Master programi u Studije Marketinga

Uporedite 248 Master programa u Studije Marketinga

Studije Marketinga

Појединци који желе да унапреде своју каријеру и који су већ добили њихов дипломирани може наћи добијања магистрирао да буде логичан и користан следећи корак. магистрирао помаже да изоштри фокус појединца у одређеној области и припрема их за даља истраживања, по жељи.

Шта је Мастер у области маркетинга и комуникација? То је програм степени који омогућава учесницима да открију како свет око њих комуницира, као и најефикаснијих начина пренио поруку разним публици. Не само да студенти студирају актуелни маркетинг и стратегије комуникације, али и стичу стало аналитичке способности, посао знање и разумевање како маркетинг утиче на различите економије. По завршетку степен дипломци су у стању да развије и изврши ефикасне маркетиншке кампање и говоре.

Постоји неколико различитих предности завршеног Мастер у области маркетинга и комуникација.Своје интердисциплинарне концепте помоћи дипломаца да постану више аспеката радника. Ово може помоћи они појединци одрже вештину у оквиру тржишту рада.

Постоји низ фактора који доприносе трошковима добијања овај степен. Одређени фактори, као што су просечне цене установе, географском положају, и да ли сте студирали на мрежи или на кампусу играју улогу у одлучивању коначну цену.

Овај степен нуди разне опције каријере да бирају. Дипломирани студенти могу да одлуче да уђу у области маркетинга и рада за практично било коју врсту посла. Велике корпорације, мала предузећа, непрофитне организације, малопродаја посао и више су сталну потребу за маркетинг професионалаца. Појединци могу да одлуче да се придруже маркетиншке фирме или започну сопствени бизнис. Они који уживају у говори аспект може да размотри спроводи позицију у филму и медијима пољима.

Ако имате дар за маркетинг или воле комуникацију са другима, тај степен је вредно разматрања. Трагање за свој програм испод и контакт директно пријем канцеларије у школе по вашем избору попуњавањем у главној форми.

Pročitajte više

Мастер програм у маркетингу, услугама и комуникацијском менаџменту

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 18 месеци September 2019 Швајцарска Ст.Галлен

Мастер програм у маркетингу, услугама и комуникацијском менаџменту (МСЦ) састоји се од јединствене комбинације основних менаџерских дисциплина и тржишта и пословних модела релевантних индустрија. Са овим концептом, МСЦ превазилази класичне појмове маркетинга. Захваљујући комбинацији темељних теоријских знања и пројеката са партнерима из праксе и истраживања, студенти се подучавају интегрираним разумевањем корпоративног управљања са становишта купца и стварањем вриједности купаца. [+]

Master programi u Studije Marketinga. Циљеви:Вриједност купца - циљ одрживог корпоративног управљањаУ глобализованом свету, одржива корпоративна вриједност се може створити само убедљивим производима и услугама за купце који су у фокусу пажње. Маркетинг по овим линијама концентрише се на постизање највишег могућег фокуса купаца са производима и услугама. Овај интегративни став, који превазилази класични маркетинг, јесте оно што је Магистарски програм за маркетинг, услуге и комуникациони менаџмент (МСЦ) посвећен: програм комбинује све менаџмент дисциплине које узимају своје претпоставке од купаца и повезују их са тржиштима и пословним моделима актуелне индустрије.КурикулумМаркетинг, управљање услугама и комуникација и њихове области примене:МСЦ се предаје на немачком и енглеском језику. Са једне стране, заснива се на функцијама маркетинга, истраживања тржишта, управљања услугама и комуникације, а с друге стране, студентима пружа увид у велики број најсавременијих апликативних подручја као што су Интерактивни маркетинг , Аутомотиве Маркетинг или Лукури Бранд Манагемент. Избор ових подручја примјене стално се ажурира и има за циљ да студентима обезбеди основан приступ специфичним тржиштима. Други централни елемент је партнерство и пројектни рад са компанијама. У примењеном истраживачком пројекту, на примјер, студенти се баве стварним проблемом са истим партнерима у пракси за три семестра. Поред тога, основне студије се састоје од независних изборних и магистарских теза и допуњене су контекстуалним студијама (нарочито у социологији, психологији, комуникацији и језицима).ПартнериМСЦ подстиче размену студената, института и праксе. У апликационим пројектима, студенти раде у малим групама на стварним задацима које поставља компанија или институт. Партнер пројекта остаје исти током читавог трогодишњег пројекта. Овај рани и дуготрајан контакт... [-]

МС у маркетингу

Baruch College, Zicklin School of Business
Студије на универзитету / кампус 3 - 4 семестра September 2018 Сједињене Америчке Државе East New York

Мастер'с ин Маркетинг вам пружа свеобухватан поглед на доношење одлука потрошача и стратешке процесе који вас припремају за успешну каријеру у маркетингу. Наше специјализоване концентрације у дигиталном маркетингу, међународном бизнису, маркетиншкој аналитици и маркетиншког менаџмента омогућавају вам да прилагодите своје студије професионалним циљевима. [+]

Мастер'с ин Маркетинг вам пружа свеобухватан поглед на доношење одлука потрошача и стратешке процесе који вас припремају за успешну каријеру у маркетингу. Наше специјализоване концентрације у дигиталном маркетингу, међународном бизнису, маркетиншкој аналитици и маркетиншког менаџмента омогућавају вам да прилагодите своје студије професионалним циљевима.

Најважнији програми30 кредитаПросечан завршетак 3 - 4 семестраСпецијализована концентрација у дигиталном маркетингу, међународном бизнису, маркетиншкој анализи и маркетингуКонцентрација маркетинг менаџмента... [-]

мајстор међународног маркетинга (МИМ)

Hult International Business School
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 1 година August 2018 Сједињене Америчке Државе San Francisco Boston Уједињено Краљевство London Уједињени Арапски Емирати Дубаи Народна република Кина Шангај New York Cambridge +9 više

Као компаније траже да се диференцирају своје понуде у глобалном тржишту, Хулт је једногодишњи мастер међународног маркетинга степена те опремио са стратешким и извршно маркетиншких вештина које су потребне да се издваја. [+]

Први опремљен маркетиншке вештине потребне за истичу у глобалном тржишту.

Као компаније траже да се диференцирају своје понуде у глобалном тржишту, Хулт је једногодишњи мастер међународног маркетинга Степен те опремио са стратешким и извршно маркетиншких вештина које су потребне да се издваја.

Локације

Почните Мастер оф Интернатионал Маркетинг у Бостону или Лондону, а затим изабрати да истражи било које друге две кампуса у склопу Хулт јединствене Глобал Цампус Ротатион.... [-]


Магистар маркетинга

EU Business School
Online студије Студије на универзитету / кампус Redovne studije 1 година October 2018 Шпанија Барселона Швајцарска Швајцарска продаји +3 više

Од ефикасног коришћења маркетинга у друштвеним медијима до разумевања циљне публике, овај програм истражује савремене маркетиншке методе и теорије из различитих перспектива, пружајући вам увид у то како се маркетиншке одлуке односе на аналитичке, стратешке и оперативне области пословања. [+]

Тржишта се увек мењају, са све софистицираним потрошачима. Сада више него икад, компаније захтевају иновативне, квалификоване маркетиншке стручњаке за имплементацију креативних промјена.

Од ефикасног коришћења маркетинга у друштвеним медијима до разумевања циљне публике, овај програм истражује савремене маркетиншке методе и теорије из различитих перспектива, пружајући вам увид у то како се маркетиншке одлуке односе на аналитичке, стратешке и оперативне области пословања.... [-]


Master in Creative Advertising

NABA - Nuova Accademia di Belle Arti, Milano
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 1 година October 2018 Италија Милано

[+]

Језик

Енглески

Трошкови и накнаде

Земље ЕУ и Швајцарска: 12.950 €

Студенти ван ЕУ: 16.250 €

[-]

Мастер у малопродајном маркетингу

ISTUD Business School
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 1 година September 2018 Италија Стреса ВБ

Мастер је рођен од потребе да се створи темељито и добро познавање канала дистрибуције и њихових оперативних полуга у вези са маркетиншким и продајним политикама. Циљ је успостављање јаке везе између младих људи и компанија које припадају различитим производним сегментима, од моде до великих малопродајних ланаца, како би подржали јаку експанзију у Италији иу свијету специјализованих ланаца, електронске трговине и брендова који морају управљати новом динамиком дистрибуције. [+]

Мастер у малопродајном маркетингу

Мастер је рођен од потребе да се створи темељито и добро познавање канала дистрибуције и њихових оперативних полуга у вези са маркетиншким и продајним политикама. Циљ је успостављање јаке везе између младих људи и компанија које припадају различитим производним сегментима, од моде до великих малопродајних ланаца, како би подржали јаку експанзију у Италији иу свијету специјализованих ланаца, електронске трговине и брендова који морају управљати новом динамиком дистрибуције.... [-]


мајстор у маркетинг и пословну интелигенцију

Avicenne Private Business School (APBS)
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 4 семестра September 2018 Тунис

Овај програм је намењен онима који желе да стекну маркетинг и менаџмент вештине које су потребне за развој техничке продаје и конкурентну интелигенције у пословању и индустрије у међународном окружењу. [+]

Овај програм је намењен онима који желе да стекну маркетинг и менаџмент вештине које су потребне за развој техничке продаје и конкурентну интелигенције у пословању и индустрије у међународном окружењу. Намењен је за људе који су добили момачке степени од акредитованих институција у области маркетинга, менаџмента и сродних области.

Услови уписа

Дозвола у пољу или еквивалент; Пролазе тестове организују АПБС.... [-]


господар глобалног управљања и господар глобалног маркетинга

Victoria University of Wellington, Business School
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 12 месеци November 2018 Нови Зеланд Велингтон

Направи следећи корак и да се квалификује да задовољи потражњу за управљање и маркетинг дипломаца који имају вештине за усидравање пословне стратегије у глобалном контексту. [+]

Направи следећи корак и да се квалификује да задовољи потражњу за управљање и маркетинг дипломаца који имају вештине за усидравање пословне стратегије у глобалном контексту.

Мастер глобалног управљања Мастер глобалног маркетинга

Гаин свој Мастерс у 12 месеци. Два нова постдипломске програме из Вицториа Бусинесс Сцхоол за дипломце било ког степена.

За више информација и да се региструју свој интерес да студирају у триместру 3 2017, контактирајте нас. ... [-]


мајстор маркетинга (ммктг)

University of Auckland Business School
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 18 месеци September 2018 Нови Зеланд Окланд

Мајстор за маркетинг је 18 месеци на курсу мајстори степен програм за циљ да помогне да развију вештине и знања потребне да настави каријеру у маркетингу. Дипломци ће стећи поштовање [+]

Мајстор за маркетинг је 18 месеци на курсу мајстори степен програм за циљ да помогне да развију вештине и знања потребне да настави каријеру у маркетингу. Дипломци ће стећи поштовање савременог маркетинга у глобалном контексту и способност да се идентификују тржишне могућности и развијају одговарајуће маркетиншке стратегије.

Каријера изгледи

Са магистар маркетинга, матуранти ће бити опремљен са вештинама и знањима потребним за каријеру у маркетингу и комуникација индустрије. Студенти могу да наставе каријеру у корпоративном, консалтинг или анализе тржишта, између осталих опција.... [-]


Мастер у области маркетинга и продаје

EAE Business School International
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 1 година October 2018 Шпанија Барселона Мадрид +1 više

Са ЕАЕ је Мастер у области маркетинга и продаје у Шпанији, нудимо кључ за корпоративне изврсности професионалцима у директном контакту са купцима, опремање их вештинама потребним на тржишту. [+]

Магистар маркетинга и продаје

Овај програм ће се одвијати на енглеском језику.

Са ЕАЕ'с Мастер ин Маркетинг & Салес у Шпанији, нудимо кључ за корпоративну изврсност професионалцима у директном контакту с купцима, опремајући их вештинама потребним на тржишту. Током програма, стручњаци су се обезбеде услови за промену. Учесници у програму ће проћи кроз искуство и процес промене.... [-]


мајстор у модном маркетингу - од стратегије до брендирања

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 1 година January 2019 Италија Милано

Мастер у модном маркетингу - од стратегије до брендинга обучава професионалце који су у стању да се суоче са новим изазовима света у брзој и константној еволуцији. Конкретно, курс обухвата проучавање најважнијих аспеката менаџмента модног маркетинга, технике комуникације - фокусирање на аспекте стратегија позиционирања и управљање брендом - идентитет и потребе потрошача без занемаривања анализе дигиталних медија. [+]

Мастер у модном маркетингу - од стратегије до брендинга обучава професионалце који су у стању да се суоче са новим изазовима света у брзој и константној еволуцији. Конкретно, курс обухвата проучавање најважнијих аспеката менаџмента модног маркетинга, технике комуникације - фокусирање на аспекте стратегија позиционирања и управљање брендом - идентитет и потребе потрошача без занемаривања анализе дигиталних медија.... [-]


Међународни мастер из маркетинга

EAE Business School
Комбинација Online и кампус студија Redovne studije 12 месеци October 2018 Шпанија Барселона

Међународни мастер у области маркетинга и развој тржишта је дизајниран за обуку стручњака да води те промене и знају како то претворити у могућности и изазове тржишта у конкурентске предности за компанију. [+]

Све већа потражња за професионалце из области слике и корпоративног идентитета служи два узрока. Пословно окружење се убрзано развија. Глобализација, нове информационе технологије и отварање нових канала дистрибуције и продаје путем Интернета су се промениле толико маркетиншке стратегије и како ми продајемо.

Такмиче у глобалним условима повећао број тржишта на којима послујемо, али и број такмичара са којима се суочавамо, па је неопходно да се обрати пословно управљање и маркетинг из више иновативног приступа: потрошачи све више они су захтевни и имају више информација, тако да они имају више јасно шта желе и потребе.... [-]


мајстор у маркетингу, маркетинг у туризму и управљање приходима

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA
Студије на универзитету / кампус Fleksibilno vreme October 2018 Шпанија Барселона Мадрид

Мастер у области маркетинга, туризма маркетинга и менаџмента прихода је једини господар у Шпанији који испуњава следеће две тачке. Тренутно не постоји друга школа која тренира студенте са руководиоцима сектора и да се то уради са истим алатима које користе већини предузећа. Сви курсеви имају потпуно практично развој и професионализацију фокусиран на студента [+]

Мастер у области маркетинга, туризма маркетинга и менаџмента прихода

Сектор туризма уопште и хотел посебно доживљавају брзу трансформацију у области маркетинга, дистрибуције и продаје. Мајсторство нових онлине алата су кључни за управљање хотелима. Висока конкурентност ове средине захтева лик директора еЦоммерце и директора Управе прихода, као кључним позицијама у оквиру тренутног угоститељству.... [-]


мајстор луксуз менаџмента, иновација и брендинга у Риму, Италија

Swiss School of Management, Rome Italy
Студије на универзитету / кампус Fleksibilno vreme 1 - 2 године October 2018 Италија Рим

Овај јединствени мастер програм је један од своје врсте. То се разликује од других програма Луксуз за управљање, који има јаку компоненту парцтицал питања, који обухвата не само управљање страну, већ и иновативни начин да се развије нови концепт брендирања и стварања вредности. посете компанија такође су разматрани у програму. [+]

Мајстор Луксузни менаџмент, иновације и брендирања

Упркос глобалној економској кризи, продаја луксузне робе су све већи широм света. Више од симбол, луксузне робе показују успех, предност, привилегија, укус и снове. Луксуз тржишту се ослања на менаџерима да разумеју, управитеља, а овај јединствени сектор расте.

Наш Мастер Лукури менаџмента, иновација и брендирање је дизајниран посебно за студенте који теже да каријере у сектору луксузних управљања данашњем динамичном, глобалном тржишту.... [-]


Онлине мастер у политичком маркетингу

Rome Business School
Online студије Fleksibilno vreme 12 месеци Otvoren upis Италија Рим

Рад у политици никада није захтевао толико професионалних компетенција као у овом историјском периоду. Играње активне улоге у изборној кампањи или у животу партије, али и писање о политици свакодневно, су активности које без специфичне обуке и без савладавања најсавременијих техника ризикују да буду непродуктивне . [+]

Датум почетка: сваке године, у марту и октобру.

Рад у политици никада није захтевао толико професионалних компетенција као у овом историјском периоду. Играње активне улоге у изборној кампањи у животу партије, али и писање о политици свакодневно, су активности које без специфичне обуке и без савладавања најсавременијих техника ризикују да буду непродуктивне .

Циљ магистра у политичком маркетингу је пружање знања и способности неопходних за ефикасно и професионално управљање комуникацијским и маркетиншким процесима који подржавају политичке кампање и активности. Политички изборни маркетинг - Стратегија - Истраживање тржишта за политику - Сегментација, циљање и позиционирање за политику - Политички изборни маркетиншки мик - Маркетинг 2.0 и 3.0 за политику Веб и социјални медији за политику - Планирање, имплементација и контрола кампања за веб и друштвене медије политика - Кориштење Фацебоок-а, Твиттер-а, ЛинкедИн-а и Гоогле-а за политичку комуникацију - Политичко блогирање - Технике емитовања Јавни говор - Вербално и невербално комуницирање - Ефикасност повратних информација - Активно слушање - Кораци за ефикасну јавну презентацију Политички уред за штампу - Политичко новинарство - Канцеларија - Планирање активности - Имплементација акција и праћење резултата. Организовање догађаја - Избор и идеја најприкладнијег догађаја у циљу постизања циљева - Дефиниција пројекта - Дефиниција буџета кроз процјену економских аспеката - Промоција: онлине кроз друштвене медије и оффлине путем традиционалних медија - Практична организација догађаја. Изборни систем и његова специфичност - Плурални системи - Већински системи - Пропорционални системи - Мешовити системи Лидерство за политику - Међусобни утицај - Стилови лидерства - Технике Спин Доцторинг - Еволуција улоге и активности... [-]