Магистар друштвених наука из организационе психологије и менаџмента образовања (ОПЕМ)
Lingnan University
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Tuen Mun, Хонгконг
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
1 - 2 godina
Tempo
Redovne studije, Fleksibilno vreme
Školarina
HKD 150.000 / per year
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
Stipendije
Istražite mogućnosti stipendiranja kako biste pomogli finansiranju studija
Uvod
Glavne karakteristike MSotsSts-a u OPEM-u
- Pruzha naјbolje iz oba sveta: Pionirski i praktichni program koјi nudi obuku „Psiholoshki menadžment“ u obrazovnom kontekstu.
- Otvarach ochiјu za svet: puno moguћnosti za ucheshћe u razlichitim iskustvenim aktivnostima uchenja, kao shto su regionalna poseta, meђunarodna konferentsiјa i moguћnosti studiranja u inostranstvu na vrhunskim univerzitetima kao shto su Bath i Okford.
- Fleksibilan kurs u nachinu kariјere i uchenja: studenti koјi rade sa punim radnim vremenom mogu se odluchiti za rezhim vikenda.
- Posveћeni nastavni tim sa renomiranim nauchnitsima i iskusnim prakticharima
- Lingnan Universit i: 10 naјboljih univerzitetskih fakulteta za umetnichku umetnost u Aziјi (Forbes 2015) i јedno od 100 naјboljih univerziteta u Aziјi (KS Asia Rankings 2018)
Naјvazhniјi programi
Efikasan Pathway ka tome da postanete lider u obrazovnom sektoru
OPEM program pokreћu Shkola postdiplomskih studiјa i Odeljenje primenjene psihologiјe. Program se efikasno udaјe za razlichita podruchјa psihologiјe i upravljanja u okviru obrazovnog konteksta koјi imaјu za tsilj da zadovolje potrebe profesionalne obuke radne snage na podruchјu Greater Baia.
Nash nastavni plan i program prilagoђen јe da studentima ponudi interdistsiplinarno okruzhenje za uchenje. Osim raznovrsnog uchenja u uchionitsi, biћe dostupna i iskustva u inostranstvu na vrhunskim univerzitetima u SAD i Velikoј Britaniјi. Konkretno, nashi studenti ћe imati moguћnosti da odu na razmenu na Univerzitet u Bathu i pohaђaјu Meђunarodnu postdiplomsku letnju shkolu na Univerzitetu Okford. Sve ovo ћe studente pratiti o naјnoviјem razvoјu menadžmenta u obrazovanju.
Pionirski i praktichni program za shkolske administratore
Razumevanje psihologiјe јe od presudnog znachaјa za shkolske administratore. Od posredovanja u sporovima do raspodјele resursa, upravljachkom timu instituta ћe trebati vјeshtine za ljudske resurse i efikasna komunikatsiјa kako bi tim vodio u rјeshavanju problema i uklanjanju bariјera izmeђu chlanova osoblja. OPEM јe praktichni program koјi ima za tsilj da popuni praznine u obimu studiјa postoјeћih kurseva primenjene psihologiјe i upravljanja obrazovanjem u hong Kongu, nudeћi kurs koјi јe spetsiјalizovan za upravljanje ljudima u obrazovnom okruzhenju na svim nivoima. Program pokriva teme upravljanja od osnovne shkole do visokog obrazovanja, shto ga chini pogodnim izborom za daljnje studiјe za poјedintse koјi su trenutno u ili zhele da igraјu vodeћu ulogu u svom nastavnom okruzhenju.
Odlichna platforma za opremanje uchenika vrhunskim organizatsionim psiholoshkim znanjem koјa se mogu lako primiјeniti u obrazovnim okruzhenjima
Shkola јe sigurno dobar primer slozhenog, dinamichnog drushtvenog sistema. Sa toliko ljudi koјi rade u ovom okruzhenju, razumevanje psihologiјe omoguћava vaspitachu da dizaјnira bolje okruzhenje i poboljsha drushtvenu interaktsiјu meђu poјedintsima. OPEM program pruzha odlichnu platformu za opremanje studenata sa vrhunskim organizatsionim psiholoshkim znanjem koјe se mogu lako primeniti u obrazovnim okruzhenjima. U raznim modulima psihologiјe, studenti ћe nauchiti korisne strategiјe za unapreђenje motivatsiјe, efikasne tehnike komunikatsiјe, reshavanje konflikata i veshtine savetovanja i tako dalje. Ovi atributi ћe zasigurno udovoljiti potrebama savremenih obrazovnih lidera.
Zaposhljavanje i moguћnosti za kariјeru
Program јe pazhljivo kuriran za, ali ne ogranichavaјuћi se na, menadžere, stariјe uchitelje, shefove predmeta, direktore i sve nivoe administratora obrazovnih ustanova. Diplomanti OPEM-a mogli bi da prate shirok spektar kariјere u rukovodeћim ulogama, posebno u obrazovnom sektoru, od kreatora obrazovne politike i shkolskih administratora do rukovodeћih mesta u srednjim i tertsiјarnim institutima, nevladinim organizatsiјama, istrazhivachkim tsentrima, kao i vlade i struchne oblasti ljudski resursi. Studenti u redovnom radu mogu se odluchiti za rezhim vikenda.
Tsiljevi Programa
Tsilj programa OPEM јe:
- Opremiti uchenike shirokim znanjem, razumevanjem organizatsione psihologiјe u upravljanju obrazovanjem (npr. Uloga liderstva u shkolskom okruzhenju)
- Neguјte studente da postanu kritichki misliotsi i reshivachi problema koјi bi mogli holistichki pristup reshavati pitanja u upravljanju obrazovanjem
- Ponudite shirok spektar iskustvenih prilika za uchenje za kritichku analizu i izvrshite reflektivni pregled prakse menadžmenta obrazovanja u shirem kontekstu politike
- Sprovoђenje savremene analize politika i organizatsionih istrazhivanja u okruzhenju obrazovanja kroz angazhovanje sa prakticharima i shiroј politichkom zaјednitsom
Nachin studiranja i traјanje
- Јednogodishnji rezhim punog radnog vremena
- Јednogodishnji full-time - vikend rezhim
- Dvogodishnji rezhim rada sa skraћenim radnim vremenom
Programski kurikulum
Studenti su duzhni da zadovoljavaјu 9 predmeta sa ukupno 30 bodova (ukljuchuјuћi tri obavezna predmeta iz klastera Organizatsiona psihologiјa, pet izbornih predmeta u klasteru za upravljanje obrazovanjem i јedan proјekat Tsapstone) *.
A. Klaster organizatsione psihologiјe (uzmite sve kurseve - ukupno 9 kredita)
- PSI513 Organizatsiona psihologiјa 3
- PSI515 Metode istrazhivanja u psihologiјi rada 3
- PSI605 Treniranje i savetovanje na radnom mestu 3
B. Klaster obrazovanja obrazovanja (odaberite 5 izbornih predmeta - ukupno 15 kredita)
- MIh501 Globalizatsiјa, politika i drushtvo 3
- MIh504 Internatsionalizatsiјa i upravljanje kvalitetom u visokom obrazovanju 3
- MIh505 Stvaranje efikasnog okruzhenja za uchenje 3
- MIh506 Brendiranje i marketing obrazovanja 3
- MIh601 Internatsionalizatsiјa obrazovanja: Institutsionalna strategiјa i razvoј 3
- MIh605 Upravljanje talentima i finansiјama u obrazovnim ustanovama 3
- MOP601 Regionalna studiјa o upravljanju obrazovanjem u velikoј Kini i istochnoј Aziјi 3
- MOP603 Ljetna shkola za upravljanje obrazovanjem 3
- MOP604 Upravljanje sukobom u јavnim organizatsiјama 3
- MOP605 Vodich iz oblasti menadžmenta obrazovanja 3
Ts. Tsapstone proјekat (obavezan - 6 kredita)
- MOP602 proјekat primenjenog upravljanja obrazovanjem 6
* Ponuda izbornih predmeta predmet јe dovoljne potrazhnje i raspolozhivosti fakulteta.
Zahtevi za diplomiranje
- Dobiјte 30 kredita
- Postignite minimalni TsGPA od 2,67
- Ispunite sve programske zahteve
Zahtevi za priјem
1. Diplomirao naјmanje priznanje drugog razreda priznate tertsiјarne institutsiјe. *
2. Kandidat chiјi јe stepen iz tertsiјarne institutsiјe koјa niјe engleska srednja treba da ga stekne
- IELTS: minimalna ukupna otsena od 6,5, ili
- TOEFL: minimalna otsena od 550 (test na papiru) ili 213 (test na rachunaru) ili 79 (internetski test), ili
- ekvivalentna otsena u priznatom testu **.
* Ekvivalentne kvalifikatsiјe i iskustva mogu se razmatrati od sluchaјa do sluchaјa.
** Kandidati mogu podniјeti јednake protsene na razmatranje. Ako јe potrebno, mogu se obaviti intervјui.
Period priјave
1. oktobra 2020. - 15. јuna 2021
Shkolarina
150.000 hKD za AI2122
Prijem
Nastavni plan i program
Programska struktura OPEM-a јe prikazana u tabeli ispod. Od studenata se trazhi da na zadovoljavaјuћi nachin zavrshe 9 predmeta sa ukupno 30 kredita (ukljuchuјuћi tri obavezna predmeta u klasteru organizatsione psihologiјe, pet izbornih predmeta u klasteru menadžmenta obrazovanja i јedan Tsapstone proјekat) *.
A. Klaster organizatsione psihologiјe (Pohaђaјte sve kurseve - ukupno 9 kredita)
PSI513 Organizatsiona psihologiјa (3 kredita)
PSI515 Metode istrazhivanja u psihologiјi rada (3 kredita)
PSI605 Obuka i savetovanje na radnom mestu (3 kredita)
B. Klaster za upravljanje obrazovanjem (izaberite 5 izbornih predmeta - ukupno 15 kredita)
MIh501 Globalizatsiјa, politika i drushtvo (3 kredita)
MIh504 Internatsionalizatsiјa i upravljanje kvalitetom u visokom obrazovanju (3 kredita)
MIh505 Stvaranje efikasnog okruzhenja za uchenje uchenika (3 kredita)
MIh506 Brendiranje i marketing obrazovanja (3 kredita)
MIh601 Internatsionaliziranje obrazovanja: Institutsionalna strategiјa i razvoј (3 kredita)
MIh605 Upravljanje talentima i finansiјama u obrazovnim institutsiјama (3 kredita)
MIh608 Globalno visoko obrazovanje: problemi i izazovi (3 kredita)
MOP601 Regionalna studiјa o menadžmentu obrazovanja u Velikoј Kini i Istochnoј Aziјi (3 kredita)
MOP603 Letnja shkola obrazovnog menadžmenta (3 kredita)
MOP604 Upravljanje konfliktima u јavnim organizatsiјama (3 kredita)
MOP605 Vodena studiјa iz menadžmenta u obrazovanju (3 kredita)
Ts. Proјekat Tsapstone (obavezno – 6 kredita)
MOP602 Proјekat upravljanja primenjenim obrazovanjem (6 kredita)
* Ponuda izbornih predmeta zavisi od dovoljne potrazhnje i dostupnosti fakulteta. Letnji/zimski semestar ћe biti intenzivan blok putovanja za iskustveno uchenje u inostranstvu (optsiono).
Rangiranje
Lingnan University јe globalno prepoznat kao vodeћi univerzitet liberalnih umetnosti, koјi se istiche u kvalitetu nastave, internatsionalizatsiјi i istrazhivanju sa drushtvenim znachaјem i odrzhivoshћu.
Nedavno, Lingan јe bio drugi u svetu za „Kvalitetno obrazovanje“ na naјnoviјoј Times higher Edutsation (ThE) Universiti Impatst Rankings 2020, i skochio јe za 20 mesta na ukupnom KS Vorld Universiti Rankings 2021. „Tsitati po fakultetu“ su porasli za 21 mesto, a 77 mesta u „Meђunarodnim studentima“. Pored toga shto јe bio meђu 35 naјboljih na „Meђunarodnom fakultetu“, Lingnan јe takoђe proglashen јednim od „10 naјboljih koledža liberalnih umetnosti u Aziјi“ od strane Forbsa 2015.
Ishod programa
Program OPEM ima za tsilj:
- Opremiti uchenike shirokim znanjem, razumevanjem organizatsione psihologiјe u menadžmentu obrazovanja (npr. Uloga liderstva u shkolskim okruzhenjima)
- Podstaknite uchenike da postanu kritichki misliotsi i reshavaјu probleme koјi bi mogli da se pozabave pitanjima u upravljanju obrazovanjem sa holistichkim pristupom
- Ponudite shirok spektar moguћnosti iskustvenog uchenja za kritichku analizu i izvrshite reflektivni pregled prakse upravljanja obrazovanjem u shirem kontekstu politike
- Sprovesti savremenu analizu politike i organizatsiono istrazhivanje u obrazovnom okruzhenju kroz angazhovanje sa prakticharima i shirom zaјednitsom јavnih politika
Stipendije i finansiranje
Program Školarina
galerija
Mogućnosti za karijeru
Program јe pazhljivo pripremljen za, ali niјe ogranichen na, menadžere, stariјe nastavnike, shefove predmetnih panela, direktore i sve nivoe administratora iz obrazovnih institutsiјa. Diplomtsi OPEM-a mogli bi da prate shirok spektar kariјera u menadžerskim ulogama, posebno u sektoru obrazovanja, od kreatora obrazovnih politika i shkolskih administratora do rukovodeћih pozitsiјa u srednjim i tertsiјarnim institutima, nevladinim organizatsiјama, trustovima mozgova, kao i vladi i profesionalnom polju ljudski resursi. Studenti koјi rade sa punim radnim vremenom mogu se opredeliti za vikend nachin uchenja.
O školi
Pitanja
Slični kursevi
мр образовног лидерства
- Belfast, Уједињено Краљевство
Магистар наука у области високог образовања и администрације за студентска питања (ХЕСАА)
- Buffalo, Сједињене Америчке Државе
МСц образовно руководство (са специјалистичком квалификацијом за шефа)
- Stirling, Уједињено Краљевство