IED – Istituto Europeo di Design Rome

Uvod

Pročitajte zvanični opis

Капитал Цросс-Медиа.

Први град на свету за ширину свог културног наслеђа, у својим 30 векова историје је био први и највећи метропола у свету. Његова култура је утицала друштво, књижевност, уметност, архитектура, религија, филозофија, право у целом Западу. Сама идеја мреже је због ефикаснију организацију римске употребе и ширења изврсности у тада познатог света.

Модерна и савремена Рим је такође неопходна подешавања за високе моде, дизајна и комуникација свих облика пројекат за изградњу такозваних нематеријалних добара и услуга. Графика, визуелне уметности, филм, телевизија, мултимедија, веб-садржај и видео уметности су, заједно са наставе датим културног наслеђа и дизајна услуга усмерених на туризам, прави "јединствен" овде. Студирање у Риму је изузетна поучно искуство и живот.

Ova škola nudi programe:
  • енглески језик
  • Италијан

Pogledajte master programe » Pogledati Summer courses » Pogledati BA programi »

Programi

Ova škola takođe nudi:

Master

Магистар у комуникацији и маркетингу за моду

Студије на универзитету / кампус Redovne studije 1 година March 2019 Италија Rome

17. издање - Магистарски курс у Цомуницазионе е Маркетинг пер ла Мода обучава професионалце који у компанији или агенцији могу да управљају комуникацијским и маркетиншким активностима, суочавају се са изазовима континуираних промена на тржишту, пошто су стекли дубоко знање о алата и високе креативне и организационе свестраности. "Мастер у комуницирању и маркетингу по моди је дизајниран као тренинг курс усмерен на културу" знати како да се бави "против" пуштања знања ". Посебан акценат је дат на најновијим трендовима: од дигиталних до произведених -Мјеру, од брзог до одрживог, од Маде ин Итали до еволуције великих међународних модних група. "Анна Нери и Алессандра Салес, координатори курса. Партнери мастер курса: Алберто Гуардиани, Анна и Алек, Суите19. [+]

ОВОГ КУРСА НА ИТАЛИЈАНСКОМ ЈЕЗИКУ.

17. издање - Магистарски курс у Цомуницазионе е Маркетинг пер ла Мода обучава професионалце који у компанији или агенцији могу да управљају комуникацијским и маркетиншким активностима, суочавају се са изазовима континуираних промена на тржишту, пошто су стекли дубоко знање о алата и високе креативне и организационе свестраности.

"Мастер у комуницирању и маркетингу по моди је дизајниран као тренинг курс усмерен на културу" знати како да се бави "против" пуштања знања ". Посебан акценат је дат на најновијим трендовима: од дигиталних до произведених - мјерење, од брзог до одрживог, од Маде ин Итали до еволуције великих међународних модних група ".... [-]


Мастер из области пројектовања хране

Студије на универзитету / кампус Redovne studije 6 месеци March 2019 Италија Rome

Искуство Мастер Мастер-а у дизајну намирница обучава дизајнера који носе критичне вештине како би развили сталну наклоност иновацијама. Дизајнери хране добијају неопходну флексибилност како би се бавили различитим областима - где могу да примене своју способност дизајна - посебну пажњу посвећују учесницима у дефинисању потреба и очекивања. Професионалне могућности - дипломци могу започети пут у свим областима везаним за производњу, комуникацију и остваривање хране. Захваљујући стеченим критичним компетенцијама могу се суочити са менаџерским и културним теренским активностима. [+]

ОВОГ КУРСА НА ИТАЛИЈАНСКОМ ЈЕЗИКУ.

Искуство Мастер Мастер-а у дизајну намирница обучава дизајнера који носе критичне вештине како би развили сталну наклоност иновацијама. Дизајнери хране добијају неопходну флексибилност како би се бавили различитим областима - где могу да примене своју способност дизајна - посебну пажњу посвећују учесницима у дефинисању потреба и очекивања.... [-]


Мастер ин Артс Манагемент

Студије на универзитету / кампус Redovne studije 11 месеци February 2019 Италија Rome

Мастер курс у менаџменту уметности је 11-месечни интердисциплинарни курс са пуним потапањем, који је заиста истакнут јединственим путним правцима. Студијски план се одвија на три различите престижне локације: Фиренца, Рим и Венеција, да ангажују ученике у великом обиласку савремене уметности, са фокусом на послове будућности. Мастер курс гради централну фигуру за живот институција културе који се баве управљањем уметничким пројектима. Овај професионалац је способан да идентификује иновативне садржаје, структурира свеобухватан распоред догађаја, планира и развија догађаје за прикупљање средстава и управљање ресурсима. Могућности за каријеру - На крају курса студенти могу радити у уметничким и културним компанијама и фондацијама у националним и међународним културним институцијама и профитним или непрофитним културним организацијама. Они такође могу радити у областима везаним за савремену уметност и предузећима која улажу на тржиште културе као банке, осигуравајућа друштва, компаније за управљање догађајима, сајамске организације, уметничке фондације, изложбене продукцијске куће или у компанијама које послују у комуникацијском свијету. Партнерства са културним институцијама као Фондазионе Палаззо Строззи, МИБАЦ, Федерцултуре е Пегги Гуггенхеим колекција обезбеђују јединствено искуство у области уметности. [+]

ОВОГ КУРСА НА ИТАЛИЈАНСКОМ ЈЕЗИКУ.

Мастер курс у менаџменту уметности је 11-месечни интердисциплинарни курс са пуним потапањем, који је заиста истакнут јединственим путним правцима. Студијски план се одвија на три различите престижне локације: Фиренца, Рим и Венеција, да ангажују ученике у великом обиласку савремене уметности, са фокусом на послове будућности.

Мастер курс гради централну фигуру за живот институција културе који се баве управљањем уметничким пројектима. Овај професионалац је способан да идентификује иновативне садржаје, структурира свеобухватан распоред догађаја, планира и развија догађаје за прикупљање средстава и управљање ресурсима.... [-]


Мастер ин Бранд Манагемент

Студије на универзитету / кампус Redovne studije 11 месеци March 2019 Италија Rome

9. издање - Мастер курс у менаџменту бренда обучава стручњаке који могу да изграде и управљају брендовима у било којем Б2Б и Б2Ц контексту, праћен методологијом рада са циљем изградње јасне и ефикасне стратегије бренда. Историја бренда нам говори о садашњости, прошлости и будућности институције. Да је развијемо и да је одржавамо успјешно је мисија сваког менаџера бренда. Из тог разлога, курс је одабран као Учитељски партнер Саатцхи [+]

ОВОГ КУРСА НА ОСНОВУ ЕНГЛЕСКОГ ЈЕЗИКА.

9. издање - Мастер курс у менаџменту бренда обучава стручњаке који могу да изграде и управљају брендовима у било којем Б2Б и Б2Ц контексту, праћен методологијом рада са циљем изградње јасне и ефикасне стратегије бренда.

Историја бренда нам говори о садашњости, прошлости и будућности институције. Да је развијемо и да је одржавамо успјешно је мисија сваког менаџера бренда.... [-]


Мастер у дизајну накита

Студије на универзитету / кампус Redovne studije 1 година January 2019 Италија Rome

4. издање - Циљ Мастер-а у дизајну накита јесте да обучава професионалце да уђу и успију у сложеном свијету накита, области које се стално мијења у посљедње двије деценије и захтијева детаљно разумијевање свих његових аспеката. Дизајнер драгуља мора бити у могућности да послује у различитим областима накита, тј. Сатова, финог накита, драгог камења, модних додатака и метала, са слободним имиџима за креативне и оперативне аспекте. Мастер такође нуди широку и стратешку визију о трендовима и развоју тржишта, како би тумачили и дали оригиналну личност колекцијама, у складу са будућим сценаријима. Могућности за каријеру - Дизајнер драгуља може радити као слободно отворити независни студио или сарадник у малим, средњим и великим компанијама у сектору или у јавним и приватним институцијама. Овај професионалац је у стању да развије и управља пројектом - у складу са захтевима различитих купаца - и да подржи кораке истраживања и производње. [+]

ОВОГ КУРСА НА ОСНОВУ ЕНГЛЕСКОГ ЈЕЗИКА.

4. издање - Циљ Мастер-а у дизајну накита јесте да обучава професионалце да уђу и успију у сложеном свијету накита, области које се стално мијења у посљедње двије деценије и захтијева детаљно разумијевање свих његових аспеката. Дизајнер драгуља мора бити у могућности да послује у различитим областима накита, тј. Сатова, финог накита, драгог камења, модних додатака и метала, са слободним имиџима за креативне и оперативне аспекте. Мастер такође нуди широку и стратешку визију о трендовима и развоју тржишта, како би тумачили и дали оригиналну личност колекцијама, у складу са будућим сценаријима.... [-]


Snimci

Master in International Media and Entertainment

Superfare

Cinema e New Media | Showroom dei lavori degli studenti

FRAMES | Video con interviste

Kontaktirajte

Istituto Europeo di Design

Adresa IED Moda / IED Management e Comunicazione Via Giovanni Branca 122 00153
Rome, Lazio, Италија
Vebsajt http://www.ied.edu/
Telefon +39 06 571 7651