар маркетинга и управљања брендом
Oxford Brookes University
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Headington, Уједињено Краљевство
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
1 - 2 godina
Tempo
Redovne studije, Fleksibilno vreme
Školarina
GBP 16.200 / per year *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* УК студенти са пуним радним временом: £10,400 | Међународни/ЕУ студенти са пуним радним временом: £16,200
Stipendije
Istražite mogućnosti stipendiranja kako biste pomogli finansiranju studija
Uvod
Nash kurs za master marketing i upravljanje brendom ukljuchuјe pregled vrednosti brenda i shirok spektar srodnih kanala komunikatsiјe.
Razviћete јaku osnovu u teoriјi i praksi marketinga. U kombinatsiјi sa spetsiјalizovanom perspektivom upravljanja brendom, ukljuchuјuћi vrednosti brenda i niz srodnih kanala komunikatsiјe.
Sa praktichnim studiјama sluchaјa i zhivim stsenariјima, primeniћete teoriјu upravljanja brendom da analizirate i kritikuјete shta chini uspeshan brend. Razviћete svoјe znanje o marketingu i teoriјi upravljanja brendom. I kako se to primenjuјe u praksi.
Kurs vam pruzha fokus na planiranju i primeni strategiјa upravljanja brendom. I priprema vas da radite za:
- agentsiјa za brendiranje ili marketing
- odeljenje za marketing, brendiranje ili komunikatsiјe unutar organizatsiјe.
Postoјi moguћnost radnog stazha za one koјi zapochnu kurs u septembru. Ovo se sastoјi od godinu dana plaћenog nadgledanog radnog iskustva u marketinshkoј ulozi. Ovo ћe vas pripremiti za vashu buduћu kariјeru.
galerija
Prijem
Stipendije i finansiranje
Nastavni plan i program
Učenje i procena
Proučavaćete osam obaveznih modula, uključujući modul koji će vam pomoći da razvijete svoje profesionalne i akademske veštine. Zatim birate ili disertaciju ili klijentski projekat.
Ako započnete u septembru, možete odabrati režim sendviča, koji vam daje mogućnost da se prijavite za jednogodišnje plaćeno radno iskustvo pod nadzorom u marketinškoj ulozi. Ako počnete u septembru i preuzmete radni plasman, kurs traje dve godine.
Ako ne uzmete radni plasman, kurs traje godinu dana.
Režimi studije
Obavezni moduli
- Uvod u principe marketinga
Ovaj modul uvodi ključne principe marketinga proučavanjem teorija koje podupiru temu. Istražićete uloge kupaca, marketinško okruženje i načine na koje trgovci planiraju, upravljaju, implementiraju i nadgledaju marketinške programe u kontekstu međunarodnog okruženja 21. veka.
Razumevanje ponašanja kupacaKritički ćete proceniti ponašanje kupaca i njihove interakcije sa marketingom. Obavešteni naukom o ponašanju, analiziraćete zašto se kupci ponašaju onako kako se ponašaju i kako marketinška aktivnost utiče na njihovo ponašanje. Ova analiza obaveštava vaše kritičko razumevanje i primenu strateških i odgovornih marketinških praksi. Inovativna dimenzija ovog kursa je istraživanje agenata promena koji će značajno uticati na ponašanje kupaca u budućnosti, na primer, neuroznanost, klimatske promene i tehnološke inovacije. Ovo je analitički modul koji koristi istraživačke dokaze za informisanje o evaluaciji, bihevioralnim i komunikacijskim istraživanjima.- Metode istraživanja za događaje i marketing
Ovaj modul pruža veštine koje vam omogućavaju da samostalno sprovedete marketinška istraživanja. Studenti na MSc programima se očekuje da preduzmu efikasno istraživanje oslanjajući se na niz sekundarnih i primarnih izvora podataka u pripremi kurseva. Važno je da ste izloženi nizu metodoloških pitanja, tehnikama prikupljanja podataka i studijskim veštinama. Pored toga, ovaj modul je usmeren ka pripremi i uspešnom završetku kvalitetnog, rigoroznog i sistematskog istraživanja za poslovanje i menadžment. - Profesionalni i akademski razvoj
Ovaj modul za razvoj profesionalnih i akademskih veština pomaže vam da postanete doživotni učenik i poboljšava vašu zapošljivost. Počevši sa fokusom na to kako da postignete svoje najbolje akademski, tada ćete razviti svoje veštine za zapošljavanje i planiranje karijere. Radit ćete kroz plan samorazvoja, preuzimajući vodeću ulogu u sopstvenom učenju i razvoju. Bićete trenirani u identifikovanju, angažovanje u i razmišljanje o tome kako možete dobiti od razvojnih aktivnosti u okviru Univerziteta i spolja. - Strateško upravljanje brendom
Ispitaćete kako se brendovi kreiraju i uspešno upravljaju. Istražićete najnovija istraživanja i praksu u strateškom upravljanju brendom i fokusiraćete se na inovativne pristupe razvoju novih proizvoda. Ključne etičke, ekološke i socio-kulturne implikacije za savremeni brend menadžment analiziraju se u regionalnim, nacionalnim i globalnim kontekstima. Istražena su najnovija istraživanja i praksa u strateškom upravljanju brendom i upotrebi društvenih medija i tehnologije digitalnih komunikacija. Završetkom ovog modula steći ćete napredna znanja o najnovijim alatima, tehnikama i širim društvenim implikacijama savremenog strateškog upravljanja brendom. - Brend i Marketinške komunikacije
Istražićete ulogu i upotrebu savremenih brendova i marketinških komunikacija i osnovni uvid da strategija brenda organizacije treba da bude u srcu svih njenih marketinških komunikacionih aktivnosti. Profesionalni i etički odgovorni fokus pomoći će vam da razmotrite potrebe više zainteresovanih strana - npr. Potrošači, preduzeća, mediji, grupe pod pritiskom - u globalnom kontekstu. Kritički će se proceniti širok spektar marketinških komunikacionih kanala i alata. To uključuje oglašavanje, odnose s javnošću, sponzorstvo i digitalne marketinške komunikacije. Kreativni i strateški uvidi iz trenutne prakse pomoći će vašem razumevanju i primeni veština marketinške komunikacije. - Strategija marketinga
digitalnih i društvenih medijaDigitalne tehnologije su transformisale marketing, nude nove izvore uvida u kupce, dramatično su promenile ponašanje kupaca, omogućile nove poslovne modele i uticale na to kako organizacije komuniciraju sa svojim klijentima i ključnim zainteresovanim stranama. Ovaj modul ima za cilj da uzme stratešku perspektivu okruženja digitalnih i društvenih medija. Fokusira se na interakciju između potrošača, preduzeća i drugih organizacija i kako digitalno razmišljanje može pomoći u efikasnom marketingu. Veb-bazirani mediji, mobilne platforme, društveni mediji i digitalni alati pregledavaju se, praktikuju i kritički ocenjuju kako bi se identifikovali uspešni rezultati i kreirali savremene strategije digitalnog marketinga. - Globalna marketinška strategija
Vi ćete graditi na principima marketing modula, i istražiti globalno marketinško okruženje. Poseban naglasak je na internacionalizaciji i stvaranju i razvoju globalnih tržišta. Razumećete principe, uticaje i institucije koje utiču na razvoj međunarodne trgovine i globalnih marketinških strategija. Analiziraćete mogućnosti i ograničenja u kontekstu globalne marketinške strategije i povezana organizaciona i kontrolna pitanja povezana sa razvojem globalnih tržišta. Ovo uključuje uvažavanje važnosti etičkih i socijalnih pitanja.
Završni projekat - izaberite jednu od
DisertacijaDisertacija je prilika za vas da istražite i razvijete stručnost u upravljanju brendom. Ohrabrujemo vas da odaberete temu koja će biti dragocena u vašoj budućoj karijeri. Ovo je samoupravljena aktivnost, a vi upravljate sopstvenim istraživačkim projektom, uz smernice i savete supervizora, na osnovu predloga razvijenog u modulu Metode istraživanja u marketingu.- Klijent Projekat
Imate priliku da povežete teoriju sa praksom analizom stvarnog organizacionog pitanja. Nakon što ste identifikovali projekat (uz odobrenje kompanije klijenta i voditelja modula) istražujete određeno pitanje, ono koje se može podržati kroz relevantnu literaturu i sprovođenjem primarnog istraživanja sa klijentom. Ovaj modul nije stažiranje, ali se može uzeti zajedno sa stažiranjem koje ste identifikovali i u kojem učestvujete. „Pitanje“ u pitanju može biti trenutni problem upravljanja za organizaciju klijenta ili povezan sa budućim strateškim izborima. Projekat Klijent vam pruža značajno iskustvo učenja i ličnog razvoja.
Rad plasman
- Marketinška praksa (režim sendviča)
Ovaj modul je odlična prilika za sticanje jednogodišnjeg nadgledanog radnog iskustva sa punim radnim vremenom u Velikoj Britaniji ili na međunarodnom nivou u marketinškoj ulozi. Istražit ćete marketinški izazov u komercijalnoj ili neprofitnoj organizaciji. Tokom ovog plasmana primenjujete praktične koncepte koje učite na kursu. Kada radite za organizaciju, bićete odgovorni za upravljanje velikim delom sopstvenog učenja, uključujući praćenje i beleženje vašeg napretka.
Pružamo puno podrške koja će vam pomoći da pronađete plaćeno radno iskustvo i steknete veze sa raznim organizacijama. Naš tim za plasman (VAVES) ima bazu podataka koja beleži mogućnosti zapošljavanja i vodi brojne sajmove plasmana na kojima možete upoznati potencijalne poslodavce. Obezbeđivanje plasmana radnog iskustva je vaša odgovornost i zahteva mnogo napora, ali to vam daje dragoceno iskustvo. Tokom ovog trajanja morali biste pokriti sopstvene troškove života i putovanja.
Program Školarina
Mogućnosti za karijeru
Ovaj kurs će vas pripremiti da radite za brendiranje ili marketinšku agenciju ili za odeljenje za marketing, brendiranje ili komunikacije unutar organizacije. Diplomci ovog kursa će biti dobro pripremljeni za buduće uloge kao:
- brend menadžeri
- brend stratezi
- brend koordinatori
- menadžeri računa
- rukovodioci korporativnih komunikacija.
Pored toga, diplomci iz našeg portfelja kurseva zaposleni su u marketinškim ulogama širom sveta; to uključuje poslove u medijima, digitalnim, brendovima i komunikacijskim agencijama, kao i interne pozicije za upravljanje marketingom u oblastima raznovrsnim kao što su brza roba široke potrošnje, maloprodaja, luksuzna maloprodaja i ugostiteljstvo, putovanja, izdavaštvo i proizvodnja.
Poslodavci uključuju:
- Johnson& Johnson
- Hitachi
- DK
- Avis
- PVC.
Pozicije naših maturanata u marketingu su:
- marketing menadžeri
- marketinški planeri
- brend menadžeri
- menadžeri korporativne komunikacije
- menadžeri društvenih medija zajednice.
Pored toga, neki od naših učenika nastavljaju da osnuju sopstvene kompanije.
Imamo jake odnose sa kompanijama u nizu industrija koje informišu dizajn i isporuku programa i pružaju mogućnosti za plasman i zapošljavanje. Naša služba za karijeru pomaže studentima da steknu „konkurentnu ivicu“ kada se prijavljuju za posao nudeći pomoć u životopisima i lažnim centrima za procenu i intervjuima.
Uslovi za prijem u program
Pokazhite svoјu posveћenost i spremnost da uspete u poslovnoј shkoli polaganjem GMAT ispita – naјcheshћe korishћenog ispita za priјem koјi meri vashe veshtine kritichkog razmishljanja i rasuђivanja.
Preuzmite GMAT mini kviz da biste razumeli pitanja koјa ћete naћi na ispitu.
O školi
Pitanja
Slični kursevi
Мастер у међународном менаџменту и маркетингу
- Angers, Француска
Магистар маркетинга и комерцијалног менаџмента
- Madrid, Шпанија
Magistar marketinga i upravljanja brendom
- Kingston upon Thames, Уједињено Краљевство