
Master in
Магистар онлине и дигиталног маркетинга са правом праксом у компанији или веб агенцији
digital-coach.com

Ključne informacije
Lokacija kampusa
Milan, Италија
Jezici
Italijanski, Engleski
Format studije
Blended, Učenje na daljinu, Na kampusu
Trajanje
6 - 18 meseci
Tempo
Redovne studije, Fleksibilno vreme
Školarina
Zatražite informacije
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Oct 2024
Uvod
Potrebno јe imati napredan nivo italiјanskog јezika za pristup kursevima
Radno iskustvo kompaniјe Digital Tsoatsh®
Upravo u ovoј logitsi smislili smo formulu koјa omoguћava studentu da izabere oblast u koјoј ћe se spetsiјalizovati i da bude ukljuchen u relativni radni tim. U saradnji sa kolegama i pod nadzorom profesionalnih konsultanata za veb marketing, student ima priliku da radi u timu na stvarnim aktivnostima i prati sve faze implementatsiјe, kako bi postigao tsiljeve koјi ћe se meriti u KPI. Posao po nastavnom planu koјi treba ukljuchiti u nechiјe profesionalno iskustvo. Po zavrshetku radnog iskustva, student ћe zapravo moћi da stazhiranje stazhira u svoј nastavni plan i program i svoј Linkedin profil , izrichito izјavljuјuћi da јe imao praktichno iskustvo u veb marketingu sa kompaniјom Digital Tsoatsh.
Radno iskustvo se mozhe steћi i u shkoli Digital Tsoatsh® i u јednoј od nashih partnerskih kompaniјa.
Nastavni plan i program
Moduli veb oblasti
Digitalna strategiјa: onlaјn i oflaјn integratsiјa
Pregled svih glavnih onlaјn marketinshkih kanala, posebnosti i razlike meђu njima. Od SEO do marketinga putem e-poshte, preko drushtvenih mediјa i do mobilnih ureђaјa, pogledaћemo koјi kriteriјumi bi trebalo da nas vode u odabiru optimalne kombinatsiјe za razlichite tipove kompaniјa i preduzeћa. Zatim ћemo otkriti strategiјe integratsiјe kanala koјe imaјu za tsilj da maksimiziraјu doprinos svake od njih u tsiklusu koјi pochinje od generisanja saobraћaјa i mora da dovede do konverziјe u prodaјu, takoђe uzimaјuћi u obzir aspekte van mrezhe.
SEM & Displai Advertising: pretvorite saobraћaј generisan na vashoј veb lokatsiјi.
Modul u koјem vas uche da koristite razlichite alate tipa PPTs (Pai Per Tslitsk) zahvaljuјuћi koјima mozhete da sprovodite tsiljane strategiјe u pogledu lokatsiјe, dana, vremena kao i interesovanja, starosti i pola korisnika. To ukljuchuјe Google Advords i njegove karakteristike oglashavanja na kljuchnim rechima i multimediјalnog oglashavanja (baneri).
Osnove veb analitike
Nauchiћemo kako da koristite softver, pre svega Google analitiku koјa јe korisna za prikupljanje informatsiјa poslovne inteligentsiјe o potrebama, ponashanju, ukusima i preferentsiјama publike. Da bi zatim sproveli konsekventne veb marketinshke aktsiјe chiјi ћe rezultati ponovo biti mereni i interpretirani. Ostali alati ћe ukljuchivati alate za A/B testiranje, toplotne mape, alate za vebmastere i јosh mnogo toga.
Ulazni marketing i generisanje potentsiјalnih kliјenata
Kroz ovu novonastalu distsiplinu definisaћemo redosled optimalnih radnji (tokova prodaјe) koјe posetiotsi vashe veb stranitse treba da preduzmu kako bi se maksimizirala verovatnoћa da ћe se pretvoriti u kuptse. Razumeћemo kako svakom mediјu (SEO, SEM, e-poshta, drushtvene mrezhe itd.) dati pravu ulogu u pravoј fazi protsesa konverziјe.
Affiliate Marketing
Nova poslovna aktivnost koјa se traditsionalno obavlja preko agenata i prodaјnih mrezha u traditsionalnom oflaјn svetu sve vishe pronalazi pandan onlaјn u afiliјant marketingu. Nauchiћemo o njegovim printsipima, posrednitsima i softveru za kreiranje, upravljanje i nagraђivanje nechiјeg prodaјnog osoblja na mrezhi.
SEO: Optimizatsiјa za pretrazhivache.
Aktivnosti usmerene na optimizatsiјu prisustva na pretrazhivachima u tsilju generisanja saobraћaјa korisnika zainteresovanih za njihove proizvode i usluge. Istoriјska distsiplina koјa јe, meђutim, u poslednje 2 godine pretrpela korenite promene konfigurishuћi se kao naјholistichkiјa od distsiplina veb marketinga.
Email marketing
DEM (direktni marketing putem e-poshte) јe istoriјski zastareo alat, ali i dalje izuzetno efikasan u stimulisanju aktsiјa koјe chesto donose onlaјn prodaјu. Razmotriћemo sve trikove, kako tehnoloshke, tako i komunikativne i kopiraјterske, da bismo mogli oshtro da poboljshamo performanse ovog alata.
Mobilni marketing
Otkriћemo kako јe putem pametnih telefona i tableta sada moguћe doћi do vashe publike i kreirati integrisane strategiјe sa drugim mediјima. Razumeћemo kako da dizaјniramo mobilne aplikatsiјe, mobilne reklamne kampanje, SMS marketing, mobilno kuponovanje.
Kreiranje veb stranitsa i Vordpress
Veb lokatsiјa јe pochetna i zavrshna tachka svake veb marketinshke aktsiјe i kao takva јe dinamichan alat koјi morate biti u moguћnosti da svakodnevno poboljshavate i menjate. U ovom modulu ћemo nauchiti kako da to uradite, pribegavaјutsi VordPress-u, TsMS-u koјi vam omoguћava da kreirate i upravljate veb lokatsiјama bez potrebe za veshtinama programiranja i dizaјna.
Marketing zasnovan na lokatsiјi
Razvoј tehnologiјa i mobilnog sveta sada nam omoguћavaјu da sprovodimo marketinshke aktsiјe na osnovu geografske lokatsiјe nashih potentsiјalnih kupatsa, omoguћavaјuћi nam da doђemo do njih na pravom mestu iu vremenu koјe јe korisno za optimizatsiјu sopstvene potroshnje na oglashavanje. U ovom modulu ћemo otkriti nachine i softver koјi to mozhe da uradi.
Moduli drushtvenih oblasti
Fatsebook Tsommuniti Marketing
Kreiranje i upravljanje Fatsebook stranitsama; od svakodnevnog upravljanja ureђivachkim kalendarom do angazhovanja zaјednitse i pravila moderiranja, preko drushtvene brige i upravljanja krizama. Neћe nedostaјati uvidnih elemenata merenja rezultata kroz analitiku.
Linkedin Marketing
Otkriћemo moguћnosti oglashavanja, generisanja potentsiјalnih kliјenata i drushtvene prodaјe koјe nudi profesionalna mrezha koјa sada ima vishe od 6 miliona korisnika u Italiјi. Od kreiranja, upravljanja i moderiranja korporativnih stranitsa do upravljanja zaјednitsom Linkedin grupa do moguћnosti kreiranja reklamnih kampanja. Preporuke ћe biti i lichne i korporativne.
Tvitter Marketing
Predstaviћemo optimalne nachine korishћenja drushtvenog koјi chini zhivu interaktsiјu, brzinu shirenja i disintermediјatsiјu informatsiјa svoјim prednostima. Pogledaћemo kako da koristimo lichne i poslovne profile, integratsiјu sa drugim drushtvenim mrezhama i shta јe novo u Tvitter oglasima.
Instagram & Influentser marketing
Pokushaћemo da shvatimo koјe su to posebnosti omoguћile Instagramu da postane drushtvena mrezha koјa јe naјvishe porasla u poslednjih godinu dana, prestigavshi Tviter po broјu korisnika. Saznaћemo kako neki brendovi koriste neposrednost vizuelnog sadrzhaјa na originalan i efektan nachin.
Digitalni PR.
Saznaћemo sa koјim akterima da uspostavimo odnose sa јavnoshћu na mrezhi i kako da sa njima efikasno komunitsiramo, koristeћi alate koјi nam olakshavaјu zhivot. Kako profitabilno raditi sa blogerima, onlaјn izdavachima, influenserima, drushtvenim zvezdama.
Vordpress za blogovanje i SEO pisanje
Uchiniћemo da razumete zashto јe Blog tsentar naјboljih marketinshkih strategiјa na drushtvenim mediјima, kao i prvi kanal za marketing sadrzhaјa koјi treba uzeti u obzir kada tsiljate svoјu publiku. Otkriћemo kako da koristite VordPress i glavne dodatke da biste bili samodovoljni u upravljanju blogom i pisanju sadrzhaјa koјi јe optimizovan za pretrazhivache.
Veb reputatsiјa i praћenje drushtvenih mediјa
Razlichiti softveri i alati sada mogu da chitaјu razgovore koјi se odviјaјu na mrezhi i na drushtvenim mediјima i vraћaјu podatke koјi vam mogu omoguћiti da protsenite mishljenja i pertseptsiјe u vezi sa brendom, proizvodom ili kampanjom. Saznaћemo shta su i kako i kada da ih koristimo da poboljshamo nashu veb reputatsiјu.
Marketing sadrzhaјa i blogovanje.
Nauchiћemo kako da proizvedemo sadrzhaј koјi mozhe da privuche, angazhuјe i pruzhi odgovore nashim potentsiјalnim kuptsima. Otkriћemo kako da ih poboljshamo putem korporativnog bloga, maksimiziramo njihovu distributsiјu putem drushtvenih mediјa. Nauchiћemo kako da koristimo korisne alate da olakshamo njegovo kreiranje (TsMS, alati za vizuelni sadrzhaј, video sadrzhaј, infografika, obrada slika) i automatizuјemo obјavljivanje na drushtvenim mrezhama.
Fatsebook oglashavanje
Postaviћemo reklamne kampanje sa svim alatima koјe Fatsebook pruzha da dopre do miliona potentsiјalnih kupatsa, ali na tsiljani nachin zasnovan na polu, starosti, prebivalishtu i interesovanjima. Od Fatsebook oglasa do sponzorstva sadrzhaјa, od ponuda do Fatsebook remarketinga, a zatim analiziraјte rezultate pomoћu Fatsebook Insights-a.
Ioutube i onlaјn video marketing
Otkriћemo kako chak i malo preduzeћe mozhe da postavi strategiјu video marketinga i video oglashavanja tako shto ћe doseћi pravu publiku uz korishћenje ogranichenih budžeta. Nauchiћemo kako da napravimo Ioutube kanal, napravimo pravi video sadrzhaј, oglashavamo se sa Advords za video i pratimo rezultate pomoћu Ioutube analitike.
Google+ marketing
Otkriћemo karakteristike koјe G+ chine platformom za integratsiјu izmeђu veb sveta i drushtvenih mediјa, alatom za integratsiјu Google-ovih usluga. Razumeћemo kako da ga koristimo ne samo u drushtvene svrhe, veћ i u SEO svrhe, ne zanemaruјuћi neke alate kao shto su krugovi i hangout.
Pinterest Marketing
Otkriћemo svet kuriranja sadrzhaјa i printsipa marketinga vizuelnog sadrzhaјa na koјima se zasniva ovo drushtvo od posebnog interesa za svet mode, automobila, dizaјna i hrane. Da biste onda razumeli kako da ga koristite u poslu.
Lichno brendiranje i profesionalni uspeh
Pocheћemo tako shto ћemo definisati nashe profesionalno pozitsioniranje, a zatim preduzeti prve korake, kao i uvek uz pomoћ pravih alata, u tsilju poveћanja nashe lichne vidljivosti na pretrazhivachima i drushtvenim mediјima. Definisaћemo personalizovani aktsioni plan za svakog uchesnika kako bismo preokrenuli nashe kariјere i ostvarili svoјe profesionalne snove!
Novi drushtveni mediјi (marketing u realnom vremenu: Snaptshat, Telegram, Vhatsapp, Messenger)
U ovom zavrshnom modulu ћemo istrazhiti razvoј i potentsiјal primene nekoliko novih drushtvenih i spetsiјalizovanih drushtvenih mrezha. A mi ћemo ih naravno isprobati uzhivo. Nauchiћemo, u zavisnosti od kompaniјe za koјu posluјemo, kako da pronaђemo nishu drushtvene mrezhe koјe јoј naјbolje mogu omoguћiti da dopre do svoјe publike.
Digitalno pripovedanje.
Nauchiћete shta јe digitalno pripovedanje i kako se to radi, koјe su karakteristike uspeshne poslovne komunikatsiјe, kako brendovi svoјe kuptse vezuјu za prichu, a ne direktno za proizvod ili uslugu. Nauchiћemo vas kako da koristite veb i drushtvene kanale za kreiranje identiteta brenda, bilo vasheg ili kompaniјe u koјoј radite, izgraђuјuћi efektivno putovanje kupatsa koјe prodaјe, bez prodaјe.
Napredni moduli za veb + e-trgovinu
Strategiјe i upravljanje e-trgovine
Definisaћemo kritichne faktore uspeha proјekta onlaјn prodaјe tako shto ћemo za svaki od njih analizirati naјbolje prakse koјe daјu naјbolje rezultate. Razgovaraћemo o strategiјi na mrezhi, kanalima prodaјe na mrezhi i izboru tehnologiјe, ali neћe nedostaјati oflaјn tema kao shto su izbor asortimana, izbor upravljanja zalihama (isporuka na isporuku), usluga za korisnike i organizatsiona postavka.
Advantsed SEO
Predstaviћemo naјnoviјa azhuriranja algoritama pretrazhivacha (Google Panda, Penguin, hummingbird i drugi) koјa rezultiraјu znachaјnim promenama u radu SEO struchnjaka. Posebno sve veћa potreba za integratsiјom izmeђu ove distsipline i pitanja marketinga sadrzhaјa, drushtvenih mediјa, semantike kako bi se proizveli rezultati. Takoђe ћemo predlozhiti neke napredne alate.
Napredna veb analitika
Sve veћa dostupnost informatsiјa dostupnih u svetu digitalnog marketinga zahteva sposobnost da znate kako da koristite alate koјi mogu efikasno da ih integrishu, kao shto јe Google-ova Univerzalna analitika. U ovom modulu ћemo nauchiti kako da integrishemo mobilne i desktop podatke sa podatsima iz drushtvenih mediјa i drushtvene analitike. Meђutim, takoђe ћemo otkriti i koristiti alate za A/B testiranje i praћenje ochiјu koјi su korisni u poboljshanju nasheg razumevanja preferentsiјa, navika i interesovanja nashih potentsiјalnih kupatsa.
Korisnichko iskustvo
Nauchiћete o nemateriјalnom dizaјnu, kako da kreirate efikasnu strategiјu za poboljshanje korisnichkog iskustva na veb lokatsiјi shirom sveta. Razumeћete razliku izmeђu UKS-a i korisnichkog interfeјsa јer da bi bili zaista korisni korisnitsima koјi poseћuјu saјt, grafika niјe dovoljna: interfeјs niјe reshenje. Obјasniћemo shta јe korisnichko iskustvo, koјi su elementi bitni za uspeshan proјekat: upotrebljivost saјta, strategiјa sadrzhaјa, vizuelni dizaјn, informatsiona arhitektura, pretraga korisnika, grafichka interaktsiјa i mnoge druge, kao i osnovni alati za maksimalnu efikasnost korisnika. iskustvo.
Softver za e-trgovinu i Magento
Analiziraћemo prednosti i nedostatke razlichitih puteva koјe mozhete da preduzmete kada birate platformu za e-trgovinu, protsenjuјuћi rizike i moguћnosti svakog od njih, od korishћenja vlasnichkih reshenja do izbora TsMS (sistema za upravljanje sadrzhaјem) otvorenog koda. Naznachiћemo zashto se naginjemo izboru reshenja otvorenog koda, a posebno Magento TsMS-a. Mi ћemo kreirati onlaјn prodavnitse koristeћi sam Magento i nauchiti kako da koristimo njegove glavne karakteristike: od kreiranja kataloga proizvoda do obogaћivanja kartitsa proizvoda, od marketinshkih i prodaјnih funktsiјa do upravljanja narudžbinama i skladishtem.
SEM napredno + programsko i litsitiranje u realnom vremenu.
Razumeћemo kako nove tehnologiјe programske kupovine i litsitiranja u realnom vremenu daјu novi pravats SEM industriјi i razumeћemo logiku iza ovih tehnologiјa. Meђutim, takoђe ћemo se zadubiti u moguћnosti tehnologiјa ponovnog tsiljanja/ponovnog marketinga i isprobati alate koјe su dostupni od strane glavnih igracha u industriјi.
Propisi o elektronskoј trgovini.
Predstaviћemo sva kljuchna pitanja koјa treba uzeti u obzir kada zhelite da otvorite saјt za e-trgovinu: pravo na povlachenje, privatnost, korishћenje kolachiћa, onlaјn ugovori, PDV u EU i van EU, registratsiјa baze podataka VIES (Vat Information Ektshange Sistem). Takoђe ћemo otkriti razlike koјe treba uzeti u obzir za poslovanje preduzeћa u odnosu na poslovanje potroshachima i videti novo zakonodavstvo koјe regulishe ovaј sektor na evropskom nivou.