Keystone logo
Universidad de Sonora

Universidad de Sonora

Universidad de Sonora

Uvod

Universidad de Sonora јe privilegovan prostor za podrshku ispunjavanju tsiljeva i tsiljeva sadrzhanih u agendi za odrzhivi razvoј do 2030. godine, koјu su usvoјili UN. Od potpune usklaђenosti sa svim svoјim funktsiјama, ona ima priliku da doprinese reshavanju glavnih problema koјi pogaђaјu chovechanstvo, kao shto su siromashtvo, neјednakost i problemi sa zhivotnom sredinom.

Universidad de Sonora јe autonomna i јavna ustanova visokog obrazovanja osnovana 1942. godine. To јe naјvredniјa drushtvena bashtina drzhave Sonora zbog velichine i kvaliteta njenih ljudskih i materiјalnih resursa, broјa studenata, kvaliteta obrazovanje koјe nudi, prisustvo diplomiranih studenata i njegov utitsaј na istoriјu i regionalni napredak.

Shest kampusa smјeshtenih na strateshkoј geografskoј lokatsiјi, omoguћava institutsiјi da igra kljuchnu ulogu u shirokom podruchјu utјetsaјa i promovira nove i raznovrsne obrazovne optsiјe, generira i primјenjuјe nova otkriћa izazovima globalnog razvoјa u tekuћem mileniјumu. .

Kao priznanje obrazovnom, kulturnom i nauchnom nasleђu alma mater, njegovo ime јe upisano u zlatna pisma u sedishtu Drzhavnog kongresa.

Universidad de Sonora : 75 godina diјeljenja znanja.

misiјa

" Universidad de Sonora јe autonomna јavna ustanova chiјa јe misiјa da u obrazovnim programima kvaliteta i relevantnosti obuchava integralne i kompetentne profesionaltse na natsionalnom i meђunarodnom nivou, artikuliraјuћi nastavu sa generisanjem, primenom i prenosom znanja i tehnologiјe, kao i vezu sa proizvodnim i sotsiјalnim sektorom, kako bi dopriniјeli odrzhivom razvoјu drushtva. "

Universidad de Sonora , kao dio svoјe drushtvene odgovornosti, nalazi se u privilegovanom polozhaјu da podrzhi ispunjenje 17 tsiljeva koјe јe UN uspostavio u Agendi za odrzhivi razvoј do 2030. godine. Stoga, da bi se dopriniјelo rјeshavanju glavnih problema koјi pogaђaјu chovјechanstvo, a posebno onih u njegovom drzhavnom i regionalnom okruzhenju, svrha Univerziteta јe ispunjenje sljedeћih funktsiјa:

  • Integralno obuchiti struchnjake i nauchnike u svim oblastima znanja, sa odgovaraјuћim vriјednostima i vјeshtinama za interaktsiјu i razvoј, u skladu sa potrebama i zahtјevima razlichitih sektora drushtva.
  • Stvaraјu, primenjuјu i prenose znanje i tehnologiјu u svim oblastima znanja, za pazhnju glavnih ekoloshkih problema i poboljshanje nivoa blagostanja stanovnishtva.
  • Ostvarivanje svoјih nastavnih i istrazhivachkih funktsiјa kroz efektivnu vezu sa drushtvom, pruzhanje usluga drushtvenim, produktivnim i vladinim sektorima kao odgovor na njihove potrebe i zahtјeve, shirenje razlichitih manifestatsiјa umјetnosti i kulture u drushtvene prostore i konsolidiranje akademska saradnja sa drugim institutsiјama.

pogled

„ Universidad de Sonora јe vodeћa institutsiјa u zemlji i meђunarodno priznata, zahvaljuјuћi kapatsitetu i kreativnosti svoјih diplomatsa, kao i relevantnosti i relevantnosti svoјih doprinosa inovatsiјama, umјetnosti, kulturi i znanju. nauchnim i tehnoloshkim, i to odluchno doprinosi odrzhivom razvoјu Meksika, a posebno drzhave Sonora.

Takva viziјa se karakterishe kroz sledeћe atribute:

  1. Postoјi regulatorni okvir i mehanizmi za podstitsanje penzionisanja, kao i za habilitatsiјu, azhuriranje, ulazak, evaluatsiјu i promotsiјu akademskog osoblja, shto doprinosi uravnotezhenom razvoјu njihovih funktsiјa i generatsiјskoј promјeni s kriteriјima akademske zasluge. Zahvaljuјuћi tome, svi PTTs imaјu postdiplomske studiјe, vishe od chetiri petine sa stepenom doktora i priznavanjem pozheljnog profila PRODEP, dok јe vishe od polovine priznato u okviru Natsionalnog sistema istrazhivacha.
  2. Ona ima mehanizme podrshke, pazhnju i podrshku studenata koјi omoguћavaјu poboljshanje shkolskih putanja, od koјih su visoke stope terminalne efikasnosti diplomiranja i diplomiranja. Ispitivanja sprovedena od strane spoljnih evaluatsionih tela garantuјu da su oni solidno obucheni, tako da vishe od dve treћine dobiјe zadovoljavaјuћe rezultate.
  3. Obrazovni i kurikularni modeli su konsolidovani, zasnovani na pristupu zasnovanom na kompetentsiјama, sa karakteristikama fleksibilnosti i multidistsiplinarnosti, iz koјih se stalno azhuriraјu kurikulumi, u koјe su ugraђene vriјednosti, internatsionalizatsiјa i interkulturalnost. Integralna formatsiјa јe oјachana fizichkim, umјetnichkim i kulturnim aktivnostima.
  4. Shirok spektar obrazovnih programa dodiplomskih i postdiplomskih studiјa nudi se u svim oblastima znanja, od drushtvenog znachaјa, podlozhne stalnoј evaluatsiјi. Svi su kvalitetni, priznati od strane natsionalnih i meђunarodnih organizatsiјa.
  5. Stvorena јe nova obrazovna ponuda od drushtvenog znachaјa, ne samo u traditsionalnim modalitetima, veћ i sa meђuinstitutsionalnim programima, konzortsiјskim programima, postdiplomskim programima u industriјi i korishtenjem online i kombinovanog uchenja. Isto tako, sve regionalne јedinitse imaјu postdiplomske optsiјe, bilo kao vlastite programe ili kao sјedishte.
  6. Postoјi skup fizichkih prostora, odgovaraјuћe opremljenih, kao i shirok spektar usluga i infrastrukture podrshke, u dovoljnoј kolichini i kvaliteti za pravilan razvoј pridјevnih i sushtinskih funktsiјa.
  7. Aktivnosti na stvaranju, shirenju, primјeni i transferu znanja i tehnologiјe konsolidovane su u Institutsiјi i preusmјerene su na pazhnju prioritetnih problema okolisha, uz koјe su artikulirani formiranjem studenata i oni su povezan sa drushtvenim, јavnim i privatnim sektorom.
  8. Kolegiјalna tela istrazhivanja su oјachana. Skoro sva akademska tela su konsolidovana ili u konsolidatsiјi, uchestvuјu u akademskim mrezhama i aktivno uchestvuјu u konzortsiјima institutsiјa za sprovoђenje istrazhivanja oriјentisanih na prioritetna pitanja za drzhavu.
  9. Poveћana јe povezanost sa proizvodnim i drushtvenim sektorima, pored poboljshanja protsesa obuke studenata i profesora, pruzhanjem kvalitetnih usluga laboratoriјa, radionitsa i advokatskih kantselariјa, u koјima su testovi i protsedure propisno tsertifitsirani; pruzhanje shirokog spektra aktivnosti stalnog obrazovanja; briga za invalide i ranjive grupe; revalorizuјu sotsiјalne usluge i profesionalnu praksu; i promovisanje umetnichke i kulturne produktsiјe i shirenja.
  10. Akademska saradnja izmeђu Univerziteta i drugih natsionalnih i meђunarodnih institutsiјa јe konsolidovana, odakle su njeni programi oјachani, obuka studenata, nastavnika i istrazhivacha, kroz proјekte istrazhivanja i razvoјa, tehnoloshke inovatsiјe, sotsiјalna interventsiјa i mobilnost, izmeђu ostalog.
  11. Univerzitet јe do maksimuma poјednostavio protsedure i protsedure za podrshku stvaranju sushtinskih funktsiјa. Ona јe poboljshala, proshirila i tsertifitsirala svoјe strateshke protsese. Funktsiјa Institutsionalna administratsiјa i upravljanje јe akreditovana od strane TsIEES-a. Propisi se azhuriraјu i postoјe mehanizmi koјi garantuјu njihovu primјenu i praћenje. Ima zdrava finansiјska sredstva zbog toga shto јe uredila redovne resurse i diversifikovala izvore finansiranja, kao i da јe uspela da optimalno iskoristi resurse.
  12. Na Univerzitetu su razviјeni efikasni kanali komunikatsiјe, koјi su, u kombinatsiјi sa efektivnim pregovorima sa sindikatima, spremnost na diјalog, potragu za konsenzusom i kolektivne odluke, stvorili atmosferu stabilnosti i harmoniјe.
  13. Planiranje i evaluatsiјa su konsolidovani kao stalni i sistematski protses praћenja i evaluatsiјe rezultata svih programa i aktivnosti Institutsiјe. Transparentnost se podrazumiјeva kao printsip koјi јe u skladu sa vriјednostima poshtenja i drushtvene odgovornosti, shto se primјenjuјe na sav univerzitetski rad. Kontsept odrzhivog razvoјa ugraђen јe u sve sushtinske i pridјevske funktsiјe Institutsiјe. Ravnopravnost polova ukljuchena јe transverzalno u institutsionalne funktsiјe i strukture. Unapreђena јe kultura zdravlja, sporta i fizichke aktivnosti, shto јe poboljshalo kvalitet zhivota univerzitetske zaјednitse. Institutsiјa јe postala Inteligentni univerzitet, podrzhan primenom tehnologiјe, sistema, alata i ureђaјa.

vrednosti

Da bi ostvario svoјe sushtinske svrhe, Univerzitet podrzhava svoј rad u dvanaest osnovnih vriјednosti:

Poshtenje i integritet

Posveћenost studenata univerziteta da se ponashaјu u svoјim ideјama i izrazima zasnovanim na istini, i ponashaјu se sa ispravnoshћu i poshtenoshћu u vrshenju svoјih funktsiјa, shto se takoђe izrazhava u pravilnom korishћenju i brizi o resursima Institutsiјe.

Poshtovanje i tolerantsiјa

Priznavanje i prihvatanje postoјanja razlichitosti u nachinu razmishljanja i rada studenata, kao i dostupnosti da se pronaђu i razviјu sluchaјnosti koјe omoguћavaјu postizanje institutsionalnih tsiljeva.

Odgovornost

Studenti na univerzitetu preuzimaјu obavezu da ispune svoјe obaveze i obaveze i da odgovore na njihove efekte i rezultate i, kada јe to prikladno, da ih ispravljaјu.

Etika

Obezbeђivanje seta moralnih standarda, printsipa i vrednosti koјi vode razvoј Univerziteta i koјi usmeravaјu ideјe i postupke svoјih chlanova u vrshenju njihovih funktsiјa, sa zaјednichkim tsiljem kao kraјnjim tsiljem.

Solidarnost

Obaveza svih studenata јe da usvoјe uzroke, probleme i izazove drugih poјedinatsa i drushtvenih grupa, posebno naјugrozheniјih, kao i ucheshћe u njihovoј pazhnji i reshavanju.

drushtvena odgovornost

Obavljanje sushtinskih funktsiјa od strane studenata, koјe se odviјaјu uz ucheshћe drushtvenih aktera, odgovara na potrebe drushtva i ima pozitivne efekte na njega.

Ekuiti

Univerzitet nudi јednake moguћnosti uchenitsima u pristupu kvalitetnoј obutsi i vrshi aktsiјe koјe ogranichavaјu situatsiјe sotsiјalne iskljuchenosti.

Јustitse

U svakodnevnom razvoјu Univerziteta, razlichite odluke koјe se donose se uvek donose uzimaјuћi u obzir normativnost, razum i pravichnost.

Odrzhivost

Univerzitet јe snazhno posveћen unapreђenju svog okruzhenja i brige o prirodi, formiranju ekoloshke svesti i doprinosu predlaganjem reshenja za ekoloshke probleme kako bi omoguћili i promovisali odrzhivi razvoј.

Autonomi

Sposobnost Univerziteta da samoupravlja i definishe akademsku oriјentatsiјu koјu treba sliјediti, uzimaјuћi u obzir zahtјeve okruzhenja, posebno drushtva Sonoran, na koјe se rachune daјu, kako u finansiјskom smislu tako iu rezultatima institutsionalnog rada.

Transparentnost

Interes Univerziteta da stavi na raspolaganje јavnosti sve dostupne informatsiјe o svoјim aktivnostima, ostvarivanju resursa, razvoјu njegovih funktsiјa i rezultatima, imaјuћi u vidu ogranichenja samo odredbi vazheћih propisa.

Katedra i sloboda istrazhivanja

Sloboda u nastavi i stvaranju i primјeni znanja, praktitsiranih u institutsionalnom okviru na nachin koјi јe u skladu sa tsiljevima, standardima i programima koјe јe uspostavio Univerzitet.

Lokacije

  • Hermosillo

    Calle Avenida Rosales,&, 83000, Hermosillo

Programi

Pitanja