Istorija
AFDA osnovali su 1994. godine Gart Holmes, Bata Passchier i Deon Opperman.
Od svojih ranih početaka 6 studenata, iznajmljenog videorekordera i pokvarene televizije, postala je jedna od vodećih institucija te vrste u svetu danas. AFDAima preko 1200 studenata, stalno osoblje od preko 150 akademika i administratora, i 5 potpuno opremljenih kampusa u Johanesburgu, Kejptaunu, Durbanu, Port Elizabeti i Bocvani. Danas je proizveo neke od najboljih filmskih stvaralaca i glumaca u Južnoj Africi i dao značajan doprinos razvoju održive lokalne industrije zabave.
Ukupni cilj
Razviti relevantnu obrazovnu instituciju koja doprinosi izgradnji afričke nacije i nagrađuje sve zainteresovane strane pružajući stimulativno, rigorozno i globalno integrisano iskustvo učenja koje omogućava studentima produktivnim, inovativnim veštinama, omogućavajući studentima da rastu održive kreativne industrije.
Obrazovno obećanje
Obezbediti studentima konceptualne, perceptivne i konkretne veštine koje će im omogućiti da potiču smislene narativne koncepte i ljudska ponašanja koja su relevantna za ciljnu publiku i da istinito i tačno isporuče ove narative odgovarajućom upotrebom srednjeg i estetskog oblika i zapošljavanja resursa za tačno i ekonomično proizvodnju i prodaju završene produkcije.
AFDA obrazovni ciljevi
- Obezbediti konceptualne, perceptivne i konkretne veštine koje će studentima omogućiti da potiču smislene narativne koncepte i da razumeju zašto bi to moglo biti relevantno i uticaj koji mogu imati na ciljnu publiku i društvo uopšte.
- Da bismo razumeli zašto su ljudsko ponašanje i kultura agenti kroz koje se narativi utjelovljuju i čine emocionalno relevantnim za ciljnu publiku.
- Da bi razumeli kako se njihov izabrani medij izražavanja može smatrati i koristiti da istinito i tačno proizvede svoju naraciju.
- Da bismo razumeli kako se estetski elementi mogu koristiti za uspostavljanje i stvaranje odgovarajućeg oblika sveta u kojem je narativ postavljen.
- Da biste razumeli kako planirati i zaposliti resurse za ekonomski proizvodnju i prodaju proizvoda kako bi se postigao povrat investicije.
ZaštoAFDA?
- AFDA je br. 1 film, TV, i performanse škola na kontinentu
- AFDA je potpuno akreditovana ustanova sa 20 godina iskustva u pejzažu tercijarnog obrazovanja
- AFDA je međunarodno priznata institucija i punopravni član CILECT-a - međunarodne organizacije koja predstavlja preko 170 filmskih i TV škola i uključuje USC (LA) i UCLA (LA), TISCH (NI), Kolumbija (Čikago), La femis (Pariz), GVIK (Rusija) da pomenemo, ali nekoliko
- AFDA Alumni su nagrađivani vešti i umreženi. Oni i dalje daju značajan doprinos rastu lokalne industrije zabave.
- AFDA je Akademija nagrađivana institucija i prva i jedina afrička filmska škola koja je osvojila nagradu za najbolju stranu studentsku filmsku akademiju 2006. godine i drugoplasirani kao finalista 2013. godine
- AFDA zapošljava veliki broj najboljih akademika i praktičara Južne Afrike.
- AFDA ima jedinstveni sistem učenja koji studentima pruža autentična okruženja za& postdiplomske studije koja su relevantna za profesionalne mogućnosti kako lokalno tako i u inostranstvu.
- AFDA studenti su obučeni za proizvodnju komercijalno održivih zabavnih proizvoda za lokalnu publiku i niša na globalnim tržištima na mreži
- AFDA nudi studentima istinsku priliku da traže svoju sposobnost kako bi otkrili svoju strast i proširili svoj uspešan stručni put
- ProcesAFDA učenja podstiče i nagrađuje inovacije, liderstvo i preduzetništvo.
AFDA jedna je od vodećih filmskih škola zasnovanih na ishodima u svetu
AFDA diplomci se uče da konceptualizuju, kreiraju i razvijaju autohtone proizvode i robu za lokalno i međunarodno tržište
U toku bogate preduzetničke istorije koja datira iz 1994. godine, stekaoAFDA je reputaciju jedne od vodećih institucija te vrste u svetu danas. Iako naši rezultati govore sami za sebe, neprestano obnavljamo našu posvećenost olakšavanju okruženja koje razvija visokokvalitetnu ljudsku i intelektualnu svojinu sa relevantnim veštinama za suočavanje sa strogošću brzo rastuće i stalno promenljive industrije zabave.
U našim potpuno opremljenim kampusima u Johanesburgu, Kejptaunu, Durbanu, Port Elizabeti i Bocvani obučavamo diplomce da doprinesu jednoj od najvećih industrija rasta na svetu: zabavi. U globalizovanoj ekonomiji, kulturna razmena je vredna valuta. AFDAdiplomci se uče da konceptualizuju, kreiraju i razvijaju autohtone proizvode i robu za lokalno i međunarodno tržište.
Naši studenti su obrazovani ne samo da stvaraju profitabilne i održive karijere na ovom tržištu, već se podstiču da se razvijaju kao pružaoci zapošljavanja - kulturni preduzetnici budućnosti. Naši alumni su oživeli svoju industriju kvalitetom svoje intelektualne svojine, veštine i talenta. Više od 90% naših počasti alumni rade i zapošljavaju u svojoj izabranoj oblasti specijalizacije.
AFDA filmovi su izloženi na brojnim međunarodnim festivalima i emitovani su širom sveta, osvojivši mnoge prestižne nagrade, uključujući dobitnika Studentske akademije i finalista festivala u Kanu 2006. godine i SAFTA (južnoafrička filmska i televizijska nagrada) 2007. godine. AFDAje punopravni član CILECT-a — Međunarodnog udruženja akreditovanih filmskih i televizijskih škola.
AFDA zadržava pravo da izvrši izmene ili povuče informacije ili ponude kursa bez prethodne najave. Gde je to moguće,AFDA će nastojati da obavesti sve osobe i/ili organizacije pogođene kao rezultat.
Da li ste #MadeforAFDA?
IakoAFDA je jedinstvena institucija, ona zadovoljava i olakšava višestruke inteligencije. Ako govorimo o Gardnerovim višestrukim testovima inteligencije -AFDA raznoliko širenje izbornih/disciplina zadovoljava sve ove inteligencije. Ko si ti?
Ono što činiAFDA jedinstvenim?
AFDA nudi sistem učenja koji koristi raznovrstan broj strategija i metodologija učenja koji uključuju prećutno učenje, učenje približavanjem, kolaborativno učenje, učenje skela i učenje kroz socijalizaciju.
SistemAFDA učenja i procene zadovoljava ono što je Hovard Gardner rafinirao kao „Višestruka inteligencija“. Ove raznovrsne inteligencije su:
- Vizuelno-prostorni
- Tjelesno kinestetika
- Muzički
- Interpersonalni
- Intrapersonalni
- Lingvistički
- Logičko-matematički
Kreativne industrije zahtevaju raznovrsnu specijalizaciju (inteligenciju) koje su u stanju da sarađuju na ekonomski održiv način kako bi postigle visoke standarde proizvodnje.
AFDA studentima se pruža mogućnost da istraže i otkriju svoju sposobnost i produžavanjem karijere.
AFDA koristi sistem učenja dizajniran da se nosi sa mogućnostima i izazovima ekonomije znanja i budućnosti. To je sistem učenja povezan sa tržištem koji se fokusira na publiku i ciljno tržište.
Nudimo sistem učenja zasnovan na rezultatima koji zahteva pristup, fokusirajući se na liderstvo, kreativnost, inovacije i preduzetništvo. Ovo oponaša industriju i odvija se u autentičnom okruženju za učenje.
AFDA fokusira se na ciljeve učenika.
AFDA studenti ne pišu tradicionalne ispite. Studenti se ocenjuju na individualnoj osnovi iu istraživanjima fokusiranim na tim/grupu. Primena teorije i istraživanja u stvaranju i izložbi zabavnih sadržaja ili u razvoju i monetizaciji preduzetničkog poslovanja i disruptivnih tehnologija je ono što pre svega predstavlja procenu naAFDA.
AFDAProces učenja je veoma efikasan i stvara mrežu kvalifikovanih diplomaca koji su u stanju da kreiraju karijeru u zabavnim, medijima i drugim kreativnim industrijama.