Keystone logo
IED – Istituto Europeo di Design Madrid

IED – Istituto Europeo di Design Madrid

IED – Istituto Europeo di Design Madrid

Uvod

Inovativni profesionalci za urbano i domaće stanište.

Vekovi zajedničkih uticaja obeležili su istorijske i kulturne odnose između Italije i Španije. Možemo se setiti španske dominacije nad Milanom, koja je trajala skoro dva veka, i to u južnoj Italiji. Na neki način, odluka da će Španija biti prva zemlja izvan Italije koja će ugostiti kampuse IED došla je sasvim prirodno.

U ovom gradu, jednom od najvažnijih na svetu i raskrsnici evropskih i latinoameričkih kultura, IED razvija svoju nastavu u dizajnu u svojim tradicionalnim oblastima (dizajn, moda, vizuelna umetnost i komunikacija), istovremeno primenjujući inovativna područja za obuku profesionalaca sposobnih za dizajniranje interakcija, usluga i sistema koji stavljaju fokus na pojedinca. To su profesionalci koji su svesni savremenih pitanja u stanju da dizajniraju u skladu sa ekološkim, etičko-socijalnim, ekonomskim i političkim zahtevima.

Dizajn

Godinama se naši studenti profesionalno razlikuju, negujući i fenomen Made in Italy i proizvodnju u svojim zemljama porekla svojom kreativnošću i kompetencijom.

IED Design je konkretan i potpun odgovor škole na bezbroj i raznovrsnih zahteva profesionalne dizajnerske zajednice.

Ovih dana dizajn je ključna komponenta u svakoj oblasti proizvodnje, doprinoseći sadržajima, leksikama, kodeksima izražavanja i forme, te tehničkim i funkcionalnim aspektima. Ulični nameštaj, modni dodaci, automobili i IT hardver samo su neka od polja u kojima se poslednjih godina povećalo uvažavanje vrednosti dizajna.

Dizajner je po definiciji inovator oblika i funkcija, tumač i istovremeno preteča novih estetskih linija i savremenih funkcionalnih zahteva. Kursevi u IED Design-u prilagođeni su razvoju ovih poklona, a istovremeno favorizuju sticanje opsežnih tehničkih i dizajnerskih veština tokom radionica i brojnih aktivnih partnerstava sa vodećim industrijskim zabrinutostima.

Moda

90.000 firmi i 800.000 radnih mesta vitalna su statistika italijanskog modnog sistema. Ako ih povežemo po glavi stanovnika sa stanovništvom zemlje, oni se pretvaraju u svetsku prevlast u pogledu kvaliteta, kvantitete i ekonomskog uticaja.

IED Fashion je potpun, iscrpan odgovor na sve raznovrsnije i specijalizovane zahteve za obuku koje izražava modni sistem.

Kompletna škola sama po sebi, zasnovana na principu unakrsne oplodnje i potpunosti njenih nastavnih metoda koja, u skladu sa IED filozofijom, kombinuje znanje sa znanjem, teoriju sa praksom.

Osnovni za ovaj pristup je odnos škole sa preduzetnicima i profesionalcima koji rade u italijanskom modnom biznisu, najveća svetska koncentracija industrijalaca i kreativaca odeće. Ljudi koji rade u ovoj industriji postigli su uspeh i međunarodnu reputaciju kao rezultat sposobnosti modnog sistema da spoji preduzetnički duh sa kreativnošću i percepcijom inovacija.

IED Fashion ukazuje na put svojim učenicima da žive i osećaju ovaj osećaj za modu, u prihvatljivu celinu i u svojim pojedinačnim delovima, kao interakciju između različitih perspektiva i kombinacije različitih profesionalnih veština. Kako kursevi imaju za cilj obuku profesionalnih profila vitalnih za industriju, oni se kreću od čisto kreativnijih do strateških oblasti, od organizacionih do komercijalnih aspekata, od marketinga do imidža i komunikacijskog rada.

Vizuelna umetnost

Slike i zvuci koji su urezani u naš život prenose vrednosti i značenja koja se odnose na veoma različita područja proizvodnog sistema, kao što su moda, dizajn proizvoda, sva različita područja industrijske proizvodnje u kojima se primenjuje i kultura i politika.

IED Visual Arts je kreativna laboratorija u kojoj se može naučiti o instrumentima, specifičnom jeziku i izrazima, novim tehnikama i tehnologiji potrebnoj za razvoj projekta vizuelnih komunikacija.

Živimo u svetu u kojem slike i zvuci prožimaju naše svakodnevno postojanje i primarna su vozila koja koristimo za prenos vrednosti i značaja naših ideja i proizvoda, koji su između njih toliko raznovrsni, kao što su moda, dizajn, različite vrste industrijske proizvodnje i oglašavanje; ali i kulturna, politička i društvena polja.

Način na koji je koncept ili projekat „predstavljen“ više se ne smatra samo dodatkom. Ona određuje i značajno doprinosi uspehu komunikacije poruke.

Znati kako raditi u ovom okruženju sa profesionalnošću i kompetencijom znači da posedujete eklektičnu i raznovrsnu kulturnu pozadinu, zasnovanu na dubokom razumevanju kako socijalno-kulturnih aspekata situacije, tako i novih informacionih tehnologija koje neprestano menjaju ulogu slika i zvukova same komunikacije.

Danas jedan dizajnira i proizvodi u okviru sistema multimedije, ali multimedija se mora razmatrati sa dve tačke gledišta; impulsivna i stalna promena digitalne tehnologije, a istovremeno i suživot drugih vrsta medija koji zahtevaju druge veštine i kreativne kompetencije.

Kursevi koji se nude u IED vizuelnim umetnostima izvor su stalnog ponosa i čine ovu školu jedinstvenom u panorami italijanskih obrazovnih programa. Kontinuirana tehnološka ažuriranja kojima učenici imaju pristup, prateći dugu i istorijsku tradiciju, čine ovu školu istraživačkom laboratorijom u kojoj se može eksperimentisati u cilju razvijanja viših kreativnih veština, kako u odnosu na sadržaj programa, tako i na jezik, pomažući da formiraju i kvalifikuju svoje učenike i pripreme ih za današnje tržište rada.

Komunikacija

Italijanska izvrsnost u dizajnu i plemenitom zanatstvu zahtevaće sve više preduzetnika i menadžera sa proaktivnim stavom prema lokalnoj proizvodnji

IED Communication je prva IED platforma posvećena obuci u upravljanju kreativnošću u poslovnim procesima.

Predlaže alternativni model tradicionalnim školama ekonomije, komercijalnih studija i komunikacije, koncentrišući se uglavnom na potrebe kreativnosti i umetničkih senzibiliteta po kojima je Italija toliko poznata širom sveta.

Područje komunikacije IED predlaže obuku menadžmenta u kojoj je „dizajnersko razmišljanje“ preovlađujuća tema. Ovaj kreativni pristup, tipičan u svetu dizajna, uslovljava menadžment i finansijske aspekte svih preduzeća i koji su prirodni deo svakog iskustva u poslovnom istraživanju.

Cilj škole je obučiti menadžera koji će biti sposoban da promoviše i upravlja, kao deo menadžerskog tima u kreativnoj ili tradicionalnijoj kompaniji, procesom razvoja novih proizvoda i usluga, preuzimajući vodeću stratešku ulogu. U tom smislu, ovaj put proučavanja predstavlja evoluciju u tradicionalnoj figuri menadžera dizajna, koja ima za cilj da proširi svoju kompetenciju u pogledu strategije, usluga, upravljanja i marketinga.

Svi kursevi koje nudi IED komunikaciona oblast snažno su prilagođeni temama održivog razvoja, kako sa ekološke, tako i sa socijalne tačke gledišta: kursevi su dizajnirani sa temom održivosti prisutnom u svakom aspektu obrazovnog procesa, tako da osim zajedničkog samo principa onoga što je ispravno i neophodno, zapravo predstavlja sastavni deo ukupnog identiteta IED komunikacionog područja.

Karakteristike kampusa

    Stipendije i finansiranje

    bds

    Lokacije

    • Madrid

      C/ Flor Alta 8 28004 , , Madrid

    Pitanja