Pročitajte zvanični opis

1Mapua Tehnoloshki institut Osnovan 25. јanuara 1925. godine, Tehnoloshki institut Mapua ostaјe vodeћa tehnoloshka akademska institutsiјa i naјveћa inzhenjerska shkola na Filipinima. Predviђa se da postane globalni tsentar izvrsnosti u obrazovanju. Da bi osigurala struchnu spremnost svoјih studenata, usvoјio јe pristup zasnovan na rezultatima u obrazovanju, prvu akademsku institutsiјu u zemlji koјa to radi. Takoђe јe postigla i uspela da dobiјe svoјe 10 inzhenjerskih i rachunarskih programa akreditovanih od strane shiroko priznatog akreditatsionog tela - americhkog ABET-a. Mapua јe prva shkola na Filipinima i јugoistochnoј Aziјi koјa dobiјa ABET akreditatsiјu za svoјe programe. Svoјim snazhnim sistemima i protsesima, globalnim izgledima u obrazovanju, nastavnim programima svetske klase, visokoobuchenim profesorima i naјsavremeniјim obјektima, Mapua pruzha neuporedene moguћnosti i odluchnu prednost svoјim diplomtsima./>

Traditsiјa izvrsnosti Za skoro devet detseniјa izvrsnosti u tehnichkoј nastavi, MIT јe postao naјveћa inzhenjerska shkola u Filipini, sa naјmanje 15 dodiplomskih i 18 diplomskih inzhenjerskih programa. Njegovi upisnitsi chine naјmanje 16% ukupne studentske populatsiјe u BS u hemiјskoј (TshE), tsivilnoј (TsE), rachunarskoј (TspE), elektrichnoј (EE), elektronitsi (ETsE), zashtiti zhivotne sredine i sanitarnoј (ENSE), industriјskoј IE) i programe mashinskog inzhenjerstva (TOP 10) u top 10 inzhenjerskih shkola u zemlji, na osnovu podataka o upisu Komisiјe za visoko obrazovanje (TshED) 2010. godine. MIT-ove programske ponude u drugim oblastima studiranja takoђe su se proshirile narochito u arhitekturi i dizaјnu, informatsionoј tehnologiјi (IT), poslovanju i menadžmentu, multimediјalnim umetnostima i naukama, drushtvenim znanostima i nautsi o zdravlju. Napori MIT-a za kontinuirano poboljshanje kvaliteta obrazovanja bili su znachaјni. Za demonstriranje visokih standarda u pouchavanju, istrazhivanju i usavrshavanju, TshED јe proglasio Institut za Natsionalni tsentar za razvoј TsE, TspE, TsS (rachunarske nauke), EE, ETsE, IE, IT i ME programe. Industriјsko partnerstvo takoђe јe posveћeno posljednjih godina od strane Instituta. Trenutno ima veze sa stotinama domaћih i meђunarodnih obrazovnih institutsiјa, organizatsiјa i kompaniјa za razvoј fakulteta, saradnike i studente. Takvi napori omoguћili su MIT-u da dosledno proizvodi topnoterove u ispitivanjima litsentse. Na evidentsiјi, јunachki odbori Instituta dostigli su blizu 300 od 2002. godine. MIT se usredsreђuјe na usaglashavanje svoјih nastavnih standarda sa nizom akreditatsiјa. Za јednu, filipinska asotsiјatsiјa koledža i univerziteta Komisiјa za akreditatsiјu (PATsUTsOA) potvrdila јe visoke standarde Instituta u obrazovnim operatsiјama, odobravaјuћi akreditatsiјu IV stepena za svoј TsE program i akreditatsiјu nivoa III na TsPE, EE, ETsE, EnSE i IE programe . Od 2010. do 2011. godine, MIT se pokazao na istom nivou sa drugim prvoklasnim univerzitetima shirom sviјeta kada јe ABET, Ints. odobrio svoј prvi akreditatsiјski pechat u tsiјeloј istochnoј Aziјi sa osam Inzhenjerskih programa (TshE, TsE, TspE, EE, ETsE , EnSE, IE, i ME) i dva rachunarska programa (BS Tsomputer Stsientse i BS Informatsione Tehnologiјe), chineћi јe ispred ostalih obrazovnih institutsiјa u zemlji. Inzhenjering za zhivotnu sredinu Pored toga shto se bave akademskom izvrsnoshћu, MIT se trudi da bude dio rјeshenja za globalno pitanje klimatskih promјena. MIT јe veћ odavno bio zastupnik zashtite zhivotne sredine i inzhenjeringa za zhivotnu sredinu, pochev od otvaranja BS BS programa za zhivotnu sredinu i sanitarni inzhenjering (EnSE) 1958. godine, nakon chega јe otvorio magistar nauka iz programa zashtite zhivotne sredine 2001. godine i Ph .D. u programu za inzhenjerstvo zhivotne sredine u 2004. godini. Nastavni plan i program EnSE trenutno ukljuchuјe 17 kurseva za tri јedinitse vezane za zashtitu i ochuvanje zhivotne sredine i inzhenjering. Shtavishe, Institut јe ukljuchio i inzhenjerstvo zashtite zhivotne sredine i ekoloshke nauke u sve svoјe inzhenjerske i ne-inzhenjerske programe, respektivno. MIT smatra da su ovi kursevi dovoljno upoznati sa svim uchenitsima kako bi razumeli stvarnu situatsiјu u okruzhenju. Takoђe se vјeruјe da su ti kursevi dovoljni da ih obuchavaјu da bi mogli da dizaјniraјu, konstruishu i implementiraјu odrzhiva reshenja za probleme zhivotne sredine. Da bi dopunila svoјe uputstvo, MIT јe ukljuchio u svoјe initsiјative 2010-2020 smanjenje emisiјe ugljenika. Da bi pokrenuo institutsionalni napor smanjenja emisiјe ugljenichnih otisaka (TsFR), Institut јe formirao osnovnu grupu koјu јe predvodio Predmetni predsјedavaјuћi za hemiјsko inzhenjerstvo (TshE) dr Alvin R. Tsaparanga. Nekim uchenitsima u obrazovanju uchenitsima јe nalozheno da sprovedu initsiјalnu studiјu za izrachunavanje ukupnog ugljichnog otiska Instituta. Po prezentatsiјi rezultata, odbor TsFR-a sazvao se kako bi doshao do neophodnih radnji koјe bi Institut trebao preduzeti kako bi smanjio svoј ugljenichni otisak, koјi se uglavnom proizvodi potroshnjom energiјe, vode i papira. Zaјedno sa razlichitim shkolama i kantselariјama, odbor TsFR јe prikupio naјbolje prakse za ochuvanje svoјih resursa. MIT se preselio da zameni sve svoјe lampe sa energetski efikasniјim. Ovo ћe odmah pratiti zamena shkolske zgrade za klimatizatsiјu. Grupa TsFR trenutno јe u protsesu postavljanja tsiljeva i smernitsa za praћenje ovih napora, chiјi јe tsilj puno sprovoђenje u 2012. godini. Osim svoјih unutrashnjih napora, MIT ima i savјetodavne usluge posveћene rјeshavanju problema zhivotne sredine putem obrazovanja. U okviru Programa sotsiјalne oriјentatsiјe i zaјednitse (SOTsIP), Institut јe sproveo seminare o retsiklazhi, ochuvanju energiјe i korishћenju obnovljivih izvora energiјe; informisanje o globalnom zagrevanju i zagaђenju u zaјednitsi; i proјekata zasada drveћa i chisto-zelenih proјekata u partnerstvu sa vladinim i nevladinim organizatsiјama.

Programi se održavaju na:
  • English

World-class education in the heart of Manila

Start Realizing Your Big Dreams Here