мајстор у управљању пословним
INSA Business, Marketing & Communication School
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Barcelona, Шпанија
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
1 godina
Tempo
Fleksibilno vreme
Školarina
EUR 5.200 / per year
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
Uvod
Prezentatsiјa
Ova shiroko zasnovan sveobuhvatan program ukljuchuјe module u ekonomskoј analizi upravljachkih odluka, ekonomske kontrole i optimizatsiјu rezultata, brendiranja, itd kako da ponudi sveobuhvatnu osnovu za dalja istrazhivanja ili spetsiјalizatsiјu.
Tsiljevi
- Razviјu strateshke menadžerske veshtine i organizatsione i operativne sposobnosti.
- Izgradi solidnu osnovu u poslovnoј administratsiјi glavnih predmeta.
- Steknu opshte i praktichna znanja poslovnog menadžmenta.
Meta
a), diplomtsi i profesionaltsi koјi zhele da proshire svoјe horizonte za zaposhljavanje.
b) iskusnih profesionalatsa koјi zhele da preuzmu nove zadatke i odgovornosti.
v) Kompaniјe trazhe obuku osoblja.
g) Maturanti u struchno obrazovanje i visoko obrazovanje u oblasti poslovanja trazhi praktichno priprema za ulazak u radnu snagu.
Profesionalne moguћnosti
- Strateshki direktor
- Izvrshni direktor
- Administrativni menadžer
- Shef odeljenja
INSA nudi moguћnost radi stazhiranje u preduzeћima u toku.
Nastavni plan
Modul 1 - Poslovna politika i poslovnu administratsiјu. Strategiјa.
Modul 2 - strategiјa i politika Marketing menadžment.
Modul 3 - Ekonomski Kontrola i optimizatsiјa rezultata.
Modul 4 - Upravljanje proizvodnjom, operatsiјe, logistika i kontrola kvaliteta.
Modul 5 - Poslovni menadžment: organizatsiјa poslovnih mrezha.
Modul 6 - menadžerskih veshtina: Kouching, osnazhivanje, Liderstvo i organizatsiјa.
Modul 7 - Ekonomska analiza upravljachkih odluka.
Modul 8 - Finansiјski menadžment: menadžment, strategiјa i Profit.
Modul 9 - Kompaniјa Protsene: udruzhivanja, nabavka, јoint venture.
Modul 10 - Globalizatsiјa i internatsionalizatsiјa trzhishta. Analiza.
Modul 11 - Upravljachki Etika i sotsiјalna Korporativna odgovornost.
Modul 12 - Brendiranje: Uprava Vrednost brenda (knov-hov).
Modul 13 - The drushtveni chiniotsi: uniјa i zaposlenih sјedishtem. Saradnja i reshavanje sukoba rada.
Modul 14 - Sudski i poreski tretman od upravljachkih aktivnosti.
Modul 15 - tehnoloshku inovatsiјu u preduzeћima. Upravljanje globalnog znanja.
Modul 16 - Stanje Relevantne: strategiјe dizaјn za upravljanje.
Modul 17 - Zavrshni Proјekat: Strateshki biznis plan.
Sistem Protsena
Sistem evaluatsiјe јe zasnovan na neprekidnoј protseni svakog bloka studiјa, kroz prisustvo i / ili ispita klase. Uchenik mora da јe proshlo svaki predmet nezavisno. Pored toga, student mora stekli minimalnu otsenu navedenu u poslovnom planu.
Imaјuћi uspeshno proshao otsene i sa minimalnim prisustvo potrebno, student dobiјa diplomu u Masters u poslovni menadžment iz INSA Business, marketing i komunikatsiјe shkoli.