МА у издаваштву медија
Oxford Brookes University
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Headington, Уједињено Краљевство
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
12 - 24 meseci
Tempo
Redovne studije, Fleksibilno vreme
Školarina
GBP 15.200 / per year *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* УК студенти са пуним радним временом: £8,900 | Међународни/ЕУ студенти са пуним радним временом: £15,200
Stipendije
Istražite mogućnosti stipendiranja kako biste pomogli finansiranju studija
Uvod
Magistratura mediјa za izdavashtvo na Oksford Bruksu јe tsenjena shirom sveta. Kurs vam daјe shiroko razumevanje kljuchnih pitanja sa koјima se suochava izdavachka industriјa u 21. veku.
Moћi ћete da istrazhite spetsiјalistichke oblasti u dubini kroz nezavisnu studiјu i disertatsiјu ili veliki proјekat. I razviћete spetsiјalistichke veshtine koјe su vam potrebne za razvoј vashe kariјere.
Nashe osoblje ima veliko iskustvo u domaћim i meђunarodnim izdavachkim ulogama. Mnogi od njih su napisali kljuchne tekstove o izdavashtvu. Takoђe imamo shiroku listu gostuјuћih govornika i saradnika predavacha koјi su vodeћi struchnjatsi u industriјi.
Oksford јe globalni tsentar za izdavachku industriјu. Tako ћete imati pristup radnom iskustvu bez premtsa u Oksfordu, Londonu i drugde.
Publishing Media јe deo grupe kurseva koјe vodi Oksfordski meђunarodni tsentar za izdavachke studiјe, koјi uzhivaјu visok meђunarodni ugled u svetu izdavashtva. Imaћete koristi od nashih bliskih veza sa izdavachkim kompaniјama u Oksfordu i Londonu.
galerija
Prijem
Stipendije i finansiranje
Nastavni plan i program
Studijski moduli
Obavezni moduli
- Uredničko upravljanje i razvoj sadržaja (20 bodova)
Ovaj modul istražuje stratešku ulogu urednika u procesu izdavanja i znanja i veštine potrebne za razvoj novih projekata, bilo u štampanoj ili digitalnoj formi. - Dizajn i produkcija (20 kredita)
Ovaj modul istražuje digitalne aspekte dizajna i proizvodnje u procesu izdavaštva. Pažljivo gleda na trenutne radne prakse u oblastima kao što su dizajn i tipografija sadržaja, upravljanje projektima, evaluacija i izbor odgovarajućih medijskih platformi, kupovina sirovina i proizvodnih procesa i upotreba spoljnih resursa. - Prodaja, marketing i uvid potrošača (20 kredita)
Ovaj modul pruža sistematsko ispitivanje ključnih koncepata i disciplina marketinga i njihovog odnosa i relevantnosti za proizvode izdavaštva. Uključuje pokrivenost marketinškog miksa, ponašanje potrošača, segmentaciju, ciljanje i pozicioniranje i elemente istraživanja tržišta, uključujući SEO. - Opcioni moduli
- Dečje izdavaštvo (20 kredita)
Ovaj modul istražuje razvoj tržišnog sektora i trenutni oblik i poslovne prakse izdavaštva za decu i mlade odrasle. Teme uključuju slikovnice, ko-izdanja i prevodljivost; veze sektora sa drugim industrijama slobodnog vremena, merchandising i ponovnu upotrebu sadržaja; uređivanje i cenzura; starosni raspon i čuvanje vrata; kampanje pismenosti i čitanja; i promocija. - Izdavanjefikcije i nefikcije (20 kredita) Izdavanje
fikcije i nefikcije su višegodišnje popularni poslovni modeli u svetu izdavaštva, a globalizacija i digitalizacija pejzaža potrošačke knjige samo su poboljšali jedan od najdinamičnijih i najkreativnijih sektora industrije. U okviru ovog modula istražićete opseg i dubinu zamki i mogućnosti svojstvene ovom stalno promenljivom aspektu objavljivanja. Dobićete razumevanje važnosti vertikala u potrošačkom izdavaštvu i kao i elastičnost uloge autora. - Akademsko i profesionalno izdavaštvo (20 kredita)
Ovaj modul vam pruža razumevanje prirode naučne komunikacije i aktuelnih rasprava oko tema kao što su finansiranje istraživanja, otvoreni pristup i pregled. Konvergencija knjiga i časopisa u ovoj oblasti i pojava novih izdavačkih i poslovnih modela koji odgovaraju tržištu istražuju se zajedno sa razvojem digitalnih rešenja. - Objavljivanje na više platformi (20 kredita)
Ovaj modul ispituje oblike digitalnog objavljivanja sa posebnim osvrtom na epub i aplikacije. Industrijski standardi u formatima označavanja i e-knjiga detaljno su pokriveni sa posebnim fokusom na razlike između platformi i metoda distribucije. Stručnost raste upotrebom sofisticiranijih poboljšanja sadržaja sa multimedijom, animacijom i interaktivnošću. - Strategija digitalnog izdavaštva (20 kredita)
Ovaj modul vam omogućava da se uključite u dinamičnu prirodu dela izdavačke industrije koji se brzo razvija. Tehnološka osnova za same proizvode se ispituje i kritički se ocenjuju strateški razlozi za njihovo razvijanje. Naučićete o procesu i upravljanju dizajnom i razvojem digitalnih proizvoda. - Nezavisna studija u izdavaštvu (20 kredita)
Ovaj modul vam nudi priliku da dizajnirate kurs studija koji odgovara vašim interesima i brigama. Možda je proučavanje područja koje nije posebno predavalo tokom kursa, sprovesti studiju zasnovanu na vašem radnom iskustvu ili studiju koja odgovara vašoj karijeri ili poslovnim planovima. Praktični projekti su pogodni kao nezavisna studija, ali ih treba pratiti analitički izveštaj. Organizovaćete i sprovesti raspored rada koji ste sami odredili će skup ishoda učenja i kriterijuma ocenjivanja u saradnji sa vođom modula i supervizorom. - Istorija i kultura izdavaštva (20 bodova)
Ovaj modul ispituje kulturu i ideologiju izdavaštva u smislu njegovog razvoja tokom 20. veka, i njegove savremene prakse. Preispituju se različite teorije kulture štampe i kritike uloge izdavača u društvu, a tu je i ispitivanje ideoloških izazova za kulturu izdavaštva. - Upravljanje međunarodnim pravima (20 kredita)
Ovaj modul uvodi upravljanje pravima u brzom svetu globalnog izdavaštva. Pored gledanja na sticanje prava od autora i različita ugovorena prava, modul pokriva funkciju prava u izdavačkoj kući i njenu odgovornost za licenciranje niza proizvoda. - Interaktivni mediji (20 kredita)
- Zanat pripovedanja (20 kredita)
Izrada i pričanje priče centralni su za sve oblike izdavaštva i sve su ključniji u svim industrijama širom sveta. Ovaj modul će se nadograditi na znanju iz obaveznih modula Semestar One kako bi se ispitale i vežbale tehnike koje se bave pisanjem i oblikovanjem narativa u svim oblicima fikcije i nefikcije, kao i za promotivne i brend svrhe. Kroz niz predavanih prezentacija, radionica i gostujućih predavanja naučićete da identifikujete i implementirate metode koje optimizuju potencijal narativa u različitim žanrovima i platformama, i to u više svrhe. - Brend Publishing (20 kredita)
Ovaj modul pruža sveobuhvatan uvid u i razumevanje međunarodne industrije časopisa i njenog mesta kao štampanog i elektronskog proizvoda. Obuhvata niz savremenih pitanja i poslovnih modela, istražujući poslovne uloge uključene u produkciju časopisa i baveći se pitanjima uredničkog sadržaja, marketinga, brendiranja, tehnologije, prava i dizajna.
Rad plasman (sendvič režim)
- Postavljanje
radaRežim sendviča omogućava da se kurs preuzme tokom dve godine, a druga godina formira radni plasman. Studenti koji proučavaju ovaj režim moraju da završe 180 kredita, uključujući obavezne module pre nego što mogu da napreduju do modula radnog plasmana.
Ne postoji garancija za radni plasman za studente koji studiraju u sendvič režimu. Obezbeđivanje plasmana je odgovornost učenika i tokom čitavog kursa, bićete podržani svojim aplikacijama, uključujući biografije, propratna pisma, pripremu intervjua i umrežavanje veza.
Završni projekat
- Disertacija ili veliki projekat
Disertacija ili veliki projekat je definisanje i suštinska komponenta za dodelu MA stepena. To je veliko dubinsko istraživanje predmeta, teme ili pitanja značajnih za proučavanje objavljivanja kroz istraživanje i prošireni pisani rad (15.000 reči ili ekvivalent za velike projekte).
Program Školarina
Mogućnosti za karijeru
Naši programi u izdavaštvu pružaju vam veštine, znanje i jednako važan pristup mrežama koje pokreću vašu karijeru u izdavaštvu ili poboljšavaju vašu trenutnu poziciju.
Diplomci koji su završili izdavačke kurseve u Okford Bruksu bili izuzetno uspešni u dobijanju zaposlenja ubrzo nakon diplomiranja i imaju jak rekord napredovanja u karijeri jer naši kursevi uživaju visok međunarodni položaj. Naše fleksibilne mogućnosti radnog iskustva sa lokalnim, regionalnim, nacionalnim i međunarodnim izdavačkim preduzećima pružaju vam suštinska savremena praktična znanja koja će poboljšati vaše izglede za zapošljavanje prilikom završetka programa.
Pored toga, naše nastavno osoblje ima veliko iskustvo u nacionalnim i međunarodnim izdavačkim ulogama i širok spektar kontakata koji su vam na raspolaganju za vaše individualne interese u ovoj raznolikoj industriji.
Dok studirate sa nama, razvijaćete širok spektar izdavačkih i opštih veština upravljanja, uključujući napredno IT znanje. Diplomci koji su završili naše izdavačke kurseve bili su izuzetno uspešni u zapošljavanju u sledećim ulogama:
- trgovina
- dečji časopisi
- ELT i izdavaštvo škola
- upravljanje pravima
- digitalna proizvodnja.
Naši alumni imaju jake rekorde napredovanja u karijeri.
Naši diplomci su uspostavili zavidnu reputaciju u izdavačkoj industriji i izuzetno su uspešni u brzom dobijanju dobrih poslova. Dokazi naših alumnija sugerišu da su u stanju da uđu u industriju na višem nivou nego što bi inače bilo moguće.
Naši međunarodni alumni rade u:
- izdavačke kuće u Njujorku
- upravljanje pravima u Torontu
- produkcija u Indija
- digitalna preduzeća u Keniji
- razne uloge širom evropskih izdavačkih kuća.
Pored toga, evropski i britanski studenti rade u;
- Okford i Cambridge Universiti Prese
- Tailor i Francis
- Simon i Schuster
- Sage
- Pingvin
- Elsevier
- touch Pritisnite
- Lion Hadson
- Barefoot Knjige.
O školi
Pitanja
Slični kursevi
Мастер оф Артс (МА) у области јавног управљања и дигитализације | ПМД
- Friedrichshafen, Немачка
Магистри медијске уметности и технологије
- Las Vegas, Сједињене Америчке Државе
Магистар уметности за бодовање за филм, ТВ и интерактивне медије
- Grand Canal Dock, Ирска
- Dublin, Ирска