Master programi u Studije Marketinga

Uporedite 280 Master programa u Studije Marketinga

Studije Marketinga

Појединци који желе да унапреде своју каријеру и који су већ добили њихов дипломирани може наћи добијања магистрирао да буде логичан и користан следећи корак. магистрирао помаже да изоштри фокус појединца у одређеној области и припрема их за даља истраживања, по жељи.

Шта је Мастер у области маркетинга и комуникација? То је програм степени који омогућава учесницима да открију како свет око њих комуницира, као и најефикаснијих начина пренио поруку разним публици. Не само да студенти студирају актуелни маркетинг и стратегије комуникације, али и стичу стало аналитичке способности, посао знање и разумевање како маркетинг утиче на различите економије. По завршетку степен дипломци су у стању да развије и изврши ефикасне маркетиншке кампање и говоре.

Постоји неколико различитих предности завршеног Мастер у области маркетинга и комуникација.Своје интердисциплинарне концепте помоћи дипломаца да постану више аспеката радника. Ово може помоћи они појединци одрже вештину у оквиру тржишту рада.

Постоји низ фактора који доприносе трошковима добијања овај степен. Одређени фактори, као што су просечне цене установе, географском положају, и да ли сте студирали на мрежи или на кампусу играју улогу у одлучивању коначну цену.

Овај степен нуди разне опције каријере да бирају. Дипломирани студенти могу да одлуче да уђу у области маркетинга и рада за практично било коју врсту посла. Велике корпорације, мала предузећа, непрофитне организације, малопродаја посао и више су сталну потребу за маркетинг професионалаца. Појединци могу да одлуче да се придруже маркетиншке фирме или започну сопствени бизнис. Они који уживају у говори аспект може да размотри спроводи позицију у филму и медијима пољима.

Ако имате дар за маркетинг или воле комуникацију са другима, тај степен је вредно разматрања. Трагање за свој програм испод и контакт директно пријем канцеларије у школе по вашем избору попуњавањем у главној форми.

Pročitajte više

магистрирао у оглашавању

Raffles Milano | Istituto Moda e Design
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 10 месеци September 2018 Италија Милано

Десет ванредне месеци. Десет нивоу агенције топ у учионици, један месечно, са својим кључним фигурама. Десет јединствене прилике да директно уче од протагониста. Мастер Рафлс Милана. Коначно је неко мислио о томе. Монолит се распада. Је рекламирање у потрази за новим начинима да се дође до људи који су више фокусирани и спремни него у прошлости. Када је било много новца и мало средстава. Данас је управо супротно, и чврсти блок правила и поступака из прошлости морају брзо да скочи на оглас који чини течност да се уклопи у све фронтове учинили доступним технологијом. [+]

Master programi u Studije Marketinga. Десет ванредне месеци. Десет нивоу агенције топ у учионици, један месечно, са својим кључним фигурама. Десет јединствене прилике да директно уче од протагониста. Мастер Рафлс Милана. Коначно је неко мислио о томе. Зашто? Монолит се распада. Је рекламирање у потрази за новим начинима да се дође до људи који су више фокусирани и спремни него у прошлости. Када је било много новца и мало средстава. Данас је управо супротно, и чврсти блок правила и поступака из прошлости морају брзо да скочи на оглас који чини течност да се уклопи у све фронтове учинили доступним технологијом. професионалне могућности Ми не производимо извођача теоријских стаза изграђених на другим местима и од стране других, али активне преводиоце, ефикасне, одговорне, способне да преузму свим фазама развоја идеје, од кратко до фазе издавања и прикупљање повратних информација. На крају курса студенти раде у великим међународним и националним групама, услужне компаније, консултантске фирме, и такође невладиних организација и истраживачких института. Па како могу да прихвате изазов и започну сопствени бизнис. Ко је Курс је намењен студентима са високом стручном спремом и / или професионалног искуства у питањима која се односе на дизајн слике, на оглашавање, комуникација и маркетинга, и уопште за све оне који мисле да је комуникација је валидан избор каријере и јак средство за само-развој. Учесници су копија писац, уметнички директор и рачун за сутрашње агенције, али и будућих менаџера комуникације у предузећима. програмски Ако желите да постанете протагониста, сазнаје од протагониста. Студенти имају прилику да стекну свеобухватан поглед... [-]

мајстор међународног маркетинга (МИМ)

Hult International Business School
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 1 година August 2018 Сједињене Америчке Државе San Francisco Boston Уједињено Краљевство London Уједињени Арапски Емирати Дубаи Народна република Кина Шангај New York Cambridge +9 više

Као компаније траже да се диференцирају своје понуде у глобалном тржишту, Хулт је једногодишњи мастер међународног маркетинга степена те опремио са стратешким и извршно маркетиншких вештина које су потребне да се издваја. [+]

Први опремљен маркетиншке вештине потребне за истичу у глобалном тржишту. Као компаније траже да се диференцирају своје понуде у глобалном тржишту, Хулт је једногодишњи мастер међународног маркетинга Степен те опремио са стратешким и извршно маркетиншких вештина које су потребне да се издваја. Локације Почните Мастер оф Интернатионал Маркетинг у Бостону или Лондону, а затим изабрати да истражи било које друге две кампуса у склопу Хулт јединствене Глобал Цампус Ротатион. Иоур Мастер међународног маркетинга на први поглед Ко је овај програм за? Кандидати који су недавно завршили универзитет или колеџ, као и појединци са до три године радног искуства који желе да покрену своју каријеру у маркетингу. Шта ћете научити Савладавање маркетинг микс је важнија него икада као потрошачи су стално изложени све већи број онлине и оффлине садржаја. Мастер међународног маркетинга Студенти ће научити како да искористи дигитални маркетинг, друштвене медије, маркетинг аналитике, као и ангажовање купац стратегије да се пробије кроз буку и да мерљив утицај на пословне циљеве кроз маркетинг. Зашто Хулт? Маркетинг брзо мења и бизнис школа треба да буде једнако окретан да држи корак. Хулт је био један од првих пословних школа у понуди Господара на дигиталном маркетингу, и иако су кључне компоненте тог степена Од тада су укључени у Мастер програма међународног маркетинга, остаје чињеница да Хулт креће брзо и намерно како би осигурала да студенти добијају најбољи маркетиншки образовање доступно. Зато су и наши професори стручњаци у оба маркетинг теорије и маркетинг примену, а неки управљање своје маркетиншке фирме, а други након покренути велике... [-]

мајстор у маркетингу, комуникације и нових медија

Bologna Business School
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 12 месеци December 2017 Италија Болоња

Мастер у области маркетинга, комуникација и нове медије је са пуним радним временом програма учио у потпуности на енглеском језику, чији је циљ да припреми дипломаца из било које дисциплине за управљање метода и техника и традиционалних и дигиталних медија у индустрији тренутно пролази кроз континуирану револуцију. Алумни овог Мастер имају стопу пласмана од 96% у року од 6 месеци. [+]

Master programi u Studije Marketinga. Тхе мајстор у маркетингу, комуникацији и новим медијима је са пуним радним временом програма учио у потпуности на енглеском језику, који има за циљ да припреми дипломаца из било које дисциплине за управљање метода и техника и традиционалних и дигиталних медија у индустрији тренутно пролази кроз континуирану револуцију. Алумни овог Мастер имају стопу пласмана од 96% у року од 6 месеци. Кроз ширење мобилних уређаја сваки дан, све више и више људи широм света повезати преко друштвених медија: Твиттер има 320 милиона активних корисника месечно, Инстаграм 400 милиона, Гоогле+ 540 милиона, ИоуТубе 1 милијарду и Фацебоок 1.6 милијарди. Шта смо сведоци је више од технолошке револуције, то је дубоко друштвено-културна трансформација. Компаније широм света преко стално повећава количину улажу у својим каналима оглашавања на мрежи да побољшају свој однос са потрошачима и пословне заједнице. Заједно са нашим партнерима ИАБ (Интерацтиве Адвертисинг Буреау), Иоок Нет-а-Портер група, Бостон Цонсултинг Гроуп, Гоогле ГроупМ, ИБМ и електране на вјетар, степен овог мајстора пружа студентима са квалификација и способности да се покрене управљачки или консултантски каријеру у поље дигиталних комуникација. Овај међународни програм, са студентима из целог света и Факултета састављен од професора, менаџера и предузетника, одвија се у јединственом амбијенту виле 16. века на околним брдима Бологна. Захваљујући пројекта радове, пројекте компаније и мастер предавања, студенти ступити у контакт са кључних концепата дигиталне ере: учешће, креирање и дељење садржаја. На крају курсева, мастер завршава стажирању. Газда је ИНВЕСТИЦИЈА. Част кредит је пут за финансирање ИТ. "Перте Престито Кон Лоде",... [-]

Мастер студије из маркетинг менаџмента и пословни менаџмент

EAE Business School
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 1 година April 2018 Шпанија Барселона Мадрид +1 više

Пуно радно време мастер програм у области маркетинга и комерцијални менаџмент ЕАЕ Пословна школа нуди стручност и менаџерске вештине да се ... [+]

Мастер у области маркетинга и Менаџмент продаје

Маркетинг производа и услуга се суочавају са све захтевне потрошаче и нових канала дистрибуције. Нове информационе технологије енергију све учеснике на тржишту, доминирају служи да обезбеди конкурентне одговор у глобалном окружењу и по локалном времену.

Пуно радно време мастер програм у области маркетинга и комерцијални менаџмент ЕАЕ Пословна школа нуди стручност и менаџерске вештине да развију политике маркетинга у стању да се руководе могућих сценарија. ... [-]


Мастер оф Артс (МА) у маркетингу

Webster Vienna Private University
Студије на универзитету / кампус Redovne studije Fleksibilno vreme 1.5 - 2 године October 2017 Аустрија Беч +1 više

Циљ маркетинга је да обезбеди основне могућности за студента за проучавање динамике људског понашања који утичу на маркетинг одлуке ... [+]

Мастер оф Артс (МА) у области маркетинга

Циљ маркетинга је да обезбеди основне могућности за студента за проучавање динамике људског понашања који утичу на маркетинг одлуке. Укључени у ове анализе је испитивање ефикасан маркетинг праксу и процедуре и аналитичких техника потребна пре основне маркетиншке одлуке.

Наставни план и програм програм

36 кредита сати потребно за Мастер оф Артс (СО) или 48 сати кредит потребно за Мастер оф Бусинесс Администратион (МБА ) Мора да садржи следеће курсеве за велике / нагласак у маркетингу: ... [-]


мајстор у маркетингу, маркетинг у туризму и управљање приходима

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA
Студије на универзитету / кампус Fleksibilno vreme October 2017 Шпанија Барселона Мадрид

Мастер у области маркетинга, туризма маркетинга и менаџмента прихода је једини господар у Шпанији који испуњава следеће две тачке. Тренутно не постоји друга школа која тренира студенте са руководиоцима сектора и да се то уради са истим алатима које користе већини предузећа. Сви курсеви имају потпуно практично развој и професионализацију фокусиран на студента [+]

Мастер у области маркетинга, туризма маркетинга и менаџмента прихода Сектор туризма уопште и хотел посебно доживљавају брзу трансформацију у области маркетинга, дистрибуције и продаје. Мајсторство нових онлине алата су кључни за управљање хотелима. Висока конкурентност ове средине захтева лик директора еЦоммерце и директора Управе прихода, као кључним позицијама у оквиру тренутног угоститељству. Мастер у области маркетинга, туризма маркетинга и менаџмента прихода је једини господар у Шпанији који испуњава следеће две тачке. Тренутно не постоји друга школа која тренира студенте са руководиоцима сектора и да се то уради са истим алатима које користе већини предузећа. Сви курсеви имају потпуно практично развој и професионализацију фокусиран на студента Зашто студирати у Мастер: Сви наставници су руководиоци индустрије знам из прве руке реалност сектора и његове класе су у потпуности професионализације. Гамифицатион: Предмет менаџмента прихода се учи кроз симулацију система пословне игре. Да би студент да вежбају вођење послова хотела и рад са вршњацима у идентичним ситуацијама које се дешавају у реалном окружењу. Опциони Гоогле Цертифицатион: Студенти који желе да добију сертификат за ГооглеАдс бесплатан програм и додатни начин. у потпуности у складу са тренутним потребама програма хотелске индустрије. потпуно професионализације и практично визија: Програм има за циљ стицање вештина које се примјењују изузетно кроз продубљивање алата и ситуације које представљају наставнице из сектора уз подршку стварним случајевима. Много семинара и презентација радних алата из водећих компанија. Коучинг циклус: Тхе Мастерс студенти могу да учествују у циклусу Остелеа тренирање, комбинујући групама у разним областима, као што су емоционалне цоацхинг коучинг или породице. Презентације, умрежавање... [-]

Мастер Висуал Бранд Десигн

Domus Academy
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 12 месеци January 2018 Италија Милано

У Мастер у Висуал Бранд дизајн, добићете вештине да идентификују кључне имовину компаније. Да гаје дубоко разумевање производа и најбољи начин да комуницира своје вредности, како у физичком и медијских света друштвених. Да би све то споји у конзистентан бренд визије, гласом и животну средину. [+]

Master programi u Studije Marketinga. Zamisliti. Симбол. Синтхесизе. Концепт брендирања је еволуирала далеко изван компаније логотипа и боја. Данас, брендирање укључује неколико дисциплина, од визуелног дизајна до Соунд Десигн; од Сторителлинг до потрошача психологије у маркетингу. Брендирање је стварање богатог и атрактивног амбијента који зграби пажњу потрошача и доноси њега или њу у свету бренда да деле своје вредности и постане неформални спонзор бренда. То је глас, тон, интегрисани визија формиран синергији истраживање, пројектовање, нарације, графика, музика, и још много тога. у Мастер Висуал Бранд Десигн, Добићете вештине да идентификују кључне имовину компаније. Да гаје дубоко разумевање производа и најбољи начин да комуницира своје вредности, како у физичком и медијских света друштвених. Да би све то споји у конзистентан бренд визије, гласом и животну средину. Публика Програм је намењен кандидатима са дипломом првог нивоа у визуелном и графичког дизајна, дизајна, комуникација, маркетинг, или сродних дисциплина. Исход Током овог студијског програма, студенти ће: Покаже способност да креира иновативне визуелни брендинг концепте, сценарија и решења за различите различитих компанија, индустрије и организацијама. Ефективно комуницира концепте, методе и предлоге дизајна кроз различите технике, укључујући визуелне, вербалне и прототипова. Програм Мастер у Висуал Бранд Десигн има за циљ да се формира визуелне бренд дизајнера и динамичке бренд менаџерима који су иновативни, визионар, свестран, директна и ефикасна. Програм је радионица на бази, уз подршку семинара, предавања, вежбе и рад на терену. Индустрија стручњаци, лидер Наравно, и вође пројекта водити ученике преко индивидуалног коучинга и менторства пројекта. Програм се састоји од четири главна модула, од којих... [-]

Мастерс у истраживању маркетинга

OBS Business School
Студије на универзитету / кампус Redovne studije Fleksibilno vreme 12 месеци May 2018 Шпанија Барселона Мадрид +2 više

Са Мастерса у маркетинг истраживањима и анализама ОБС Купци ће научити да развије и управљање информацијама; истраживања да схвате и науче да испуни. Науче технике прикупљања и анализирања маркетиншке информације да идентификују сегменте тржишта. Током Мастер ин Маркетинг Ресеарцх је такође спровео различите онлајн састанке са ... [+]

Мастерс у истраживању маркетинга У информационом друштву у коме живимо, развој и правилна употреба квалитетних информација може представљати кључну конкурентску предност у односу на конкуренцију. Морамо да разумемо како они утичу на друштвене, културне и психолошке карактеристике наших потрошача у доношењу одлука и куповне понашања. Крајњи циљ управљања и коришћења информација треба да буде усклађена са максима маркетинг меса и задовољавају потребе и жеље корисника и потрошача. Ово подразумева да темељно знање о њиховом понашању, њихове мотиве, каква утицаја су предмет, склоности и схватања. Са Мастерс у маркетинг истраживање и анализу купаца ОБС ће научити како развити и управљање информацијама; истраживања да схвате и науче да испуни. Науче технике прикупљања и анализирања маркетиншке информације да идентификују сегменте тржишта. Током Мастер ин Маркетинг Ресеарцх је такође спровео различите онлајн сусрете са високим руководиоцима, који ће представити искуства у пројектовању и управљању истраживачких пројеката у маркетингу и вебинаре са алата продаваца у индустрији. Цареер Оппортунитиес Неке од опција каријере можете изабрати да, између осталог, су: Директор истраживања Директор потрошачких увида менаџер пројекта, Аццоунт Екецутиве Тржишни аналитичар у истраживачким фирмама планирање рачун у рекламним агенцијама стратешко планирање у великим фирмама бренд менаџмент у великим корпорацијама Управљање маркетингом у медијским кућама и рекламирање Увид у аналитичар analiza стратегије istraživanje консултант Циљеви Мастер ин Маркетинг истраживање и анализу купаца Шта циљеви ће добити? Разумевање процеса истраживања тржишта дефинисати могућности и проблеме у маркетинг производа и услуга; помогне у решавању проблема управљања и на тај начин пружити подршку у доношењу маркетинг одлука. Научите да планирају и... [-]

Мастер јавне управе и јавне политике стручњак

Corvinus University of Budapest, Faculty of Economics
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 4 семестра September 2018 Мађарска Будимпешта

Повеља опис квалификација: Степен у економији и јавне политике, јавне курс из области менаџмента (економиста у јавне политике и менаџмент). који су обучени у економији ... [+]

Повеља опис квалификација: Степен у економији и јавне политике, јавне курс из области менаџмента (економиста у јавне политике и менаџмент)

Ко чека јавне управе и јавне политике мр програма?

Господар јавне управе и јавне политике стручњаци чекају

• који су обучени у економији (Университи Цоллеге), ја бих да продубе своје знање стечено, владе и ширем јавном сектору да прошири знања; ... [-]


Мастер у области менаџмент марке

Macromedia University of Applied Sciences
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 3 - 4 семестра March 2018 Немачка Минхен Берлин регион +1 više

Бренд менаџмент учи студенте како да комбинујете управљање са креативном планирању и припрема их за лидерске улоге и задатака у развоју бренда, маркетиншке комуникације и функције дизајна. [+]

Да ли желите да разумете праву пословну вредност брендова? Структурне промене у данашњој популацији и дигитализација нашег друштва захтевају нове вештине управљања бренд. Дигитални брендирање формира нову основну надлежност за агенције и компаније. Брендови играју важну улогу у послу и друштву. Студенти су специјализоване за управљање марком уче о актуелним питањима управљања бренд и стекну сазнања о повезаности брендова у оквиру комплекса бренд архитектуре. Управљање брендова без размишљања о дигиталној платформи је незамисливо данас. Не само да робна марка руководство и менаџмент треба да се процени, али посебну пажњу треба посветити улози платформи друштвених медија и ко-креације. Креативне и стратешке вештине планирања, као и употреба цроссмедиа свих медијских канала, морају да развијају и ефикасно управљање брендова. Ова област специјализације учи студенте како да комбинујете управљање са креативном планирању и припрема их за лидерске улоге и задатака у развоју бренда, маркетиншке комуникације и функције дизајна. Предности избора Мацромедиа Университи Топ позиција у ЦХЕ Рангирање 2014/15 Мале класе са интензивном, индивидуални надзор Глобално признат, државне одобрена степени, акредитована од стране ФИБАА Кампуса у Берлину и Минхену: два Топ 5 "најповољнијих градова за студенте 2015" широм света Аутхентиц, пракса оријентисана пројекти са преко 500 познатих компанија Високо квалификовани професори и индустрије инсајдери као предавачи Страни студенти са свих континената Цареер перспективе у Немачкој: 18 месеци виза након успешног завршетка студија Магистрирао током три дана у недељи (нпр од четвртка до суботе) Ауто семестар курса доступни на интернету Бади мрежа за стране студенте Неколико Програми у потпуности на енглеском језику Цампус локације се налазе... [-]

мајстор луксуз менаџмента, иновација и брендинга у Риму, Италија

Swiss School of Management, Rome Italy
Студије на универзитету / кампус Fleksibilno vreme 1 - 2 године October 2017 Италија Рим

Овај јединствени мастер програм је један од своје врсте. То се разликује од других програма Луксуз за управљање, који има јаку компоненту парцтицал питања, који обухвата не само управљање страну, већ и иновативни начин да се развије нови концепт брендирања и стварања вредности. посете компанија такође су разматрани у програму. [+]

Мајстор Луксузни менаџмент, иновације и брендирања

Упркос глобалној економској кризи, продаја луксузне робе су све већи широм света. Више од симбол, луксузне робе показују успех, предност, привилегија, укус и снове. Луксуз тржишту се ослања на менаџерима да разумеју, управитеља, а овај јединствени сектор расте.

Наш Мастер Лукури менаџмента, иновација и брендирање је дизајниран посебно за студенте који теже да каријере у сектору луксузних управљања данашњем динамичном, глобалном тржишту.... [-]


магистрирао у комуникацији и политичког маркетинга

CESCOMPOL - Centro de Estudios Superiores de Comunicación y Marketing Político
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 1 година September 2018 Шпанија Мадрид

Овај програм има за циљ обе су недавно дипломирали или дипломаца у области политичких наука, маркетинг, новинарство, закона или међународне односе; и професионалци са високом стручном спремом и искуством у свету политике који желе да побољшају своје личне способности. [+]

ЦИЉЕВИ: Студенти који успјешно заврше овај програм: Они побољшати свој професионални профил у области политике. Они ће стећи стратегије и технике комуникације да их применимо на политичке кандидате. Ради као саветници изборне кампање или владе комуникације Постаните стручњаке у промоцији изборне маркетинг консалтинг као рад у служби политичке класе. У ЦИЉУ: Овај програм има за циљ обе су недавно дипломирали или дипломаца у области политичких наука, маркетинг, новинарство, закона или међународне односе; и професионалци са високом стручном спремом и искуством у свету политике који желе да побољшају своје личне способности. МЕТОДОЛОДИА ЦЕСЦОМПОЛ је заједнички центар Универзитета у Алкала де Хенарес (УАХ), једне од најстаријих у Европи. Академски Садржај овог мајстора је организован за више општих питања (као што су политичке комуникације) до специфичних модула (као што су апликације за Владу, политичке партије и кандидата). Методологија се базира на оба теоријских и практичних делова, да консолидује сва стечена знања и сви садржаји су прилагођени како Шпанију и Латинску Америку. Факултет се састоји од активних професионалаца и стручњака у својим модулима, са искуством у јавном политиком, владиним плановима, стратегија комуникације и кампања. ПРОЦЕНА Добијање коначну наслов је предмет за превазилажење свих Мастер модула и развој магистарског рада. КВАЛИФИКАЦИЈЕ да добију МБА на Универзитету у Алцала де Хенарес и мастер од ЦЕСЦОМПОЛ ДНЕВНИ РЕД Политика, Држављанство и политичко понашање Политичке сценарија и изборни системи Основни принципи политике комуникације Политички Цоммуницатион Манагемент: Институционални односи и односи са јавношћу Комуникација оффлине и онлине мреже: Социјални менаџмент медија Политички маркетинг и менаџмент Слика Лична руководство и... [-]

мајстор у комуникацији и менаџмента у култури

Zeppelin University
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 1 - 2 године August 2018 Немачка Friedrichshafen

У друштвима данашњице, познавање различитих култура и ацтионабилити унутар тих култура су више тражени после него икада. Исто тако захтеви за комуникационим праксама су се драматично повећао. Из тог разлога комуникативност и културно знање су кључне квалификације за 21. век. [+]

Master programi u Studije Marketinga. У друштвима данашњице, познавање различитих култура и ацтионабилити унутар тих култура су више тражени после него икада. Исто тако захтеви за комуникационим праксама су се драматично повећао. Из тог разлога комуникативност и културно знање су кључне квалификације за 21. век. Наш мастер у области "Комуникација и културни менаџмент"Испуњава ове изазове. Ево, студенти могу да бирају између две различите стазе, што значи да могу да се фокусирају на било "Комуникација и медији" или "Култура Продуцтион". С једне стране, дипломци овог курса уче о томе и анализирати културне основе садашњих друштава, док с друге стране, они су омогућени, преко комуникативне праксе, да играју улогу у решавању актуелних друштвених проблема. Заједно, комуникација и култура су невероватне основни концепти савременог друштва. Они наглашавају оно што узимамо здраво за готово и, у процесу, позовите га у питање. То мења ситуацију. Мастер диплома у области "Комуникација и културног менаџмента" нуди својим студентима критичку анализу са комуникацијама и културни науке теорија и успоставља напредне разумевање функционисања и проблеме савременог друштва. Студенти студирају методе истраживања у вези са хуманистичким и друштвеним наукама, као и функционисање друштвеног и културног анализе. Дијалог-оријентисана и самостално организовали степен Наравно промовише когнитивни, креативни и изражајне способности. Поред тога, истраживачко искуство се стиче, а организационе способности и способност за рад у тиму су развијени у стварним животним ИСТРАЖИВАЊЕ, цонсултанци- и изложбених пројеката. Нова генерација руководилаца у култури и комуникацији неед све више и стратешко управљање стручност да их припреми за доношење сложених одлука у динамичном окружењу медија, културних институција,... [-]

мастер програм у области маркетинга, услуга и комуникацијски менаџмент

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 18 месеци September 2018 Швајцарска Ст.Галлен

Програм је мајстор у маркетинг, услуге и Цоммуницатион Манагемент (МСЦ) се састоји од јединствене комбинације основних управљачких дисциплина и тржишта и пословних модела релевантних индустрије. Са овим концептом, МСЦ превазилази класичне представе маркетинга. [+]

 

Циљеви:

Вредности потрошача - циљ одрживог корпоративног управљања

У глобализованом свету, одржива корпоративна вредност може се створити само кроз убедљивих производа и услуга за купце, који су у фокусу пажње. Маркетинг у овом правцу концентрише на постизање највишег могућег фокуса купаца са производима и услугама. Овај интегративни став, који превазилази класичну маркетинг, је оно што је програм Мастер у области маркетинга, услуга и Цоммуницатион Манагемент (МСЦ) је посвећена: програм комбинује све дисциплине управљања који узимају своје лежајеве од купаца и спаја их са тржишта и пословних модела топикалне индустриес. ... [-]


Међународни мастер у вишенаменском маркетингу (им4)

MIP Politecnico di Milano School of Management
Студије на универзитету / кампус Redovne studije 12 месеци September 2018 Италија Милано

Међународни Мастер Мултицханнел Маркетинг менаџмент је програм који има за циљ да пружи солидну позадину да се суоче са изазовима савременог маркетинга праксе: дигитални маркетинг, мобилни маркетинг, неконвенционалног маркетинг, вишеканални комуникација, квантитативно и (велика) података-дривен маркетинг, усклађивање између бренд менаџмент, креативност и маркетинг садржаја и анализу података, моделирање и одговорности. [+]

Master programi u Studije Marketinga. Тхе Међународни Мастер Мултицханнел Маркетинг менаџмент је програм који има за циљ да пружи солидну позадину да се суоче са изазовима савременог маркетинга праксе: дигитални маркетинг, мобилни маркетинг, неконвенционалног маркетинг, вишеканални комуникација, квантитативно и (велика) података-дривен маркетинг, одговарају између бренд менаџмент, креативности и маркетинга садржај и анализу података, моделирање и одговорност. Овај мастер у маркетингу одговара солидној теоријској позадини са сталним апликацијама у стварној пословној ситуацији и захваљујући партнерима из свјетске класе, чувајући међународну перспективу, али и увођењу специфичности и јединствености Маде ин Итали. Захваљујући јединственој сарадњи са ИБМ-ом, студенти УМ МцЦанн, Ниелсен и Рулек улазе у директан контакт са компанијом, кроз пословне семинаре, предавања, радионице и пословне игре. ЦИЉЕВИ КУРСА Мајстор има за циљ развијање у кандидата: Способност за пројектовање и управљање драгоцена искуства купаца (са посебним осетљивошћу изведеним континуираним односима са италијанским и мултинационалних компанија на челу искуственог маркетинга); Способност да се искористе могућности у комуникацији, промоцију и дистрибуцију омогућено ИКТ и великим података; Способност да се развије маркетиншки одговорност, како би се квантификовати и ефикасно мерење приноса на маркетинг инвестиција; Способност комбиновања менаџерских вештина и креативности, у интеракцији са операцијама, Р & Д и финансијама и контроли ради развоја одрживих иновација и континуираног побољшања односа са купцима; Разумевање услова међународних тржишта, изазови и могућности у наредним годинама. Међународни магистар у вишенаменском маркетингу је 12-месечни мастер програм који нуди МИП Политецницо ди Милано, који настоји да инструктује студенте на менаџерским темама релевантним за менаџмент маркетинга, са посебним освртом на данашње важне области као... [-]