Keystone logo

54 Master Programi u Srednjoškolsko obrazovanje 2024

Filteri

Filteri

  • Master
  • MSc
  • MA
  • Obrazovanje
  • Srednjoškolsko obrazovanje
Polja studija
  • Obrazovanje (54)
    • Nazad na glavnu kategoriju
    Lokacije
    Pronađite više lokacija
    Tip stepena
    Trajanje
    Studija tempo
    Jezik
    Jezik
    Format studije

      Master Programi u Srednjoškolsko obrazovanje

      Мастер 'и степени и њихове одговарајуће дозволе може бити неопходна за одређене каријере. Они такође могу бити капија између основних и докторских студија.

      Шта је мастер у средњем образовању? Ови програми најчешће су дизајнирани да припреми будуће наставнике да упути ученике у пост-разредима основне школе. То обично подразумева попуњавање курсеве за специјализацију, као што су уметност, музика, математика, хуманистичких или науке, и развоју знања у читавом спектру тема истражују током средњег образовања. Курсеви у етике, педагошке теорије, социологије и науке процене су обично саставни део овог мајстора 'с Дегрее. Студенти треба да очекују да ће потрошити негде између две и четири године пре него што су добили а Мастер 'с степен у средњем образовању.

      Многе институције нуде припрему за лиценцирање испитивања одређеног надлежности, а неки чак и уградити такве курсу у програм.Поред припреме за лиценцирање, ови програми често траже да дају своје дипломце са вештинама и знањима потребним да успеју као наставник, као што је ефективно планирање лекција и тачне процене студената.

      Поглед на одељењу пријемном свог изабраног институције за правилно и ажуриране процене трошкова школарине. Ово је често најпоузданији извор таквих информација.

      Примарни циљ већине учесника у секундарној 'с програма мастер образовања је да постане учитељ. У већини јурисдикција, ово место захтева обиман процес образовања, стажирање и лиценцирању пре него што се кандидати разматрају за стални положај. Понекад постоји период чекања пре него што наставник постане редовни кроз разматрање одбора и одобравање. Наставници су обично одговорни за развој и стварање јединственог наставног материјала на основу образовне теорије и циљевима институционалног учења.Они су често одговорне за успех ученика према њиховим упутствима. Наставници имају тенденцију да се укључе у активности, поред водећих учионица, као што су саветовање студентске клубове или тренирао спортске екипе.

      Прави програм средње образовање је вероватно тамо чека. Трагање за свој програм у наставку и контакт директно признање канцеларије у школе по вашем избору попуњавањем у главној форми.