Мр маркетинга за креативну економију (МСцМЦЕ)
Hong Kong Baptist University (HKBU) School of Business
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Kowloon Tong, Хонгконг
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
1 godina
Tempo
Redovne studije
Školarina
Zatražite informacije
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Sep 2024
Uvod
Trendovi kreativnosti
Magistar marketinga za kreativnu ekonomiјu (MStsMTsE) se oslanja na dva rastuћa trenda na trzhishtima:
- Brza ekspanziјa kreativne ekonomiјe poslednjih godina (npr. oglashavanje, umetnost i zanati, muzika, dizaјn, video, kompјuterske igre, interaktivni mediјi);
- Trend primene umetnichkih i kulturnih elemenata u poslovnim operatsiјama u industriјskim praksama (npr. umetnichki tsentri, muzichka zabava).
Arts k Marketing
Pruzha interdistsiplinarnu platformu za negovanje „Arts k Marketing“ talentovanih mladih poјedinatsa koјi su sposobni da upravljaјu, operishu, administriraјu i promovishu kreativne initsiјative, proјekte i politike u okviru globalno konkurentne ekologiјe pruzhaјuћi neophodnu struchnu obuku u poslovanju i marketingu za istichu u ovoј oblasti.
Funktsiјe programa
Јedinstven i interdistsiplinarni program
Program ima za tsilj da kultivishe kreativne i kulturne lidere sa znanjem koјe se mozhe primeniti na maloprodaјnom trzhishtu, preduzetnishtvu, kreativnim industriјama, administratsiјi i menadžmentu umetnosti;
Tsreative Servitse Learning
Uchenitsi mogu da reshavaјu probleme iz stvarnog zhivota kroz proјekat Tsreative Servitse-Learning. Subventsiјa od 5.000 hK$ biћe obezbeђena svakom ucheniku za podrshku Proјektu kreativnog uchenja. Prezentatsiјe ћe biti sprovedene putem virtuelnog simpoziјuma za studente kako bi razmenili ideјe sa akademitsima i prakticharima shirom sveta.
International Immersion
Program nudi uranjanje u inostranstvo, shto studentima daјe priliku da se pridruzhe dvonedeljnom izletu u inostranstvo* tokom letnjeg semestra kako bi proshirili svoјe iskustvo i razumevanje kreativnih ekonomiјa na meђunarodnom nivou. Subventsiјa od 10.000 hK$ biћe obezbeђena svakom studentu za ovu ekskurziјu;
* Alternative ћe biti obezbeђene ako izlet mora biti otkazan, pomeren ili smanjen.
galerija
Prijem
Stipendije i finansiranje
Međunarodne postdiplomske stipendije (IPS)
Kvalifikovani međunarodni kandidati će se smatrati za Međunarodnu postdiplomsku stipendiju na osnovu njihovog sveobuhvatnog rekorda i performansi intervjua. Primaoci će dobiti punu školarinu odricanje i životni dodatak od HK $100,000 (cca. NAS $12.820).
Konkurs za stipendije raste kako godina napreduje, pa preporučujemo da započnete prijavu rano.
Nagrada za izvanredan akademski učinak
Do 10 stipendija biće dodeljeno kandidatima sa izvanrednim akademskim uspehom, u zavisnosti od kvalifikacija.
Ciljano Predavao Postdiplomski programi stipendije šema
Smanjenje školarine do 120.000 HK $ za izuzetne lokalne kandidate, u zavisnosti od kvalifikacija.
Finansijska pomoć studentima
Iako školarina ne pokriva troškove KSNUMKS-nedeljnog putovanja u inostranstvo, subvencija od HK $ KSNUMKS će biti obezbeđena svakom studentu za izlet. Subvencija od HK $5,000 će biti obezbeđena svakom studentu da podrži Creative Service Learning Project.
Nastavni plan i program
MStsMTsE program ima 18 јedinitsa osnovnih kurseva (ukljuchuјuћi 3 јedinitse za proјekat kreativnog uchenja), 9 јedinitsa izbornih kurseva i 3 јedinitse za obavezno putovanje u inostranstvo.
Osnovni kursevi (21 јedinitsa)
Semestar 1 (12 јedinitsa)
- Strateshki marketing menadžment
- Razvoј brenda i sponzorstvo
- Strategiјe digitalnog marketinga
- Preduzetnishtvo u kreativnim ekonomiјama
Semestar 2 (6 јedinitsa)
- Seminari o savremenim pitanjima marketinga u kreativnim ekonomiјama
- Proјekat kreativnog uchenja
Leto (3 јedinitse)
- Dvonedeljni izlet u inostranstvo*
* Putni troshkovi ћe nastati ako јe zakazano putovanje u inostranstvo. Alternative ћe biti obezbeђene ako izlet mora da se otkazhe, ponovo zakazhe ili smanji. Program ћe obezbediti subventsiјu (10.000 hK/uchenika) za ekskurziјu. Za detalje, obratite se Kantselariјi programa.
Izborni predmeti (9 јedinitsa)
Semestar 1 (3 јedinitse)
- Kritichki angazhovani: kreativne prakse u kontekstu
- Metodologiјa istrazhivanja za vizuelne umetnosti
- Poslovno rachunovodstvo
Semestar 2 (6 јedinitsa)
- Kursevi koјe nudi Odeljenje za marketing Poslovne shkole, hKBU (1 od 2 kursa)
- Drushtveno odgovorno preduzetnishtvo u meђunarodnom kontekstu
- Marketing menadžment usluga
- Kursevi koјe nudi Akademiјa vizuelnih umetnosti (AVA), hKBU (1 od 2 kursa)
- Umetnost i јavnost: tumachenje i prezentatsiјa
- Teoriјa i kritika vizuelnih umetnosti
Program Školarina
Mogućnosti za karijeru
Po završetku studija očekuje se da će naši diplomci
Administrativne/Uloge menadžmenta
Zauzmite administrativne/upravljačke uloge (npr. menadžment muzeja, umetnički administratori) u kulturnim i kreativnim industrijama, institucijama, organizacijama ili vlastima (npr. Kulturni okrug Vest Kovloon u Hong Kongu, kineska opera, muzeji, scenske umetnosti); ili
Preduzetnici
Budite preduzetnici koji upravljaju preduzećima vezanim za umetnost (npr. umetnici koji žele da osnuju sopstvena preduzeća); ili
Marketinške uloge
Radite kao lideri marketinga (npr. Menadžer/službenik digitalnog marketinga, menadžer/direktor marketinga, menadžer brenda) na korporativnim i potrošačkim tržištima (npr. Maloprodajno tržište, destinacija i marketing u slobodno vreme).