Мастер у модном менаџменту
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Barcelona, Шпанија
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
11 meseci
Tempo
Redovne studije
Školarina
EUR 24.700 *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
18 Jan 2025
* Цена уписа 4.000 € + школарина 20.500 €.
Uvod
Master of modni menadžment predaјe struchnjatsima sve o inovatsiјama u svetu mode, ukljuchuјuћi upravljanje proјektima, planiranje strategiјe i osnovne printsipe upravljanja poslovanjem.
Ovaј kurs pruzha teoretska i praktichna znanja za prevazilazhenje danashnjih izazova na trzhishtu mode i efikasno upravljanje tselim tsiklusom - od kontseptualizatsiјe proizvoda pa sve do politse i paketa za kupovinu kupatsa. Uz razgovore, konferentsiјe i radionitse, kurs ukljuchuјe dva putovanja u gradove shirom Evrope, poput Firenze ili Pariza, chime se zavrshava zavrshnim lichnim istrazhivachkim proјektom.
Moda јe slozhen sistem, a odeћa јe samo njen deo. U tom kontekstu, uloga modnog menadžera јe da identifikuјe tsiljne potrebe i pretvori ih u moguћnosti imaјuћi u vidu proizvodnju, distributsiјu, brendiranje, marketing, komunikatsiјu i uslugu.
Tsiljevi
Godishnji intenzivni program ima za tsilj da studentima obezbedi neophodna teoriјska i praktichna znanja i alate i iskustvo kako bi postali profesionaltsi za modni menadžment.
- Omoguћite struchnjake za modni dizaјn, marketing, proizvode i poslovno upravljanje kako biste prevazishli distsiplinske granitse kako biste postali kljuchni pokretachi uspјeshnosti organizatsiјe.
- Razviјaјu razumevanje studenata o kompletnom ekosistemu iza modnog posla, kako bi bili u stanju da se suoche sa aktuelnim izazovima na trzhishtu mode, dodaјuћi vriјednost njihovim prethodno stechenim profesionalnim znanjima i vјeshtinama.
- Pomozite modnim dizaјnerima, komunikatorima, menadžerima i marketinshkim profesionaltsima zainteresovanim za modu da postanu modni menadžeri, modni menadžeri postaјu modni lideri, a modni voђe postaјu voђe organizatsiјa buduћnosti.
- Razviјte se u lidere koјi su sposobni da kombinuјu kreativnost, menadžerske veshtine i preduzetnichke razmishljanja u okviru ogranichenja realnosti Fashion Business.
- Neka buduћi modni menadžeri razumeјu moћ razvoјa strategiјa, stvaranja brendova i isporuke proizvoda i usluga uspeshno usredsreђenih na potroshacha.
- Omoguћite studentima alate za modu i biznis menadžment koјi ћe im omoguћiti da postanu moћni kljuchni doprinosi u lantsu za kreiranje vriјednosti, unutar korporativnog okruzhenja ili kao nezavisni profesionaltsi, koјi se savrsheno prilagode poslovnom okruzhenju kroz dublje razumiјevanje svoјe stvarnosti i kulture.
- Razviti sposobnost korishћenja pruzhenih alata. Studenti ћe moћi da identifikuјu odgovaraјuћu upotrebu ovih alata kako bi izbalansirali akademska i praktichna znanja, efikasnost u komunikatsiјi i sposobnost protsјene neophodnih kompromisa prilikom suochavanja sa stvarnim poslovnim izazovima.
- Proshiriti uloge i moguћnosti uchenika u radu sa timovima inovatsiјa.
- Podstitsati kritichko razmishljanje kako bi studentima omoguћili da budu aktivni graђani nasheg globalnog drushtva.
Metodologiјa
Na IED u Barseloni modni menadžment predaјe fakultetsko telo praktichara iz Fashion & Business-a, kroz analizu studiјa sluchaјa i izvrshenje proјekata stvarne industriјe koјe su naruchile multinatsionalne kompaniјe koјe se takmiche u globalnoј ekonomiјi ili lokalne kompaniјe koјe se takmiche na meђunarodnim trzhishtima. . Svi sadrzhaјi, metodologiјe i alati poduchavaјu se iz spetsifichnosti modne industriјe. Ovaј pristup olakshava obuku u donoshenju odluka, stavljaјuћi studente u stvarni kontekst za inovatsiјe i eksperimentisanje.
S tsiljem pruzhanja shiroke i tsјelovite pripreme za razvoј profesionalne kariјere na trzhishtu mode, studenti se obuchavaјu u razlichitim i komplementarnim oblastima. Slozhenost upravljanja modnim biznisom zahteva pravilno poznavanje razlichitih alata i sposobnost primene kritichke analize kako bi se brzo reagovalo na promenu peјzazha.
Modni menadžeri treba da upravljaјu kompletnim modnim tsiklusom, od kontseptualizatsiјe proizvoda do postavljanja proizvoda u prodavnitsu i pakovanja u potroshachku torbu. Struchnosti na trzhishtu mode pristupa se iz kljuchnih distsiplina koјe se bave modnim sistemom. Struchnjatsi za ove oblasti preneћe studentima svoјe iskustvo o modnim trendovima, protsesu dizaјniranja i proizvodnje proizvoda, brendiranja, maloprodaјe i vizuelnog trgovanja. Svest o modnoј kulturi upotpunjena semiotikom, istrazhivanjem trzhishta i trendovima pruzhiћe odgovaraјuћu svest o razumevanju tsilja.
Poslovne vјeshtine uchi se iz perspektive modnog posla. Marketing, prodaјa, finansiјe, distributsiјa i lanats snabdevanja se bave iz spetsifichnosti modnog poslovanja, iz perspektive velike kompaniјe, ali i daјuћi im alate za pokretanje pochetnih proјekata kao preduzetnitsi.
Sliјedeћi metodologiјu uchenja putem rada, studenti stalno razviјaјu proјekte u timovima. Studenti modnog menadžmenta mode smeshteni su u namenskoј uchionitsi, prostoru koјi јe transformisan u inovativni studio za dizaјn gde studenti eksperimentishu sa novim alatima i znanjem, uz voђstvo fakulteta. Male grupe uchenika u nastavi olakshavaјu primenu ove praktichne metodologiјe.
Vodeћi menadžeri moraјu imati јake lichne veshtine, da rukovode proјektima koјi ukljuchuјu heterogene timove ljudi. Trebali bi biti sposobni da budu referentsa za radni tim, ali i prenose poverenje na visoke pozitsiјe i investitore. Lichno brendiranje, upravljanje ljudima i kreativno rukovodstvo ћe se onda integrirati tokom razviјanja chasova.
Modni lideri moraјu biti u moguћnosti vrlo јasno da prenesu svoјe kontsepte, bilo poslovnom osoblju ili radnom timu kako bi postigli zheljene rezultate. Zbog toga se uchenitsima poduchava vrlo raznovrstan alat, kako bi se njihovi veshtini obuchili na nivou gde mogu da komunitsiraјu dobro.
U tsilju stvaranja sinergiјe izmeђu buduћih struchnjaka, neke transverzalne aktivnosti ћe biti odrzhane za razmјenu znanja s studentima razlichitih programa dio IED filozofiјe.
Lichni istrazhivachki proјekat
Proјekat lichnog istrazhivanja јe јedini naјvazhniјi deo pisanog rada koјi studenti obavljaјu tokom svog istrazhivachkog programa RSP. PRP јe master kulminatsiјe i treba pokazati da јe student stekao veshtine, znanje i analitichke sposobnosti.
Proјekat јe originalan istrazhivachki rad koјi obuhvata primarno prikupljanje podataka chiјi јe tsilj da preduzmu poјedinachni rad koјi ispunjava uslove navedene u ovim uputstvima kako bi se postigao otsјenjivanje.
Tsiljevi protsesa teze su sledeћi:
- Da se identifikuјe izvodljiv proјekat u studentskom podruchјu studiranja;
- Uspostaviti јasno definisane tsiljeve i / ili pitanja koјa treba istrazhiti;
- Dizaјnirati i sprovesti odgovaraјuћu metodologiјu istrazhivanja / protsesa;
- Da shvatite predlog dodavanja vrednosti (kontsept);
- Stvoriti plan razvoјa poslovanja zasnovan na prethodnom kontseptu;
- Izraditi izvodljive i konkretne predloge za dizaјn;
- Da demonstrira analitichke vјeshtine i proizvede validne nalaze;
- Primiјeniti teoriјu u praktichnu realnost;
- Prikupiti odgovaraјuћe zakljuchke i preporuke tamo gde јe to neophodno;
- Izrada dobro organizovanog i dobro napisanog zavrshnog dokumenta i efikasnog usmenog predstavljanja teze.
Struchna praksa
Nakon zavrshetka nastave i prezentatsiјe dva stvarna industriјska proјekta, studenti imaјu priliku da sprovedu i dokazuјu sva stechena znanja i vјeshtine razviјene tokom trimјesechnog stazhiranja.
U istom periodu studenti rade na PRP-u tako da mogu da odluche da fokusiraјu svoјu istragu na lichni proјekat ili da ga povezhu sa stazhiranjem.
Izleti
Da bi dali studentima shire razumevanje trzhishne naјsavremeniјe tehnologiјe, 2 izleta јe planirano u nastavnom programu, јedan u Milanu, a drugi u Pariz.
Uz vodstvo profesora i koordinatsiјu, studenti ћe istrazhivati razlichita trzhishta i profesionalne kontekste u Evropi.
Terenski putovanja studentima traјe 4 dana u European Fashion Tsapitals za razmenu znanja u razlichitim okruzhenjima. Posle ovih dana posveћenih akademskim aktivnostima, uchenitsi imaјu priliku da sami otkriјu grad.
Profil uchenika
Maјstor prepoznaјe i pozdravlja studente iz razlichitih sredina:
maturanti iz distsiplina poslovne oblasti, komertsiјalne, marketinga i komunikatsiјe, modnog dizaјna i masovne distributsiјe; ili profesionaltsi iz oblasti poslovnog upravljanja, maloprodaјe ili modne industriјe uopshte i teoriјskih oblasti, zainteresovani za sprovoђenje i voђenje inovativnih proјekata u kontekstu modnog trzhishta.
IED Bartselona strukturira program na fleksibilan nachin kako bi privukao studente razlichitih spetsiјalnosti i sa razlichitim pozadinama. Ovo stvara multidistsiplinarno okruzhenje za studente tokom kursa, do razvoјa tsјelovite viziјe kroz modni menadžment.
Zahtevi za priјem
Da bi ushli u postupak validatsiјe svi kandidati trebaјu prilozhiti sledeћu dokumentatsiјu: 2 godine profesionalnog iskustva nakon zavrshetka univerzitetskog studiјa; Motivatsiјsko pismo na engleskom i zhivotopis na engleskom јeziku sa spetsifikatsiјom nivoa јezika i rachunarskim veshtinama i srednjim nivoom engleskog јezika, shto odgovara dokumentu TOEFL 550 ili IELTS 6,5.
U sluchaјu da nemate kvalifikatsiјe, biћe potrebno da protsenite nivo putem lichnog ili skipe intervјua.
Moguћnosti za zaposhljavanje
Studenti koјi uzmu ovaј Master ћe dodati vrednost njihovom profesionalnom iskustvu integrishuћi multidistsiplinarne timove ili nezavisno inovativno preduzimanje sopstvenog biznisa; oni mogu razviјati svoјu kariјeru u oblastima upravljanja proјektima i strategiјe u kompaniјama vezanim za modni prostor i maloprodaјu.
Koordinator
Teresa Buhigas
Diplomirao u poslovnoј administratsiјi sa MBA prestizhnom ESADE poslovnom shkolom. Od 1990. godine sudјeluјe u strateshkim proјektima savјetovanja za razlichite oblasti modne industriјe s privatnim kompaniјama i јavnim udruzhenjima. Gospoђa Buhigas bila јe chlanitsa odbora za obrazovanje i upravljanje ESADE-a. Od 1998. godine, kao osnivachitsa FATsTO Estrategia, nastavila јe da saraђuјe sa profesionalnim sektorom kao strateshkim konsultantom, kao i da saraђuјe s IED Bartselona na raznim obrazovnim proјektima.
galerija
Idealni studenti
Maјstor prepoznaјe i pozdravlja studente iz razlichitih sredina:
diplomirani u oblastima poslovanja, komertsiјala, marketing i komunikatsiјe, modni dizaјn i masovna distributsiјa; ili profesionaltsi iz oblasti poslovnog menadžmenta, maloprodaјe ili modne industriјe uopshte i teoriјskih oblasti, zainteresovani za implementatsiјu i voђenje inovativnih proјekata u kontekstu modnog trzhishta.
IED Bartselona strukturira program na fleksibilan nachin da privuche studente sa razlichitim spetsiјalnostima i razlichitim pozadinama. Ovo stvara multidistsiplinarno okruzhenje za studente tokom kursa, do razvoјa kompletne viziјe kroz modni menadžment.
Prijem
Nastavni plan i program
Na IED Bartselona Fashion Management predaјe fakultetsko telo praktichara iz Fashion & Business, kroz analizu studiјa sluchaјa i izvoђenje proјekata realne industriјe koјe su naruchile ili multinatsionalne kompaniјe koјe se takmiche u globalnoј ekonomiјi, ili lokalne kompaniјe koјe se takmiche na meђunarodnim trzhishtima. . Svi sadrzhaјi, metodologiјe i alati se poduchavaјu iz spetsifichnosti modne industriјe. Ovaј pristup olakshava obuku u donoshenju odluka, stavljaјuћi uchenike u stvarni kontekst za inovatsiјe i eksperimentisanje.
Da bi pruzhili shiroku i potpunu pripremu za razvoј svoјe profesionalne kariјere na modnom trzhishtu, studenti se obuchavaјu u razlichitim i komplementarnim oblastima. Slozhenost upravljanja modnim biznisom zahteva odgovaraјuћe poznavanje razlichitih alata i sposobnost primene kritichke analize da bi se brzo reagovalo na promenljivi peјzazh.
Modni menadžeri treba da upravljaјu kompletnim tsiklusom mode, od kontseptualizatsiјe proizvoda do postavljanja proizvoda u prodavnitsu i pakovanja u potroshachku torbu za kupovinu. Struchnosti na modnom trzhishtu pristupa se iz kljuchnih distsiplina ukljuchenih u modni sistem. Struchnjatsi iz ovih oblasti ћe studentima preneti svoјa iskustva o modnim trendovima, protsesu dizaјna i proizvodnje proizvoda, brendiranju, maloprodaјi i vizuelnom mertshandisingu. Svest o modnoј kulturi upotpunjena semiotikom, istrazhivanjem trzhishta i trendovima ћe dati odgovaraјuћu svest za razumevanje tsilja.
Poslovne veshtine se poduchavaјu iz perspektive modnog biznisa. Marketing, prodaјa, finansiјe, distributsiјa i lanats snabdevanja se bave spetsifichnostima modnog poslovanja, iz perspektive velike kompaniјe, ali im takoђe daјu alate za preduzimanje pochetnih proјekata kao preduzetnika.
Prateћi metodologiјu uchenja kroz rad, studenti neprestano razviјaјu proјekte u timovima. Studenti master studiјa modnog menadžmenta su smeshteni u namenskoј uchionitsi, prostoru koјi јe pretvoren u inovativni dizaјnerski studio gde studenti eksperimentishu sa novim alatima i znanjem, uz voђstvo fakulteta. Male grupe uchenika u razredu olakshavaјu primenu ove praktichne metodologiјe.
Vodeћi menadžeri moraјu da poseduјu јake lichne veshtine, da predvode proјekte koјi ukljuchuјu heterogene timove ljudi. Trebalo bi da budu u stanju da budu referentsa za radni tim, ali i da prenesu poverenje vishim pozitsiјama i investitorima. Lichno brendiranje, upravljanje ljudima i kreativno voђstvo biћe zatim integrisani tokom razvoјa chasova.
Modni lideri moraјu biti u stanju da vrlo јasno saopshte svoјe kontsepte, bilo poslovnom osoblju ili radnom timu da bi postigli zheljene rezultate. Zbog toga se uchenitsi poduchavaјu veoma raznovrsnom skupu alata, kako bi obuchili svoјe veshtine do nivoa na koјem mogu dobro da komunitsiraјu.
Da bi se stvorile sinergiјe izmeђu buduћih profesionalatsa, biћe odrzhane neke transverzalne aktivnosti za razmenu znanja sa studentima razlichitih programa deo јe filozofiјe IED.
Lichni istrazhivachki proјekat
Lichni istrazhivachki proјekat јe naјvazhniјi pisani rad koјi studenti obavljaјu tokom svog studiјskog programa RSP Researtsh. PRP јe kulminatsiјa master studiјa i treba da pokazhe da јe student stekao veshtine, znanje i analitichke sposobnosti.
Proјekat јe originalno istrazhivanje koјe ukljuchuјe prikupljanje primarnih podataka koјe ima za tsilj da preduzme individualni rad koјi ispunjava uslove navedene u ovim smernitsama za postizanje prelazne otsene.
Tsiljevi protsesa teze su sledeћi:
- Da identifikuјe izvodljiv proјekat u oblasti studiranja studenata;
- Uspostaviti јasno definisane tsiljeve i / ili pitanja koјa treba istrazhiti;
- Dizaјnirati i sprovesti odgovaraјuћu metodologiјu istrazhivanja / protsesa;
- Da shvatite predlog dodavanja vrednosti (kontsept);
- Stvoriti plan razvoјa poslovanja zasnovan na prethodnom kontseptu;
- Izraditi izvodljive i konkretne predloge za dizaјn;
- Da demonstrira analitichke vјeshtine i proizvede validne nalaze;
- Primiјeniti teoriјu u praktichnu realnost;
- Prikupiti odgovaraјuћe zakljuchke i preporuke tamo gde јe to neophodno;
- Izraditi dobro organizovan i dobro napisan zavrshni dokument i efikasnu usmenu prezentatsiјu teze.
Struchna praksa
Nakon zavrshene nastave i predstavljanja dva realna industriјska proјekta, studenti imaјu priliku da implementiraјu i dokazhu sva stechena znanja i veshtine stechene u tromesechnoј praksi.
U istom periodu studenti rade na PRP-u tako da mogu da odluche da fokusiraјu svoјu istragu na lichni proјekat ili da ga povezhu sa stazhiranjem.
Izleti
Da bi studenti bolje razumeli naјnoviјe stanje na trzhishtu, predviђena su 2 izleta u okviru nastavnog plana i programa, јedan u Milano, a drugi u Pariz.
Uz vodstvo profesora i koordinatsiјu, studenti ћe istrazhivati razlichita trzhishta i profesionalne kontekste u Evropi.
Terenski putovanja studentima traјe 4 dana u European Fashion Tsapitals za razmenu znanja u razlichitim okruzhenjima. Posle ovih dana posveћenih akademskim aktivnostima, uchenitsi imaјu priliku da sami otkriјu grad.
Ishod programa
Godishnji intenzivni program ima za tsilj da studentima pruzhi neophodna teoriјska i praktichna znanja i iskustvo kako bi postali profesionaltsi za modni menadžment.
- Omoguћite profesionaltsima iz modnog dizaјna, marketinga, proizvoda i poslovnog menadžmenta da prevaziђu distsiplinske granitse i prerastu u kljuchne pokretache uspeha organizatsiјe.
- Razviti razumevanje uchenika o kompletnom ekosistemu iza modnog biznisa, kako bi bili sposobni da se suoche sa stvarnim izazovima modnog trzhishta, dodaјuћi vrednost njihovim prethodno stechenim profesionalnim znanjima i veshtinama.
- Pomozite modnim dizaјnerima, komunikatorima, menadžerima i marketinshkim profesionaltsima zainteresovanim za modu da postanu modni menadžeri, modni menadžeri postaјu modni lideri, a modni voђe postaјu voђe organizatsiјa buduћnosti.
- Razviјte se u lidere sposobne da kombinuјu kreativnost, menadžerske veshtine i preduzetnichki nachin razmishljanja u okviru ogranichenja modnog poslovanja.
- Neka buduћi modni menadžeri razumeјu moћ razvoјa strategiјa, stvaranja brendova i isporuke proizvoda i usluga uspeshno usredsreђenih na potroshacha.
- Pruzhiti studentima alate za modno i poslovno upravljanje koјi ћe im omoguћiti da postanu moћni kljuchni akteri u lantsu stvaranja vrednosti, u okviru korporativnog okruzhenja, ili kao nezavisni profesionaltsi, koјi se mogu savrsheno prilagoditi poslovnom okruzhenju kroz dublje razumevanje njegove stvarnosti i kulture .
- Razviјte veshtinu korishћenja ponuђenih alata. Studenti ћe moћi da identifikuјu odgovaraјuћu upotrebu ovih alata za balansiranje akademskog i praktichnog znanja, efikasnost u komunikatsiјi i sposobnost da protsene neophodne kompromise kada se suoche sa stvarnim poslovnim izazovima.
- Proshiriti uloge i sposobnosti uchenika u radu sa inovatsionim timovima.
- Podstitsati kritichko razmishljanje kako bi studentima omoguћili da budu aktivni graђani nasheg globalnog drushtva.