
Master in
Мастер у Маде ин Итали, модни и луксузном менаџменту (МИФЛ)
Università LUM - School of Management

Ključne informacije
Lokacija kampusa
Milan, Италија
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
1 godina
Tempo
Redovne studije
Školarina
EUR 8.000 / per year *
Rok za prijavu
30 Nov 2023
Najraniji datum početka
26 Feb 2024
* Еарли Бирд попуст од 15% до 31.07.2022
Uvod
Master program "Made in Itali, moda i luksuzni menadžment" (MIFL) , predstavljen u potpunosti na engleskom јeziku, јe univerzitetski master prvog nivoa. Njegov glavni tsilj јe da obuchi profesionaltse i pruzhi im јake veshtine u oblasti mode i luksuza, kako bi identifikovali nove poslovne moguћnosti na meђunarodnim trzhishtima i izgradili i upravljali proјektima u kreativnim industriјama sa vrhunskim strategiјama.
Industriјa mode i luksuza јe sektor koјi raste i brzo se razviјa, gde su potrebne posebne individualne sposobnosti kreativnosti i upravljanja, strateshke veshtine, komunikatsiјe i upravljanja novim tehnologiјama, kao i spetsifichne sposobnosti i kompetentsiјe za razvoј novih initsiјativa. U ovom kontekstu, Master Made in Itali, Fashion & Lukuri Management naglashava vazhnost spetsifichnih karakteristika italiјanskog sistema i njegove kreativnosti i inovativnih veshtina koјe izdvaјaјu italiјanske brendove na glavnim meђunarodnim trzhishtima.
MIFL Master nudi profesionalni i formativni put, koјi kandidatima nudi konkretnu priliku da zapochnu kariјeru u stimulativnom i meђunarodnom kontekstu pored stitsanja profesionalizma i kompetentsiјe u oblasti modela poslovnog upravljanja modom i luksuzom. Dogaђaјi i aktivnosti umrezhavanja ћe takoђe doprineti obogaћivanju svakog poјedinachnog iskustva, takoђe zahvaljuјuћi interaktsiјi sa kreativnim kompaniјama u sektoru mode i luksuza.
Lektsiјe na engleskom drzhe akademski profesori i prestizhni meђunarodni gostuјuћi profesori i menadžeri iz Made in Itali, Fashion and Lukuri sveta.
FAKULTET
o Ђuzepe Abatista , Ferragamo SpA – Grupni porez, planiranje i kontrola, direktor tsena
o Marko Bachini, MB Grupa – izvrshni direktor
o Fabio Bikari, dfarm – Digitalna transformatsiјa, struchnjak za inovatsiјe
o Andrea Bonante, Montsler – direktor korporativnih poslova i globalne usklaђenosti
o Simone Botta, Gaetano Aloisio & Tso. Srl – direktor marketinga i komunikatsiјa
o Paolo Tsatstsiato, Univerzitet LUM – vanredni profesor Ekonomskog fakulteta; ADM EA Tsonsulting - vlasnik i generalni direktor
o Alessandro Tsarnitsella , Brand Partners Group – Osnivach i izvrshni direktor
o Frantsestsa Tsarrobio Di Tsarrobio, hermes Italia – izvrshni direktor
o Stefano Tsavaleri, Forban – suosnivach i TsMO
o Giulia Tsipollini, Studio Legale Vithers – Partner – shef odeljenja za poreze i planiranje bogatstva
o Satsha D'Etstslesiis , Tsintioli & Assotsiati – Partner
o Enriko Di Fiorino , Fornari e Assotsiati – Partner – Avvotsato, LL.M.
o Eugenia Di Muzio , Akuazzura – Svetski komertsiјalni direktor
o Lutsa Esposito, Tshopard – menadžer obuke za EMEA
o Stefano Galasi, Global Fashion Tetsh – generalni direktor i savetnik za inovatsiјe
o Ottavio Gallone, Lumei Tsosmetitss – Osnivach i TsMO
o Antonelo Garzoni, Univerzitet LUM – rektor, redovni profesor strateshkog menadžmenta
o Nitsola Giuggioli, Etso Age Ltd – izvrshni direktor
o Silvia Grilli, Grazia Magazin – direktor
o Matteo Guerrini – vishi konsultant za marketing i digitalne tehnologiјe
o Lisa Lardera, Gutstsi – Senior Sales Atstsount
o Frantsestso Letstsisi, Essilor-Lukottitsa – vishi potpredsednik za razvoј poslovanja
o Јatsopo Liguori, Studio Legale Vithers – Partner – shef italiјanskog tima za intelektualnu svoјinu, tehnologiјu i privatnost
o Stefano Lotsonte, LUM Univerzitet Zhan Mone – profesor poreskog prava – advokatska firma Lotsonte & Partners, osnivach
o Leila Lotsonsole – menadžer razvoјa proizvodnje
o Sauro Mariani, hoteli San Domenitso – potpredsednik prodaјe i marketinga
o Maria Matloub, GGUTT tsentar za dizaјn i inovatsiјe – dizaјner
o Maurizio Mazzanti, Reborn Ideas – Osnivach
o Monika Medini, SUPSI – profesor marketinga
o Fabritsio Montanari, Universita di Modena e Reggio Emilia – redovni profesor poslovne organizatsiјe
o Ida Palombella, Deloitte Legal – partner, shef odeljenja za intelektualnu svoјinu, IT i zashtitu podataka
o Sharon Vhitehouse, Studio Legale Vithers – Partner | advokat (Engleska i Vels)
Datum pochetka – 9. јanuar 2023
Ako se upishete do 31. septembra 2022. mozhete iskoristiti popust od 15% (6.800 evra umesto 8.000 evra).
U meђuvremenu dozhivite MIFL Master kroz nashu Instagram prichu href="https: //vvv.instagram.tsom/s/aGlnaGkpZ2h0OјE4MDg0ODA4NzU5MјUvNzk4?igshid=g6ptoiirk8kk
Prijem
galerija
Ishod programa
Struktura kursa
- Međunarodni menadžment poslovanja
- Poslovna administracija i međunarodne strategije
- Upravljanje ljudskim resursima
- Strateški marketing
- Komunikacija, PR i upravljanje događajima
- Digitalni marketing
- Fokus na Made in Italy, Fashion and Luxury Business
- Made in Italy & Luxury Goods Management
- Upravljanje brendovima i upravljanje klijentima
- Kupovina i roba
- Upravljanje maloprodajom i prodajom
- Dizajniranje razmišljanja i upravljanje projektima
- Inovacije i upravljanje proizvodima
- Upravljanje održivošću
- Zakon o intelektualnoj svojini i napravljen u Italiji
- Oporezivanje poslovanja
- Modna i luksuzna digitalna laboratorija
- Laboratorija za digitalnu komunikaciju
- Laboratorija za e-biznis i e-trgovinu
- Fashion Tech Lab
- Internacionalizacija made in Italy Lab
- Program stažiranja
Stipendije i finansiranje
Program Školarina
Mogućnosti za karijeru
Luksuzna roba, modna roba i životna roba svakako su među glavnim sektorima italijanske izvrsnosti.
Kurs ima za cilj da mladim diplomcima pruži tehničke, menadžerske i menadžerske veštine kako bi profesionalno ušli u kompanije modnog i luksuznog sektora, koje danas ubrzano rastu i zahtevaju sve više i više specifičnih profesionalnih veština pravilno obučenih.
Na kraju kursa, glavna radna mesta i mogućnosti karijere biće u kompanijama, konsultantskim kompanijama, trgovinskim udruženjima i institucijama modnog, luksuznog i životnog stila sektora, uglavnom u ovim funkcijama:
• Marketing
• Komunikacija i događaji
• Upravljanje brendom
• Maloprodaja Merchandising
• Vizuelno merchandising
• Maloprodajne operacije
• Digitalni marketing