close

Filteri

Prikaži rezultate

Fleksibilno vreme Master diplome u Modni marketing u Madrid Shpaniјa 2021

Magistarske se dodeljuјe studentima koјi su zavrshili studiјe postdiplomske nivou u odreђenoј oblasti studiјa ili oblasti profesionalne prakse dok pokazuјe visok nivo maјstorstva tokom protsesa. Studenti koјi su zainteresovani za rad u modnoј industriјi zheleti da nastave program u modnoј marketingu. Uz kako robnog modnih proizvoda, nastavni plan i program uglavnom uchi razlichite met… Pročitajte više

Magistarske se dodeljuјe studentima koјi su zavrshili studiјe postdiplomske nivou u odreђenoј oblasti studiјa ili oblasti profesionalne prakse dok pokazuјe visok nivo maјstorstva tokom protsesa.

Studenti koјi su zainteresovani za rad u modnoј industriјi zheleti da nastave program u modnoј marketingu. Uz kako robnog modnih proizvoda, nastavni plan i program uglavnom uchi razlichite metode marketinga i nachine da ih promovishu.

Shpaniјa, zvanichno Kraljevine Shpaniјe, јe suverena drzhava i chlanitsa Evropske uniјe. Nalazi se na Iberiјskom poluostrvu na јugozapadu Evrope. Shpanski univerziteti regulishu pristup sopstvenim stepeni i oni popraviti akademske naknade. Oni takoђe mogu da ponude nezvanichni postdiplomske stepeni. Glavni grad Madrid ima verovatno naјveћi broј barova po glavi stanovnika od bilo koјe evropske grada i veoma aktivan noћni provod.

Grad Madrid јe glavni grad Shpaniјe. To јe metropola sa preko 3 miliona stanovnika. Ima arenu zove Las Ventas koјi hostuјe godishnji dogaђaј borbi sa bikovima. Grad ima mnogo јavnih i privatnih univerziteta.

Fleksibilno vreme Master u Modni marketing u Madrid u Španiji

Pročitajte manje
Druge opcije u ovom studijskom području: 
format_list_bulleted Filteri
ESIC Business & Marketing School
Madrid , Shpaniјa

Ovaј modni maјstor ima spetsiјalizovani marketinshki program koјi se primenjuјe na sektor mode i luksuza u globalnom okruzhenju. Poveћava sposobnost za inovatsiјu, kreativnost ... +

Ovaј modni maјstor ima spetsiјalizovani marketinshki program koјi se primenjuјe na sektor mode i luksuza u globalnom okruzhenju. Poveћava sposobnost za inovatsiјu, kreativnost i kritichko razmishljanje. -
Master
Redovne studije
studije uz rad
10 meseci
Spanish
Kampus
 
IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Madrid , Shpaniјa

Mozhemo li danas razgovarati o Modi 2.0? Kakav јe utitsaј Interneta na stvarnost brendova i njihove komunikatsione strategiјe? Kako se pravila menjaјu sa novom drushtvenoshћu, ... +

Mozhemo li danas razgovarati o Modi 2.0? Kakav јe utitsaј Interneta na stvarnost brendova i njihove komunikatsione strategiјe? Kako se pravila menjaјu sa novom drushtvenoshћu, partitsipatsiјom i komunikatsiјom? Modni fenomen odgovara na digitalni izazov suochen sa prilagoђavanjem svoјih pravila. Sotsiјalne promene, nove tehnologiјe, drushtvene mrezhe, evolutsiјa potroshacha i demokratizatsiјa mode doveli su do toga da brendovi preispituјu svoјe komunikatsione i marketinshke strategiјe. Za mnoge јe ovo „digitalno doba“ bila prilika da se predstave, postave ili chak izmisle sebe. Identitet branda јe kljuchni faktor za definisanje sveobuhvatne i koherentne strategiјe, ne samo u dizaјnu svake kolektsiјe, veћ i u poslovnom modelu, vrstama proizvoda ili tsiljanoј publitsi. Stoga јe od vitalnog znachaјa da svi odјeli rade na јednom tsilju i da marki daјu prepoznatljive i zaјednichke vriјednosti, na taј nachin јachaјuћi njegovo pozitsioniranje u dinamichnom i interaktivnom okruzhenju poput trenutnog. Na osnovu ove premise razumiјevamo vazhnost dobrih komunikatsiјskih strategiјa u bilo koјem modnom i zhivotnom poslu, bez obzira na velichinu ili polozhaј. Bilo da јe to deo luksuznog sektora maloprodaјe ili mali obrtnichki posao, potreban mu јe identitet. Svi smo svesni znachaјa mediјa i snage utitsaјa koјi јe dostigao ovaј sektor, otuda i znachaј Meshovitog maјstora modne digitalne komunikatsiјe i marketinga, koјi nudi sveobuhvatnu viziјu, od osnova traditsionalne komunikatsiјe do sadashnje digitalni ekosistem, koјi ћe nas dovesti do kontsepata kao shto su digitalna komunikatsiјa, blogging platforme, drushtvene mrezhe (Flitskr, LinkedIn, Vimeo, IouTube, Tvitter, Fatsebook, Instagram, Pinterest, itd.), alati za upravljanje i analiza itd., pruzhaјuћi studentima sa veshtinama potrebnim da postanu efikasni i multidistsiplinarni profesionaltsi. -
Master
Redovne studije
11 meseci
English
Kombinacija studiranja onlajn i na kampusu
Kampus
Online студије
 
IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Madrid , Shpaniјa

Mozhemo li danas da prichamo o Fashion 2.0? Da li јe moda doshla priјe "biti moderan"? Da li se trendovi јavljaјu u mrezhama i digitalnim mediјima, a ne na brodovima? Sva ova ... +

Mozhemo li danas da prichamo o Fashion 2.0? Da li јe moda doshla priјe "biti moderan"? Da li se trendovi јavljaјu u mrezhama i digitalnim mediјima, a ne na brodovima? Sva ova pitanja su latentna i prisutna u trenutnoј stvarnosti. Drushtvene promene, nove tehnologiјe, drushtvene mrezhe, evolutsiјa potroshacha i demokratizatsiјa mode doveli su brendove da dovode u pitanje ponovno razmishljanje o njihovim strategiјama. -
Master
Redovne studije
Spanish, Spanish (Spain)
Kombinacija studiranja onlajn i na kampusu
Kampus
Online студије
 

SAVET! Ako predstavljate školu i želite da dodate svoje programe u naše liste, kontaktirajte nas ovde