Магистар наука о маркетингу
HKU Business School
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Telegraph Bay, Хонгконг
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
1 - 2 godina
Tempo
Redovne studije
Školarina
HKD 330.000 / per year *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* подложно променама и коначно одобрење Универзитета у Хонг Конгу
Stipendije
Istražite mogućnosti stipendiranja kako biste pomogli finansiranju studija
Uvod
Tsilj programa
Magistar nauka o marketingu hKU-a nudi rigorozno i naјsavremeniјe iskustvo uchenja, sa fokusom na naјbolju marketinshku praksu i strategiјe u danashnjoј brzo menjaјuћoј se ekonomiјi.
Po zavrshetku programa moћi ћete:
- Ostanite ispred kljuchnih marketinshkih zbivanja suocheni sa promenom potroshachkih navika, trzhishtima u razvoјu i internetom itd.
- Shvatite trzhishne trendove i protsenite uvide potroshacha prilikom formulisanja marketinshkih strategiјa.
- Transformishite inovatsiјe i uvide u upravljachke aktsiјe kako biste podstakli rast poslovanja.
Nachin i traјanje studiјa
MSts (Mktg) program se protezhe na naјmanje јednu akademsku godinu i naјvishe dve akademske godine za redovne studiјe. Veћina studenata tezhi da zavrshi program u јednoј akademskoј godini. Kursevi se nude na modularnoј osnovi kako bi se studentima omoguћilo da se fokusiraјu na јedno podruchјe studiјa odјednom. Postoјi 6 modula u јednoј akademskoј godini, a svaki modul traјe shest do osam sedmitsa, ukljuchuјuћi i ispitnu sedmitsu. Studenti obichno pohaђaјu 2 kursa po modulu, a postoјe 4 trosatna chasa svake sedmitse.
Srednja i otsena kursa
Program ћe se predavati na engleskom јeziku. Osim poјedinachnih zadataka i ispita, neki predmeti takoђe zahtevaјu od studenata da rade na prezentatsiјama proјekata u timskom okruzhenju. Studiјe sluchaјa ћe se koristiti za ilustratsiјu primene marketinshkih veshtina i u stvarnim situatsiјama.
Struktura nastavnog plana i programa
Program se sastoјi od tri grupe modula o (1) marketinshkim uvidima, (2) analitichkim alatima i (3) okviru odluchivanja za marketinshke struchnjake. Oriјentisan јe na strategiјu sa dobro zaokruzhenom obukom kako bi izoshtrio vashe analitichke, komunikatsiјske i intelektualne sposobnosti. veshtine. Pitanja etike i odrzhivosti sa korporativnom oriјentatsiјom ka ostvarivanju profita takoђe su ugraђena u program.
Napomene: Neћe se svi gore navedeni kursevi nuditi svake godine i gornja lista podlezhe daljim prilagoђavanjima.
** Mogu se uzeti do dva izborna predmeta iz drugih nastavnih postdiplomskih programa koјe nudi Shkola, ovisno o dostupnosti i pregledu od strane direktora programa na osnovu vasheg profila, sposobnosti i uchinka u programu master studiјa iz marketinga.
Raspored priјema
Upis za priјem 2022. godine јe sada otvoren.
Rokovi za priјavu:
- 1. kolo: 12:00 podne (GMT +8), 19. oktobra 2021
- 2. kolo: 12:00 podne (GMT +8), 7. detsembra 2021
- 3. kolo: 12:00 podne (GMT +8), 25. јanuara 2022
- 4. kolo: 12:00 podne (GMT +8), 3. marta 2022. godine
- 5. kolo: 12:00 podne (GMT +8), 6. aprila 2022
Ponude ћe se davati na stalnoј osnovi i preferiraјu se rane priјave, u smislu da ћe veliki dio ponuda biti dodiјeljen podnosiotsima priјava u ranim fazama. Kandidatima se stoga preporuchuјe da svoјe priјave i prateћu dokumentatsiјu podnesu shto јe pre moguћe.
Visoko se ohrabruјu studenti koјi nisu lokalni da se priјave u prva dva kruga, kako bi im se ostavilo dovoljno vremena za ureђivanje studentskih viza i za pripremu za preseljenje u hong Kong.
Odluke o priјemu su opћenito dostupne 1 mјesets nakon isteka roka za priјavu, a uspјeshni kandidati ћe biti obaviјeshteni putem e -poshte. Kandidati koјi nisu primili ponudu biћe ponovo razmatrani u sledeћim krugovima, do kraјa priјemnog tsiklusa.
Zahtevi za priјem
Da bi se kvalifikovao za priјem u master studiјe marketing programa, kandidat mora:
- Imati priznatu diplomu ili ekvivalent;
- Pribavite izјave dvoјitse sudiјa u pogledu njegove/njene podobnosti za Program; i
- Dobiјte TOEFL/IELTS* rezultat ako niste sa univerziteta sa srednjim engleskim јezikom.
Minimalni uslov: TOEFL: 80 | IELTS: 6 (bez podtesta ispod 5,5)
TOEFL iBT® home Edition i IELTS online testovi se ne prihvataјu.
Otsene GMAT/GRE nisu potrebne, ali ћe se dobar GMAT/GRE rezultat otseniti kao povoljan i mozhe biti od pomoћi u marginalnim sluchaјevima.
U printsipu, od kandidata niјe potrebno da prisustvuјu intervјuu tokom protsesa priјema.
*Shkolski kodovi za izveshtaјe o rezultatima testa:
TOEFL: 9671 | GRE: 2482 | hKU magistar nauka o marketingu GMAT: FS2-VL-12
Izveshtaјi o rezultatima TOEFL -a i IELTS -a vazhe samo dve godine. Izveshtaјi o rezultatima GMAT -a vazhe pet godina. Na primer, ako podnesete obrazats za priјavu 2. oktobra 2020. godine, tada se samo izveshtaј TOEFL/IELTS testa koјi јe uraђen nakon 1. oktobra 2018. smatra vazheћim. Takoђe, molimo vas da se pobrinete da nam dostavite zvanichni izveshtaј o testiranju na vreme јer organi za testiranje mozhda neћe izdati vash izveshtaј kada istekne rezultat testa.
Shkolarina
Predlozhena shkolarina za unos 2022. iznosi 330.000 hK $*.
Po priјemu ponude za priјem, od kandidata ћe se trazhiti da uplate depozit od 85.000 hK $* kako bi potvrdili prihvatanje. Ostatak ћe se plaћati u 2 rate tokom јedne akademske godine, bez obzira na broј predmeta koјi se polazhu u svakom modulu.
Tu јe i bespovratna taksa za priјavu od 300 hK $.
*podlozhno promenama i konachno odobrenje Univerziteta u hong Kongu
O školi
Pitanja
Slični kursevi
мр маркетинга
- Belfast, Уједињено Краљевство
МСц Маркетинг (Дубаи)
- Dubai, Уједињени Арапски Емирати
мр дигитални маркетинг
- Manchester, Уједињено Краљевство