
MSc in
Magistar u prostoru i identitetu brenda (učenje na daljinu)
Neapolis University Pafos Distance Learning

Ključne informacije
Lokacija kampusa
Online Cyprus
Jezici
Engleski,
Format studije
Učenje na daljinu
Trajanje
18 - 24 meseci
Tempo
Redovne studije, Fleksibilno vreme
Školarina
Zatražite informacije
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Oct 2023
Uvod
Postdiplomski program u prostoru i identitetu brenda je jedinstven, inovativan i multidisciplinarni program koji istražuje odnos između prostora i identiteta brenda. Cilj mu je da promoviše bližu saradnju između disciplina vezanih za kreativnost poput arhitekture i disciplina vezanih za poslovanje kao što su poslovna administracija i marketing. Konkretno, kurs nudi novu perspektivu o tome kako implementirati inovativne prostore brenda koji će poboljšati funkcionalnost, identitet brenda, produktivnost, zadovoljstvo kupaca itd., Usklađujući prostornu strukturu sa tranprostornim normama i uslovima (tj. Vrednosti brenda, ideje, filozofije itd.). Dakle, ovaj program je inovativni kurs koji odgovara na potrebu preduzeća, organizacija i dizajnera da se bave kompleksnim ekonomskim, ekološkim i socijalnim izazovima 21. veka koristeći moć fizičkog prostora. Prvenstveno ima za cilj diplomce arhitekture, dizajna enterijera, dizajna proizvoda, grafičkog dizajna, dizajna brenda, organizacionih inovacija, upravljanja brendom i biznisom.
Cilj dizajna nastavnog plana i programa je dvostruk. U početku ima za cilj upoznavanje studenata iz kreativnih disciplina sa aspektima vezanim za poslovanje i na taj način im pruži konkurentsku prednost za dizajn brendiranih prostora. Drugo, ima za cilj da studentima iz poslovnih disciplina pruži adekvatna znanja i veštine kako bi razumeli i iskoristili prostor kao marketinški uređaj i na taj način im pružili konkurentsku prednost da u potpunosti prihvate ponuđene potencijale.
Prijem
Nastavni plan i program
Srednjoročna procena može poprimiti različite oblike kako je ranije opisano kao što su eseji, istraživački članci, prezentacije, kritike književnosti, pregledi knjiga itd., tokom semestra i odgovara 40% završne ocene, dok završni ispit iznosi 60%. Da bi student uspeo na kursu, mora uzeti i konačnu ocenu i srednju ocenu sa ocenom od najmanje 50%. Interaktivnost i formativna procena čine deo metodologije učenja i nastave.
Semestar 1
Semestar 2
- Digitalne komunikacije i strategije društvenih medija
Semestar 3
- Disertacija