![ESIC Business & Marketing School Master u digitalnom marketingu [MDM]](https://keystoneacademic-res.cloudinary.com/image/upload/f_auto/q_auto/g_auto/c_fill/w_1280/element/19/195062_ESIC30junio-3003.jpg)
Master in
Master u digitalnom marketingu [MDM]
ESIC Business & Marketing School

Ključne informacije
Lokacija kampusa
Madrid, Шпанија
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
12 meseci
Tempo
Fleksibilno vreme
Školarina
EUR 22.100 / per month *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* Unosi 2023-10:22.100€
Uvod
ZNATI VIŠE O NAJUSPEŠNIJIM TEHNIKAMA DIGITALNOG MARKETINGA SA MAJSTOROM U DIGITALNOM MARKETINGU ESIC.
Master u digitalnom marketingu je inovativan, akademski zdrav, zasnovan na praksi i digitalni marketing fokusiran program, koji odražava trenutne izazove tržišta. Glavni cilj MDM-a je da pomogne i podrži studente da prelaze u strateško upravljanje, posebno u oblasti digitalnog marketinga.
Učesnici imaju priliku da pojačaju svoje marketinške veštine pohađanjem jednonedeljne kurikularne poslovne studijske turneje na INSEEC School of Business & Economics LONDON (London, Engleska).
CILJEVI
- Jedan od glavnih ciljeva magistra digitalnog marketinga je da pokrije nove zahteve za veštinama digitalnog marketinga na tržištu praktičnim pristupom koji omogućava studentima da razumeju i znaju kako da razviju sva znanja stečena tokom Master.
- Pripremite studente za novo digitalno okruženje i obučite ih za nove izazove sa kojima se kompanije suočavaju na digitalnom tržištu koje se stalno menja.
- Steknite ključne veštine i znanja za kreiranje, razvoj i procenu online strategija i marketinških i digitalnih komunikacionih planova, što će im omogućiti da se suoče sa izazovima kompanija u sadašnjem i budućem kontekstu.
- Imajte radno znanje o glavnim tehnologijama na kojima se zasnivaju različite discipline digitalnog marketinga.
- Povećanje zapošljivosti studenata u oblasti međunarodnih prilika kroz obuku na engleskom jeziku jedna je od mogućnosti rasta koju Master u digitalnom marketingu ESIC-a nudi svojim studentima.
Nastavni plan i program
AKADEMSKA STRUKTURA
Hibridni format vam omogućava da personalizujete i učinite učenje fleksibilnijim, kroz stalnu " obuku".
U hibridnom modelu učionice tehnologija je integrisana kao još jedan element procesa učenja koji garantuje kontinuitet obuke u svakom trenutku. Vaš akademski itinerar će početi sa osnovnim predmetima (zajedničkim svim majstorima), zatim predmetima specijalizacije (specifičnim za magisterij), a u opcionom modulu možete dodati predmete koji vas zanimaju kako biste dizajnirali svoj profil i pokrili sve praznine jačanjem područja za koje odlučite. Na kraju će uslediti Završni master projekat .
SUBJEKTI UPRAVLJANJA
- Inovacije u remetilnom svetu
- Kritičko razmišljanje i umetnost donošenja odluka
- Svesno vođstvo
- Ubedljiva komunikacija
- Održivost poslovne etike &
- Poslovna strategija u globalnim okruženjima
SPECIJALIZACIJA PREDMETI
Kategorija subjekti
- Digitalna metamorfoza: Faktor tehnologije
- Osećaj i slušanje tržišta
- Strateški marketing
- Finansije za upravljanje marketingom: stvaranje vrednosti zainteresovanih strana
Subjekti specifični za vašu diplomu
- Planiranje digitalnih medija
- Medijski miks u digitalnim kampanjama
- SEM
- Društveni mediji
- SEO
- VEB/APLIKACIJE
- Marketinška tehnologija primenjena na kupca
- Upravljanje odnosima sa kupcima
- Projekat e-trgovine
- Poslovna studijska turneja
OPCIONI PREDMETI
Predmeti ili aktivnosti studenti slobodno biraju da personalizuju deo svog magistra i na taj način završe razvoj svojih veština. Studenti mogu birati predmete koji se odnose ili nisu povezani sa njihovom disciplinom, iskusiti kako je studirati u inostranstvu ili se pripremiti za sertifikaciju.
Biće moguće pohađati izborne kurseve na engleskom ili španskom jeziku i odabrati one koji najviše zanimaju učenike, bez obzira na kategoriju programa koji pohađaju. Postoje dva nivoa za svaki izborni predmet; suštinski nivo ili napredni nivo, koji će zavisiti od sadržaja programa.
- Kategorija subjekti
- Subjekti koji se pripremaju za sertifikaciju
ZAVRŠNI PROJEKAT
Ovo se sastoji od stvarnog plana digitalnog marketinga i to predstavlja izazov gde student mora pokazati da su ciljevi učenja ispunjeni i da su sve veštine stečene tokom kursa primenjene u praksi.
Individualni projekat.
Cilj Završnog projekta je omogućiti studentu da primeni znanje i iskustvo stečeno tokom programa primenom na sveobuhvatan plan digitalnog marketinga. Tokom razvoja projekta, od učenika se očekuje da radi samouk i nauči da samostalno upravlja svojim projektom. Rad će se razvijati pojedinačno, a njegov cilj je razviti vještine i profesionalne kompetencije potrebne za implementaciju digitalnog akcionog plana od faze istraživanja do razvoja najprikladnijih digitalnih akcija za postizanje planiranih ciljeva. Da bi se garantovao kvalitet izvršenja i rezultati Završnog projekta, svakom studentu će tokom njega biti dodeljen posvećeni tutor.