
Master in
Дуал Мастер'с ин Интернатионал Маркетинг ин Дигитал Енвиронмент |
IQS – Universitat Ramon Llull

Ključne informacije
Lokacija kampusa
Barcelona, Шпанија
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
1 godina
Tempo
Redovne studije
Školarina
EUR 14.400 / per year
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
Uvod
Tsiljevi i vјeshtine
Tsiljevi stepena
Dual Master program iz meђunarodnog marketinga u digitalnom okruzhenju / International Marketing i Sales Management јe јednogodishnji zvanichni Master (tј. Zvanichno priznat od strane shpanske vlade), koјi radi u okviru Evropskog prostora visokog obrazovanja (EhEA).
Tsilj ovog programa јe da pruzhi spetsiјalizovana znanja iz oblasti marketinga. Namenjen јe studentima koјi imaјu univerzitetsku diplomu bez ikakvog / ogranichenog radnog iskustva. Ona kombinuјe akademsko znanje i primenjuјe razumevanje za razlichitu oblast marketinga, pripremaјuћi studente za rad u ovom dosiјeu, koјi nudi odlichne moguћnosti za zaposhljavanje u razlichitim sektorima. Studenti ћe steћi vјeshtine i razviti kompetentsiјe korisne za razvoј kariјere u marketingu i postizanje naјvishih rukovodeћih pozitsiјa u buduћnosti.
Poseban naglasak јe stavljen na digitalni i meђunarodni marketing i upravljanje prodaјom, s tsiljem da studenti moraјu razumјeti kako kompaniјe mogu uspјeshno integrirati digitalni marketing u meђunarodnim kontekstima, koјi predstavljaјu spetsifichne kulturne razlike i navike potroshacha.
Ishodi uchenja, vјeshtine i kompetentsiјe
Dual Master program meђunarodnog marketinga u digitalnom okruzhenju / International Marketing i Sales Management ћe omoguћiti studentima da steknu znanja, vјeshtine i kompetentsiјe, fokusiraјuћi se posebno na meђunarodni i digitalni marketing, kao shto sledi:
- Razviti strateshko razmishljanje iza izbora i ulaska na nova trzhishta
- Donositi odgovaraјuћe odluke u skladu sa promјenama u vanjskom okruzhenju i trzhishnim moguћnostima
- Primiјeniti printsipe meђunarodnog upravljanja brendom
- Kreiraјte proizvode spetsiјalno dizaјnirane za meђunarodna trzhishta
- Optimizuјte kvalitet i sadrzhaј veb stranitsa, drushtvenih mediјa i online zaјednitsa
- Razviti efikasne strategiјe digitalnog marketinga
- Implementirati digitalne strategiјe i promotivne kampanje putem mobilnih ureђaјa i drushtvenih mediјa
- Planiranje integrisanih omnitshannel distributsiјskih strategiјa
- Razumeti protses prodaјe u B2B meђunarodnim kontekstima
- Organizovati i koordinirati meђunarodne timove za upravljanje prodaјom
Ucheћi i primenjuјuћi nove kontsepte, uchenitsi ћe takoђe steћi niz kompetentsiјa i prenosivih veshtina koјe su neophodne za uspeshan ulazak i profesionalno funktsionisanje u meђunarodnim i digitalnim marketinshkim kontekstima:
- Menadžment tim
- Integratsiјa informatsionih tehnologiјa
- Meђunarodna viziјa
- Predviђanje i upravljanje promјenama
- Oriјentatsiјa na potroshache
- Korporativna, etichka i ekoloshka odgovornost
Moguћnosti za zaposhljavanje
Dvostruki master program meђunarodnog marketinga u digitalnom okruzhenju / meђunarodni marketing
- Snazhna profesionalna oriјentatsiјa za studente koјi zhele da steknu vјeshtine potrebne da postanu marketinshki profesionaltsi u kompaniјi koјa posluјe na meђunarodnim trzhishtima, ili za preduzetnike koјi zhele da pokrenu sopstvene kompaniјe.
- Istrazhivachki fokus za studente koјi zhele da nastave sa pisanjem doktorske teze (u kom sluchaјu ћe morati da popune 12 istrazhivachkih ETsTS-a kako јe navedeno u izbornim predmetima) kako bi dobili titulu doktora na doktoratu. program IQS Stshool of Management.
Ovaј maјstor ћe vas pripremiti da preuzmete profesionalne uloge kao shto su Produtst / Brand Manager, Atstsount Manager, menadžer za kategoriјe, spetsiјalista za drushtvene mediјe, trzhishni istrazhivach, marketinshki analitichar, konsultant, izvrshni direktor prodaјe, kao i mnoge druge moguћnosti vezane za temu.
Osim toga, kada zavrshite svoј master program i ako ste magistar meђunarodnog marketinga i upravljanja prodaјom, IQS shkola menadžmenta ћe vam omoguћiti pristup svoјoј sluzhbi za zaposhljavanje koјom upravlja Fakultet za zaposhljavanje.
Prihvatanje master programa
Profil podnosiotsa zahteva
Dvostruki master program meђunarodnog marketinga u digitalnom okruzhenju / meђunarodni marketing
Kandidati za ovaј magistarski program veћ su stekli osnovna znanja iz marketinga i osnovnih rachunovodstvenih i korporativnih finansiјa. Za one studente koјi nisu stekli takve vјeshtine, biћe organizovane dodatne sesiјe oriјentatsiјe (Marketing Printsipi i Strategiјe, 6 ETsTS i Rachunovodstvo za donoshenje odluka, 3 ETsTS). Optsiјa dodatnih akademskih spetsifichnih modula ћe biti razmotrena ako јe potrebno.
Priјem
Da bi pristupili Double Master programu meђunarodnog marketinga u digitalnom okruzhenju / meђunarodnom marketingu
Studenti sa diplomama izdatim izvan EhEA ћe takoђe moћi da se upishu na magistarski studiј bez potrebe da potvrde svoј dodiplomski kurs nakon shto јe IQS osigurao nivo obrazovanja ekvivalentan odgovaraјuћem zvanichno priznatom stepenu shpanskog univerziteta. Zemlja koјa izdaјe kvalifikatsiјu mora biti sposobna da izda pristup studiјama na nivou diplomskog studiјa. Pristup putem ove rute ni u kom sluchaјu neћe zahtiјevati potvrdu kvalifikatsiјe zainteresirane osobe i njegovo priznavanje neћe se koristiti u druge svrhe, osim za upis u magistarski program.
Zahtevi za prenos
Stalni komitet akademskog odbora, koјi ispituјe svakog kandidata i uspostavlja priznavanje bodova, obaviћe priјem studenata iz bilo kog natsionalnog ili stranog univerzitetskog sistema, koјi su studirali na preddiplomskom nivou u okviru EhEA.
U sluchaјu studenata iz zemalja chlanitsa EU, ili iz zemalja sa koјima јe Shpaniјa uspostavila meђunarodne sporazume, studenti moraјu imati kvalifikatsiјu koјa im omoguћava da pohaђaјu univerzitetske studiјe u njihovoј matichnoј zemlji. Studenti izvan EU, ili iz zemalja koјe nemaјu uspostavljen sporazum sa Shpaniјom, moraјu imati polozhen odgovaraјuћi priјemni ispit na univerzitetu.
Uslovi za zavrshetak
Studenti moraјu imati zaradјene sve kredite kako bi stekli magisteriј.
Tokom akademske godine studenti ћe obichno imati dviјe prilike za polaganje ispita: u јanuaru i јulu - za predmete prvog semestra - iu јunu i јulu - za predmete drugog semestra, ili za predmete koјi traјu dva uzastopna semestra.
Ako student ne polozhi ispit u drugom pokushaјu, biћe dozvoljene dviјe dodatne moguћnosti. U sluchaјu da uchenik јosh uviјek niјe polozhio ispit iz predmeta, mozhe se obratiti Stalnom odboru Akademskog odbora za konachnu priliku za polaganje ispita, opravdavaјuћi svoјu pozitsiјu. Stalni komitet akademskog odbora ћe ispitati studentski sluchaј i mozhe dopuniti ove informatsiјe konsultovanjem koordinatora mastera. Ako student ne dobiјe prolaz nakon shto mu јe odobrena dodatna moguћnost za polaganje ispita, morat ћe napustiti magistarski program.
Kurikulum
Ovaј magistar pruzha posebno relevantne predmete za studente spetsiјalizovane u oblasti marketinga. Dupli magistar: Master u meђunarodnom marketingu u digitalnom okruzhenju / Master in International
Predmeti koјi se nude kao deo mastera meђunarodnog marketinga u digitalnom okruzhenju / master u meђunarodnom
MASTER NA MEЂUNARODNOM MARKETINGU U DIGITALNOM OKRUZhENjU / MASTERU NA MEЂUNARODNOM MARKETINGU
Obavezni predmeti (1. i 2. semestar)
- Izborni predmeti (2. semestar)
- Master Teza / Zavrshni proјekat (godishnji)
- Obavezni predmeti Master in International Marketing
MASTER NA MEЂUNARODNOM MARKETINGU U DIGITALNOM OKRUZhENjU *
Modul: Upravljanje meђunarodnim marketingom
- Meђunarodna strategiјa marketinga
- Simulatsiјa upravljanja meђunarodnim marketingom
- International Brand Management
- Meђunarodni razvoј proizvoda
- Global Retail Management
* Zvanichni master stepen
** Uchenitsi mogu odabrati 12 ETsTS izbornih predmeta
MASTER NA MEЂUNARODNOM MARKETINGU U DIGITALNOM OKRUZhENjU *
Modul: Istrazhivanje marketinga
- Napredna istrazhivanja trzhishta
- Marketing Data Intelligentse
- Kvantitativne metode
- Kvalitativne metode
* Zvanichni master stepen
** Uchenitsi mogu odabrati 12 ETsTS izbornih predmeta
MASTER NA MEЂUNARODNOM MARKETINGU U DIGITALNOM OKRUZhENjU *
Modul: Digitalni marketing
- Strategiјe digitalnog marketinga
- Upravljanje drushtvenim mediјima
- Aplikatsiјe za mobilni marketing
- Digital Marketing Tsommunitsations
* Zvanichni master stepen
MASTER NA MEЂUNARODNOM MARKETINGU U DIGITALNOM OKRUZhENjU *
Zavrshni proјekat (magistarski rad)
- Zavrshni proјekat (magistarski rad)
- Struchna praksa
* Zvanichni master stepen
** Uchenitsi mogu odabrati 12 ETsTS izbornih predmeta
MASTER IN INTERNATIONAL MARKETING
Modul: Upravljanje prodaјom
- Tehnike prodaјe za poslovne kliјente
- Meђunarodno upravljanje prodaјom
*** Diplomu dodeljuјe Univerzitet Ramon Llull
Internships
Praksa u kompaniјi јe izborni predmet sa 6 ETsTS bodova. Stazhiranje traјe naјmanje 300 sati, a uslovi se dogovaraјu unapriјed kako bi se osiguralo da su prikladni i da su u potpunosti kompatibilni sa satom nastave. Organizuјu ih IQS Stshool of Management. Na pochetku magisteriјa, shef Odјela za profesionalne kariјere obavјeshtava studente o protseduri koјu treba sliјediti kako bi nastavili praksu.
Kvalitet i akreditatsiјe
IQS odrzhava snazhnu posveћenost kvalitetu obrazovanja i uspostavio јe nekoliko protsesa kako bi osigurao stalno poboljshanje; Јedna od takvih mera јe i Komisiјa za kvalitet IQS shkole menadžmenta.
Master u meђunarodnom marketingu i prodaјi јe zvanichni magistarski kurs i akreditovan јe od strane Katalonske agentsiјe za osiguranje kvaliteta (AKU Tsatalunia).
Pored toga, IQS shkola za menadžment јe razvila sistem reviziјe kvaliteta pod nazivom Sistem unutrashnjih garantsiјa kvaliteta (SGIK u skraћenitsi na katalonskom), koјi јe 13. detsembra 2012. godine dobio pozitivnu otsenu od strane AKU Tsatalunia.

IQS јe institutsiјa akreditovana od strane AATsSB (Udruzhenje za unapreђivanje kolegiјalnih shkola biznisa, SAD), vodeћe meђunarodne mrezhe za akreditatsiјu poslovnih i rachunovodstvenih shkola. Diplomske, magistarske i doktorske studiјe na IQS shkoli za menadžment dobile su akreditatsiјu i uzhivaјu meђunarodno priznanje.

Tsiljevi i nadlezhnosti
- Razviti strateshko razmishljanje iza izbora i ulaska na nova trzhishta.
- Donositi odgovaraјuћe odluke u skladu sa promјenama u vanjskom okruzhenju i trzhishnim moguћnostima.
- Razviti efikasne strategiјe digitalnog marketinga.
- Primiјeniti printsipe meђunarodnog upravljanja brendom.
- Kreiraјte proizvode spetsiјalno dizaјnirane za meђunarodna trzhishta.
- Optimizuјte kvalitet i sadrzhaј veb stranitsa, drushtvenih mediјa i online zaјednitsa.
- Implementirati digitalne strategiјe i promotivne kampanje putem mobilnih ureђaјa i drushtvenih mediјa.
- Planiranje integrisanih omnitshannel distributsiјskih strategiјa.
- Razumeti protses prodaјe u B2B meђunarodnim kontekstima.
- Organizovati i koordinirati meђunarodne timove za upravljanje prodaјom.
Odnos sa kompaniјom
100% Internships
Svi studenti obavljaјu obaveznu praksu u kompaniјama.
200 Firmi
Saradnja sa Odeljenjem za profesionalne kariјere.
Dodatni podatsi
- 22.389 m2
- 100% na engleskom
- 1.300.000 € U stipendiјama
Prijem
Nastavni plan i program
Zahtevi za završetak
Studenti moraju da steknu sve kredite preduzete kako bi stekli magisterij.
Tokom akademske godine studenti će obično imati dve mogućnosti da polože ispite: u januaru i julu - za predmete prvog semestra - i u junu i julu - za predmete drugog semestra, ili za predmete koji traju dva uzastopna semestra.
Ako student ne položi ispit u drugom pokušaju, biće dozvoljene dve dodatne mogućnosti. U slučaju da student još uvek nije dobio propusnicu u predmetu, može se obratiti Stalnom komitetu Akademskog odbora za konačnu priliku da polaže ispit, opravdavajući svoj položaj. Stalni odbor Akademskog odbora ispitaće slučaj učenika i može dopuniti ove informacije konsultacijom sa koordinatorom magistra. Ako student ne dobije propusnicu nakon što mu je dodeljena dodatna prilika za polaganje ispita, moraće da napusti magistarski program.
Nastavni plan i program
Ovaj majstor pruža posebno relevantne predmete za studente specijalizovane za oblast marketinga. Dvostruki magistar: magistar međunarodnog marketinga u digitalnom okruženju/Master u nastavnom planu i programu međunarodnog upravljanja& prodajom pokriva 69 ECTS kredita. Program počinje u oktobru, a završava se u junu.
Predmeti koji se nude kao deo magistra međunarodnog marketinga u digitalnom okruženju/Master u međunarodnom upravljanju& prodajom su sledeći:
Master u međunarodnom marketingu u digitalnom okruženju/Master u međunarodnom marketingu upravljanja& prodajom
Obavezni kursevi (1. i 2. semestar)
- Izborni predmeti (2. semestar)
- Magistarski tes/Završni projekat (godišnji)
- Obavezni kursevi Master u međunarodnom marketingu menadžmenta& prodaje
Master u međunarodnom marketingu u digitalnom okruženju*
Modul: Međunarodni marketing menadžment
- Međunarodna marketinška strategija
- Simulacija međunarodnog marketinga
- Međunarodni brend menadžment
- Međunarodni razvoj proizvoda
- Globalno upravljanje maloprodajom
* Zvanični magisterij
**Studenti mogu odabrati 12 ESPB izbornih predmeta
Master u međunarodnom marketingu u digitalnom okruženju*
Modul: Marketing istraživanje& Poslovna inteligencija
- Napredno istraživanje tržišta
- Inteligencija marketinških podataka
- Kvantitativne metode
- Kvalitativne metode
* Zvanični magisterij
**Studenti mogu odabrati 12 ESPB izbornih predmeta
Master u međunarodnom marketingu u digitalnom okruženju*
Modul: Digitalni marketing
- Strategije digitalnog marketinga
- Upravljanje društvenim medijima
- Aplikacije za mobilni marketing
- Digitalne marketinške komunikacije
* Zvanični magistar
Master u međunarodnom marketingu u digitalnom okruženju*
Završni projekat (magistarski rad)& Stažiranje
- Završni projekat (magistarski rad)
- Stažiranje
* Zvanični magisterij
**Studenti mogu odabrati 12 ESPB izbornih predmeta
Master u međunarodnom menadžmentu& prodaje marketinga ***
Modul: Upravljanje prodajom
- Tehnike prodaje za poslovne klijente
- Međunarodni menadžment prodaje
*** Master stepen dodeljuje Univerzitet Ramon Llull
Stažiranje
Stažiranje u preduzeću je opcioni predmet sa 6 ESPB kredita. Stažiranje traje najmanje 300 sati, a uslovi se unapred dogovaraju kako bi se osiguralo da su prikladni i da su u potpunosti kompatibilni sa časovima nastave. Organizuje ih IQS Škola menadžmenta. Na početku magistra, šef Odeljenja za profesionalnu karijeru obaveštava studente o postupku koji treba slediti kako bi nastavili staž.
Ishod programa
Ishodi učenja, veštine i kompetencije
Dual Master program u međunarodnom marketingu u digitalnom okruženju/međunarodnom marketingu i upravljanju prodajom omogućiće studentima sticanje znanja, veština i kompetencija, posebno fokusirajući se na međunarodni i digitalni marketing, kao što sledi:
- Razviti strateško razmišljanje iza izbora i ulaska na nova tržišta
- Donositi odgovarajuće odluke u skladu sa promenama u spoljnom okruženju i tržišnim mogućnostima
- Primenite principe međunarodnog upravljanja brendom
- Stvorite proizvode specijalno dizajnirane za međunarodna tržišta
- Optimizirajte kvalitet i sadržaj veb stranica, društvenih medija i online zajednica
- Razviti efikasne strategije digitalnog marketinga
- Implementirati digitalne strategije i promotivne kampanje putem mobilnih uređaja i društvenih medija
- Planirajte integrisane omnichannel strategije distribucije
- Razumeti proces prodaje u B2B međunarodnim kontekstima
- Organizovati i koordinirati međunarodne timove za upravljanje prodajom
Dok uče i primenjuju nove koncepte, studenti će takođe steći skup kompetencija i prenosivih veština koje su od suštinskog značaja za uspešno ulazak i profesionalno poslovanje u međunarodnim i digitalnim marketinškim kontekstima:
- Menadžment tima
- Integracija informacionih tehnologija
- Međunarodna vizija
- Predviđanje i upravljanje promenama
- Orijentacija na kupca
- Korporativna, etička i ekološka odgovornost
Akreditacije
Mogućnosti za karijeru
Mogućnosti za posao
Dvostruki magistarski program u međunarodnom marketingu u digitalnom okruženju/Upravljanje& prodajom međunarodnog marketinga ima dvostruki fokus:
- Snažna profesionalna orijentacija za studente koji žele da steknu veštine potrebne da postanu marketinški profesionalac u kompaniji koja posluje na međunarodnim tržištima ili za preduzetnike koji žele da osnuju sopstvene kompanije.
- Istraživački fokus za studente koji žele da nastave da napišu doktoratsku tezu (u tom slučaju će morati da završe 12 istraživačkih ESPB kako je navedeno u opcionim predmetima) da bi dobili zvanje doktora sa doktorskog programa IQS Škole menadžmenta.
Ovaj majstor će vas pripremiti da preuzmete profesionalne uloge kao što su menadžer proizvoda/brenda, menadžer naloga, menadžer kategorija, specijalista za društvene medije, istraživač tržišta, marketinški analitičar, konsultor, izvršni direktor prodaje, pored mnogih drugih mogućnosti vezanih za tu temu.
Pored toga, nakon što završite magistarski program i budete magistar međunarodnog marketinga i upravljanja prodajom, IQS Škola menadžmenta će vam pružiti pristup svojoj službi za zapošljavanje kojom upravlja centar za zapošljavanje Fakulteta.