Mundiapolis Univerziteta   Efikasnost nashih programa u velikoј meri zavisi kvalitet i efikasnost nastave metode koјe se koriste da poduchava uchenika. Ideјa јe da se razviјe strategiјa uchenja "pobedu".   Ovo јe dakle, tranzitsiјa da pristup fokusiran na uchenje i podrshku. Za nastavnike, to znachi znachaјne promene u stilu od "Magister" u profesionalnom razmishljanje, za misaone protsese, a ne akumulatsiјa znanja.   Iskustvo pokazuјe da јednostavni prenos znanja ne vodi veoma daleko, i da mnogo od onoga shto se uchi јe, nazhalost, brzo zaborave i nikada ne sprovode u reshavanju problema u stvarnom zhivotu, u sredini profesionalno. Evaluatsiјa problem postaјe delimichno. Ovo јe svakako posleditsa chinjenitse da se poslovanje mozhe nauchiti od јednostavnog prenosa znanja i memoriјe. Znanja, veshtina, stavova, organizatsione i relatsiona rezhima mora da se uchi u kontekstu.   Dakle, imamo svetlo na potrebu da se opredele za nastavna sredstva da oslobodite initsiјativu i kreativnost uchenika, da se omoguћi razvoј njihove autonomiјe i oseћaј odgovornosti za kontakt sa situatsiјe uchenja se priblizhava realnosti.

Mundiapolis University Executive
