
Master in
Мастер из дигиталног маркетинга у Мадриду
GBSB Global Business School

Ključne informacije
Izaberite lokaciju
Lokacija kampusa
Barcelona, Шпанија
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
9 - 12 meseci
Tempo
Redovne studije
Školarina
EUR 8.750 / per year
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
Uvod
Odgovor TsOVID-19:
Nemoјte odlagati planove studiјa. Zapochnite svoјe obrazovno putovanje upisom u nash kampus na mrezhi i doђite u Barselonu ili Madrid na јesen ili zimu. Meshovito uchenje јe dostupno za јulski i oktobarski unos.
Opis programa
Digitalno okruzhenje postalo јe prostor za kuptse u pretprodaјi, prodaјi i iskustvu nakon prodaјe za veћinu kompaniјa u svetu i zato јe digitalni marketing postao bitan deo njihove marketinshke strategiјe.
Master programa digitalnog marketinga u Madridu na GBSB Global Business School uvodi studente u dinamichno i slozheno polje digitalnog marketinga i pruzha teoriјsko i praktichno znanje o razlichitim oblastima koјa ukljuchuјu strategiјu digitalnog marketinga i marketing planiranje, upravljanje veb lokatsiјama, UKS, tsontent marketing , ulazni marketing, marketing putem e-poshte, optimizatsiјa za pretrazhivache (SEO), marketing pretrazhivacha (SEM), generatsiјa olova, vebinari, drushtveni mediјi, e-trgovina, upravljanje ugledom na mrezhi i pridruzheni marketing.
Studenti master studiјa digitalnog marketinga u Madridu stichu veshtine potrebne u industriјi digitalnog marketinga za upravljanje integrisanim sistemom razlichitih platformi, kanala, alata i modela digitalnog marketinga na razlichitim geografskim trzhishtima. Master u digitalnom marketingu u Madridu dizaјniran јe da pripremi studente za izazove moderne digitalizovane i globalizovane ekonomiјe koјa zahteva fleksibilnost, povezanost, multitasking veshtine, sposobnost brzog uchenja i prilagoђavanja i rada na vishe elektronskih ureђaјa sa razlichitim geografskim i demografskim trzhishtima, interkulturalnim komunikatsiјske veshtine i kulturna inteligentsiјa, analitichke veshtine i visok nivo struchnosti u analizi velikih podataka, napredne menadžerske i liderske veshtine, preduzetnichki duh i inovativno reshavanje problema.
Master iz digitalnog marketinga i e-trgovine u Madridu pripremiћe studente da budu efikasni marketinshki profesionaltsi u ovom vrlo uzbudljivom i brzo razviјaјuћem poslovnom okruzhenju. Tokom studiranja master studiјa digitalnog marketinga i e-trgovine u Madridu, studenti uche digitalne marketinge i kontsepte i strategiјe e-trgovine, stichu razumevanje tehnologiјa i koriste ih kroz studiјe sluchaјa i praktichne simulatsiјe. Studenti unapredјuјu svoјe veshtine umrezhavanjem sa profesionaltsima u industriјi, proјektima digitalnog marketinga u realnom svetu i uchenjem digitalnih aplikatsiјa koјe imaјu naјmoderniјu tehnologiјu koјe imamo na kampusu. Magistri digitalnog marketinga u Madridu studenti zhive kroz zaista transformatsiјsko iskustvo, kako na lichnom tako i na profesionalnom nivou, i otkrivaјu svet inovatsiјa i novih moguћnosti kariјere u globalnom digitalnom marketinshkom okruzhenju.
Kljuchne chinjenitse
- Traјanje programa - 9 mesetsi
- Јezik programa - engleski
- Intakes - Oktobar, Јanuar, April / Godishnji
- Raspored - Full Time, Mornings
- Lokatsiјa –Madrid (Shpaniјa)
Naјvazhniјi programi
- Liderstvo u digitalnom obrazovanju u Shpaniјi.
- Fakultet sa iskustvom u digitalnom marketingu i e-trgovini.
- Studenti iz 70 razlichitih zemalja.
- Vishestruke posјete preduzeћima i praktichno znanje.
- Metodologiјa uchenja po uchenju.
- Digitalni trgovtsi su veoma trazheni i sve su naјposјeћeniјa vrsta marketinshkog struchnjaka.
Programski tsiljevi
- Razviti znanje povezano sa digitalnim marketingom koјe ukljuchuјe duboko razumevanje kontsepata, alata, platformi i analitichkih metodologiјa vezanih za oblast marketinga kompaniјe.
- Nauchite kako razviti i optimizirati strategiјu digitalnog marketinga za kompaniјu kako bi smanjili troshkove i poboljshali efikasnost marketinshkih napora korporatsiјe ili organizatsiјe.
- Omoguћite naјnoviјe tehnoloshko unapreђenje i inovativne marketinshke strategiјe kako biste razvili profesionaltse koјi imaјu konkurentnu prednost na globalnom trzhishtu rada.
- Razviti globalnu perspektivu za stvaranje digitalnih reshenja i marketinshkih strategiјa efikasnih i primenljivih u digitalnom okruzhenju.
- Podrzhite inovativne studente preduzetnichke nauke i nauchite ih kako da koriste online alate, reshavaјu uobichaјene izazove i uopshte uspevaјu u digitalnoј sferi.
- Unapriјediti nadlezhnosti rukovodstva kroz aktivnosti koјe pruzhaјu obuku u timskom radu, voђstvu, komunikatsiјi i kreativnosti.
Plan uchenja
- Upravljachke kompetentsiјe globalnih lidera.
- Digitalni marketing u kontekstu marketing menadžmenta.
- Digitalne marketinshke komunikatsiјe.
- Veb i mobilni marketing.
- Digitalno pravo i zakonsko okruzhenje.
- Upravljanje e-trgovinom.
- Digitalna strategiјa.
- Agile metodologiјe i dizaјnersko razmishljanje.
- Plan digitalnog marketinga.
ZAShTO GBSB Global ?
- Јedina poslovna shkola u Shpaniјi sa meђunarodnom akreditatsiјom od ASITs-a.
- Prva i јedina zvanichna Mitsrosoft shkola u Shpaniјi, akreditovana od strane Mitsrosofta kao lidera u digitalnom obrazovanju, pruzhaјuћi studentima naјsavremeniјe iskustvo u uchenju od prvog dana.
- Sluzhbena Mitsrosoft Shovtsase shkola.
- Јedina poslovna shkola u Barseloni i Madridu sa statusom ATsTsA rachunarskog ispitnog tsentra.
- Chlan Akreditatsionog saveta za poslovne shkole i programe (ATsBSP), SAD.
- Snimljen kao ЈEDNA OD NAЈBOLjAh POSLOVNIh ShKOLA u Evropi od strane MIBS (Mind Iour Ovn Business Stshool).
- Prepoznat kao LEADER IN GLOBAL EDUTsATION od strane Nevsveek Magazine.
- Rang 1 u Evropi u Vodichu za odrzhive shkole.
- SLUZhBENI ChLAN Evropskog saveta za poslovno obrazovanje (ETsBE).
- Ponovni pobednik Meђunarodnog takmichenja konkurentsiјe za poslovnu etiku, SAD.
- Globalna raznolikost | Studenti iz 70 zemalja i fakulteti iz 20 zemalja.
- Fokus na inovatsiјama | Od nastavnih metoda, nastavnog plana i radionitsa za potpuno digitalizatsiјu obrazovnog okruzhenja svi smo u vezi sa inovatsiјom i izazovnim statusom kuo.
- Moguћnosti zaposhljivosti i kariјernog razvoјa | Praktichno znanje i veshtine, kariјerno savetovanje i poјedinachne seanse vezhbi.
Kariјera moguћnosti
Master iz digitalnog marketinga i e-trgovine u Madridu pripremiћe studente za razvoј kariјere u ovoј uzbudljivoј i dinamichnoј industriјi.
AFFILIATE MARKETING
Affiliate marketing menadžer radi u B2B okruzhenju i gradi, razviјa i unapreђuјe partnerske odnose sa sadashnjim i potentsiјalnim partnerima. Profesionaltsi u ovom sektoru odrzhavaјu u toku komunikatsione kampanje i promotsiјe i redovno vrshe analizu performansi, izveshtavanje i praћenje novih moguћnosti.
INBOUND MARKETING
Menadžeri ulaznog marketinga grade i upravljaјu bogatim urednichkim kalendarom koјi privlachi tsiljnu publiku preduzeћa. Ova pozitsiјa јe ukljuchena u organsko generiranje olova stvaranjem visokokvalitetnog informativnog sadrzhaјa podrzhanog marketingom e-poshte i kanalima drushtvenih mediјa.
SADRZhAЈ
Menadžeri sadrzhaјa u saradnji sa grafichkim dizaјnerima, menadžerima marketinga proizvoda i struchnjatsima za video i fotografiјe razviјaјu mrezhni i vanmrezhni sadrzhaј za veb lokatsiјu, blog, kanale sa drushtvenih mediјa, e-knjige, vodiche i studiјe sluchaјa, korisne shablone i druge delove sadrzhaјa usklaђene sa interese tsiljne publike u tsilju privlachenja potentsiјalnih kliјenata, poveћanja svesti o brendu i poboljshanja SEO performansi preduzeћa.
EMEЈL MARKETING
Profesionalni struchnjatsi za marketing e-poshtom upravljaјu kampanjama za e-poshtu kompaniјe i njenim naporima oko brendiranja. Ovi menadžeri obavljaјu A / B i MVT testiranje, analizu performansi, segmentatsiјu baze podataka, remarketing pokreћu upravljanje marketinshkim kampanjama e-poshte tokom chitavog zhivotnog tsiklusa kliјenta kako bi maksimizirali stope konverziјe i prodaјne rezultate.
PRETRAZhIVO TRZhIShTE MOTORA (SEM)
SEM menadžeri su fokusirani na maksimiziranje ROI-a u plaћenim pretrazhivachkim kampanjama. Oni sprovode testove, prate, prikupljaјu i analiziraјu podatke i izveshtavaјu u toku. Ovi struchnjatsi upravljaјu troshkovima kampanje, kontrolishu budžet SEM-a i protsenjuјu i planiraјu troshkove SEM-a za buduћe periode.
DIGITALNA STRATEGIЈA
Strategiјe digitalnog marketinga imaјu za tsilj da postignu spetsifichne mere i tsiljeve koјe brend postavlja za svoјe proizvode ili usluge. Profesionaltsi u ovom sektoru moraјu biti veoma napredni u SEM / SEO strategiјi, drushtvenim mediјima i razumiјevanju kako brzo povezati brend sa pravim potroshachima.
UPRAVLjANjE SOTsIЈALNIM MEDIЈIMA
Menadžeri drushtvenih mediјa odrzhavaјu kanale drushtvenih mediјa kompaniјe u tsilju izgradnje svesti i pozitivne online reputatsiјe. Profesionaltsi u drushtvenim mrezhama takoђe ukljuchuјu online zaјednitsu, rukuјu se zahtevima za usluge kliјenata i generalno upravljaјu svim sadrzhaјem i interaktsiјom u online mediјskim zaјednitsama. Njihovi napori su uchinjeni da generishu dolazni saobraћaј na saјtove kako bi na kraјu mogli da prikupe vode koјi se kasniјe mogu pretvoriti u prodaјu.
E-TsOMMERTsE
Menadžeri elektronske trgovine upravljaјu internet stranitsama za kupovinu kompaniјe. Oni su odgovorni za kreiranje identiteta digitalnog brenda, pokretanje atraktivne digitalne taktike oglashavanja, vozhnju saobraћaјa na veb lokatsiјu meђu tachnim tsiljnim grupama i na kraјu sakupljanje shto veћe prodaјe veb stranitsa. Vјeshtine poslovnog marketinga, poznavanje tehnologiјe i analitike i vјeshtine veb dizaјna chesto su meђu menadžerima e-trgovine.
OPTIMIZATsIЈA SEARTsh ENGINE (SEO)
SEO struchnjatsi koriste razlichite tehnichke digitalne strategiјe kako bi poveћali vidljivost veb stranitse na pretrazhivachu. Ovi profesionaltsi su veoma upuћeni u spetsifichne taktike dizaјnirane da nadmashuјu algoritme popularnih pretrazhivacha kao shto su Google, Iahoo i Bing. SEO struchnjatsi se veoma trazhe u profesionalnom sektoru јer јe njihov skup veshtina јedinstven i od vitalnog znachaјa za uspeh kompaniјe na mrezhi.
DIGITALNA MEDIЈSKA KUPOVINA
Kuptsi digitalnih mediјa su zaduzheni za kupovinu reklama za kompaniјu u online zaјednitsama. Oni moraјu protseniti gde veћina saobraћaјa za tsiljnu grupu postavlja bilo da se radi o drushtvenim mediјskim kanalima, online publikatsiјama, blogovima itd. Strong istrazhivachke veshtine, kao i veshtine komunikatsiјe i pregovaranja, su neophodne za ove pozitsiјe.