Master programi u Studije Marketinga

Uporedite 258 Master programa u Studije Marketinga

Studije Marketinga

Појединци који желе да унапреде своју каријеру и који су већ добили њихов дипломирани може наћи добијања магистрирао да буде логичан и користан следећи корак. магистрирао помаже да изоштри фокус појединца у одређеној области и припрема их за даља истраживања, по жељи.

Шта је Мастер у области маркетинга и комуникација? То је програм степени који омогућава учесницима да открију како свет око њих комуницира, као и најефикаснијих начина пренио поруку разним публици. Не само да студенти студирају актуелни маркетинг и стратегије комуникације, али и стичу стало аналитичке способности, посао знање и разумевање како маркетинг утиче на различите економије. По завршетку степен дипломци су у стању да развије и изврши ефикасне маркетиншке кампање и говоре.

Постоји неколико различитих предности завршеног Мастер у области маркетинга и комуникација.Своје интердисциплинарне концепте помоћи дипломаца да постану више аспеката радника. Ово може помоћи они појединци одрже вештину у оквиру тржишту рада.

Постоји низ фактора који доприносе трошковима добијања овај степен. Одређени фактори, као што су просечне цене установе, географском положају, и да ли сте студирали на мрежи или на кампусу играју улогу у одлучивању коначну цену.

Овај степен нуди разне опције каријере да бирају. Дипломирани студенти могу да одлуче да уђу у области маркетинга и рада за практично било коју врсту посла. Велике корпорације, мала предузећа, непрофитне организације, малопродаја посао и више су сталну потребу за маркетинг професионалаца. Појединци могу да одлуче да се придруже маркетиншке фирме или започну сопствени бизнис. Они који уживају у говори аспект може да размотри спроводи позицију у филму и медијима пољима.

Ако имате дар за маркетинг или воле комуникацију са другима, тај степен је вредно разматрања. Трагање за свој програм испод и контакт директно пријем канцеларије у школе по вашем избору попуњавањем у главној форми.

Pročitajte više

Магистар маркетинга и комуникација

ESEI International Business School Barcelona
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 1 година October 2018 Шпанија Barcelona

ЕСЕИ-ов Мастер у маркетингу и комуникацији је свестрана и добро поштована квалификација која вас припрема за каријеру у бројним професијама, укључујући односе са јавношћу, дигитални маркетинг, управљање догађајима и друга сродна поља. [+]

Master programi u Studije Marketinga.

Направите свој пут у стратегији маркетинга и комуникација са магистарским степеном који вас раздваја

ЕСЕИ-ов Мастер у маркетингу и комуникацији је свестрана и добро поштована квалификација која вас припрема за каријеру у бројним професијама, укључујући односе са јавношћу, дигитални маркетинг, управљање догађајима и друга сродна поља.

Придружите се програму и направите следећи корак у вашем професионалном животу. Постаните стручњак за трендове глобалног маркетинга и научите како да развијете ефикасне маркетиншке стратегије и планове комуникације.... [-]


МС у маркетингу

Baruch College, Zicklin School of Business
Студије на универзитету / кампус Redovne studije Fleksibilno vreme 3 - 4 семестра September 2018 Сједињене Америчке Државе New York +1 više

Мастер'с ин Маркетинг вам пружа свеобухватан поглед на доношење одлука потрошача и стратешке процесе који вас припремају за успешну каријеру у маркетингу. Наше специјализоване концентрације у дигиталном маркетингу, међународном бизнису, маркетиншкој аналитици и маркетиншког менаџмента омогућавају вам да прилагодите своје студије професионалним циљевима. [+]

Мастер'с ин Маркетинг вам пружа свеобухватан поглед на доношење одлука потрошача и стратешке процесе који вас припремају за успешну каријеру у маркетингу. Наше специјализоване концентрације у дигиталном маркетингу, међународном бизнису, маркетиншкој аналитици и маркетиншког менаџмента омогућавају вам да прилагодите своје студије професионалним циљевима.

Најважнији програми30 кредитаПросечан завршетак 3 - 4 семестраСпецијализована концентрација у дигиталном маркетингу, међународном бизнису, маркетиншкој анализи и маркетингуКонцентрација маркетинг менаџмента... [-]

Мастер програм у маркетингу, услугама и комуникацијском менаџменту

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 18 месеци September 2019 Швајцарска St. Gallen

Мастер програм у маркетингу, услугама и комуникацијском менаџменту (МСЦ) састоји се од јединствене комбинације основних менаџерских дисциплина и тржишта и пословних модела релевантних индустрија. Са овим концептом, МСЦ превазилази класичне појмове маркетинга. Захваљујући комбинацији темељних теоријских знања и пројеката са партнерима из праксе и истраживања, студенти се подучавају интегрираним разумевањем корпоративног управљања са становишта купца и стварањем вриједности купаца. [+]

Master programi u Studije Marketinga. Циљеви:Вриједност купца - циљ одрживог корпоративног управљањаУ глобализованом свету, одржива корпоративна вриједност се може створити само убедљивим производима и услугама за купце који су у фокусу пажње. Маркетинг по овим линијама концентрише се на постизање највишег могућег фокуса купаца са производима и услугама. Овај интегративни став, који превазилази класични маркетинг, јесте оно што је Магистарски програм за маркетинг, услуге и комуникациони менаџмент (МСЦ) посвећен: програм комбинује све менаџмент дисциплине које узимају своје претпоставке од купаца и повезују их са тржиштима и пословним моделима актуелне индустрије.КурикулумМаркетинг, управљање услугама и комуникација и њихове области примене:МСЦ се предаје на немачком и енглеском језику. Са једне стране, заснива се на функцијама маркетинга, истраживања тржишта, управљања услугама и комуникације, а с друге стране, студентима пружа увид у велики број најсавременијих апликативних подручја као што су Интерактивни маркетинг , Аутомотиве Маркетинг или Лукури Бранд Манагемент. Избор ових подручја примјене стално се ажурира и има за циљ да студентима обезбеди основан приступ специфичним тржиштима. Други централни елемент је партнерство и пројектни рад са компанијама. У примењеном истраживачком пројекту, на примјер, студенти се баве стварним проблемом са истим партнерима у пракси за три семестра. Поред тога, основне студије се састоје од независних изборних и магистарских теза и допуњене су контекстуалним студијама (нарочито у социологији, психологији, комуникацији и језицима).ПартнериМСЦ подстиче размену студената, института и праксе. У апликационим пројектима, студенти раде у малим групама на стварним задацима које поставља компанија или институт. Партнер пројекта остаје исти током читавог трогодишњег пројекта. Овај рани и дуготрајан контакт... [-]

господар глобалног управљања и господар глобалног маркетинга

Victoria University of Wellington, Business School
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 12 месеци November 2018 Нови Зеланд Wellington

Направи следећи корак и да се квалификује да задовољи потражњу за управљање и маркетинг дипломаца који имају вештине за усидравање пословне стратегије у глобалном контексту. [+]

Направи следећи корак и да се квалификује да задовољи потражњу за управљање и маркетинг дипломаца који имају вештине за усидравање пословне стратегије у глобалном контексту.

Мастер глобалног управљања Мастер глобалног маркетинга

Гаин свој Мастерс у 12 месеци. Два нова постдипломске програме из Вицториа Бусинесс Сцхоол за дипломце било ког степена.

За више информација и да се региструју свој интерес да студирају у триместру 3 2017, контактирајте нас. ... [-]


мајстор међународног маркетинга (МИМ)

Hult International Business School
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 1 година August 2018 Сједињене Америчке Државе San Francisco Boston Уједињено Краљевство London Уједињени Арапски Емирати Dubai Народна република Кина Shanghai New York Cambridge +9 više

Као компаније траже да се диференцирају своје понуде у глобалном тржишту, Хулт је једногодишњи мастер међународног маркетинга степена те опремио са стратешким и извршно маркетиншких вештина које су потребне да се издваја. [+]

Први опремљен маркетиншке вештине потребне за истичу у глобалном тржишту.

Као компаније траже да се диференцирају своје понуде у глобалном тржишту, Хулт је једногодишњи мастер међународног маркетинга Степен те опремио са стратешким и извршно маркетиншких вештина које су потребне да се издваја.

Локације

Почните Мастер оф Интернатионал Маркетинг у Бостону или Лондону, а затим изабрати да истражи било које друге две кампуса у склопу Хулт јединствене Глобал Цампус Ротатион.... [-]


Магистар у креативној реклами

NABA - Nuova Accademia di Belle Arti, Milano
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 1 година October 2018 Италија Milan

Мастер у креативном оглашавању је заједничка иницијатива између NABA и Медиа Десигн школе у ​​Ауцкланду, Нови Зеланд. Овај једногодишњи мастер програм се фокусира на иновативне и ефикасне технике оглашавања које корисницима омогућавају размишљање, причање и куповину. Курс обухвата све медије у којима се оглашавање појављује - од принта, радија и ТВ-а до Интернета и друштвених медија. [+]

МАСТЕР У КРЕАТИВНОМ РЕКЛАМИРАЊУ

Наш 'Леарнинг би Доинг' приступ комбинује традиционалне визуелне дисциплине са новим дигиталним технологијама и синтетизује појединачне студије у групном пројекту. Успостављамо бројне сарадње и пројекте са италијанским и међународним компанијама и институцијама како би студентима омогућили радне могућности за развој критичког размишљања, рјешавање концептуалних проблема и практичне уметничке и дизајнерске вјештине.... [-]


Мастер у модном маркетингу - од стратегије до брендинга

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 1 година January 2019 Италија Milan

18. издање - Мастер у модном маркетингу - од стратегије до брендирања обучава професионалце који су у стању да се суоче са новим изазовима света у брзој и константној еволуцији. Конкретно, курс покрива проучавање најважнијих аспеката менаџмента модног маркетинга, техника комуникације - фокусирање на аспекте стратегија позиционирања и управљање брендом - идентитет и потребе потрошача без занемаривања анализе дигиталних медија. Курс је заснован на креативном приступу развоју иновативног размишљања и експериментисању нових стратегија у тој области. Могућности за каријеру - Дипломанти могу приступити различитим модним сегментима: менаџмент бренда, корпоративни маркетинг, развој пословања, дистрибуција и малопродаја, као и саветодавне и комуникацијске агенције. [+]

Мастер из модног маркетинга - од стратегије до брендирања обучава професионалце који се могу суочити са новим изазовима у свету у брзој и константној еволуцији. Конкретно, курс покрива проучавање најважнијих аспеката менаџмента модног маркетинга, техника комуникације - фокусирање на аспекте стратегија позиционирања и управљање брендом - идентитет и потребе потрошача без занемаривања анализе дигиталних медија.... [-]


WSB Torun - магистар за менаџмент и право: међународни маркетинг и менаџмент

WSB Torun
Студије на универзитету / кампус Redovne studije Fleksibilno vreme 2 године October 2018 Пољска Torun +1 više

Наши програми из другог циклуса омогућавају вам да даље развијете своје вјештине и компетенције. Многи од наших студената настављају програме другог циклуса у пољу који није директно повезан са њиховим претходним образовањем. На тај начин могу значајно проширити своју област професионалне експертизе. [+]

ВСБ УНИВЕРЗИТЕТ У ТОРУН

Сајт: хттп://ввв.всб.пл/енглисх/програм-офферингс/торун/мастерс-програмс/мајорс-анд-специализатионс/манагемент-анд-лав

Предавања на енглескомПуно времеСкраћено времеПрограми другог циклуса (Мастер)

Наши програми из другог циклуса омогућавају вам да даље развијете своје вјештине и компетенције. Многи од наших студената настављају програме другог циклуса у пољу који није директно повезан са њиховим претходним образовањем. На тај начин могу значајно проширити своју област професионалне експертизе.... [-]


Магистар маркетинга

EU Business School
Online студије Студије на универзитету / кампус Redovne studije 1 година October 2018 Шпанија Barcelona Швајцарска Switzerland Online +3 više

Од ефикасног коришћења маркетинга у друштвеним медијима до разумевања циљне публике, овај програм истражује савремене маркетиншке методе и теорије из различитих перспектива, пружајући вам увид у то како се маркетиншке одлуке односе на аналитичке, стратешке и оперативне области пословања. [+]

Тржишта се увек мењају, са све софистицираним потрошачима. Сада више него икад, компаније захтевају иновативне, квалификоване маркетиншке стручњаке за имплементацију креативних промјена.

Од ефикасног коришћења маркетинга у друштвеним медијима до разумевања циљне публике, овај програм истражује савремене маркетиншке методе и теорије из различитих перспектива, пружајући вам увид у то како се маркетиншке одлуке односе на аналитичке, стратешке и оперативне области пословања.... [-]


мајстор у маркетинг и пословну интелигенцију

Avicenne Private Business School (APBS)
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 4 семестра September 2018 Тунис Tunis

Овај програм је намењен онима који желе да стекну маркетинг и менаџмент вештине које су потребне за развој техничке продаје и конкурентну интелигенције у пословању и индустрије у међународном окружењу. [+]

Овај програм је намењен онима који желе да стекну маркетинг и менаџмент вештине које су потребне за развој техничке продаје и конкурентну интелигенције у пословању и индустрије у међународном окружењу. Намењен је за људе који су добили момачке степени од акредитованих институција у области маркетинга, менаџмента и сродних области.

Услови уписа

Дозвола у пољу или еквивалент; Пролазе тестове организују АПБС.... [-]


мајстор маркетинга (ммктг)

University of Auckland Business School
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 18 месеци September 2018 Нови Зеланд Auckland

Мајстор за маркетинг је 18 месеци на курсу мајстори степен програм за циљ да помогне да развију вештине и знања потребне да настави каријеру у маркетингу. Дипломци ће стећи поштовање [+]

Мајстор за маркетинг је 18 месеци на курсу мајстори степен програм за циљ да помогне да развију вештине и знања потребне да настави каријеру у маркетингу. Дипломци ће стећи поштовање савременог маркетинга у глобалном контексту и способност да се идентификују тржишне могућности и развијају одговарајуће маркетиншке стратегије.

Каријера изгледи

Са магистар маркетинга, матуранти ће бити опремљен са вештинама и знањима потребним за каријеру у маркетингу и комуникација индустрије. Студенти могу да наставе каријеру у корпоративном, консалтинг или анализе тржишта, између осталих опција.... [-]


Маркетинг Дигитална трансформација

Il Sole 24 ORE Business School
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 10 месеци October 2018 Италија Milan

Наш међународни мастер у маркетингу, дигитална трансформација [+]

Наш међународни мастер у маркетингу, дигитална трансформација

Омогућава ученицима прилике да уче од признатих и искусних менаџера и професионалаца, као и стажу у важним компанијама и развијају трајну мрежу на терену.

Претходна италијанска издања овог Мастер-а коју наша Пословна школа гарантује консолидовано искуство и односе са глобалним брендовима.

На крају курса главне области пласмана су мултинационалне компаније, агенције за веб комуникацију, медијски центри, консултантске фирме.... [-]


Мастер ин Бранд Десигн анд Манагемент: Фоод, Вине анд Тоурисм

IED – Istituto Europeo di Design Florence
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 11 месеци February 2019 Италија Florence

Од техника брендирања до дизајна услуге, циљ магистарског курса за дизајн и менаџмент бренда: храна, вино и туризам је да помогне студентима и младим стручњацима да развију своје вештине као будући Менаџери хореца индустрије, интегрирајући вино и туризам у начин живота нуди. Курс, који се одржава у Фиренци и Барселони, обезбеђује трансверзалне вештине у дизајну услуге примењеним на гостопримство и туризам, са посебним фокусом на храну у Барселони и вертикалном истраживању винског сектора у Фиренци. Каталонија и Тоскана су своје стратегије брендирања изградиле на вредности територијалности као кључ за глобалну посебност. Захваљујући овом мајстору, студенти имају могућност експериментисати различите методологије брендирања и управљања пројектима које успешно користе две најважније туристичке дестинације у Европи. [+]

Шта значи креирати и управљати брендом у прехрамбеној индустрији? Како продати винарску компанију и радити на њеном идентитету? Како интегрирати туризам у све то?

Од техника брендирања до дизајна услуге, циљ магистарског курса за дизајн и менаџмент бренда: храна, вино и туризам је да помогне студентима и младим стручњацима да развију своје вештине као будући Менаџери хореца индустрије, интегрирајући вино и туризам у начин живота нуди.... [-]


Маркетинг (МСЦ)

Hochschule Bonn-Rhein-Sieg
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 3 семестра October 2018 Немачка Sankt Augustin

Циљ програма мастер је да студентима дубље разумевање маркетиншких питања на основу чврстих обуке маркетинг у вези. [+]

Циљ програма мастер је да студентима дубље разумевање маркетиншких питања на основу чврстих обуке маркетинг у вези. Посебно, разни технолошки развој и будући трендови се узимају у обзир у развоју тржишта. Ово осигурава да су студенти спремни за будуће потребе тржишта и веома су атрактивни за потенцијалног послодавца. Настава ће се одвијати и на Цампус Рхеинбацх и он Цампус Санкт Аугустин.... [-]


мајстор луксуз менаџмента, иновација и брендинга у Риму, Италија

Swiss School of Management, Rome Italy
Студије на универзитету / кампус Fleksibilno vreme 1 - 2 године October 2018 Италија Rome

Овај јединствени мастер програм је један од своје врсте. То се разликује од других програма Луксуз за управљање, који има јаку компоненту парцтицал питања, који обухвата не само управљање страну, већ и иновативни начин да се развије нови концепт брендирања и стварања вредности. посете компанија такође су разматрани у програму. [+]

Мајстор Луксузни менаџмент, иновације и брендирања

Упркос глобалној економској кризи, продаја луксузне робе су све већи широм света. Више од симбол, луксузне робе показују успех, предност, привилегија, укус и снове. Луксуз тржишту се ослања на менаџерима да разумеју, управитеља, а овај јединствени сектор расте.

Наш Мастер Лукури менаџмента, иновација и брендирање је дизајниран посебно за студенте који теже да каријере у сектору луксузних управљања данашњем динамичном, глобалном тржишту.... [-]