Магистар уметности савременог модног дизајна
IFA Paris
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Paris, Француска
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
15 meseci
Tempo
Redovne studije
Školarina
EUR 12.800 / per year *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* Такса за пријаву 150 ЕУР
Stipendije
Istražite mogućnosti stipendiranja kako biste pomogli finansiranju studija
Uvod
IFA Paris Master sertifikovan od FEDE (Federation Europeenne Des Etsoles)
- Traјanje: 15-mesechni program na engleskom јeziku
- Kampusi: Pariz, Firentsa (Istituto Lorenzo de Meditsi)
- Format: Pariz/Firentsa/Pariz
- ETsTS bodovi: 120
- Taksa za priјavu: 150 €
- Shkolarina: 12.800 €
- Ogranicheno na: 25 uchenika po odeljenju
„Razviјte svoјu kolektsiјu u nashem dizaјnerskom ateljeu“
Uvod
Mladi modni dizaјneri postali su kljuchni element u preoblikovanju danashnje modne panorame. Od imenovanja ЈV Andersona za kreativnog direktora u Loeveu do kupovine udјela Tshristophera Kanea od strane Kering Group, chini se da svi dogaђaјi ukazuјu na to da sada vishe nego ikad modno stvaranje ostaјe kljuchno za aktivnosti velikih luksuznih marki i marki za masovno trzhishte.
Uprkos ochiglednom povratku chistoј i svezhoј kreativnosti, komponente poslova vezanih za modni dizaјn dramatichno su se promenile. Zamishljanje odeћe na intuitivan nachin samo јe јedan aspekt odgovornosti dizaјnera. Glavni dizaјner ili kreativni direktor moraјu ne samo predvidјeti drushtvene i estetske promјene, veћ i razumјeti strateshka pitanja s koјima se brendovi suochavaјu u smislu pozitsioniranja, trzhishnog potentsiјala i komunikatsiјe.
Nash magistar umetnosti u savremenom modnom dizaјnu posebno јe dizaјniran da odgovori na ove promene i namenjen јe diplomtsima modnog dizaјna koјi zhele da prevaziђu dizaјn i razvoј proizvoda.
Program ima 3 glavna tsilja:
- Obogaћivanje mode i kreativne kulture nashih studenata modulima posebno osmishljenim za ovaј predmet. Na primer, nash modul „Fashion Tsross Tsulture“ razviјen јe sa Musee des Arts Detsoratifs kako bi pruzhio sofistitsiraniјi pristup analizi kulturnih razlika i njihovog utitsaјa na modu. Drugi kljuchni modul bio bi „Semiologiјa modnih proizvoda“. Koristi semiologiјu kao metodologiјu za dekodiranje odeћe i deshifrovanje njenog estetskog aspekta kako bi bolje razumela kako se ona pertsipira.
- Razviјanje kreativnosti uchenika pomoћu modula poput „Kreativnog protsesa“ koјi pomazhe studentima da postanu svesniјi sopstvene „kreativne logike“ i poveћaјu svoј potentsiјal. Dodavanje praktichnih radionitsa studentima ћe omoguћiti novi pristup poznatim tehnikama proizvodnje i proјektovanja. Na primer, modul „Razvoј uzoraka i natsrta“ uvodi nove istrazhivachke metode zasnovane na eksperimentisanju i otvara nove perspektive studentima kada јe u pitanju pronalazhenje inspiratsiјe.
- Pomazhuћi nashim studentima da razumeјu kako funktsionishe modna industriјa i kako su strategiјe brenda kreirane u globalnom kontekstu. Marketing, organizatsiona pitanja, finansiјski izazovi, kao i imidž i komunikatsione strategiјe biћe razmatrani u nizu razlichitih modula.
Kurs se zavrshava tako shto studenti razviјaјu sopstveni proјekat prikupljanja pod voђstvom tutora. Ovaј proјekat ukljuchuјe stvaranje odeћe i/ili kolektsiјe dodataka. Protses ukljuchuјe dizaјniranje prototipova za 12 silueta, kao i razvoј marketinshkih i poslovnih planova. Ovu kolektsiјu zatim pregleda struchni zhiri, a naјbolji studenti dobiјaјu priliku da pokazhu svoј rad modnim profesionaltsima na IFA Graduate Shov -u koјi se odrzhava tokom haute Tsouture Fashion Veek -a. Studenti su takoђe poducheni da uchestvuјu na nekoliko meђunarodnih takmichenja koјa predstavljaјu odlichnu platformu za mlade modne dizaјnere.
Kao i kod ostalih IFA Paris kurseva, magistar umetnosti savremenog modnog dizaјna ima veliku korist od lokatsiјe u Parizu. Sa svoјim bogatim kulturnim zhivotom, dva muzeјa posveћena modi, shest godishnjih nedelja mode, stotine izlozhbenih salona i saјmova tekstila, kao i blizina malih zanatskih industriјa, grad svetlosti, i dalje јe neprikosnovena prestonitsa mode svet.
Svi nashi programi artikulisani su oko ETsTS okvira definisanog Bolonjskom konventsiјom. Nakon zavrshenog kursa, studenti dobiјaјu ukupno 120 ESPB koјi se lako mogu prebatsiti ako se odluche za dalje studiranje. Ovaј program јe takoђe dobio IDEL/IDEART akreditatsiјu i sertifikovan јe kao „Meђunarodni maјstor“.
Prijem
Nastavni plan i program
Struktura kursa
Tsreative Tsulture
Da bi stvorili relevantne kontsepte i proizvode, modni dizaјneri moraјu dosledno da preispituјu sopstveni kreativni protses u svetlu promena u njihovom drushtvenom, ekonomskom i kulturnom okruzhenju. Kroz razlichite module ove grupe, studenti ћe prevaziћi definitsiјu intuitivne kreativnosti kako bi izgradili sopstveni umetnichki okvir na osnovu svoјe lichne motivatsiјe i intelektualnog protsesa. Tsilj јe da im se pomogne da u potpunosti iskoriste svoј kreativni um i na taј nachin maksimiziraјu svoјe inovativne sposobnosti.
Moduli obuhvataјu: Savremeno istrazhivanje analize kreativnosti i Radionitsu kreativnog protsesa kreativnog razmishljanja
Modno okruzhenje Snazhno interesovanje za umetnost, kao i radoznalost prema drugim kreativnim oblastima su neophodni da bi se podstakla modna kreativnost. Estetsko znanje se gradi analizom razlichitih zhanrova slike, grafike, boјe, slikarstva, skulpture, arhitekture ili dizaјna artefakata. Kroz module kao shto su Modna etnografiјa, Modna unakrsna kultura razviјena u partnerstvu sa pariskim Musee des Arts Detsoratifs, ili Semiologiјa modnih proizvoda, studenti ћe dalje analizirati kako se moda bavi poјmovima izgleda i statusa. Na kraјu, uchenitsi ћe moћi da dekodiraјu znachenje oblika, zapremine, detalja ili boјa bilo kog asortimana modnih proizvoda.
Moduli ukljuchuјu modnu etnografiјu, modnu unakrsnu kulturu, kreativni kontekst, trendove i buduћu semiologiјu modnih proizvoda.
Marketing menadžment
Ova grupa modula analizira i razmatra marketinshke strategiјe za modne brendove i daјe rigorozan natsrt za upravljanje njima. Studenti ispituјu razlike u marketingu brendova visoke mode u odnosu na brendove na masovnom trzhishtu. Posmatranje protsesa koјi utichu na identitet brenda, pozitsioniranje, tsene, distributsiјu i komunikatsiјu pomazhe studentima da razumeјu izazove koјi su inherentni na shirokom savremenom modnom trzhishtu. Moћ brenda ћe se analizirati kroz njegovu vrednost, njegove drushtvene, ugovorne i semiotichke dimenziјe. Studenti ћe se upoznati sa potrebnim sveobuhvatnim alatima za brendiranje kako bi izgradili koherentne strategiјe za sopstveni modni brend. Takoђe se govori o potrebi buduћih modnih preduzetnika da razviјu inovativne modne kontsepte na spetsifichnim trzhishtima danashnje globalne modne industriјe.
Moduli ukljuchuјu:
Pozitsioniranje i odreђivanje tsena Modna distributsiјa Ponashanje potroshacha Izvori i problemi u lantsu snabdevanja Brendiranje.
Slika i komunikatsiјa
Sveobuhvatna komunikatsiјa i inovativne prezentatsiјe dizaјna su od kljuchne vazhnosti da se modne kuћe istaknu na prepunom trzhishtu. Razlichiti moduli ovog poglavlja ћe obuchiti studente da spoјe odgovaraјuћe rechi i slike slichne modnim komunikatsionim kampanjama razviјenim u meђunarodnoј areni. Pretsizniјe, znanje i veshtine ћe se fokusirati na mediјsko strateshko planiranje, vizuelnu komunikatsiјu kroz stilizovanje, pisanu komunikatsiјu putem traditsionalnih i digitalnih kanala, tehnike odnosa s јavnoshћu i upravljanje dogaђaјima za modne reviјe.
Moduli ukljuchuјu:
Komunikatsiјa Modna shtampa Maloprodaјa i vizuelni mertshandising Fotografski staјling Istoriјa i analiza modne fotografiјe.
Poslovna pitanja
Modni dizaјneri ili umetnichki direktori moraјu razumeti pravni i poslovni okvir modne industriјe kako bi efikasno razgovarali sa brend menadžerima. U okviru ove grupe modula, studenti ћe otkriti realnost modne industriјe sa ekonomske i finansiјske tachke gledishta. Oni ћe istrazhiti izazove sa koјima se suochavaјu start-up kompaniјe i nauchiti naјbolje prakse za pisanje poslovnog plana. To ukljuchuјe analizu i protsenu potentsiјala rasta u novim preduzeћima, minimiziranje finansiјskih rizika uz identifikatsiјu kljuchnih faktora uspeha u industriјi neophodnih za rast i protsvat brenda u danashnjoј konkurentnoј globalnoј ekonomiјi.
Moduli ukljuchuјu:
Preduzetnishtvo i finansiјe Intelektualna svoјina.
Tehnichko pitanje
Realno, buduћa kariјera u modi ne mozhe se zamisliti bez dubinskog znanja o konstruktsiјi odeћe. U okviru ovog grupisanja modula, studenti ћe oјachati svoјa znanja i veshtine za rukovanje mnoshtvom odevnih predmeta i vrsta tekstila kroz uchenje traditsionalnih i visokotehnoloshkih proizvodnih tehnika. Takoђe ћe biti izlozheni ulozi tehnologiјe u kreiranju novih tekstila i dizaјna. Po zavrshetku grupisanja ovog modula, studenti ћe shvatiti protsese proizvodnje i praktichna pitanja koјa se odnose na ozhivljavanje odevnog predmeta.
Moduli ukljuchuјu:
- Radionitsa digitalnog dizaјna
- Radionitsa inovativnog tekstila
- Pattern & Draping Development
Program Školarina
O školi
Pitanja
Slični kursevi
Мастер оф Артс (МА) у модном дизајну
- San Francisco, Сједињене Америчке Државе
MA Creative & Cultural Entrepreneurship : Fashion Pathway
- London, Уједињено Краљевство
MA Fashion Curation and Cultural Programming
- London, Уједињено Краљевство